Tirgosi akumulatorus?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tirgosi akumulatorus?
Nopirku jaunu 1.6 gadi atpakaļ.. fiamm titanium pro 74ah. Jāuzlādē ar kādreiz, lai uz ceļa nepalieku..Skriet apkārt un jautāt nepatīk. Finanses atļauj arī savu nopirkt..
Nekas nav jālādē ja aķis labs,ķem boļe orģinālai aķis var noiet 8 un vairāk gadi.
Apskatījos tavu aķi,žēl bija nopirkt Deta Senator 3?
Mans slikts, tas labāks? Ziemā nesu izstabā tagad augstajā laikā
Zemajā laikā vairs nenesīsi iZtabā?
Tu tiešām katru vakaru un rītu sipies ar aķa skrūvēšanu?!
Šodien nopirku Benton BX-1PRO, redzēs, kāds būs.
Un tiem, kas domā, ka vajag kko labot, ja aķis nav pilns visu laiku, pabrauciet dienā posmus pa 1,5km ik pa 5-6h un vēl kādu dienu izlaidiet. Un auto ģenerators nav domāts, kai akb nepārtraukti turētu šo uzlādētu.
Taka reizi gadā uzlādēt uz 100% pa sliktu nenāks nevinam aķim. Un droši vien problēmas nav tiem, kas brauc vismaz 8km vienā piegājienā katru rītu.
es arī ziemā reizi nedēļā uzlādēju aķi, tas ir pareizi, aķi vajag kopt un tas nekad nepievils un varēs iedarbināt dzinēju
Dirsu vajag kopt ne aķi,a to smirdēsi pa gabalu,kaut gan ar savu komentāru jau bez dirsas sāki smirdēt.Pats galvenais,nevajag pist feniņu!
Nu zini, ezi, man arī ir 2 auto, viens brauc katru dienu daudz, otrs maz, pārsvarā stāv mājas. Tam, kurš stāv, arī jauns aķītis Bosch, lēnām sēžas. Pēc pāris nedēļām nostāvētām griež, bet knapi. Tāpēc pa retam es uz nakti uzlieku lādētāju. Otram auto aķis 6 gadi vecs, bet, braucot katru dienu, iet ļoti labi joprojām.
Priekš kam tā mocīties. Ja tiešām reti brauc, īsus gabalus, tad varbūt, tad tur kaut ko var mēģināt pielādēt regulāri, bet tam nevajagtādu monstru pa 200EUR.
Ja vajag tik cik reizēm palādēt, tad piem. šādu ntg.lv/ladetaji/everactive-cbc-4-6v--12v-auto-akumulatoru-l%C4%81d%C4%93t%C4%81js , ja reti brauc, tāds var visu laiku pieslēgts stāvēt.
Ja gribas kaut ko tipa kvalitatīvāku, tad kādu C-TEK skaties.
Ja nu galīgi naudu nav kur likt, tad jau var ņemt arī pa 200.
Depo pārdot kaut kādus automātiskus. Pēc tehniskajiem parametriem lieliski. Ir vairāku veidu, automātiski un manuālie. ja nekļūdos, bija ap 50 eur.
2009.g Honda Accord. Joprojām dzimtais aķis. Papildus lādēšana nekad nav veikta. /varbūt dīlera apkopēs? Nezinu/
Ne mazāko nogruma pazīmju.
Lietoju šādu
www.autostarts.lv/product_info.php?cPath=33&products_id=11715&osCsid=t6sbrd095ldadqn17lhl59rj84
Divi mīnusi-nevar uzcelt pilnīgi tukšu(<5V) akumulatoru un pats neieslēdzas ja akumulatora uzturēšanas režīmā pazūd/atjaunojas elektrība.
Pirmajā variantā parasti tāpat akumulators metams, bet nu dzīvē visādi gadās, otrais aktuāli ja ir kāds brīvā laika automobilis vai mocis, kas nolikts ziemas miegā.
Tikai un vienīgi šīs CTEK firmas produktus. Šo iegādājāmies jau gadus sešus septiņus atpakaļ, tam ir 12V/7A, tas var lādēt 14-150Ah akumulatoru baterijas
www.ctek.com/products/vehicle/mxs-7-0
Tā kā tas ir impulsa lādēšanas iekārta, ceļ augšā pat mirušus aķus. Ja ir sabirušas plates, tad tas aparāts pasaka. Ir recondition funkcija, var lādēt jaunos AGM (star/stop) sistēmas baterijas. Ir pastāvīgas lādēšanas funkcija, ja vēlies glabāt aķi ziemā darba kārtībā.
Labi, cena nav no mazākajām, bet tas ir to vērts.
Mājas vajadzībām var MXS5 modeli, tam ir 12V/5A, tas ir paredzēts no 1.2-110Ah akumulatoru baterijām.
www.ctek.com/products/vehicle/mxs-5-0
Ja ir personīga vēlme , varu palīdzēt iegādāties par draudzīgākām cenām.
ir divi ctek. 7 un 10. tik tiešām labas ierīces.
Vēl viens iemesls, kāpēc aķi nosprāgst, ir destilētā ūdens nepieliešana "neapkalpojamiem" akumulatoriem, tiem , saprotams, kam ir elektrolīts, nevis želeja.
Un aķis ir pilnīgi tukšs, ja tā spriegums ir zem 10,7V , te vēl kāds 5V pieminēja, tāds tak ir 100% nosprādzis, kāda vēl lādēšana.
Dīvaini vai ne, bet pirms diviem gadiem kautkas bija noticis un auto akumulators tā nosēdās ka pat lampiņas salonā nedega, voltmetrs parādīja 3,7V. eksperimenta pēc uzlādēju un pa šiem diviem gadiem akumulatora saguruma pazīmes nav manītas arī pie -20.
Tieši tāpat pieredzēts ar 2 aķiem (noname svins un Varta E38), kurus elektrorūķīšu izlēcieni nodzina līdz 2,5V un 2,8V. Abi reanimēti ar CTEK. Pirmais labi kalpo jau 4 gadus (turklāt ar ar ilgām dīkstāvēm un pārsvarā pilsētas režīmā), otrs 1 gadu.
Atradu alternatīvu CTEX:
www.energolukss.lv/LV/Group/akumulatoru-ladetaji-1724
Kāds ir lietojis, kādas atsauksmes?
Man ir ABSAAR sarkanais lādētājs ar 3 led. Rudenī profilaksei uzlādēju. Lādēt ļoti vienkārši 1 lampiņa vai pareizi pieliki +/- otra vai notiek lādēšana un 3 kad 100% pilns. Ampērmetra nav, neko nevajag regulēt
Labākām ierīcēm noteikti ir uzlādes strāvas stabilizatori. Es šeit domāju tieši "strāvas" , nevis sprieguma.
Es domāju, ka interesantāki verķi ir uz litija-jonu akumulatoriem bāzētas ierīces, kuras var paņemt līdzi no mājas akumulatora "avārijas" ( ja vairs negriež starteri ) uzlādēšanai, jo ne jau visiem pieejams tīkla spriegums tur, kur stāv auto.
Neapšaubāmi interesants verķis, bet vai tā cena nav par skarbu, lai 1x pa 5 gadiem palietotu? "Piepīpēšanas" vadi bagažniekā izmaksā lētāk un ir noderīgāki. Te gan jāsaka, ka ķīniešu vadi (arī cirkuļtankā pirkti ar uzrakstu 600A) ir smuki un lunkani, BET sastāv 90% no plastmasas un 10% vara. Intereses pēc pamērīju tādiem pretestību un iznāca, ka pie 100A strāvas kritums uz vadiem ir 10V. Rezultātā ar tādiem piešķilt auto nevar. Recepte - nopirkt DEPO 16 mm2 vara vadu un pārlodēt pīp-vadus. Ir darīts ne reizi vien.
Mūsdienu ar "smalku elektroniku" apgādāto auto īpašnieki noteikti ir sajūsmā par lūgumu dot "piepīpēt" ;)
Izslēdz aizdedzi un dod bez sajūsmas.
Starp citu. Kaut kad rakstīju, ka iegādājos Ķīniešu powerbanku. Tā aksāja ap 50 eiro. Pēc parametriem - pat fūri par palaist.
Sanāca notestēt. Kad bija tie sali, ( zem -20).
Izdarīju kā vajag, bet tas pauerbanks nokūpēja vārda tiešajā nozīmē. Sāka dūmot, pieblīda tā, ka visa plastmasa nolidoja. Un protams, nomira.
Interesanti kāda baterija tajā "Powerbankā". Diez vai kabatas lukturīti spēj darbināt. Ir redzētas reklāmas par "powerbankiem", ko iesprauž smēķu dedzinātāja ligzdā. Ar "superkondensatoriem" un citiem uz ausīm karināmiem makaroniem.
Ko Tu ņemies, uzliec šito, gan lādētājs gan silta mašīna
sildelements OK, vadu komplekts OK, salona fēns arī OK. bet šo sistēmu aķa lādētājs galīgi nav ok. par lādētāju Defa un Calix prasa neadekvātu ciparu. daudz izdevīgāk ir nopirkt normālu automātisko lādētāju (ctek vai bosch, un ar rozetes starpniecību pieslēgt to pie 220v apsildes vadiem. izvietot kkur neredzamā vietā, zem krēsla vai tml. vajadzības gadijumā parasto lādekli var paņemt un lietot arī cutur.
portatīvais powerbank nav domāts starterim. viņš ir domāts lai apmānītu auto elektroniku. daudziem auto, starteris tiek bloķēts ja akumulātora spriegums ir pārāk zems. powerštrunts paaugstina spriegumu uz brīdi, un starteri ir iespējams ieslēgt.
Nu, parēķināsim , kāda kapacitāte motora startēšanai vispār vajadzīga. Ja 5 sekundes un 300 A strāva, tad vajag tikai
300*5/3600= 0,42 Ah. Tātad, startēšana ar powerbanku ir iespējama, kā arī iespējams piebarot pussprāgušu akumulatoru caur piepīpētāja ligzdu, tikai tad vajag kaut kādu strāvas ierobežotāju , lai neizsistu piepīpētāja drošinātāju. Tātad, 0.42 Ah, šis cipars izskaidro, kāpēc iespējams "labi lecošu" motoru iedarbināt ar aķi, no kura atlikusi tikai ēna, kādi 10% no tā, kas rakstīts uz korpusa.
Aritmētika ir spēcīga lieta, BET fizika tomēr stiprāka.
1. Piepīpētāja ligzda mašīnā ir caur 10-20A drošinātāju un vads arī nav resnāks par 1.5 mm2. Kādi tur 300A?
2. Nemēdz būt akumulators, kuram kapacitāte ir nokritusi līdz 10%, bet starterstrāva palikusi kā jaunam (300-600A). Sprāgonim nav ne kapacitātes nedz tas var iedot tādu strāvu lai pagrieztu starteri.
3. Ne esmu redzējis akumulatoru ar 0.42 Ah un 300 A strāvu. Nu max 10 A varbūt varētu izspiest.
optima akumulātori varētu būt tas izņemums, kad izlādējies aķis griež kā pilns. man ir trīs optimas lietošanā. viennozīmīgi iesaku.
parastam, šķidrā elektrolīta aķim, strāva ļoti dramatiski krītas kopa ar uzlādes līmeni.
Arī esmu nolēmis iegādāties lādētāju. Ņemot vērā, ka man ir arī mopēds, vajadzīgs ir 6V/12V.
Cik noprotu labāk to moderno impulsu lādētāju.
Bet, piemēram, ctek tāda nemaz nav.
Vai šads būtu labs?:
www.decaweld.com/en/battery-chargers/electronic/floating/fl-1112.2.55.267.gp.19139.uw.aspx
Paldies!
ierīce kā tāda nav slikta. bet baiss klucis. paņem labāk bocsh c3. tas saproti arī 6v
Es uzgāju arī Bosch C3, bet amazonē ir ļoti sliktas atsauksmes 2.6 balles no 71 pircēja. Tas atbaida.
www.amazon.com/Bosch-C3-Automatic-Battery-Maintainer/dp/B004TS1IB4
Man ir pavecs CTEK modelis, strādā labi. Lādēju ``aķus`` kemperim, bērnu kvadrai un saviem auto,. ``Aķu`` darbības laiks ievērojami pagarinās.
akumulatora lādētājs
Kādu ieteiktu labu ražotāju akumulatora lādētāju mašīnai.. Esmu noskatījis Leader 400.. Varbūt ir kādas atsauksmes..