Šovakar, laika posmā aptuveni 19:10 - 19:30 , kad mijkrēslis pārvēršas normāla tumsā , es neizmantoju iespēju nobraukt 8 gab melnus lisoPeģikus un 5cilvēku ģimeni ( 2 lielāki pridurki, 2 mazāki , 1 ratiņos ) .......
Tie pieci vēl normāli, pa apmali pareizā virzienā, klunkurēja, bet tie minēji pilnīgā pofigā pa pusi joslas dricelēja ( vienam gan bija pirmskara laika atstarotājs pie pakaļas brizgovika pielipināts ) .....
Uzmanaties, auto vadītāji - sākas kārtējā "melno cilvēku" medību sezona - kurš nomedīs pirmais !
Vai menti, un piešķirs atstarotāju, vai arī kāds no mums, kurš palīdzēs iegūt invaliditāti ( labākajā gadījumā ) .
Tie PSRS laika atstarotāji ir ļaunākais, kas var būt. Kādam var radīt sajūtu, ka viņš ir redzams, lai gan tiem mēsliem atstarošanas spējas ir taisni tādas, ka ieraugi atstarotāju vien tad, kad jau ieraugi pašu velorastu.
Laiks policijai ne tikai dalīt atstarotājus, bet arī reāli sodīt, it īpaši šitos staigātājus ārpus apdzīvotām vietām, kur nav ne apgaismojuma, ne ietves. Likumdošana sodus paredz starpcitu.
Un arī var sodīt, ja grib... man vienreiz izrakstīja brīdinājumu par ielas šķērsošanu pie sarkanās gaismas... gājām ar kolēģiem pusdienās, tukša iela, nolēmām negaidīt zaļo, pārgājām pāri, a galā policis: "Tā, kungi, kur tad tā steidzamies?" Visi trīs tikām pie brīdinājumiem.
Atkarīgs no vietas... Esmu gana saskāries arī ar vietām, kur ik pa laikam policija dežūrē. Vietas, kur cilvēki vienmēr mauc pāri ne tur kur drīkst vai pa sarkanajiem.
Tad jau jāsamazina uz visiem ceļiem, kur nav ietves vai gājēja ceļu... ā, arī tas jau nelīdz... mazums, kāds kaut kur šķērso... karoče, braucam ārpus pilsētas uz 40 km/h...
Vakarā šis pārbrauca no gara ceļa un tā vietā,lai ietu gulēt, uzrakstīja rakstu "priekš citiem".Viņam tobrīd likās, ka viņš pilda kādu cilvēciski karmisku uzdevumu.No rīta raksts tika izlasīts, pateicīgie iz-lasītāji iesecināja:
1) ka, pa lielam vērtējot,viņš ir m-udaks, jo:
a) "pats" neuzmanīgi (ātri/pārgalvīgi/bezatbildīgi/nervozi) brauca un tapc neko neredzēja;
b) beidzamajā brīdī kaut/ko pamanīja- un tagd lielās ar to;
c) svētdienas izbraucējs, ļoti reti bijis laukos un nekad nav dabūjis pa Purnu pie veikala jaunpils centrā;
d) riteņbraucēju nīdējs- skaudīgs un nemūsdienīgs tips (...);
e) čikstētājs pa dzīvi un savas Dzimtenes (Saeimas,MK,Csdd,Cp,Vp,Lvc,Eraf,Kf) nīdējs un apmelotājs;
f) pagāš/sestdien drošvien atdeva savu bezjēdzīgo balsi par kādu no "jaunajiem stulbeņiem";
g) būt labāk vispār apdomīgi (tālredzīgi, pilsoniski atbildīgi,notikumus apsteidzoši,uttt) stāvējis uz vietas;
2) uutttt-varbūt ka kāds var saturīgi (laicīgi) papildnāt- jo Gismeteo teic, ka "tā īstā" mellocilvēku sezona sāksies tikai šajā ned nogalē.
Ne nu Tev spriest par manu braukšanas stāžu, nobrauktajiem kilometriem, prasmēm, ... redzes īpatnībām, reakcijas ātrumu u.c.
---------------------------------
Publiski pateikšu, kā izmainijās mans priekštats par Tevi ....
--------------------
Tā kā esmu jau pāraudzis to vecumu, kad ķer kreņķi par visādu pajoļu komentāriem visādos interneta portālos, tad novēlu Tev veiksmi šajos tumšajos vakaros - labāk nobučo kādu sievišķi, nevis Li$opeģika pēcpusi !
Nu un kur tad liksi tos 80 gudriniek ? Visās vietās, kur kādam var labpatikt iziet bez atstarotāja vai vietējā vietvara nav domājusi par ietvi ?
Jau tā LV ceļi ir saraibināti ar 70 zīmēm, kuras kar visur, kur ienāk prāta, vai kāds hatu ir pie ceļa uzbliezis un liek uzreiz 70, ne kādus tur 80. Ir jābeidz tā ierobežošanas mānija un jādomā saprātīgi, kā piem Austrijā, kur likumiski pa serpentīniem arī uz 100 var braukt - to protams praktiski neviens arī nedara. Bet atstarotāju lietošanu būtu vienreiz jāsāk arī uzraudzīt !
Mēģināsim izprast situāciju un ikkatra individuālā iAuto abonenta svarīgo lomu tās uzlabošanas (mēģinājumā).Katra balss,katrs apraksts, katrs brīdinājums un katrs jēdzīgs ieteikums ir pelnījis tapt izlasīts un prātā pārdomāts.Bet Mēs (diemžēl) neesam spējīgi regulēt tumšo gājēju vizuālo aprikojumu.Var vienīgi pieņemt kā pašsaprotamu, ka viņi tur ir (un būs...).Drīzāk ka noteikti būs, nekā iespējams ka nebūs.Ja nebūs, tā ir veiksme, bet ja būs- tas ir ikdiena.
Viena kaut kāda darbība vai bezdarbība te neko nevar , vajadzīgs ir vismaz kaut kāds (sevis/savu) ievērojamo pasākumu "komplekts".Ir jēga savureiz attiecīgā vietā un laikā pabraukt arī uz -20 vai pat uz visiem -50km/h.Bet ieguvums no tā zūd, ja tiek braukts ar nokvēpušiem vai izdegušiem lukturiem.Vai ne ar diviem kā TA mācīja, bet ar vienu no pusotra (_nav:laika:iebraukt/nopirkt/lampiņu_, moška nākamnedēļ..)..Jo "kaut/kur" taču liksies ka ir ok un braukts tiks tomēr uz 90 vai pat uz +30.Pa mežu.Nakts vidū.Ar tuvo gaismu.Jo ir kā ir- un tas tā arī saucās - ka vnk ir "po-uj"...
Te teica- brauksim pēc iespējas gar LABO malu.Vai pat PA viņu vai pat vēl kko vēl gudrāku.Ok, esam europā, jā.Bet Ko darīs cilvēks, kurš vienīgo reiz pusgadā tumsā no Eraf un Cssd sponsorētā (spīdoši gaiši apstaroti apzīmētā) liepājas dižceļa būs nogriezies uz kkādu tur Jaunpils vai maz-Auces virziena sānceļu? Es nesaku ka šīs tēmas autors, bet vnk cits tāds labticīgs lunis.Kurš reku uz savu galvu nejauši ienācis te Autospeciālistu lapā pasmelt gudrību. Ko pasmeļ- pareiz, kā oponentu pasūtīt drirst un ka vw ir suuds;P. Un viņš tā arī brauks visur tagad iespējami tuvāk "kaut kam". Varbūt mums tomēr vajadzētu par to bazāru morāli "atbildēt" un kko tuvāk paskaidrot?
Man gan uz "kašķi" drusciņ velk, tas tiesa.Bet principā, gribēju "pabalstīt" konkrēti to te tevis augstākizteikto domu.Žēl gan , ka Tev radies šāds secinājums, tas nu īsti nav pareizi.Principā par šo būtu parunājams daudz kas.Un es nebūt nedomāju, ka "lunis" ir tas, kurš ierosina šādu sarunu.Lai neatbaidītu varbūtējos "runātājus", es pat ar nodomu šeit nepielietoju jēdzienu "lohs".Par šo lietu labprāt vaļsirdīgi parunātos, bet te izskatās, ka nav jau ar ko.Ja reiz tēma noorganizēta, tad būtu jāpriecājas, ka vispār kads izsakās.Es saprotu, ka šis īsti neatbilst foruma koncepcijai, bet nu tomēr kādreiz parunāties vajadzētu.
GB12 rakstīja: Un arī var sodīt, ja grib... man vienreiz izrakstīja brīdinājumu par ielas šķērsošanu pie sarkanās gaismas... gājām ar kolēģiem pusdienās, tukša iela, nolēmām negaidīt zaļo, pārgājām pāri, a galā policis: "Tā, kungi, kur tad tā steidzamies?" Visi trīs tikām pie brīdinājumiem.
Arī mani par atstarotāja nenēsašanu pabrīdināja ,gan vārdiski un pašvaldības policija .
Man liekas, ka ziemas apģērbam vnk obligāti jāuzšuj atstarotājs. Ja jau vīna pudeli rūpnīcā var latviski nomarķēt, kāpēc gan ziemas jaku nevarētu rūpnīcā papildināt?
Bet tas taču nebūs stilīgi vairs, kā cilvēki no ķegaraga blokmājām varēs parādīt savu maka biezumu ar tik pfuu nesmuku apģērbu? Kas viņi kaut kādi bomži strādnieki?
Bet, ja nopietni, atstorāti, vestes man liekas tiešām daudziem asociējas ar to, ka tas ir pfu nesmuki, negribu. Bet citādāk piekrītu par visiem 100%.
Atstarotāju "akcijas" ir mazcerīgs pasākums.Un mazcerīgi (pat stulbi) ir cerēt, ka kārtējā/nākamajā gadījumā figurēs tāds gājējs,kuram tas ir.Vislabākais, ko paši braucēji var lietas labā darīt- tas ir mācīties pašiem savu uzvedību.Mēģināt pareizi vērot tumsu (uz kurieni un kādā veidā skatīties..) un vienkārši būt gatavam uz to, ka tas gājējs tur ir (būs).Savest kārtībā lukturus un logu slotiņas. Izvēlēties "pareizu" pozīciju uz brauktuves.Apjaust situāciju- kurā vietā un laikā braukt "iespējami pa labo pusi" vai vēl gudrāk ka "ar labo riteni pa apmali", un kurā brīdī domāt otrādi un braukt tomēr virtuāli tuvāk ceļa vidum.Jo nolaidības un demagoģijas pasaulē ir jāmācās izdzīvot un lietas ir jāsauc īstajos vārdos.Kamēr visur nebūs (drošvien ka nekad nebūs) sakārtots ceļa aprīkojums,sasprausti un sazīmēti atstarojoši elementi un cilvēku dzīveslīmenis cēlies no aluspudeles iegādes līdz vēlmei ilgi dzīvot- nav jēgas būt par burtakalpu un pildīt to Csn punktu par to labo malu, par katru cenu cenšoties iekulties pārpratumos.Tur nekas labs mūs negaida tajā "pēc iespējas labajā malā".Un citreiz pusmetrs var būt krietni liktenīgs.Nav te neko jāizskaistina vai kārtējoreiz jāpārfrāzē ar kājām gaisā, vien reāli domāt vajag un sajēgt ko dara.
Tas, ka atstarotāju akcijas īsti nenes laimi- tas ir tur ietverts tajā augstākminātajā VK ziņojumā.Tur ir melns pa baltu teikts, ka esošā satiksmes drošības koncepcija nedod gaidīto rezultātu.Un, ka ir aizdomas, ka varētu to nedot arī nākotnē.Jo kāda jēga īslaicīga uzspēlētai akcijai, kad aizkadrā ir citas un daudz principiālākas problēmas.Katru gadu tos atstarotājus dala- un katru nākamo gadu viss labais/iepriekšējais tiek aizmirsts un ar lielu pompu sākts no jauna.Ja arī šogad dalīs- kapc tas vēl nenotiek? Ko jāgaida?
Kurš šaubās, lai palasa googlē senāku gadu materiālus.Nafig to googli- tak reku tepat degungalā viss ir,lūk skaistais 2005.gads, novembris,notiek Varonīgā atstarotāju Akcija, iAuto vēsturisks materiāls, cssd veiksmesstāsts 13 gadu garumā--> www.iauto.lv/zinas/5139-gajejs-bez-atstarotaja-likis
Kāpēc raksts tapis un darbība notiek tieši NOVEMBRĪ- da tapc, ka neba jau šodien šajos siltajos un sausajos vakaros ar šobrīd vēl labo redzamību (ja vien nav migla) būtu tā lielākā problēma.Īstā Problēma BŪS tieši tajā brīdī, kad tiks pagriezts laikrādis par stundu un (kā vienmēr) tieši ap to dienu līs lietus vai pat slapjdraņķis ar sniegu.Lūk tad tik būs,ka riktīgi neredzēsim neko.Ja kāds tam visam netic- lūdzu pavērojiet kustību rīgā pirmās pirmdienas vakarā pēc svētdienas rīta puksteņrādītāju pārgriešanas.Kādi būs sastrēgumi un cik tur tie orientāciju telpā un laikā pazaudējušie "luņi" būs masveidā patīkami pārsteigti par to,ka tas viņu ierastais mājātikšanas laiks ir jau sen tumsā un drirsā...
Viela nelielām pārdomām. Igaunijā arī pilnīgi deklasēts elements ar tačku, kurā stumj lūžņus ir apkāries ar atstarotājiem kā ziemassvētku eglīte. Tātad var piespiest.
Kā? Viernkārši - neko nedāvinot, ne ko nebrīdinot (ir pagājuši krietni gadi dāvanu un brīdinājumu), bet tupa un dzelžaini iezvanot reālu naudas sodu! Deklasētajiem elementiem, to ieturot no ikmēneša pabalsta. Uzreiz visi iemācās lietot atstarotājus. Nu tā kā visi!
Visas vernona lepošanās par atstarotāju dalīšanas akcijām ir kaķim zem astes, ja pats cilvēks to nesagribēs lietot... Kā piespiest lietot - radīt merkantilu interesi ar neizbēgamu sodu nelietošanas gadījumā.
Kā vecā klasikā - uz Bauskas šosejas intervē gājējus bez atstarotājiem ceļa nepareizajā pusē - visi kā viens apgalvo - mašīnas nesās kā debilas, tās vajagot sodīt, bet uz jautājumu - vai tieši šī iemesla dēļ nebūtu pašiem jāiet pa ceļa kreiso pusi un jālieto atstarotāji - atbildes nav, burtiski var redzēt, kā nokūp uz īso sagājušie tranzistori...
Problēma jau tajā ka visi ir gudri mācīt citus! Prasīt mainīties citiem. Pašiem mainīties - priekš kam? Jo ar pašiem "viss taču ir vislabākajā kārtībā"...
Davai, nejauksim pirkstus ar citiem locekļiem! Ja kādam jāvelkās pa tumsu, pa ceļu, kur nav trotuāra, lai obligāti velk vesti, karina atstarotāju utt. Tur nav divu domu. Bet paskaidrojiet, kāpēc man būtu jāšuj atstarotājs uz savas ādas jakas, ja staigāju pilsētā pa ietvi? Kas attiecas uz velo, tad lukturim jābūt priekšā un pakaļā. Tur nav ko diskutēt. Visiem normālajiem braucējiem tā arī ir, man tai skaitā.
...jo tu vari izdomāt izmantot neregulējamu gājēju pāreju. Ja kas, tad visādi pilsētu velosipēdisti iemeslu kāpēc nevajag apgaismojumu pamato apmēram tāpat, kā tu.
Bet lukturi ir uz pirkstiem saskaitāmiem velosipēdiem - visādi mirgojošie diožu sūdi neskaitās - kurš liks normālu apgaismojumu kalnietim vai šosejniekam, spoooorta velosipēdam - ļoti nesportiski, un piedevām tā ģeneratorrumba dod papildus pretestību, tas nekas ka to nevar just, un tā varbūt samazina vmax par 0,1-0,2 kmph, bet nu jopcik - pretestība ir, tātad neder!
Piespiest nevar neko- jo mums ir simts citas jomas, kurās nevar ne piespiest ne panākt , pat ne arī spēt piemērot sen skaidri nodefinētu sodu.Nedarbojas un viss.Kopš tā 2005gada iAuto raksta 13 gadi pagājuši, rezultāta nav.Cik gadus tā akcija tika piekopta vēl agrāk? Otrus 13 vai tamlidzigi?
Tur ir pretruna, ka to spīdīgo Armāni strēmeli vai vnk lukturīti vai mobilo mums pavicinās tie domājošie.Kuri, iespējams, tāpat palektu malā vajadzīgajā mirklī.Bet tie nelietotāji vismaz viena daļa ir deklasēti nolaidušies indivīdi.Tur ir tikai cerība uz paša braucēja izmanību un ceļa atribūtu esamību.Bet to ceļa atribūtu mums nav tieši tajās vietās, kur ir visvairāk šo tumsoņu.Policijas klātbūtnes nav vairs praktiski nekur- tas taču ir izsmiekla cienīgs fakts.Ko tur tajā jaunpils reģionā tie debilie savu bērnu riskētāji brauks tagd uz rīgu uz cssd māju televizorā uzgaidāmajā zālē zināšanas snelt vai dosies maksas ekskursijā uz plakātu izlasīšanu lidz klinķim nokaistās jūrmalas šosejas malā kkur tur 70km attālumā? Vai tomēr labāk ka milicis 2 vakarus pēc kārtas saķer personīgi pie rokas un kārtīgi nostrostē?
Te nu var piekrist - tik daudzās jomās ir pieņemti likumi, normatīvi un ierobežojumi, bet to ievērošana netiek kontrolēta nepietiekami vai pet vispār, ja arī tiek kontrolēta tāpat ir salīdzinoši vienkārši izmukt no soda... Sākot ar prastu koruptīvu darījumu, beidzot ar atrakstīšanos un smalku juridisku gumijsas stiepšanu...
Secinājums - Vai nu tie likumi ir jāatceļ vai nu jāsāk kontrolēt to ievērošana. Citādi - uz papīra ir, dabā - nav novērojams...
Jā, ņem no kura gala gribi, veiksme atduras teorētiskās bāzes nepietiekamībā.Un reālais rezultāts tālāk atkarīgs tikai no paša autovadītāja mākas un veiksmes.Dikti lielai veiksmei un augsti attīstītai kustību koordinācijai jābūt, lai izvairītos tikai no jau acīmredzama fakta.Pat pieredzējis pilots klausās ko stūrmanis viņam muld, jo citādi būs par vēlu un ddm.
Sākam atgriezties 90tajos, kad katrs atbild par sevi un necer uz valsts un cpssd palīdzību.Bet ne tad ne pat krievu laikā nebij izdomāts nekas labāks, kā milicijas postenis vai kārtībassargu reids.Pat jebkurā atejā braucot, bija iespēja uzrauties.Ja iet dzērājs bez atstarotāja, tam vieta ir atskurbtuvē, bet tādi vairs nevienam varas uzraugam neinteresē un atskurbtuves likvidētas.Katrs var iet kur un kā grib.Un pilnīgi neiespējami bija pabraukt garām mentu pistenim, kur 26/8 katru garāmbraucēju nopēta vai pat pietur.
Nē nē - to Armani strēmeli jāuzšuj rūpnīcā. Līgums apmēram tas pats, kas Hennesy latviska apdruka.
Un attiecīgi tiek mainīta nodokļu politika - par apspīdinātas jakas ievešanu ievedmuita 0%, par neapspīdinātas - 20%. Un tie troļļi jau lēnu garu second handā tiks pie šādām. Jo visas būs tādas
Bija līdzīga situācija. Puskrēslā velosipēdists manā joslā ārpus apdzīvotas vietas. Ceļš tur draņķīgs un brauc viņš tuvāk joslas vidum kā malai. Bez atstarotājiem gan un lukturiem. Tumšs vēl galīgi nav.
Pretī brauc auto un es redzu, ka samainīties sanāks tieši pie velobraucēja, tāpēc nometu ātrumu. Bez bremzēšanas. Līdz 75 apmēram. Aizmugurē cits auto, tas neko. Bet aiz tā, protams, ir bembists ar lodāmuru drisā. šim nu ir par lēnu un vajag maukt visiem garām. Velobraucēju viņš no savas pozīcijas neredz. Iemin grīdā, nu būs karalis un tad pamana velo blakus pretimbraucošām. Nu gan pa bremzēm jāmet šim ar. Un arī tad bīstami tuvu apbrauca velo.
Praiders ir iekš tā, ko nevajag darīt nekad nekur un principā.Ja prātā ir iestatījums ka visi lohi un jāmauc garām bez noskaidrošanas kapc tur tie ir sabremzējušies, tad auzas būs.Jautājums vienīgi Kad.Jo lielāks veiksmīgais starplaiks kad nebūs, jo sliktāks iznākums tad, kad beidzot vienureiz būs.
Nesen viens bij ievietojis delfu lieciniekā, kā viņam kkur tur nr ta uz jūrmalas šosejas ne ta uz apvedceļa viena vecene nakts vidū iet pa trešo joslu.Viņš uztraucies, nu kā tā un utt.Tajā pat laikā jebkurš tā apvidus lietotājs labi zin, ka tur jebkurā tumšā laikā var nākt dajebkas un ka ir jāskatās.Pofig ka šoseja, ka sēta, ka vel sazin kas, kāpēc tur taisnība ir braucējam.Kad uz j-
sosejas nebija caurās sētas un nedega apgaismojums, tur regulāri bija līķi.Kad uzradās sēta, arī tad caurumu rajonā regulāri kāds kāpa.Esmu gan kāpis ārā pa drirsu spēris gan aiz škvarkas grābis- bet vienīgais "gandarījums" ir ka pēc tam pašam roka smird un jāmeklē stiklu aerosols ko tīrīt. Tapc nafig kur jākāpj- pietiek ar "teorētisko" iestatījumu ,ka jāskatās.JO- ir LABI, kad vismaz lai aptuveni zini, kur un kāpēc un uz ko skatīties- tad tas brīnums nav tik negaidīts.Ja tu zini kurp iet ceļs- taču viegāk ir pa to braukt gan tumsā gan miglā.No otras puses- var arī "zināt", ka tur nekad neviens tev pretim nebrauc, neviens neiet un tāpēc var pofigā maukt un uttt.Laikam kādam "līdzsvaram ir jābūt starp domām un darbiem.
Uz kāda seguma ceļu velosipēdists slikta ceļa stāvokļa dēļ brauc pa joslas vidu - granti? Asfalta ielāpu deķim kā reiz gar ceļa malu ir bik labāka josla.
Tavā rajonā ir bieži redzami velopēdisti tumsā uz grunts ceļa? Tur manuprāt vairāk tā kā citi apdraudējumi, drīzāk ka kāds guļ jau ar visu riteni vai labākajā gadījumā streipuļo pie tā pieturēdamies;).Uz grunts (parasti) ir drusku tomēr mazāks ātrums un par kapeiku labāka redzamība attiecībā uz pašu brauktuvi,nekā uz tumša asfalta.Cita lieta, ka kaut/kas var pēkšņi atklāties aiz reljefa vai ceļa līkumā.Ja maukt pofigā, iespējams var būt grūtības ar pēkšņu trajektorijas maiņu.Bet vissuudīgākais kas var gadīties, tas ir tajā pašā virzienā knapi kustošs braucamais.Tagad tas ir reti, bet topā savulaik bija zirga pajūgs, mocis ar blaķeni un belaruss ar žagaru kravu(protams, ka žagari aizsedz gabarītus- vai nu to tur pat nav).Pretimbraucējs tomēr var teorētiski paraut malā, bet te tikai uz sevīm cerība.
Ne nu Tev spriest par manu braukšanas stāžu, nobrauktajiem kilometriem, prasmēm, ... redzes īpatnībām, reakcijas ātrumu u.c.
---------------------------------
Publiski pateikšu, kā izmainijās mans priekštats par Tevi ....
--------------------
Tā kā esmu jau pāraudzis to vecumu, kad ķer kreņķi par visādu pajoļu komentāriem visādos interneta portālos, tad novēlu Tev veiksmi šajos tumšajos vakaros - labāk nobučo kādu sievišķi, nevis Li$opeģika pēcpusi !
Jopcik, kaut kā neievēroju šito pērļaino komentu- tiešām labāk nebūtu te tālāk runājis.Nu vnk brīnumains gadījums, pilnīg trūkst vārdu.
Nu kā, tak ja bezjēgā un prāta aptumsumā skrūvē to regulatoru, tad var gan iekšējo regulācijas stienīti izskrūvēt līdz galam ,lai tas izkrīt no vietas un tāpat var regulatora ārējo plastmasas zobratiņu noraut no tievā dzelzs stienīša, uz kura tas bija nekustīgi uzkausēts.Tad rodas situācija, ka tikko mazākajā bedrītē luktura iekšas sakratās, tā uzreiz visa sākotnejā regulācija ir drirsā līdz atdurei,jo stienītis kopā ar luktura iekšām braukā savā nodabā.Vēl var nejēgt, ar kuru skrūvi regulē augstumu un ar kuru horizontālo staru pa labi/kreisi.Lohs kko skrūvē un gaida ka viņam gaismas augstuma līmenis uz sienas mainīsies, abet izrādās ka viņš skrūvē horizontālās regulācijas skrūvi.Tā kā šamam nav skaidrs kas īsti notiek, viņš to vnk izskrūvē nafig ārā no iekšām un tad viss ir atkal drirsā.
Uz rudens pusi Katram būtu par pienākumu mahimā pa 0,5eur nopirkt seškantu un vakarā piebraukt pie sienas un nočekot, vai abiem lukturiem ir aptuveni viens līmenis.Tas, ka ir "grūti" to izdarīt, liecina par astronomiski lielo pofigistu un dalbaēbu procentu.Drīz būs labdarības akcija ārā pie mahimas, kur dalbaēbi varēs griezties pēc palīdzības.Tikai NAV skaidrs, kas notiek tad, ja tie sabiedriskie regulatori konstatēs, ka regulācija sajaata un pagriezt tur neko nevar.Es domāju, ka TA uzlīmi viņi nost neplēsīs un ka tie lielākie dalbaēbi tā arī visu ziemu netraucēti brauks lidz nākamajai TA.
2018. gada Oktobris, karstākais Oktobris vēsturē ....
Šovakar, laika posmā aptuveni 19:10 - 19:30 , kad mijkrēslis pārvēršas normāla tumsā , es neizmantoju iespēju nobraukt 8 gab melnus lisoPeģikus un 5cilvēku ģimeni ( 2 lielāki pridurki, 2 mazāki , 1 ratiņos ) .......
Tie pieci vēl normāli, pa apmali pareizā virzienā, klunkurēja, bet tie minēji pilnīgā pofigā pa pusi joslas dricelēja ( vienam gan bija pirmskara laika atstarotājs pie pakaļas brizgovika pielipināts ) .....
Uzmanaties, auto vadītāji - sākas kārtējā "melno cilvēku" medību sezona - kurš nomedīs pirmais !
Vai menti, un piešķirs atstarotāju, vai arī kāds no mums, kurš palīdzēs iegūt invaliditāti ( labākajā gadījumā ) .
-------------------
Ceļa posms - goo.gl/maps/sjzeu3cENrr