Volkswagen T-Roc tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen T-Roc 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
1 2
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ahoj, tie, kuri izbrauca pie stūres. Gaidu te atsauksmes

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 0 Atbildēt

Vispār interesanti! Pēc brauciena ar šo, nepalika nekādas emocijas. Pilnīgi nekā! Laikam tāda arī varētu būt recepte absolūti vidusmēra ideālajam automobīlim. Tam nav vispār nekā tāda, kam varētu piesieties, vai, kas speciāli patiktu vai nepatiktu. Viss vienkārši darbojas, ir savās vietās. Utilitāri noslīpēts, pareizi veidots auto. Testmobīlim bija 4x4 piedziņa, smalka apdare, laikam par kādiem 35 tūkstošiem, bet vienkāršāk komplektētu saņemsiet jau nedaudz virs 20tk. Hmm, ko lai saka?! Jāatceras, ka VW ir mainījis arī cenu politiku. Viekāršākajiem modeļiem arī cenas ir ļoti salīdzināmas, un mīts, ka VW maksā tikai par savu vārdu vēl klāt savus 2tkšus, ir vēsture.

Tā kā prognozēju, ka arī šis cīnīsies par titulu.

rolis Reģ.: 31.08.2001
3 0 Atbildēt

Ar interesi gaidīju tikšanos 1:1 , kad nekas netraucē baudīt man acij tīkama izmēra suv ar "tautas"VW asinīm.Spilgta krāsa un akcenti eksterjērā izaicina un es gribu atskatīties.

Salons un kokpits nostrādāts akurāti , bet lai izsauktos oi ,tā galīgi nav. Ja bus mans auto būs jāsmierinās, ka dizaina ozdiņas nebūs.

Masīnas uzvedība ļoti labi sabalansēta un uzvedība neizaicina, perfekti veic uzdoto.Piemērs kā vajzdzētu būt.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
7 0 Atbildēt

VW kompaktais krosovers T-Roc ar 2 litru 190 ZS dzinēju, DSG-7 kārbu un pilnpiedziņu, pilnā aprīkojumā, kāds bija Gada auto testos, maksā turpat pie 39 tk euro. Ar sarkanu virsbūvi, melnu jumtu un Sporta paketi piedevām izskatās tiešām labi. Braucot šosejas režīmos un pēc tam uz izdangāta grantenieka trūkumus neizdevās atrast, bet 333 trases bezceļu poligonā auto netika ielaists. Gribētos izmēģināt arī bāzes versiju par 19-20 tk euro, lai varētu salīdzināt ar tuvākajiem klasesbiedriem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Cena iespaidīga Golf izmēra un klases automobīlim

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 4 Atbildēt

Es labprātāk izvēlētos divus plikākus T-Roc, nevis vienu maksimāli aprīkotu.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
4 0 Atbildēt

T-Roc, kārtējais viens no VW spēkratiem. Viss izdarīts pareizi, nav pretenziju. Gaita un vadāmība kā jau VW, laba, bet neaizrauj, nepārsteidz. Auto nav liels, lai gan salonā vietas pietiekoši. Varbūt aizmugurē garākiem būs drusku šaurāk. Galvenais cietējs uz izmēru rēķina ir bagāžas nodalījums. Bet pilsētas SUV tas varētu nebūt pārāk izšķiroši.Savukārt auto salons ir ikdienišķs, taču mūsdienīgs,būtu gana atbilstošs mazam krosoverītim, ja tas nemaksātu 39 tūkstošus. Darbi izpildīti kvalitatīvi, taču izmantotie materiāli liekas pilnīgi neatbilstoši spēkrata cenrādim. T-Roc tehniskā ziņā izdevies auto, bet vai ar to pietiek, lai pēc tā stātos rindā. Līdzīga aprīkojuma un piedziņas konkurenti(izmēros pat mazliet lielāki),tik pat spējīgi uz Latvijas ceļiem, maksā ievērojami lētāk.

PaulsTimrots Reģ.: 22.11.2018
7 1 Atbildēt

T-Roc nav tipiska izvēle Latvijas apstākļiem. Ar šo auto īpašnieks parāda, ka viņam ir daudz naudas, salīdzinoši daudz jaudas un maz vietas pasaulē. Šis auto uzrāda labu resursu blīvumu uz kvadrātmetru. Šādus braucamos izvēlas vidēji turīgi cilvēki lielās pilsētās. Līdz šim viņi pirka vai nu MINI Cooper S vai Audi TT. Tās ir mašīnas, kas parāda, ka nauda tev ir, bet parkingam uz ielas vietas pamaz. Pieļauju, ka tagad viņi izskatīs arī T-Roc kā izvēles variantu.

GuntisViksna Reģ.: 02.08.2016
4 2 Atbildēt

Varu padalīties ar info par izbraucienu ar VW T-Roc pilnpiedziņas 4x4 versijā Sport pa īstiem ziemas ceļiem vēl šī gada janvārī. No ārpuses auto balts kā sniegs, bet iekšpusē esmu gandarīts par griestu melno tapsējumu — praktisks un lepns. Man pat šķiet, ka melni auto griesti nomierina... Faktiski vienīgā lieta, kam varu piekasīties T-Roc salona interjerā, ir, manuprāt, galīgi nepraktiskie durvju elkoņu balsti no auduma — šādā izpildījumā tiem nebūs ilgi lemts izskatīties svaigiem. Ja nu vienīgi īpašniece nebūs sieviete — advokāte. Protams, joks, taču ar zināmu patiesības devu. Salona izpildījums ieturēts klasiskās Volkswagen tradīcijās — nekā apaļīga, lielākoties visas formas robustas, taču ar noapaļotiem asumiem. Protams, apdares kvalitāte šim vācu automobilim pāri visam. Ērta braukšana šajā auto būs četratā, piektais varētu būt maziņš skolasbērns, kuram vairs nevajag īpašo sēdeklīti.

Brauciena sākumā objektīvu apstākļu pēc izpaliek ievadlekcija, tāpēc visu mašīnā pamazām apgūstu pats. Neliels izbīlis pārņem brīdī, kad uzreiz nevaru atrast spidometru. Izrādās, manas bažas par iespējamo ātruma kontroli pēc izjūtām bijušas veltas — digitālais ātruma cipariņš visu laiku kontrolējams šofera puses displeja labajā apakšējā stūrī. T-Roc ir elektroniskā roķene, par šīs ekstras iespējamiem remontiem gan es nevaru klāstīt to pozitīvāko pieredzi...

Braukšana ir tīkama gan pa asfaltu, gan pa labi notīrītiem (žetons Latvijas Autoceļu uzturētājam un pašvaldību nolīgtajiem lokālajiem šķūrētājiem!) lauku ceļiem pārsvarā Kocēnu un nedaudz Beverīnas novadā. Viduskonsolē ir braukšanas režīmu pārslēdzēja poga, ātrumā līdz 100 kilometriem stundā to var izdarīt arī gaitā, ko, protams, izmēģinu. Arī piedāvātajā sniega režīmā. Viss notiek! Protams, VW daudzos modeļos labi aprobētā DSG automātiskā kārba slēdzas laideni, bez rāvieniem. Nekur jau abi ar T-Roc neskrienam, jo šis auto nav domāts skaidas ņemšanai pa asfaltu, nemaz nerunājot par zemes ceļiem ziemai šogad neraksturīgos apstākļos. Auto aprīkots ar dalīto klimata kontroli — ja ārā ir mīnus 7 grādi, tad salonā ar ziemas drēbēm mugurā man labākais pavisam elementāri ieregulējamais komforts šķiet pie plus 18 grādiem Celsija. Šofera vietā redzamība uz visām pusēm lieliska, arī atpakaļskata spoguļi, kaut nelieli, savu funkciju pilda.

Kad atbraucu atpakaļ, tas pats lakoniskais displejs mani latviešu valodā informē, ka esmu nobraucis 61 kilometru ar vidējo patēriņu 8,3 litri. Nudien nav slikti!

Mans testētais auto Volkswagen T-Roc versijā Sport ir 34 tūkstošus eiro vērts. Dārgi. Protams, par to naudu 2 litru TSI benzīna dzinējs, kuram priekš salīdzinoši kompaktā pilnpiedziņas spēkrata jaudā ir briesmīgi 190 (!) zirgspēki, sajūgts ar patiešām kvalitatīvo automātisko DSG 7 pakāpju ātrumkārbu. Skaidrs, ka auto arī nopakots uz to lepnāko ar daudzām vajadzīgām un mazāk nepieciešamām ekstrām, vienīgi bagāžniekā zem ērtās divās daļās salokāmās cietās grīdiņas nav nekā. Protams, tur ir ar elementārām lietotāja iemaņām izmantojamais kompresors ar līmi, ko cauras riepas gadījumā atliekot tikai pievienot pie 12 voltu rozetes, taču man tomēr šajā palielajā zemgrīdas telpā gribētos redzēt īstu rezerves riteni vai vismaz tableti. To Sport versija nepiedāvā, bet par papildu naudu — 148 eiro — var nopirkt vai nu rezerves riteni ar metāla disku, vai arī mazizmēra rezerves ratiņu, cena nemainās.

Standartā T-Roc tiek piedāvāts ar 3 gadu garantiju, tomēr, ja plānots auto braukt ilgāku laiku, varbūt vērts par 638 eiro piepirkt klāt vēl divus bezrūpīgus gadus — tad jūsu rīcībā būs tā sauktā pagarinātā garantija 5 gadi vai 150 tūkstošu kilometru nobraukums.

No dārgākajām lietām, ko šajā auto iespējams ielikt, ir 18 collu vieglmetāla disku komplekts par 590 eiro, Style Comfort pakete par 1652 eiro, LED priekšējie lukturi par 991 eiro, mobilā telefona interfeiss Comfort ar bezvadu uzlādes funkciju par 426 eiro, noņemams piekabes āķis par 820 eiro... Uh! Taču ir iespēja dabūt jaunuli tikai par nepilniem 19 tūkstošiem eiro. Tiesa, tas būs tikai priekšpiedziņas automobilis ar viena litra 3 cilindru TSI benzīna dvēselīti, no kuras tomēr var izspiest 115 zirdziņus. Protams, tad būs 6 ātrumi jāslēdz ar roku, taču jau bāzes komplektācijā būs ādas stūre, LED lukturi aizmugurē, lietus sensors, karstumu aizturošs vējstikls un ducis dažādu papildu drošības sistēmu. Par nepilniem 22300 eiro jau var iegādāties priekšpiedziņas T-Roc ar 1,5 litru benzīna 150 zirgspēku jaudas dzinēju un DSG 7 pakāpju automātu, un tas jau varētu būt pavisam sakarīgs pirkums.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Rezerves ripulis bāzītē nav, jo tā tomēr ir golfa platformas mašīna kas aprīkota ar pseidopilnpiedziņu - tāpat kā pirms 30 gadiem, arī šodien pseidopilnpiedziņa golfa platformas mašīnai nozīmē strēķīti augstāku grabažnieka grīdu nekā divritenim - tad nu te vienkārši ražotājs vēlas nodrošināt golfam, vai Tu Roc tādu pašu grabažnieka ietilpību kā divritenim ar pankūku, atstājot pankūku aiz borta. Piepērkot pankūku, tā noteikti nāk komplektā ar putuplasta ieliktni un citu tepiķi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Konkrētais modelis no VW testēts vēl nav, taču līdzība (vismaz tehniski) ar manu ikdienas Passat B8 - milzīga. Un Passat ir ļoti labs Aprīkots - lielisks. Tāpēc T-Roc izskatītu ļoti labi aprīkotu, jaudīgu, taču ne vairs pievilcīgu cenā - baudai braukt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tiem, kuri jūsmo par it kā "salīdzināmiem vienas klases" auto ieteiktu izbraukt garāku posmu ar katru no tiem, beigās noslēdzot testu ar T-Roc - starpība būs jūtama aplam liela. Ja ne Audi, citu vispār nav pat tuvumā salona akustiskajā komfortā, piedāvātajā aprīkojumā u.c.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Bet par to miiiiiiilzīgo cenu - cietais plastmasas panelis Par brālim Karoq ir mīkstais.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu un kas tad ir ka cietais? Man likās ka salonu uzbūves kvalitāte kopš mk2 laikiem ir gājusi uz priekšu; ja iekš mk2 mīkstais ir must have, jau iekš mk3 nevar īsti pateikt starpību - šitiem jau ir atkal sasniegts mk2 līmenis ka vajag mīksto?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Draugs, tomēr ar visu to paneļa materiāli un izskats kopumā VW ir

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Iespējams, nestrīdos. Bet nav viņi tās cenas vērti. Nezinu, kam būtu jānotiek manā galvā, lai es pirktu jaunu VW. Ja nu vienīgi dabūtu meeeežonīgu atlaidi. Vakar ss-ā redzēju vienu 2013.gada Passat Variant Highline 2.0 TDI DSG.... jauns tāds brīnums maksā kaut kur pie 35000 euro. Šis piecgadīgais (Latvijas auto, ar kādiem 170000 uz tāfeles) bija par 9900. Tikpat plus mīnus maksā tā paša gada Qashqai benzīnnieks vidējā komplektācijā, kurš jauns maksātu ap 22000-23000 euro. Ceas kritums, lasi, naudas zaudēšana sanāk nežēlīga. Secinājums, VW var pirkt 4-7 gadīgu, bet ne jaunu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Pērkot jaunu fofāgenu, ieķeksē pie aprīkojuma mešalku - tad kritīsies lēnāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Gada auto testos izmantotais maksā pie 39k eur.Jā .Nu vienkārši Lieliski.Iekārojams.Obligāti iegādājams.Pilnīgi tā kā burtiski vitāli Nepieciešams.Neaizstājams.Divu sportāge un triju fābiju vērts.Pat b8 alltraks ar to tur suuda 220zs vācijas pilsētās aizliegto benzīnmotoru rudenī te maksāja 35k.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 1 Atbildēt

Nu, bāze nemaz tik dārga nav. Modelis A112AX , baudāms 1.0 TSI ( 115 ZS ) motors, priekšpiedziņa, saprotams, uzticama manuālā 6 pakāpju pārnesumu kārba, un tas par pieticīgiem 18 765 EUR ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik maksā tāds golfs?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 1 Atbildēt

T.i. tamlīdzīgs Golfs ? Apmēram tikpat. 18 728 EUR, tikai pataban esot spēkā īpašais piedāvājums par godu Golf 45. dzimšanas dienai. -16276 EUR.

www.volkswagenbaltic.eu/golf/assets/upload/golf/pdf/MA_VW_Golf7_PriceList_A4_LV_08102018.pdf

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Va tu re ko...Kad testos "jātaisa" imidžs, tā 2litri,1900ps,6x6 un pa 39k.Abet tikko ka reāli lohiem kaut ko jāpiedāvā, nu ta tak pietiek ka ir "baudāms"- ar vienu riteni, bez sēdekļa un ar mopēda motoru.Ok, tas man patīk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ir tāda īpatnība, testos vienmēr ūberaprīkotie modeļi. Kas, protams, paņem ar savu auru zibenīgi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Mārketings, zaķīši, mārketings...

