Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.

Visi jaunumi, interesantas lietas.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Pilnīgi piekritu par 2 lietām -

1) ka publikacijas ir šausmīgi "polarizetas" un bieži bez jēdzīgas analīzes un atsaucēm uz citiem pētijumiem, ka ari bez loģiskas secinajumu un pieņēmumu ķēdes

2) ka EV akumlatoru ražošanas raditais izmesu apjoms, un krekinga procesa raditais co2 apjoms ir liels noslēpums, un tas nav nejauši ! (visi petījumi ko esmu izracis, un kam sliecos ticet būtiskaja sadaļa satur vairāk pieņēmumu kā man labpatiktu tyr redzēt).

Iespējams ka tiek gaidīts brīdis kad tas viss kļūs par tautai "sagremojamu" lielumu, jo jau pats fakts ka operējam ar grami uz kilometru, litri uz 100km, Btu, kW un tamlīdzigi skaidri parāda ka info nav "vidējam Džo" paredzets ...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: 1 litru nevien neražo. Atdzen tūkstošiem barelu un viņus tur apstrādā. Tad izrēķina co2 uz litru benzīna.

Elementāri. Tikai benzīna ražošanas laikā rodas arī citi produkti - eļļa, dīzelis, gāze, utt. Un es nezinu, vai tas tika izrēķināts ( bet diezin vai) Ja tu vari sarēķināt cik konkrēti no tā visa co2 ir tieši benzīna vai dīzeļa daļa, - parēķini.

Bet tāpēc skaļi brēkt, cik co2 sanāk akumulatoru RAŽOŠANAS laikā, bet nepieminēt, ka arī dīzelis tiek ražots... "aizmirst"...

Un pat attēlos redzams, ka tas dīzelis nav pats ekonomiskākais ( enerģijas ziņā) naftas produkts

p.s.

šī frakciju caurule nav vienīgais instruments. Pirms tam izmantojas tīra elektrība, un pēc šīs caurules notiek otreizējā apstrāde.

"Bet tāpēc skaļi brēkt, cik co2 sanāk akumulatoru RAŽOŠANAS laikā, bet nepieminēt, ka arī dīzelis tiek ražots... "aizmirst"... "

Vai tad viņš aizmirst? Tu šobrīd vienkārši salīdzini pirkstu ar krānu - vienas mašīnas DEGVIELAS ražošanas ceļā radušos izmešus gribi salīdzināt ar otras mašīnas RAŽOŠANĀ radušos izmešus. Ja gribi salīdzināt akumulatora izmešus ar kaut ko dīzelim - salīdzini ar oglekļa dioksīda izmešiem kas rodas izkausējot 100 kilogramus alumīnija.

Degvielas ražošanas procesā radušies izmeši ir cits stāsts - bet nu nevarētu teikt ka rokot ogles vai urbjot gāzi tie nerastos, par propelleru vai saules paneļu ražošanu nerunājot...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Ilons Masks bija Vācijā, bet pirms braukšanas uz mājām tikās ar VW direktoru. Mediji raksta, ka viņi ļoti bieži tiekas un sazvanās. Pat izvirza versijas, ka tomēr varētu sadarboties. Atcerēsimies, ka reiz VW jau gribēja nopirkt Teslu.

Bet šoreiz ir runa par sadarbību nevis pirkšanu un pat tad - mazs varbūtība. Tesla jau sadarbojās gan ar Toyota, gan MB, bet tad tā nemaksāja 400 miljardus...

Un otra ziņa - tesla grib atvērt dīlercentru Horvātijā. It kā ziņa nav neko īpaša, bet rozīnīti piešķir fakts, ka Nikola Tesla dzima Horvātijā... Un tas ir simboliski, ka tesla atgriežas dzimtenē... Masks teica, ka Nikola lepotos...

BET joks tāds, ka Nikola dzina nevis Horvātijā, bet Austrijas impērijā. Un viņš bija SERBS, tātad dzimtene ir Serbija, nevis Horvātija.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Audi valdes priekšsēdētājs Markus Duesmann izteicās, ka Tesla elektroauto industriju ir apsteigusi par 2 gadiem.

Pārsvarā programmnodrošinājumā un autopilotā.

Kā piemēru vēl minēja, ka tesla sākotnēji tika būvēta kā elektroauto, bet citi ražotāji pārbūvē iekšdedzes dzinēju auto uz elektriskiem, tāpēc nevar izmantot tik daudz akumulatorus.

Un tāpēc audi ir izveidojuši projektu "Artemīda".

Tajā viņi dod brīvību inženieriem un ar minimālu birokrātiju. Praktiski būs kā startaps.

Bet tesla bez projectu road runner ( jaunas baterejas, kuru cena 100 dolāri par kilovatstundu, garantija miljons jūdzes) jau darbojas darbu citā projektā - tesla Palladium.

Nav skaidrs ko viņi tur dara, bet tas ir ļoti slepens. Un tajā tiks iesaistīti jaunie akumulatoru bloki un jaunā transmisija priekš trīs motoriem. Tā būs daudz jaudīgāka un efektīvāka, bet konkrēti cipari netiek minēti. Viens darbinieks izpļāpājās, ka projektā tiks izmainītas arī virsbūves.

Žurnālisti min variantus, ka elements pallādijs ( tesla Palladium projekta nosaukums) atrodas iekšdedzes dzinēju auto katalizatoros, un ka tas būs "spļāviens sejā", tas ir - sagraus iekšdedzes dzinēju auto. Jo pallādija cena strauji pieaug, un līdz ar to pieaugs cena uz atgāžu sistēmām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Pasaules iekarošana vēl ne vienam nav bijusi pa spēkam, diezin vai Maskam tas izdosies.

P.S. Bet Tesla vērtība IMO ir pārspīlēta tāpat kā viņu tehnoloģiju portfelis, un es katru gadu lasu, par kādu mega cool kompāniju IT nozarē, kuru kāds ir pārpircis un pēcāk šausmīgi nožēlojis, jo izņemot varbūt klientu bāzi ( un arī tas reizēm ir bijis uzpūsts) , kompānija tikai uz papīra izskatījusies labi … Tā ka piedod par manu skepsi arī šajā jomā …

P.P.S. Un cita starpā - es iekšdedzes dzinēju pieredzi uzskatu par 10x pārāku par jebkuru autonomas braukšanas fufeli. Es saprotu kam to "mēslu" vajag, taču es tai neticu, t.i. tā ka pilnīgi un galīgi neticu, lai cik labu to kādam arī neizdotos izveidot.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Visvairāk tas veicās šļupstētājiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Masks atkal muld par revolūciju auto ražošanā. Viņi iegādājušies lielāko presi pasaulē, un tagad visa auto virsbūve sastāvēs tikai no dažiem gabaliem ( ja sasitīsi spārnu, vajadzēs mainīt pusi mašīnas). Šo lietu Tesla patentēja pagājušajā gadā.

Gigafabrikā Berlīne, tādas preses būs veselas trīs.

plusi - ražošanas izmaksas būs daudz lētākas un ātrākas, mīnuss - tikai jau minētais, kas skars patērētāju, nevis ražošanu.

Tāpēc Teslu cena Eiropā nokritīs ( arī jāatņem transportēšanas un nodokļu izmaksas, jo līdz šim Teslas uz Eiropu veda no ASV.)

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tu neesi īsti sapratis kā šī izmaiņa ietekmēs gala lietotājus - remontu iespējas tas neietekmēs nekā, toties vērtība tādai teslai kritīsies jūtami ātrāk un KASKO droši vien attiecīgi būs augstāka cena. Neviens nemaina "pusi mašīnas" ja vien puse mašīnas nav nošķilta - priekš tam eksistē remontgabali.

Šaubos gan ka šī izmaiņa ļoti daudz ko palētinās, ja palētinātu, tad fords droši vien savas kastes tā ražotu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Neskatoties uz mēģinājumu sniegt pozitīvas ziņas akcijas drusku "nogāzās":

www.theregister.com/2020/09/23/tesla_future/

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Tāpēc, ka nekas "uh ah" tie jaunumi. Vidusmēra, iespējamajam klientam, neko neizsakoši. Vismaz tuvākajos 3-5 gados.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Drīzumā tiks izveidota publiska AS ar 2.4 miljrd. USD pamatkapitālu elektroauto uzlādes punktu izveidei. ( Galvenā kompānija jau darbojas nozarē, bet ne kā publiska AS) ASV, protams, bet viņi cer uzstādīt uzlādes punktus arī Eiropā un pelnīt ar to, turklāt drīz.

Electric vehicle charging network ChargePoint to go public at $2.4 billion valuation

“The EV charging industry is accelerating and it is expected that charging infrastructure investment will be $190 billion by 2030,” Switchback Chief Executive Scott McNeill

It includes $225 million from Baillie Gifford, Neuberger Berman Alternatives Advisors and other institutional investors. Baillie Gifford is one of the largest shareholders in EV segment leader Tesla Inc TSLA.O.

ChargePoint operates more than 115,000 charging ports globally

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te redzku Tesla ( un ne tikai) saka ka Trumps ar saviem Ķīnas importa tarifiem bremzē attīstību, un labāk lai savus tarifus "iebāž" vienā vietā :

www.theregister.com/2020/09/24/tesla_chine_lawsuit/

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Es jau izteicu minējumu par Berlīnes fabriku, ka Tesla drīz ražos lētākus autiņus, kā analogi VW dīzeļi.

Gaidām Berlīnes zavoda atvēršanu youtu.be/b7k_dFDoFGg

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tesla nav gluži tā kompānija, kas nemēģinās uz "lohiem" pelnīt, domāju ka jams gaida kad valdībiņas sastutēs kādu labu "zaļpolitiku" lai EV labāk tirgotos ...

P.S. bet ņemot vērā reālo Tesla kvalitāti, cenai jau sen bija jābūt zem VW līmeņa !!! Šobrīd ir tipa tikai Just5 par iPhone cenu !

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Tak sen jau viss sastutēts. Ja neskaita tādas mazvalstiņas, kā Norvēģijā un Īrija, tad Britu salās no 2030.g būs aizliegts tirgot iekšdedzes dzinējus. Ja jau šeit(Eiropā) nebūtu perspektīvas, tad jau nebūvētu tādu monstrozu rūpnīcu.

Uz Krieviju tak neviens elektro ražotājs neraujas, lai arī tirgus liels.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

bet ja PĒRK - kāda x dēļ būtu jāpārdod lētāk? Ja tu ceptu pīrādziņus, un tos vēl karstus visus izķērtu pa eiro gabalā - tu sāktu pārdot pa 50 centiem - lai pārdotu drusciņ vairāk gabalus?

Lētāk paliks, kad a) Tesla un VW lielfabrikas būs lielāko daļu kapitālieguldījumu atpelnījušas un/vai b) tirgū parādīsies vēl kāds spēlētājs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Pērk? Kur tad tev pērk, ja no visiem pārdotajiem auto 2-3% ir EV? +Teslai vēl ve#anas izmaksas, tas jau tikai tajā pusē okeānam kaut cik pieņemama cena. Lai šitādu megafabriku noslogotu ir jākļūst par vadošo auto ražotāju Eiropā. Tieši tāpēc paredzams, ka Eiropā Teslas ražos lēti un tā vairs nebūs kkāda ekstra.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Nezinu kā būs ar VW, bet tesla nespēj saražot pieprasījumu. Visu ko viņi izlaiž no rūpnīcas, uzreiz nopērk. Un daudzi pat rindā stāv. Laikam tāpēc smaidīgais rakstīja, ka pērk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Taisnība, bet tas ir tāpēc, ka viņu pašreizējās rūpnīcas ASV ir tādi šķūnīši salīdzinot ar tradicionālajiem ražotājiem. Berlīnes fabrika būs lielākā ne tikai Eiropā, bet arī pasaulē. Loģiski, kad viņa izies uz pilnu jaudu, tad nepietiks, ka katrā ES valstī nopērk 2 % Teslas no visa tirgoto auto apjoma. Tur vajadzēs iekarot Vācijas, Francijas tirgus ar 30% no apjoma.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Pačekoju, līdz 2018.g. Tesla kvartālā ražoja aptuveni 25000 autiņu, gadā 100k. Jaunā rūpnīca Berlīnē plānota līdz 500k. Tagad, protams, ir arī rūpnīca Ķīnā un tie skaitļi aug, bet sanāk, ka Eiropā Tesla taisās ražot 5x vairāk, kā iepriekš saražoja priekš visas pasaules

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas protams, Masks ir visu izdarījis tik ļoti pareizi cik vien iespējams, gan kompānijas vārds visiem uz mēles un saistās ar ko innovatīvu un ar elektrību saistītu, gan arī mārketē pareizi, tas nekas ka taja visā problēmu vairāk kā suņiem blusu ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Teslas prezentācija. Rāda atskaiti, jaunās baterejas, utt.

Masks apgalvo, ka jau pēc trīs gadiem uz teslām cena nokritīs.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Pačekoju, līdz 2018.g. Tesla kvartālā ražoja aptuveni 25000 autiņu, gadā 100k. Jaunā rūpnīca Berlīnē plānota līdz 500k. Tagad, protams, ir arī rūpnīca Ķīnā un tie skaitļi aug, bet sanāk, ka Eiropā Tesla taisās ražot 5x vairāk, kā iepriekš saražoja priekš visas pasaules

2018 bija vairāk, www.statista.com/statistics/715421/tesla-quarterly-vehicle-production/

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu, un ko es saku?

Ja uz pirkstiem jāskaidro, tad līdz 2018.g. Tesla bija tāds entuazistu pulciņš, kas stellēja kopā mašīnas. Tāpēc arī tāds pieprasījums, jo fiziski vairāk nespēja saražot. Pirmo lielo soli izdarīja atverot rūpnīcu Ķīnā, tagad būvē Teksasā un Berlīnē. Tāpēc cipari aug, parādās iespējas ražot plašam patērētāju lokam. Lai iekarotu kkādu vērā ņemamu % tad jāņem ar cenu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nejaušs video, ar dažām Tesla klasiskām kvalitātes utml. problēmām ( principā jau nebūtiskām, tā ka Just FYI):

www.youtube.com/watch?v=wqFX9iCqDvc

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nejaušs video, ar dažām Tesla klasiskām kvalitātes utml. problēmām ( principā jau nebūtiskām, tā ka Just FYI):

www.youtube.com/watch?v=wqFX9iCqDvc

Interesanti, kā tādā Vācijā, kur pat googles streetviews nav pieejams, uztver šādu visu pilsoņu filmēšanu? Ne jau visi, kas pietuvojas auto, ir zagļi un apskrūvētāji.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Jaunā Teslas model S versija - Plaid, uzlika jaunu rekordu sedaniem trasē Laguna Seca - 1 minūte un 30 sekundes. Pirms tam model S nobrauca pa 1:36, bet lucid motors pārspēja - 1:33.

Tagad tesla atgrieza savu rekordu.

Nirburgringā apsteidza Porshe taycan par 30 sekundēm ( Teslai - 7:13, Porshe - 7:42)

Un model S Plaid tehniskie parametri ir sekojoši:

0-100 - 2 sekundēs

distance 836 km ( 520 jūdzes)

iespaidīgi.

