He! Nu tādai domai jau es sāku ticēt!
Bet ja tā ir tad to laikam tik Zviedrs saviem auto var izdomāt
He! Nu tādai domai jau es sāku ticēt!
Bet ja tā ir tad to laikam tik Zviedrs saviem auto var izdomāt
nu tie miglinieki ir hellas razhojuma, a kur tad atsevishkju stiklinju var dabuut??? Man liekas ka tie miglinieki ir no tiem kurus izjaucot ir ljoti gruuti salikt tobish nevar vispaar
Crash
Gluži atsevišķi stikliņš jau ne, bet ar plastmasas korpusu kopā. Tas, ka ļoti grūti jau nu noteikti jāpiekrīt
A iegādāt var Mārupē pie Saša!
Ar nesaplēstu korpusu 8Ls !
iž! ej gulēt! tu - pārdodam1a vāvere..........[addsig]
Nu vienreiz vairs nespēju klusēt!
Sākās tas ar eļļas maiņu A-star servisā. Procedūra kā parasti ilgst turpat vai stundu, bet par to nekas, kondicionēts gaiss, sagaidāms patīkams rezultāts un apmierinājuma sajūta, ka būšu izpildījis savu pienākumu auto labas darbības nodrošināšanai. Beidzot pēc nelielas diskusijas, kam tad šis 850-ais atdodams (manu auto vispirms piedāvāja citiemi, kas bija tuvāk meitenei, taču visi godprātīgi atteicās) notiek rēķina noformēšana. Pasākums ieilgst, jo kā vēlāk sapratu, meitene ieklabināja kompī defektu sarakstu, kurus meistari iesaka novērst. Un, kas pārsteidz visvairāk, liek parakstīties, ka esmu iepazinies ar rekomendāciju. Nevis vienkārši pasaka, ka būtu ieteicams tur blablablā vai ko tādu. Nē! Paraksties! Citādi būs lielas nepatikšanas! Nersaprotu es tādu lietu. Citur dara savādāk...
nu vini tevi bridina par to ka daza daljas savu nokalpojusas, un ja kas no tam saplesis un tu atnaksi atpakalj un teiksi ka tas notika tapeec ka vini tevi nebridinaaja, tad vini panems to lapeli kur tu esi parakstiijjies ka esi bridinaats.. nu apm taa
MAn gan ne reizi nav paprasiijushi par to saraxtu parakstiities....pasaka gan ka tur un tur tas beigts( peec vinju domaam), bet nu arii ir gadiijies ka citas lietas neieveero...
Raivo - Viņi droši vien nevēles uzņemties atbildību kad tev motors uz ceļa izbirs
Viņi manam pat nesāka raxtīt>> sak atbrauc atstāj un dienu, tad dabūsi pilnīgu saraxtu! Ņea, mans vecīts ir izskrējis pus pasauli un vēl nekas nekur nav nokritis vai pazudis!
Aizrauties arī nevajadzētu, bet ar prātu mainot maināmos > būs labi!
Ļoti labi saprotu servisa interesi nodrošināt sev ilgus un darbapilnus (lasām - ienesīgus) darba gadus, taču ne ar tādām metodēm. Manā praksē parasti šādas pārrunas iekļaujamas gandrīz vai draudzīgas patērzēšanas kategorijā. Tipa, radzi bojāts tas, tas un tas. Šito jāmaina noteikti, tas var pagaidīt. Un vēl labāk, ja pieaicina pie auto un uzskatāmības labad pabaksta ar pirkstu sarunas objekta virzienā.
Izskatās, ka metodes stipri līdzīgas kā KEMI.
Palūdz atrast grabēšanas iemeslu, bet viņi piedāvā pārjaukt visu ritošo ieskaitot amortizatoru nomaiņu.Lai gan man nekas nav pret to, ka pabrīdina par iespējamajiem defektiem.
sveiki
es par to kondicionieri (skat. iepriekš) - vai varbūt tā, ka brīžiem vilkme tā kā samazinās (ieslēdzot kondišku) tādēļ, ka man nestrādā 4 ātrums pečkai - tipa kondicionierim vajag, lai pečkas motoru varētu griezt pa 100%, a ja nē, nu tad ir tā'kā man?
amortizatoram aizmugurē tas plastmasas kalpaks bija nokritis un to noņēmu - vai TA par to iebilst (kaut arī amīts vēl strādā)?
Domāju, ka skatē neteiks neko, bet ja ilgi tā vizināsies, tad saskrāpēsi štoku un mainīsi amortiņu. Tā lūk.
Pechkas ventilatora darbiibai nevajadzeetu ietekmeet kondjishkas darbiibu. Par amortu taisniiba Flintam
Crash
Varbūt kāds zina kā 850 izņemt spidometru? Atskrūvēju divas skrūves spidometra priekšā, visas gaisa pūtējos, bet panelītis pat nekust.
Ar cirvīti,ar cirvīti, tā lēnām un akurāti,lai saimnieks nedzird.
Lai iznjemtu 850 spidometru ir jaanjem panelja augsha nost. Tipa skruuves ir pieejamas iznjemot no gasa puushanas luucinjaam restes aaraa, skruuves laikam bija uz 20 vai 15 TORXu. bija laikam seshas 4 gar malaam un 2 pa vidu un tad panelja augsha naak aaraa. un spidometrs ir no augshas nostiprinaats ar divaam karabiineem taas atspraadzee valjaa un velk visu meerinstrumentu paneli uz augshu un izmauc no shtekeriem. I uso
oaluuri sheit: http://www.volvospeed.com/Dashremove.htm
Crash
Nju vell jau arii tajaa paneli javieno tumbinjas arii nost
Ja ir .. bet tas jau pat zirgam skaidrs...
Vai vidējais patēriņšs 850td 10l/100 šoseja/pilsēta~50:50 ir normāls? Ja nē tad kur ieteiktu griesties?
Vari pagrozīties uz vbeņķa!
Kāds bīdelis?
Es savam 2.4td pārbaudīju sveces,sprices,nomainīju vārstu starplikas ( tobiš noregulēja), biku aizdedzes momentu pagrieza>>> 7L iebraukt bez problēmām! Ar jaunu ( tīru) gaisa filtru un taupīgi 6.18L.
P.s. Nu mans jau naf 850 bet tikai 740
Atjariigs gan kaa brauc, bet prieksh dieselja un normaalas braukshanas pateerinjsh taa kaa biku pa daudz... Pa skursteni nenaak stipri melli duumi? Ieteiktu doties uz kaadu dieselservi, lai saregulee nomaini filtrus utt...
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.