Maris Reģ.: 06.06.2001
1 0 Atbildēt

Testos bija ar 4x4 piedziņu un T-Roc tas ļoti uzreiz sadārdzina cenu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Šim vislabākais prais/performens būtu 1.5 TSI 150-zirdzinieks.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Jā, un ja pie skaidra prāta esošai Privātpersonai ir reāla iepēja savus (savus!) 22-25k noveltīt savam auto, diezin vai kāds tur grābs to "sākot/no" draņķi bez motora un bez nekā.Šī te demagoģija besī visvairāk,radot riebumu un neuzticību.Līdzīgi kā tā apo-eklipses-krosa tirgotāja "piedāvājums" to meeslu iegūt par 96,- menesī.Par šito čigānveida mazoburtiņu apjāšanu to autoru vajadzēja publiski stabā uzšķērst un aiz olām pakarināt.Es shitādam "dīlerim" brauktu apkārt ar 0,7km līkumu un vel spogulī pastiprināti skatītos.Bet mums šeit jau tādu "sīkumu" taču neviens neies "ievērot" (vai ne?)

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Ja uzmanība ir piesaistīta tad akcija ir uzdevusies, liela daļa no klikotājiem droši ka nemaz nezināja par to konservbundžu pirms atvēra bildes

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Sava nauda = arī bankas finansēta nauda. Jo, es taču pats to atdodu. Lēnāk, bet tomēr samaksāju pilnībā. Arguments pilnīgi ignorējams. Vēl vairāk, cilvēks, kuram tīk pirkt auto līzingā, iespējams, ir vēl nopietnāk izvērtējis pirkumu nekā tās, kam nauda kontā.

Kas attiecas uz mārketinga akciju, kā cilvēks, kam pēc savas augstskolas specialitātes vajadzētu strādāt mārketingā (nevis sales), varu apgalvot - akcija ir burtiski Malači! Bezmaz vai paraugs citiem tirgotājiem, kā jāpārdod savi pārstāvētie auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Arguments NAV ignorējams- jo tos 22k sakasīt spējīgais nebūt nav tik stulbs, cik to gribētu redzēt tie tur "cena/no" ideologi.Ideja galvenokārt ir nevis ka torte galdā, bet lielākoties ka bezgalīga manipulācija un rafinēta demagoģija.Vajadzēja testam paņemt tos dažus "sākot/no", redzētu tad kāda un cik gara tur siekala tecētu tajā variantā.

Un neviens te ne speciālists ne sabiedriskais uzraugs ne ar vienu vārdu nav pakomentējis tur to e-krosa tirgotāju akciju (kam ir vēl arī daži līdzīgi sekotāji)- kad atklātā textā lieliem burtiem96eur/mēn dezinformācija tiek publicēta.Nevajag šitā gaudot tik ļoti visam līdzi- te tomēr ir forums ar viedokļiem, nevis kaut kāda ss/miskaste, kura publicētais nav apspriežams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sava nauda ir tā, kas kabatā. Tikmēr bankas nauda pirmkārt NAV tava nauda [ja jau ir - kāpēc pasē ailītē "īpašnieks" ir bankas nosaukums, ne tavs? Par savu naudu tak var nopirkt sev piederošu mašīnu ] , otrkārt, tu atdošanas procesā vēl ražo naudu, vai, precīzāk sakot, banka izmantojot tevi ražo naudu, jo tev jāatdod vairāk nekā aizņēmies...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Top Gear bija piezīme: VW sagaidot , ka tieši lētā gala T-ROC būšot visvairāk pārdotie šā modeļa auto: "Interestingly, VW expects the best-selling T-Roc will be at the cheap end of the range, the 1.0-litre petrol with FWD."

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Labprāt iegādātos pamata komplektācijas Volkswagen-T-Roc, pie pamatcenas 18765 eiro piemaksājot par košu krāsu un dažām ekstrām, rezultātā iekļaujoties 20 tūkst.eiro summā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Apbrīnojami abi komentāri pirms manējā. Vispār nesaprotu tos, kuri privāti iegādājas teju bāzīti. Mana pieredze pēdējos 10 gados - pat uzņēmumi jau izvēles vismaz 2. pakāpes komplektāciju, principā jau pilnīgi normāla izvēle klimats + pilna elektropakete + automāts. Protams, sadārdzinot pirkumu, taču tā tomēr ir attieksme pret darbiniekiem. Vai VW T-Roc pircēji būs citādāki, izvēloties lētākās versijas?...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Čorts, nevaru vairs īsti iebraukt.Ko darīt.Nupat Fans sacīja, ka labprāt pirktu baudāmo swiftu.Pirms tam, ka brīnišķo konu.Vēl drusciņ pirms, ka kolossālo fābiju.Pa vidam vēl arī naskais sportidžs tika pieminēts.Tagd reku šitas ahu ennijs t roks ir dienaskārtībā.Kas diez būs Rīt?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

Fanam galvenais ir maz dzinējs,viņš noteikt būtu gatavs aprīkot ar gāzi pat 0,5l dzinēju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet tas ir tikai loģiski. Dienvidaustrumu āzijā, kur masas močī ar motorolleriem, tur tie mēdz būtu sagāzēti, un tur pat divsimts kubi parasti noteikti nav - un kas?

Vot tas Tu Roc vienīgi noteikti ir sūdīgi sagāzējams; visi motori FSI vai TFSI/TSI - ar fabiju fanam paveicās, tai vēl bija divi nemotori ar netiešo iesmidzi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Mēļo, ka jau no nākošā gada ( 2019) t-roc vairs nebūs tāds, kā citi VAG mēsli. Ieliks mīkstu plastmasu salonā. Būs kā mazda - ar mīkstu salonu. Varēja vēl no mazdas paņemt interjru, no šķībacainajiem - kvalitāti ( uzticamību) un varbūt sanāktu kaut kas jēdzīgs.

Bet pagaidām - atstāsi to T-roku kopā ar citiem VW - mazohistiem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Tas apzīmējums skan:

VW baznīcas draudzes locekļiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kaut kāds privāts naids uz VW, viencexperc - tas NAV profesionāli vispār nemaz.

Es joprojām pilnu sparu gatavs atbildēt par saviem vārdiem - labi aprīkots VW ir superīgs auto gan no vizuālā, gan tehniskā viedokļa. Punkts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

... "labi aprīkots VW ir superīgs auto gan no vizuālā, gan tehniskā viedokļa"..... bet pie pilna prāta nepērkams.

Ja Suzuki rīkotos (IMO ne visai ētiski) tāpat kā VW, t.i. demo auto būtu Vitara ar reaktīvo dzinēju, sēdekļi apvilkti ar vaļa peņa ādu (bet kopā tas maksātu 500kEUR), un bāzīte būtu pieejama par 13k, visticamāk ielas būtu pilnas ar tiem.

Es esmu gatavs derēt, ka ja pašam tas Pasāc būtu jāpērk, pirkums izpaliktu.

Principā steitments ir: par milzonīgu cenu jebkurš autobūvētājs izgatavotu "labi aprīkotu superīgs auto gan no vizuālā, gan tehniskā viedokļa". Jo tur parametros nav iekļauta cena. Un diezgan ticu ka Pižikam tas izdotos lētāk. Bet pārdot to būtu grūti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu kaut ko sajauci - pat par milzonīgu cenu tu nenopirksi suzuki ar motoru. Adekvāts motors ir tāda fīča, ko no japāņu autobūves īsti nevar sagaidīt - jo ja fofāgens vai BMW jebkuru modeli par atbilstošiem rubuļiem spēj nokomplektēt ar motoru, kas to mašīnu līdz simtam uzraus vismaz septiņās sekundēs, tādi japāņu jūsmiņi kā tu ir saskatījušies uz nissan skyline, suzuki pikes peak , toyota supra, mazda RX-8 - un tad nu stāsta, cik fofāgens rīkojas neētiski, piemirstot ka pašu apjūsmotie ražotāji tā nedara, jo viņi vienkārši to nav spējīgi, jo nav nekā kruta ko parādīt - demo mašīna simtu sasniedz 15 sekundēs nevis tapēc, lai rādītu kāda būs vidējā mašīna, bet tāpēc, ka tas ir viss, ko var sagaidīt

Nē nu var jau būt ka tādi jūsmiņi kā tu pērkot toyotu iztēlojas ka pērk lexus LS, vai pērkot nissanu ar 1.5 dCi, iztēlojas ka pērk infiniti... Bet tas nav gluži viens un tas pats.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Ko tu pļurksti. Nissan GTR ir iegūts tieši tādā procesā kā tie parvērtētie VAGi. Vienīgā atšķirība - tas ir atsevišķs modelis un neviens nemēģina to tehnoloģilju iemontēt demo Micrā. Jo ir skaidrs - pārdot tādu nevar.