Sākumā Masks solīja model S Plaid sākt tirgot no šī gada, bet kā vienmēr, tirdzniecība atcelta uz 2021 gada otru pusi.

Tesla sāk izmantot bez kobalta baterejas, un Ķīnā cena uz Teslām ir nokritusi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā kā bāzies visur ar savu domu ka Tesla pārāka, te tev būs apraksts kāpēc tā notika, un pie reizes arī recepte tam ka Porše Taycan vēsi varētu pārsist Tesla rekordu ... ja tāds būtu noticis:

www.reuters.com/article/us-tesla-porsche-nurburgring-idUSKBN1WX1DL

P.S. Taycan rekordam ar standarta auto labs braucejs no malas var pietuvoties un ar Eagle F1 sacīkšu slikiem pat pārsist. Bet Tesla "varēšanai" ar Plaid pat pietuvoties būs ļoti grūti ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

BTW nejauši uzraku vienu interesantu lietu par autopilotu sistēmām ( tas ir no sērijas nemēģiniet labot auto paši) -

ja piekarei ir mainīta ģeometrija, teiksim tur citi pirksti, šarnīri vai diski un riepas, ir liela varbūtība ka autpilots ir jāpārkalibrē !!!

(raksts bija tieši par Tesla)

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Pasaules bagātākā cilvēka Džefa Bezosa kosmosa kompānija Blue origin veica veiksmīgu testu. Pacēla kapsulu, un tad nolaida.

Ieliku šeit, jo Blue origin ir SpaceX galvenais konkurents. Pagaidām katrs ieņem dažādas nišas, bet daudz kur intereses pārklājas.

Bet galvenais ir pavisam kas cits. Atdzīvinājās kosmosa sacīkste. Un tas ir daudz interesantāk.

ASV grib izsēdināt atkal cilvēkus uz Mēness, ( plāno, ka pirmaja lidojumā v2.0 būs bāba. Cipa- pirmā bāba uz mēness. ), plāno nogādāt pirmo moduli priekš Mēness bāzes, Marsa tēma, utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Taisnības labad jāpiezīmē, ka galveno lomu kosmosa sacīkstē spēlē Ķīna.

Tā nosēdināja robotu, mēness tumšajā pusē, plāno izveidot savu orbitālo staciju, nosēdināt cilvēku uz Mēness...utt

Tāpēc ASV "pamodās"..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Manā skatījumā tā atkal ir aukstākara līmeņa stulbošanās - ties tagad ar to nodarbojas bagāti uzņēmēji vismaz ASV pusē - līdz ar ko drusku saprātīgāks tas ASV modelis ir. Bet kamēr pēc kaut kā trencas kosmosā tikmēr piedirš planetu ka maz neliekas ... te tev nu bija jēga ieviets EV, vien raķete stundas laikā man šķiet nosvilina tika daudz cik EV nespēja izlīdzināt gada laikā ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Es uzskatu, ka tā ir daudz noderīgāka bagātnieku izklaide, jo tā nes tehnoloģijas, jaunus risinājumus, ko pēc tam var izmantot arī citās sfērās. Pluss, samazina kosmosa izmaksas, utt. Tas ir daudz labāk, nekā naudu izmest "labdarībās", "jahtās" vai kaut kādiem nevajadzīgiem projektiem.

Es pat nedomāju, ka tie bagātnieki ar to mēģina grābt naudu. Maskam galvenais peļņas avots ir Tesla, Bezosam - Amazon.

Tas drīzāk ir kā hobijs. Vai tieksme realizēt kādus savus bērnības sapņus. Lai gan spece x uz sponsoru rēķina nesēž... Pelna tīri normāli...

Tāpēc ja runājam par tādu sacīksti, tad es par. Daudz labāk, nekā uz nodokļu maksātāju rēķina...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Par Blue origin nezinu, bet space x ir "izredzēto klubiņš". Neviens no malas pat vienu akciju nenopirks. Jo visi SpaceX investori ir atlasīti starp "savējiem".

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Vēl aizmirsu pieminēt trešo kosmosa kompāniju Virgin Galactic ar - Ričardu Brensonu priekšgalā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ciktāl tas ir ambīciju un sapņu piepildījums, tas viss ir forši un arī man simpātiski, bet kad run aiziet par satelitmerkaķošanos utml. sāncensibas lietām es to.vairs pozitīvi neskatos ... Nākotnei vajadzetu būt sadarbībā, bet atkal ir vēja izpūsti miljardi ...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Iespējams kosmoss tiek apgūts, lai no tā iegūtu derīgos izrakteņus, ja tādi tur ir.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas bija iepriekšēja "space race" mērķis, un gan jau ka Ķīna ar mēgina izlikties ka no tā ir jēga, bet par kārtu lielaka jēga ir resursu jedzīga izmantošanā un pārstrādē, bet jaunu resursu medīšana nozime to ka mēs ieaugsim mēslos , būs tads ka apokalipses scenarijs a la multene Wall-e utml.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

1) Tesla palielināja visiem modeļiem nobraucamo distanci ar programmatūras atjaunināšanu. Jaunā programma izmainīja dzinēju un klimata kontroles darbību. Padarīja tos efektīvākus.

Dažādiem modeļiem cipari dažādi, bet, distance palielinājās no apmēram no 20 - 50 km.

2) cena uz model S atkal samazinājās par 3000 usd.

Tad Lucid motors izziņoja cenas savam Air. ( Galvenais model S konkurents) - no 77 400 usd

Un Ilons Masks paziņoja, ka uz model S cena nokritīs vēl vairāk ( uz 69 420 ).

3) Spriežot pēc izziņotām vakancēm, Ostinā ( Teksasā), var secināt, ka tesla grib strādāt pie elektriskās stūres. Lai tā mehāniski netiktu savienota ar riteņiem.

Daudzās valstīs šī sistēma ir aizliegta...

Bet tas pats bija ar elektriskajiem spoguļiem ( kamerām), bet strādnieku sapnis (audi) tādu izveidoja.

4) publicēti oficiālie dati par teslas jaunajām baterejām:

4.1) 15 000 uzlādes-izlādes cikli ( vairāk kā 3.5 miljoni km)

4.2) ja baterejas Max izlāde 25-50%, baterejas degradācija praktiski nenotiek.

5.) HBO uzņems 6 sēriju filmu par SpaceX un Masku.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

1) malači

2) Tātad cena bija un ir uzpūsta un arī modeļa popularitāte iespejams krīt ...

3) Īsti neredzu jēgu elektriskai stūrei, jo vienigais kas mainas ir pazūd stūres stienis, visas citas daļas paliek kā bijušas, un autonomiem auto, es joprojām neticu ...

4)Intersanti tikai ka te testi veikti, jo nu temperaturas u.c. izmaiņas reala dzīvē IMO pamatīgi maina šo rezultatu

5) Merčandaizings aizgājis, tagad visiem kļuvis intersanti piepelnities ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Otram punktam nepiekrītu. Elektroauto kļūst lētāki, jo daudz kas uzlabojas. Kaut vai, aplūko, kā izmainījās cenas uz Lion akumulatoriem.

Tas ir loģisks rezultāts. Vai gadus 5 atpakaļ VW id3 varētu maksāt tik, cik tagad? Nē.

Bet es pateikšu, ka cenas vēl kritīs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu nez man jau.liekas ka tu kā maksāji premium par Tesla wannabe premiumu, ta ari turpini, kaut faktiski saņēmi tikai drusku sudigak saliktu Škoda, un tikai konkurence drusku "spiež". Un cik sapratu no EV apskatniekiem, ko noņem no pamatcenas to ar uzviju pieliek "fīču cenām".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Budžeta TESLA jau izskatās reāls auto tuvākajā nākotnē

www.youtube.com/watch?v=v1OYhHg8AkU

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti