Interesē, kurām mašīnām (vēlams 7 vietīgām) pēc 2014.g liek parastās klasiskās ar hidrotransformatoru? vai jaunākām visām ir roboti, divsajugu un variatoru?
Esmu "atēdusies" labot savu tagadējo Powershift autom. robotu (uz Forda). Strādāju tikai remontam 1x 1.5 gadā.
Palīdziet lūdzu ... man vajadzetu domāt par nākamo auto, 7 vietīgu, ar klasisko automātu...
Varu piekrist par toyo variatoriem - dod gāzi - apgriezieni ir - bet neiet ...bet toties lētāki un ekonomiskāki (mazāk tērē degvielu) - tas nekas, ka gala lietotājam beigās san;ak vairāk...tas pats ar kaškaju variatoriem - vienu laiku pilni servisi bija pa garantiju...
Nu nav eknomiskāki, vienkārši lēti ražošanā un nav raustīšanās kā viensajūga robotiem, tāpēc taupīgie japāņi uz tiem teicas. Un par Nissan varatoriem piekrītu, ļoti defektīvi.
Vienkārši labs kompetents raksts par visu ražoto automātu tipiem, plusiem un mīnusiem ir lasāms pēdējā žurnālā “Stūre” Ja kādam vairāk interese par šo tēmu.
Automāts pēc 2014.g. (nē robotiem un tml.)
Sveiki.
Interesē, kurām mašīnām (vēlams 7 vietīgām) pēc 2014.g liek parastās klasiskās ar hidrotransformatoru? vai jaunākām visām ir roboti, divsajugu un variatoru?
Esmu "atēdusies" labot savu tagadējo Powershift autom. robotu (uz Forda). Strādāju tikai remontam 1x 1.5 gadā.
Palīdziet lūdzu ... man vajadzetu domāt par nākamo auto, 7 vietīgu, ar klasisko automātu...