Un Nissanam kāreiz ir tāds superčārdžots gals - Nismo modifikācija. Neesmu gan tos nekad pētijis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sūdīgāku piemēru tu laikam nevarēji atrast... Ielīdu wikipēdijā, apskatījos nissan gt-r rakstu - platforma - sava, unikāla, neviens cits modelis uz tās nav - motors - atkal unikāls, jā kaut kādās sporta mašīnās un ierobežota laidiena modifikācijās tas ir vēl ticis likts, bet uztaisīts priekš GT-R un gandrīz visi tur arī nonāk. Vārdu sakot, kas ir tas GT-R? Halo mašīna priekš tādiem jūsmiņiem kā tu, kas ieraugot ka kāds nissans spēj uzcelt līdz simtam trijās sekundēs, aiz sajūsmas apčurājas, un nopērk 1.5 dCi kaščeju, cerībā ka apkārtējie uz to skatīsies kā uz mazu GT-R Un jā, pareizi - tas GT-R arī neslikti maksā - nē, ne kā fofāgens - kā Audī RS4 vai M3 - ja ne pat dārgāk. Vot tev bija lētās japāņu tačkas...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Atslābsti. 8cilindru A8 ar nav nekāda sakara ar 1,1 A3.

Vienīgi tie draņķi to 8cil. motoru ieskrūvē A3 un palaiž kā demo. Nopirkt viņu nevar (jo jābūt pilnīgam idiotam, bet tiem nekad nav naudas), bet iespaidu sačakarē. Resp nereāls demo auto ir tas pats kas dot testēt iesnu zāles ar kokaīna piedevu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar "1.1 A3" varbūt arī nav sakara, bet šodien A8 ir tiktāl nodzīvojies, ka švakākais A8 ar pieklājīgu A3 dala vienu un to pašu motoru... A kur mikra ar 3.8TT? Joks ar to bīdeli bija - bet nu tu pareizi pateici par to demo, ļoti ierobežota laidiena modelis.

Nezinu par kādu demo tu te filosofē. A3, un pat A1 - kā arī golfs un polo - ir pieejami ar 2.0 turbiķi dažādās forsāžas pakāpēs, 200-300 zs - un tak bija pat A1 quattro. A kur mikra ar kādu adekvātu bīdeli un pseidopilnpiedziņu? Nissanam tak būtu jābūt pieejamiem dzelžiem, no kāda x-treiļa, teiksim - kur ir? Kāpēc nav neviena micra 2.0 4x4? Un kāpēc vispār tajā mikrā nav neviena normāla motora? Reku iekš polo un fabijām jaunais top mazmotors ir 1.0 turbo; motors kas pēc savām dinamikas īpašībām apmēram līdzvērtīgs atmosfērai bik virs diviem litriem - mikrā arī ir kaut kas līdzīgs, bet cik minos, pasen lasījis te apskatu, tas bija šausmīgi zāģējams nemotoriņš, un nevis lielākas atmosfēras funkcionālais līdzinieks - un pārējie atkal ir kaut kādi mazi nemotori. Nah pat mazmotorus tas nissans nevar uztaisīt normālus? Hondai tas pats. Toyotai varbūt ir labāk - kaut gan toyota varēt atļauties tāpat ražot sūdus; priekš turīgākiem jūsmiņiem tak ir lexus.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nokomplektēt VAR, bet tam NAV nekādas jēgas, jo tas auto ir krāsnī samesta nauda. Čaļiem, kuriem pieejama tāda nauda, lai šo nopirktu, parasti pietiek arī prāta, lai to nepirktu.

Un viss. Tāda modifikācija tā arī paliek demo lomā.

IMO priecāties par šādiem overperformētiem demo auto ir tas pats, kas masturbēt uz Jessica Rabbit - smuki, seksīgi, bet NEREĀLI!

Un tieši tāpēc Micra nav ar GTR motoru - tam ir tikai demo jēga. Pragmatiskie nesapratīs.

1,0 turbo motors JEBKURĀ auto ir pilnīgs sūc. Gan Škodā, gan Nissan, gan Citronā un Hondā arī. Tur līdzvērtība 2,0l ir tikai slapjos sapņos un VAG reklāmās.

Visi viņi ir ar milzīgu turbo bedri. Iekurināt tos motorus var, bet atslābt nevar. Visu laiku jāskatās uz tahometru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paga paga - cilvēks, kuram hondas nemotori liekas ok, 1.0 turbo liekas sūds? Tam 1.0 pūtiena slieksnis [jā, pūtiena slieksnis, un nevis "turbo bedre", kā tu to sauc - turbo bedre ir laika sprīdis augstākos apgriezienos starp pedāļa ieminienu un pūtiena sākumu] vājajai versijai ir pie 1,5k, niknajai pie 2k - tikmēr tam tavam hondas motorzāģim, kā tu skandini, viss sākas no 3k - iedomājies, pat ar to niknāko var paātrināties no malas izskatoties pēc normāla cilvēka, un nevis pēc puišeļa, kas vēlas pagonkot Ja tev 2 štukas liekas šausmīgi augstu, atceries - 1) VAG spēj uzprojektēt adekvātas kārbas, tāpēc brīdī, kad gliemezis iegriežas, motoram uzreiz ir maksimālais griezes moments, un nevis kā tipiskam japonamaķ mašīnas izstrādājumam, pūtiena apogeja vismaz 1k virs pūtiena sliekšņa, jo atļaujot pilnu pūtienu pie 1,5k - 2k, nippon klappon kārba izbirdinās zobratus 2) Pūtiena slieksnis @ 2k ir normāls cipars vecākiem, lielākiem turbiķiem ar nemaināmas ģeometrijas turbīnām - teiksim, visiem audī C4 platformas turbiķiem - 2.2 20vt, 1.9 TDI, 2.5 TDI - ar pirmo un pēdējo pašam ir sanācis pabraukt - neatbilst manai gaumei, bet pabraukt var normāli. Uz tahometru ir jāskatās VW LT35 2.5 TDI, jo tur tas 2,5 litru motors bez pūtiena īpaši to 2,5 tonnu smago kasti pavilkt nespēj.

Abet par to "nav neklādas jēgas" - redzi, visi nav tik ļoti bezcerīgi kā tu, ka jāņem mašīnas izstrādājums ar zāģējamu motorzāģi zem haubes. Jēgas nav lētiem japāņu mašīnu izstrādājumiem ko tādu likt, jo vai vai vai - ja mašīnas izstrādājumam būs ieprojektēts bez 1.0 un 1.5 ielikt arī 2.0, nāksies visiem piesviest 20 eiras cenai klāt, bet to 2.0 neviens nepirks, jo japāņu mašīnas izstrādājums no skārda un košļājamās gumijas vien tik ir. Un tā nu fofāgens piedāvā arī 2.0 turbiķi, un to pat pērk - protams, tava suga pērk tos fofāgenus ar 1.0, 1.2, 1.4, 1.5 - bet ir arī kas pērk 2.0. Un šī iemesla dēļ fofāgenam nav tas kuriozs, kas nissanam - kur jaudīgākā un ātrākā micra ir nepilnus 30 gadus vecs modelis - un hondai ar kiviču nav tas pats tikai tāpēc, ka šie kivičā piedāvā 2.0 turbiķi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pērkot jaunu fofāgenu, ieķeksē pie aprīkojuma mešalku - tad kritīsies lēnāk.

Par cik? Nu, ne jau par 2-3 tūkstošiem...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nezinu cik - es par tādiem aspektiem neinteresējos, jo man nav saistoši - bet es kaut kā esmu pamanījis ka īpaši neviens nevēlas lietotu mašīnu ar DSG, tā ka tas varētu kaut ko ietekmēt... Protams, piecus gadus vecai mašīnai tā starpība būs procentuāli mazāka - tā lielā atšķirība būs 10+ gadus vecām mašīnām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nezini, bet kaut ko rakstīt vajag... Tad paskatāmies - 2007.-2008.gada B6 pasāc ar 2.0 TDI un manuāli... cenas no 3500 līdz 5800.

www.ss.com/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b6/filter/fDgSeF4belM=.html

Ar DSG - no 3000 līdz 5300...

www.ss.com/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b6/filter/fDgSeF4belM=.html

Atmetot dārgākos un lētākos, plus mīnus, tas pats vien jau sanāk. Bet, tajā cenu diapozonā, kas "tev ir saistošs", bet līdz kuram ļooooti reti kurš jaunā auto pircējs vilks, līdz ar to, salīdzinājums galīgi nekorekts, starpības arī nebūs, jo tur jau vairāk lomu spēlēs citi faktori, nevis kārbas veids.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man nav "saistoša cenas diapazona", jo es mašīnas nepērku un nepārdodu - savā mūžā vienu pašu mašīnu esmu nopircis un to pašu šrotā. Es vienkārši redzu kā tas ir bik vecākām mašīnām - 15 gadus veciem audī - kur cilvēki mēdz pirkt smukus eksemplārus, kvatras, ar tomātu un/vai 2.5 TDI, ar mērķi ielikt mešalku un/vai 1.9 TDI - citreiz uzreiz, citreiz [parasti 2.5 gadījumā] kad motoram kaut kas lielāks notiek. Un kāpēc tā dara? Tu uzminēji, viena vai otra no nosauktajām lietām mašīnu padara jūtami lētāku - 2.5 kvatra ar tomātu var būt pat 2x lētāka par 1.9 TDI kvatru ar sešu robu mešalku.

Un vispār - kopš kura laika ss.lv ir rādītājs? Man vidusskolā mācīja ekonomikas pamatus, tu tādus laikam neesi mācījies - cenu nosaka piedāvājuma un pieprasījuma līkņu krustpunkts; ss.lv ir piedāvājuma līkne, kur bieži vien ir spēcīgi saskrūvētas cenas - par šitām jaunajām kastēm spriest neņemos, bet es redzu ciparus man saistošākām lietām tur - uhhh... Un es arī zinu cik ātri aiziet mašīnas, kuru cenas ir saldas...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jaunu auto ar mešalku tu vari pats personīgi lidz kliņķim peec tam braukt, jo reti kam to interesēs no tevis pārņemt, kad/ja tev reiz tas apniks.Ne to, ka mešalka būtu slikta vai nebaudāma, bet gan ka vnk demagoģijas sludināšana ikdienā ir savu misiju spoži paveikusi.Sastrēgumā stāvēšana ar mešalku reāli atšķiras tikai priekš lohiem ar nojātiem sajūgiem un izļurinātām kulisēm.

Un nevis te kur ir naids uz VW, bet gan vajag objektīvi un taisnīgi izteikties.Ja te ir normālu cilvēku personiska domuapmaiņa, tomēr būtu kādu godīgumu jāievēro.Reklāma lai peliek priekš lohiem vai lohu apmaksāto sludinājumu vietnēs.Tas, ka viņš pats sev pats par savu naudu to par 35k nepirktu, tas ir 600% skaidrs.Fans pa 15k, tas jā, bet ne jau Megafans pa 35.Lai kā te ūdeni nelietu, tas variants ir dzīvē ļoti rets.Ne tur ekonomija, ne tur kas, vnk (nenoliedzami cienījama) iespēja savu relatīvi palielu naudu izlietot pēc savām vēlmēm un dēļ savām ērtībām.Kas ir izsmiekla vērts- ka par stulbeni cenšas uztaisīt to, kurš paņems pa tiem pašiem 35 lietotu auto un vel arī godīgi par to samaksās,pat ne uz parāda.Jo- nafig tam būtu jāatdod lieki 2k bankai.

Un arī tipiski, ka te reklamē un jūsmo pa 35k, bet "priekš sevis" drīzāk reāli paņem to tur "labulabo" pa 3,5k (un uzreiz iegulda vēl 2,5).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tu to man? Interesanti, ar ko es to esmu izpelnījies? Vai es kādu reklamēju? Nesaprotu tādu domu gājienu

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es vnk teorētiski spriedelēju, apzināti nelietotjot personvārdus.Par to, ka nenoliedzami ka darbaauto pa 35k nekuramkatramloham dod, kā arī skaidrs ka suudīhgs viņš nav.Bet, ja "pats par savu naudu" un ja priekš sevis, tad domugājiens var būt krietni savādāks (arī to neapstrīdu, jo ,stipri iespējams,ka pats drošvien rīkotos līdzīgi).Jocīgi tomēr ir, ja visiem spēkiem te attaisnot shito pusizmēra t-auto, ka ir normāli par 32k un vairāk.Pilnpiedziņa ir vienīgais, kas viņam ir attaisnojami par šo summu.Ja salīdzināt salonus- lai pāriet pāri ielai uz P-salonu, tur būs redzams, kādam vizuāli būtu jābūt 18tā gada auto,kurš te it kā piedalās, bet tomēr (;)"nepiedalās".Ja viedokli paprasīt sievietēm,tās tev 3/4 pateiks, ka labāk jāiet pāri ielai,jo tur "kaut kas" tomēr ir...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja manā priority list būtu JAUNS auto, tad gan es izskatītu jaunu VW modeli max līdz 35k eur, viennozīmīgi. Starp citu, bankai pārmaksa sanāk ļoti niecīga, pat zem 1k eur.

Tagad gan viss tā sakārtojies, ka ģimenē ir pat 2 jauni auto, ar nulle izmaksām mums. Lūk, tas ir gatavais autoorgasms, draugi Domāju, ka pie labas gribas nebūt citādi nekad vairs. Ja vien atkal pienāks brīdis, kad sieva nestrādās/strādās bez darba auto - tad domāsim.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tas gan. Labāk gan, ja dienesta auto ir Bently. VW dienesta auto jau tāda sevis nevērtēšanas pazīme.

Es kad bija, lepni ar jaunu Volvo gāzēju

insekc Reģ.: 24.03.2003
3 4 Atbildēt

Izskatās, ka T-Roc ir riktīgi pārcenots. Cenu lapā vislētākā pilnpiedziņas versija 31 080 EUR. Par to naudu sanāk ne tikai labi aprīkots Subaru Forester, bet pat Outback. Par Nissan Qashqai pat nerunājot (tur nav nevienas versijas virs 30 K EUR).

Nudien neredzu nekādus argumentus tajā auto pat iekāpt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Iekāp salonā un tur viss būs redzams. Jau sacīju, T-Roc pat nedrīkstētu salīdzināt ne ar vienu japāni vai korejieti. Tur arī tā cena veidojusies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vai tikai mums te nedzimst jauns VWFans?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vispār jau esmu Autofans, bet protu ieraudzīt atšķirības starp VW un, piemēram, Nissan

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Tās atšķirības jau prastu ieraudzīt jebkurš, izņemot msh, kuram vienalga pati pilnība būtu no opja mantotais otrais trusis. Bet jautājums jau ir par to, vai ir vērts par šīm atšķirībām maksāt tāāāāādu naudu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

msh droši vien vēl asāk izjustu starpību starp tām abām kastēm nekā "jebkurš"...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 4 Atbildēt

Priekš kam pilnpiedziņu? Man vienmēr pieticis ar priekšpiedziņu, un tādā gadījumā var iekļauties 20 tūkst.EUR robežās.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti