Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

akumulatora lādētājs

riks90 Reģ.: 04.02.2018

Kādu ieteiktu labu ražotāju akumulatora lādētāju mašīnai.. Esmu noskatījis Leader 400.. Varbūt ir kādas atsauksmes..

 
1 2
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Tirgosi akumulatorus?

riks90 Reģ.: 04.02.2018
0 0 Atbildēt

?????

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 4 Atbildēt

Kam tev lādētāju,žēl piķis labam aķim?

riks90 Reģ.: 04.02.2018
1 0 Atbildēt

Nopirku jaunu 1.6 gadi atpakaļ.. fiamm titanium pro 74ah. Jāuzlādē ar kādreiz, lai uz ceļa nepalieku..Skriet apkārt un jautāt nepatīk. Finanses atļauj arī savu nopirkt..

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 7 Atbildēt

Nekas nav jālādē ja aķis labs,ķem boļe orģinālai aķis var noiet 8 un vairāk gadi.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Stingri atkarīgs no ražotāja un degvielas tipa, Kia dīzeļiem, veselam baram akumulatori mira 2-3 gadu vecumā.

Tēvam bija ford escort ar 16 gadus vecu oriģinālo akumulatoru-tur gan bija tā ka ja ar pirmo nepieleca tad viss

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 2 Atbildēt

Tak kamēr brauksi līdz tam ceļam, kur domā palikt, aķis uzlādēsies. Ja ne, tad ģeneratoru vajag salabot, nevis lādētāju pirkt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Apskatījos tavu aķi,žēl bija nopirkt Deta Senator 3?

riks90 Reģ.: 04.02.2018
0 1 Atbildēt

Mans slikts, tas labāks? Ziemā nesu izstabā tagad augstajā laikā

torkjis Reģ.: 05.10.2013
4 1 Atbildēt

Zemajā laikā vairs nenesīsi iZtabā?

Tu tiešām katru vakaru un rītu sipies ar aķa skrūvēšanu?!

riks90 Reģ.: 04.02.2018
0 1 Atbildēt

Jaaa..

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Vai tik nesanāk tā, ka tik bieži atslēdzot/pieslēdzot auto elektrosistēmu, kaitējums ir vēl lielāks.

cl7lv Reģ.: 04.11.2016
7 0 Atbildēt

Šodien nopirku Benton BX-1PRO, redzēs, kāds būs.

Un tiem, kas domā, ka vajag kko labot, ja aķis nav pilns visu laiku, pabrauciet dienā posmus pa 1,5km ik pa 5-6h un vēl kādu dienu izlaidiet. Un auto ģenerators nav domāts, kai akb nepārtraukti turētu šo uzlādētu.

Taka reizi gadā uzlādēt uz 100% pa sliktu nenāks nevinam aķim. Un droši vien problēmas nav tiem, kas brauc vismaz 8km vienā piegājienā katru rītu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 0 Atbildēt

es arī ziemā reizi nedēļā uzlādēju aķi, tas ir pareizi, aķi vajag kopt un tas nekad nepievils un varēs iedarbināt dzinēju

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 16 Atbildēt

Dirsu vajag kopt ne aķi,a to smirdēsi pa gabalu,kaut gan ar savu komentāru jau bez dirsas sāki smirdēt.Pats galvenais,nevajag pist feniņu!

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Nu zini, ezi, man arī ir 2 auto, viens brauc katru dienu daudz, otrs maz, pārsvarā stāv mājas. Tam, kurš stāv, arī jauns aķītis Bosch, lēnām sēžas. Pēc pāris nedēļām nostāvētām griež, bet knapi. Tāpēc pa retam es uz nakti uzlieku lādētāju. Otram auto aķis 6 gadi vecs, bet, braucot katru dienu, iet ļoti labi joprojām.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Taisnība. Man ir viens auto, ar kuru tiek braukts apmēram reizi nedēļā. Nu tad tā arī dara, uzlādē aķi un brauc. Lādētājs parastais, padomju laika taisngriezis. Lādē labāk kā visi ķīniešu budžetnieki un krutie impulsnieki.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Priekš kam tā mocīties. Ja tiešām reti brauc, īsus gabalus, tad varbūt, tad tur kaut ko var mēģināt pielādēt regulāri, bet tam nevajagtādu monstru pa 200EUR.

Ja vajag tik cik reizēm palādēt, tad piem. šādu ntg.lv/ladetaji/everactive-cbc-4-6v--12v-auto-akumulatoru-l%C4%81d%C4%93t%C4%81js , ja reti brauc, tāds var visu laiku pieslēgts stāvēt.

Ja gribas kaut ko tipa kvalitatīvāku, tad kādu C-TEK skaties.

Ja nu galīgi naudu nav kur likt, tad jau var ņemt arī pa 200.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Depo pārdot kaut kādus automātiskus. Pēc tehniskajiem parametriem lieliski. Ir vairāku veidu, automātiski un manuālie. ja nekļūdos, bija ap 50 eur.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

2009.g Honda Accord. Joprojām dzimtais aķis. Papildus lādēšana nekad nav veikta. /varbūt dīlera apkopēs? Nezinu/

Ne mazāko nogruma pazīmju.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Tas kā paveicās, bet oriģinālie aķi pie normālas auto lietošanas tik tiešām vajadzētu turēt ap 10 gadiem. Šomēnes nomainīju savējam tikai 9 gadus izturēja.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Lietoju šādu

www.autostarts.lv/product_info.php?cPath=33&products_id=11715&osCsid=t6sbrd095ldadqn17lhl59rj84

Divi mīnusi-nevar uzcelt pilnīgi tukšu(<5V) akumulatoru un pats neieslēdzas ja akumulatora uzturēšanas režīmā pazūd/atjaunojas elektrība.

Pirmajā variantā parasti tāpat akumulators metams, bet nu dzīvē visādi gadās, otrais aktuāli ja ir kāds brīvā laika automobilis vai mocis, kas nolikts ziemas miegā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
2 0 Atbildēt

Tikai un vienīgi šīs CTEK firmas produktus. Šo iegādājāmies jau gadus sešus septiņus atpakaļ, tam ir 12V/7A, tas var lādēt 14-150Ah akumulatoru baterijas

www.ctek.com/products/vehicle/mxs-7-0

Tā kā tas ir impulsa lādēšanas iekārta, ceļ augšā pat mirušus aķus. Ja ir sabirušas plates, tad tas aparāts pasaka. Ir recondition funkcija, var lādēt jaunos AGM (star/stop) sistēmas baterijas. Ir pastāvīgas lādēšanas funkcija, ja vēlies glabāt aķi ziemā darba kārtībā.

Labi, cena nav no mazākajām, bet tas ir to vērts.

Mājas vajadzībām var MXS5 modeli, tam ir 12V/5A, tas ir paredzēts no 1.2-110Ah akumulatoru baterijām.

www.ctek.com/products/vehicle/mxs-5-0

Ja ir personīga vēlme , varu palīdzēt iegādāties par draudzīgākām cenām.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

ir divi ctek. 7 un 10. tik tiešām labas ierīces.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 1 Atbildēt

Vēl viens iemesls, kāpēc aķi nosprāgst, ir destilētā ūdens nepieliešana "neapkalpojamiem" akumulatoriem, tiem , saprotams, kam ir elektrolīts, nevis želeja.

Un aķis ir pilnīgi tukšs, ja tā spriegums ir zem 10,7V , te vēl kāds 5V pieminēja, tāds tak ir 100% nosprādzis, kāda vēl lādēšana.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Dīvaini vai ne, bet pirms diviem gadiem kautkas bija noticis un auto akumulators tā nosēdās ka pat lampiņas salonā nedega, voltmetrs parādīja 3,7V. eksperimenta pēc uzlādēju un pa šiem diviem gadiem akumulatora saguruma pazīmes nav manītas arī pie -20.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Tieši tāpat pieredzēts ar 2 aķiem (noname svins un Varta E38), kurus elektrorūķīšu izlēcieni nodzina līdz 2,5V un 2,8V. Abi reanimēti ar CTEK. Pirmais labi kalpo jau 4 gadus (turklāt ar ar ilgām dīkstāvēm un pārsvarā pilsētas režīmā), otrs 1 gadu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Atradu alternatīvu CTEX:

www.energolukss.lv/LV/Group/akumulatoru-ladetaji-1724

Kāds ir lietojis, kādas atsauksmes?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Man ir ABSAAR sarkanais lādētājs ar 3 led. Rudenī profilaksei uzlādēju. Lādēt ļoti vienkārši 1 lampiņa vai pareizi pieliki +/- otra vai notiek lādēšana un 3 kad 100% pilns. Ampērmetra nav, neko nevajag regulēt

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Labākām ierīcēm noteikti ir uzlādes strāvas stabilizatori. Es šeit domāju tieši "strāvas" , nevis sprieguma.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka interesantāki verķi ir uz litija-jonu akumulatoriem bāzētas ierīces, kuras var paņemt līdzi no mājas akumulatora "avārijas" ( ja vairs negriež starteri ) uzlādēšanai, jo ne jau visiem pieejams tīkla spriegums tur, kur stāv auto.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Neapšaubāmi interesants verķis, bet vai tā cena nav par skarbu, lai 1x pa 5 gadiem palietotu? "Piepīpēšanas" vadi bagažniekā izmaksā lētāk un ir noderīgāki. Te gan jāsaka, ka ķīniešu vadi (arī cirkuļtankā pirkti ar uzrakstu 600A) ir smuki un lunkani, BET sastāv 90% no plastmasas un 10% vara. Intereses pēc pamērīju tādiem pretestību un iznāca, ka pie 100A strāvas kritums uz vadiem ir 10V. Rezultātā ar tādiem piešķilt auto nevar. Recepte - nopirkt DEPO 16 mm2 vara vadu un pārlodēt pīp-vadus. Ir darīts ne reizi vien.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Mūsdienu ar "smalku elektroniku" apgādāto auto īpašnieki noteikti ir sajūsmā par lūgumu dot "piepīpēt" ;)

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 1 Atbildēt

Izslēdz aizdedzi un dod bez sajūsmas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Nekādu problēmu 2013 gada auto

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 1 Atbildēt

Starp citu. Kaut kad rakstīju, ka iegādājos Ķīniešu powerbanku. Tā aksāja ap 50 eiro. Pēc parametriem - pat fūri par palaist.

Sanāca notestēt. Kad bija tie sali, ( zem -20).

Izdarīju kā vajag, bet tas pauerbanks nokūpēja vārda tiešajā nozīmē. Sāka dūmot, pieblīda tā, ka visa plastmasa nolidoja. Un protams, nomira.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Interesanti kāda baterija tajā "Powerbankā". Diez vai kabatas lukturīti spēj darbināt. Ir redzētas reklāmas par "powerbankiem", ko iesprauž smēķu dedzinātāja ligzdā. Ar "superkondensatoriem" un citiem uz ausīm karināmiem makaroniem.

lietotajvards Reģ.: 09.11.2017
0 0 Atbildēt

Ko Tu ņemies, uzliec šito, gan lādētājs gan silta mašīna

geste.lv/sildelementi/

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sildelements OK, vadu komplekts OK, salona fēns arī OK. bet šo sistēmu aķa lādētājs galīgi nav ok. par lādētāju Defa un Calix prasa neadekvātu ciparu. daudz izdevīgāk ir nopirkt normālu automātisko lādētāju (ctek vai bosch, un ar rozetes starpniecību pieslēgt to pie 220v apsildes vadiem. izvietot kkur neredzamā vietā, zem krēsla vai tml. vajadzības gadijumā parasto lādekli var paņemt un lietot arī cutur.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

portatīvais powerbank nav domāts starterim. viņš ir domāts lai apmānītu auto elektroniku. daudziem auto, starteris tiek bloķēts ja akumulātora spriegums ir pārāk zems. powerštrunts paaugstina spriegumu uz brīdi, un starteri ir iespējams ieslēgt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 2 Atbildēt

Nu, parēķināsim , kāda kapacitāte motora startēšanai vispār vajadzīga. Ja 5 sekundes un 300 A strāva, tad vajag tikai

300*5/3600= 0,42 Ah. Tātad, startēšana ar powerbanku ir iespējama, kā arī iespējams piebarot pussprāgušu akumulatoru caur piepīpētāja ligzdu, tikai tad vajag kaut kādu strāvas ierobežotāju , lai neizsistu piepīpētāja drošinātāju. Tātad, 0.42 Ah, šis cipars izskaidro, kāpēc iespējams "labi lecošu" motoru iedarbināt ar aķi, no kura atlikusi tikai ēna, kādi 10% no tā, kas rakstīts uz korpusa.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

kāds ir nogulējis skolas fizikas kursu

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Aritmētika ir spēcīga lieta, BET fizika tomēr stiprāka.

1. Piepīpētāja ligzda mašīnā ir caur 10-20A drošinātāju un vads arī nav resnāks par 1.5 mm2. Kādi tur 300A?

2. Nemēdz būt akumulators, kuram kapacitāte ir nokritusi līdz 10%, bet starterstrāva palikusi kā jaunam (300-600A). Sprāgonim nav ne kapacitātes nedz tas var iedot tādu strāvu lai pagrieztu starteri.

3. Ne esmu redzējis akumulatoru ar 0.42 Ah un 300 A strāvu. Nu max 10 A varbūt varētu izspiest.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

optima akumulātori varētu būt tas izņemums, kad izlādējies aķis griež kā pilns. man ir trīs optimas lietošanā. viennozīmīgi iesaku.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Izlādējies nav "nosprādzis". Pusizlādētam aķim vēl ir starterstrāva atšķirībā no sprāgoņa, kuram parasti viss "labums" no platēm izbiris.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

parastam, šķidrā elektrolīta aķim, strāva ļoti dramatiski krītas kopa ar uzlādes līmeni.

manerheims Reģ.: 17.02.2016
0 0 Atbildēt

Arī esmu nolēmis iegādāties lādētāju. Ņemot vērā, ka man ir arī mopēds, vajadzīgs ir 6V/12V.

Cik noprotu labāk to moderno impulsu lādētāju.

Bet, piemēram, ctek tāda nemaz nav.

Vai šads būtu labs?:

www.decaweld.com/en/battery-chargers/electronic/floating/fl-1112.2.55.267.gp.19139.uw.aspx

Paldies!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ierīce kā tāda nav slikta. bet baiss klucis. paņem labāk bocsh c3. tas saproti arī 6v

manerheims Reģ.: 17.02.2016
0 0 Atbildēt

Es uzgāju arī Bosch C3, bet amazonē ir ļoti sliktas atsauksmes 2.6 balles no 71 pircēja. Tas atbaida.

www.amazon.com/Bosch-C3-Automatic-Battery-Maintainer/dp/B004TS1IB4

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man ir pavecs CTEK modelis, strādā labi. Lādēju ``aķus`` kemperim, bērnu kvadrai un saviem auto,. ``Aķu`` darbības laiks ievērojami pagarinās.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti