Vari netisam nopirkt zagtu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vari netisam nopirkt zagtu!
Lielākās iespējas atrast labu un ne tik dārgi, ja pārdevējs ir privātpersona un pats ir iepriekšējais īpašnieks. Tas gan prasa laiku sekot jaunumiem piedāvājumā.
Tad jāsaprot kas tiek saprasts ar godīgu pārdevēju:
1. Lai auto nav bijis smagi sists(aka frankenšteins)
2. Lai nav zagts
3. Lai nav apzināti slēptu defektu.
4. Lai nobraukums būtu oriģināls
tas ir viss, ko var nodrošināt godīgs pārdevējs, ar auto uzticamību tam nebūs nekāda sakara.
Meklējot auto sanāca ieskriet ciemupes placī, liela daļa to mašīnu kā jau lietotas- apbružātas un nepindzelētas +salīdzinoši dārgākas kā rumbulā. Paskats salīdzinoši skumīgs bet tāda ir tā realitāte, ka arī Eiropā labas(tīras) mašīnas maksā tikpat cik pie mums, attiecīgi ja kautkas maksā mazāk kā Vācijā, tad vairumā gadījumu ir ar netīru pagātni.
Es ieteiktu pirkt "amerikāni" no Lietuvas vecumā līdz 2 gadiem ar nobraukumu līdz 50 000 km. Un, protams, skatīties bildes pirms remonta vai pirkt neremontētu. Man pēdējie 3 auto tādi. Pēdējais Subaru Outback '15. Nu jau 2 gadus esmu nobraucis un neko sliktu par auto nevaru teikt.
Neceri nopirkt lietotu nesistu auto.
Nepērc "no Vācijas" "mācītāja atraitnes" 10 g. vecu dīzeli ar 100 000 nobraukumu. Neviens vācietis tādu auto nepārdos. Pārdod ar defektiem vai, kad draud dārgi remonti.
"Izvēlēties mašīnu ir ieteicams auto tirdzniecības laukumos (vai tā saucamajos plačos)". Uģis Vītols; Provento.
Kādreiz pie autodīleriem var iepirkt kādu, kas atgriezies no operlīzes, vai arī atstāts kā pirmā iemaksa jaunajam, bet garantijas tāpat nav.
Tikko beidzās epopeja lai nopirktu auto dēlam (studentam), ap 2k eur. Tika iečekoti daudzi plači, bet nekas jēdzīgs nebija.
Nopirku čiviku no īpašnieka, nav cukurs, bet braucams, kaut ko iepriekš ir darījis un pēc vajadzības remontējies servisos. Lai students trenējas, mācās uzturēt, labot utt.
iAuto: 9 padomi lietota automobiļa iegādei - tas ir to vērts (+ foto) iauto.lv/zinas/reklamraksti/23565-iauto-9-padomi-lietota-automobila-iegadei-tas-ir-to-verts-foto
Tur arī saistītie raksti beigās!
Es daru tā :
Skatos ss.lv, kas iekrīt acīs, tad paskatos e-csdd, kas pēdējā skatē - nav pilna info, bet šo to saprast var, atgāzu problēmas atmetu momentā/tāpat kā metinātos aparātus.
Pārējais ir apskatē uz vietas...Atkarībā no cenas ir lietas, kur var acis pievērt, pirkt ar defektiem, utt.
No plačiem neņemu vairāku iemeslu pēc :
1.Gandrīz vienmēr pārmaksā, jo auto ir no kāda paņemts nobičojot cenu, bet tev tirgo stāstot diferambas par to cik superīgs avto, cik laba cena, ka tādu nevar atrast, utt. Arī nekāda atbildība viņiem nav.
2.Ja pērk auto no targašiem, praktiski vienmēr būs jāpiemaksā nodoklis, kaut ar svaigām skatēm - tas vidēji būs kāds simts klāt - jo šie darboņi parasti ņem nost no uzskaites, tā arī viņus atpeilēt var + rēķins/izziņa (ap 50eiro).
Nopirku pie dīlera. Padārgi, bet ar garantētu pareizu nobraukumu. Iet pilnīgi bez jebkādām ķibelēm ... tfu tfu tfu
Piekrītu ja vēlies uzticamu auto tad tikai pie dīlera, lai gan būs dārgāk , kādu laiku Molerā skatījos Audi, tur viniem lētākais bija ja nemaldos par 15tūkst, un tas pats a3 un baltā krāsā, bet ja vēlās ko nopietnāku tad jau sumas būs vēl daudzkārt lielāks, bet tas jau Audi ar attiecīgu summu. Nu nevar nopirkt normālu audi par 5-9 tūkstoši tas vissticamāk prasīs milzu līdzekļus tā uzturēšanā tad arī ir tas teiciens ņem un raudi, jo kas var būt no auto kas maksājis 100tukst, un un pārdod par deviņi. bet atgriežoties realitātē ir daudz dīleru ,kas piedāvā par pieņemamām cenām vai nu savus testa auto vai no nomas atgrieztos auto
te visu izšķir budžets. ja pērc auto līdz 3K, tad meklē to pārdevēju, kurš pats to ir lietojis un tagad šķiras no autiņa. te protams visas subjektīvās saprašanas kad karina batonus, a kad reāl igrib šķirties no apnikuša vecas vāģa un sēsties jaunā/citā. šādā cenu kategorijā starpniekam vienkārši nav vietas.
Dārgākiem vāģiem, var būt arī starpnieks, bet tad vairāk enerģijas jāieliek pārbaudēs.
Vēl dārgākus vāģus, kas manā izpratnē sākas no 10K, tikai pie iespējami oficiāla pārdevēja. pie tāda kurš kaut nedaudz riskē ar savu reputāciju. kaut vai ārzemēs.
visos gadījumos nesmādētu paziņu piedāvājumus, kuri piedāvā reāli zināmu, lietot mašīnu. par kuru 80% vēstures ir zināms.
oi, bet kā vēl segmentā līdz 3K ir targaši...pats pedējā laikā esmu pārdevis divas ģimenei piederošas mašīnas šajā cenu kategorijā....jaunākājai kā sūdu mušas nāca sms ar "piedāvājumiem", pārsvārā kādus 600-700 simtus zem ssa cenas (to laikam plāno sev ieraut. Par vecāko interese bija mazāka, taču arī neiztrūka visādi "vilinoši" piedāvajumi, viens umņiks pat izteica nosacījumu, ja esot nodoklis samaksāts. Lieki teikt, ka uz visu šo uzliku brūno Nikolaju...Gan jau ka atrodās kādi, kas uz šo pavelkās, vai arī limonādes, kad kādam vajadzēja jau vakar pārdot. tagad gan ir tendence, ka jaunākas mašīnas tomēr pērk un visādi lietoti (10-15g) budžeti un veci 25-30g prēmiumi nav vairs modē, vismaz ne Rīgā/pierīgā.
Ar jebkuru placi ir viena liela problēma - PVN. Veci auto faktiski tiek tirgoti starp privātpersonām, kas nav PVN maksātāji, bet VID plačiem uzspiež šādu darījumu par neko aplikt ar PVN, mašīnu automātiski sadārdzinot par 21%. Attiecīgi tirgonim nākas shēmot - vai nu ar PVN, vai sliktākas mašīnas ietirgošanu.
man arī pārtikas veikalā tirgojot tev maizi par neko vid spiež aplikt darījumu ar pvn.
Maitas tādi, ne? Tač sadārdzina maizi aš par 21 procentu!
Ar savu trulumu nevajag lepoties !
Par tām mašīnām jau kādreiz kādā no ES valsīm ir samaksāts PVN, kāpēc, lai tas tiktu samaksāts vēlreiz, pārdodot lietotu mantu...Tavu analoģiju izmantojot veikalā par maizi samaksā cenu ar PVN, pēc pāris dienām ēdot pēdējās rikas, samaksā vēlreiz, jo maize taču ir mainījusies - veca jau gandrīz palikusi.
Bet apsaukāties gan nevajag. Ja maizi nopērk veikalā vai vairumā restorāns, tad pie katras rikas šā vai tā PVN ir pierēķināts klāt.
Pardon, gadās asāk izteikties....Bet tur jau tā būtiba ir, ka tajā restorānā PVNs tiek maksāts vienu reizi, patērētājam apēdot produktu - restorāns kā jur persona PVN nemaksā, to pieskaita galaproduktam. Bet te kādām VIDa prātiņā ir ienācis, ka var no vecas lamatas otrreiz PVN iekasēt, kaut jaunībā jau tas nomaksāts...es vēl saprastu, ja tas būtu jur personas auto, par ko PVNs nav maksāts.
Pie lietota NĪ pirkšanas jau neviens nemaksā PVN....iepretīm jauna pārdošanai.
Principā viss šis velk uz privātīpašuma likvidēšanu kā tādu..pie katrām manipulācijām, sevis piederoša manta periodiski jāizpērk atkal un atkal....
Kas tas par bulšitu no valsts puses? PVN jau tiek samaksāts pērkot jaunu auto pie dīlera, vai nodoklis auto ievedot un reģistrējot! Sanāk, ka pārdodot to atkal kādam kā lietotu, atkal jāmaksā PVN! Kapēc tad tas ir tikai auto? Var taču ar PVN aplikt jebko un neierobežotu skaitu reižu, kamēr nodoklis pārsniedz pašu preces vērtību.
PVN netiek samaksāts, ja auto no dīlera pērk PVN maksātājs (faktiski šis ir vēl viens absurds - par "PVN maksātājiem" tiek saukti PVN nemaksātaji, jo PVN VIENMĒR rezultātā ķēdītes galā samaksā gala patērētājs). Kamēr auto vēsturē tas ir ceļojis no vienas juridiskas personas pie otras, PVN par to maksāts netiek. Bet pilnā apjomā par atlikušo vērtību PVN tiek nomaksāts, tiklīdz auto nonāk tādas personas rokās, kas nav PVN maksātājs (parasti privātpersona). Auto tirgotāji, savukārt ir PVN maksātāji. Rezultātā situācijā, ja vācu privātpersona pārdod auto latviešu privātpersonai, šāds darījums ar PVN pilnīgi likumīgi un pamatoti neapliekas. Tomēr, ņemot vērā, ka auto atdzīšana no Vācijas ir sarežģīta, lielākoties to veic profesionāli starpnieki, kuri pēc būtības veic auto piegādes pakalpojumu (šī pakalpojumiu summa būtu jāapliek ar PVN). Tomēr VID ir izdomājis, ka ar PVN ir jāapliek VISA darījuma summa - t.i. arī tā auto cena, ko saņem vācu privātpersona, kas par šo auto jau PVN Vācijā ir nomaksājusi.
Maize jau arī ir 'lietots' produkts, kādā ES valstī (Latvijā) cepta, un pārdota man ar PVN. Man jāpieliek peļņa, un šai pievienotai vērtībai jāpieliek attiecīgais nodoklis.
Toties auto pārdevējs grib tā: no Vācijas nopirkt mašīnu pa 5000, pārdot Latvijā pa 6000, un no pievienotās vērtības neko nemaksāt. Par to jau VID uztraucas. Ja Tu vai es pats braucu uz Vāciju, un pats no privātpersonas mašīnu pērku, tad tur starpnieka peļņas un pievienotās vērtības nav. Bet, šie pārpircēji kā no pelēkās zonas nav izvelkami, tā nav.
Kad latvietis vidējais aizbrauc uz DE -viņš var salikt rokas kablatās un staigājot kļūt arvien dumjāks un dumjāks, līdz pat izlaiduma dumjumam. Dažādu ciparu pārdomu rezultātā.
Lietots auto tā ir loterija.
Pie dirsas - kas pārdevējs. Jo pat "godīgais" pārdevējs nav gaišreģis, kurš pateiks, kas autiņam var noplīst pēc dienas, nedēļas vai mēneša.
Ja gribi pirkt lietotu, tad tev jābūt gatavam, ka kaut kas var noplīst.
Bet ja gribi kaut kā sevi pasargāt, tad TIKAI pie oficiāla tirgotāja, dīlera. Tiem kuriem ir normāls ofiss, interneta mājaslapa, nevis kaut kāds i.u. pupkins.
Tas nepasargās tik un tā no sūda, bet, vismaz būs kaut kāda garantija, un ja pa visam apmānīs, varēs tiesas ceļā atgriezt zaudējumus. Jā, būs dārgāk.
Bet privātie tirgotāji - tas ir lošu tirgus.
Ja auto ir mazlietots ( uzreiz pēc garantijas) un privātais grib jaunu auto, viņš pats netirgos. Bet atdos dīlerim kā pirmo iemaksu. Un tad dīleris to "savedīs kārtībā" un tirgos.
Nekad privātais tirgotājs pirms tirgošanas neinvestēs naudu auto. Visdrīzākais, ka tur kaut kas nav kārtībā, ja reiz pārdot. Ja auto iet ideāli, to reti kad gribēs pārdot. Protams, ir izņēmumi, bet tāpēc rakstu - tā ir laimes spēle. Paveiksies nopirkt uzticamu, vai nē.
Un tas nav atkarīgs ne no kādiem tirgotājiem.
Tāpēc man ir kritērijs - līdz 2 g. vecs auto līdz 50 k km. Tad saimnieks vai viņa līkrocis servisā nebūs paspējis kkur iebāzt savas roķeles.
BET, jebkurā gadījumā tā tik un tā ir loterija.
Latvijā ir populāras 2 cenu kategoriju auto:
1) Lētie lūžņi - ap 1000 EUR. Tos ķers kā karstus pīrādziņus.
2) Virs 5000. Tos arī ir reāli notirgot.
Bet pa vidu - tos tirgot ir grūti. Jo tam kuram ir pāris tūkstosi, viņš paņems kredītu un nopirks dārgāku, bet kuram nav naudas vai nedot kredītu, tas pirks sūdus.
Pacel to savu latiņu augstāk - ir arī cilvēki kas ir reālistiski un par tām pāris štukām mašīnu vēlas nopirkt, nevis tikai ieķert kredītā. Iecienīti modeļi īpašniekus maina arī par pāris štukām naļikā.
Es īsti negribētu piekrist...
1) Par pirmo kategoriju - tur vēl ir jāizdala sīkāk, bet arī tādā gadījumā šīs mašīna pamatā izķer laukos, nevis Rīgā un pierīgā, ja arī tomēr Rīgā, tad pamatā ar domu izmest pirms tehniskās - tipiski nobraukšanai līdz gadam.
2) Tā ir pietiekoši liela summa. Manuprāt tieši K - 3K ir tas aktīvākais lietoto tirgus, tas ir drusku svaigāks, nekā variants Nr.1 - sevišķi dažādu ne pārāk cienītu marku/modeļu jomā. Ir cilvēki, kas var tos 2K sagrabināt, bet neņems nekādus operatīvo/finanšu līzingu.
3) Pieminētie 5 un uz augšu manuprāt ir 2 varianti - vai nu ņem pie dīleriem mazlietotu, vai arī ieved paši, no tās pašas DE piemēram.
Būtiski ir neaizmirst, lietots auto ir laimes spēle. Respektīvi, tas var nojukt bezmaz uzreiz pēc iegādes, un bieži pārdevējam ar to nav nekāda sakara. Tā kā mums tirgū pārsvarā dominē Lietuvas auto, kurus tirgo pārpircēji, pašiem izdarīt secinājumus. Tomēr var atrast Eiropas tirgū arī labu lietotu auto, pat ar caurspīdīgumu km ziņā un kas zina - varbūt pat bez negadījumiem. Tikai būt gataviem smagi pārmaksāt, jo - skatīt piebildi par Lietuvas auto piedāvājumu Latvijā... Tomēr jaunākus auto meklētu tikai pie dīleriem, visticamāk - jaunus iegādātus Latvijā un tirgotus no pirmajiem saimniekiem (turētājiem). Lai izdodas ne iegrābties smagi - viegli būtu ok un gandrīz vai pieņemami Negribas iegrābties - līzings un jauna auto iegāde ar garantiju.
? pēc pieredzes, kā uzskatāt vai auto pārdevējs būtu vainīgs pie tā, ka autiņam pēc 7 mēnešiem parādās kādas nopietnākas problēmas. Kopš pārdošanas brīža autiņš ir noripojis vismaz 10 t.
Noteikti nē! Bet, nē pat tad, ja kas tāds atgadās pēc nieka 2-3 tkm ar arīdzan. Vispār domāju par tādiem pircējiem visu to sliktāko, vai es garantiju esmu devis vai kā? Nežēlīgi, bet, saņemot naudu, man par to auto ir nulle intereses. Ja noklapē dzinējs vai ātrumkārba, varu izteikt vien līdzjūtību, bet nekā cita no manis lai negaida. Tas ir LIETOTS auto un basta.
Cits jautājums ir pirkt no oficiāliem dīleriem u.tml. Viņi vismaz morāli kaut ko garantē, piemēram, savulaik pirktais Audi A4 Multitronic no Autowelt A2, vainagojās kārtīgu kompensāciju (50% izmaksu remontam) no tirgotājiem, kaut viņiem tas nebija jādara, liels respect. Ja būtu pircis privāti, auuuuu
Ja kaut kas uz pārdošanu ir samudrīts, teiksim, grabošā vai kūpošā motorā kaut kas ieliets, tas laukā izlīdīs ļoti ātri, 7 mēnešus nebūs jāgaida. Tas, ja pirms pārdošanas mašīna tikusi remontēta izmantojot lētas detaļas, varētu būt cits stāsts...
Nē nekas nav mudrīts, detaļas ir ok. Arī tehnisko izgāja javāra beigās izgāja pa 0. VNK bača uzrādīja kļūdas kasinsh79 zinās par ko ir stāsts. Pie dīlera baču cipars, protams, ir kosmoss, bet es domāju, ka to var novērst stipri lētāk.
Baterija uzrāda kļūdas, kā Tu to uzzināji? Kaut kas nestrādā, kā nākas? Vai ziņkāre tirdīja, ka pie datora slēdzi servisā?
Iepriekšējā gadā pārdevu, jo noprikam + tagad, jaunie īpašnieki atsūta dusmīgu sms par to, ka bača esot beigta. Uzrādīja kļūdu aizbrauca pie dīlera un konstatēja neatbilstošu nobraukumu un iespējams beigtu bateriju. Paprasīju, lai atsūta izdruku no dīlera. Sprieguma svārstības ir minimālas tāpēc domāju, ka visdrīzāk kontakti ir absūbējuši, tāpēc izmeta kļūdu.
Absolūti unikāli, bet es teiktu, ka tā nav Tava vaina pat teorētiski. Uzskatīsim, ka jaunie saimnieki speciāli lauza auto un izbeidza bateriju Piss off
P.S. Pēdējā laikā tādēļ visus pat speciāli esmu aicinājis dzīt pārbaudīt uz servisu, Prius - pat pie dīlera. Ja kas, man būtu vienalga, pircēji skatījās un testēja, tagad prasiet sevisam, nevis man.
P.S.S. Ibio, pērk taču lietotu auto bez garantijas, kādas vēll dusmīgas sms vai pretenzijas
Nē nu cik pārdevēji, tik arī dusmīgi pircēji, domāju, ka tur nav ko kasīties un uz to arī nekādu tiesību nav. Par to dzīšanu uz servisiem arī esmu domājis, savādāk pēc nesenas pieredzes ZB tie jautājumi un skatīšanās kā uz smērētāju....tā arī pateicu, vēlies pērc, nevēlies nepērc - tad vēl domas, kas tikai neesot mašīnai pirms pārdošanas jānomaina. Vārdu sakot cilvēki īsti neizprot naudas vērtību un visu pārējo kas ar to saistās.
Es pats saprotu, ka visādi gadās, ja noplīstu nedēļas laikā. Bet te pēc 7 mēn. Papildus pats auto pirku priekš sevis un 2 gadus 40t.km) rullēju vispār bez problēmām, tikai eļļas maiņa, sveces u.c. šķidrumi pēc reglamenta.
Nu par bateriju tiešām stulbi pircēji - baterijas nav mūžīgas, tas var gadīties, ka jāmaina. Tik pat labi varēja sūdzēties, ka bremzes jāmaina... Protams, ja būtu stāstījis, ka tikko svaigi esi nomainījis, tad vēl varētu tur domāt, ka vnk sadirsi...
Topošajā iAuto lietotu auto sludinājumu sadaļā!
Manuprāt, pie mums, banānijā, tādu nopirkt NAV iespējams!
Par loteriju 1:460 nerunāsim.
par dīleriem arī neko labu nevaru pateikt. esmu redzējis "tjipa" 2gadīgu garantijas auto, kuru, kā izrādījās, pēc avārijas apdrošinātāji norakstīja, bet dīleris pamanījās sremontēt un pārdot ar ierakstu servisa grāmatā, ka ar auto viss ok.
Protams, ka garantijas nav, jo rūpnīca uzkata, ka auto norakstīts!
Pierādīt, ka tas cilvēks nav kamielis, īsti neizdevās pat iesaistot baltijas reģiona vadību un citus šī zīmola tirgotājus.
Tā lūk.
Sīkāk neinteresējos, bet auto fotogrāfijas no avārijas vietas redzēju.
es LV vairs neticu nevienam. un arī citiem neiesaku
Un ko tauta domā par pie dīlera apkalpotu auto, kuram eļļa ir mainīta oficiāli ik pa 30 000 km, un nobraukums ir , teiksim, 130 000 šobrīd? Un eļļas filtru dīleris pie tam ir mainījis tikai katru otro reizi domājat, ka es fantazēju? Ir šeit tādi dīleri, ja kas, ir.
Tagad darbā Škodai beidzas līzings, bija apkopes ik pa 15 000 km. Jau pasūtīta jaunā Škoda vietā, tāda pati, un ir zināms, ka apkopes tagad būs ik pa 30 000 km. KAS NOTIEK??? Varbūt katram dzinējam ir savādāķ, dīzeļus var šādi čakarēt. Bet 6 Mazdai, kura arī ir apkalpota pie dīlera, pie nobraukuma 200 000 km jau eļļas patēriņš ir 1 l uz 2000 km. Vārdu sakot, jau ir kirdik. Zināma vēsture, viss it kā ir. Es te tikai tā, dalos pārdomās no tiem auto, kas man ir apkārt.
Vienkārši jābeidz uzskatīt, ka mūslaikos vieglais auto ar nobraukumu ap 200 tūkst.km ir kāda medusmaize. Nē, tas tāds nav, tas ir jau diezgan stipri palietots un ar potenciāliem dārgiem remontiem. Tāpēc izbrīna šis Škodas pārdošanas sludinājums, kurā tiek uzsvērts, ka auto ir ar mazu nobraukumu, lai gan tas ir 150 tūkst.km:
200 štukas normālam motoram arī IR maz. Cita lieta ka daļa ražotāju pirms pārdesmit gadiem pasāka aizrauties ar motoru, kam ir alumīnija bloks, ražošanu...
Fabia 1,2 HTP ar gāzes iekārtu, 2013.gada auto: lūdzu, vai tas ir vai nav normāls motors?
msh,tak nerunā ar viņu,kas tu neredzi kad cilvēkam ir garīgi traucējumi.
Sūds par ALU blokiem, ja vien nebūtu dalbajobi, kas nemaina dzesēšanas šķidrumus laikus...veciem hlamiem eksistē arī ūdensbraucēji kā sovoku laikos...pēc tam jaunais īpašnieks pēc kāda laika varēs droši manīt bloku un/vai galvu - ar pēdējo variantu ir intīma pieredze, ka sistēmā dzen spiedienu, domājot par galvas blīvi atklājas, ka galvā vnk izkorodējuši caurumi.
Vispār jau galvenā problēma ir cilindru dilšana, ne korozija. Bik ir starpība atsauksmēs starp mk3 golfa un mk4 golfa 1.6 vai 2.0 - par mk3 motoriem nevar pateikt neko īpašu, par mk4 - mēdz rīt eļļu - jā, tu uzminēji, mk3 ir čuguns un mk4 alumīnijs, un kad alumīnijs sāk dilt, tas notiek fantastiskā ātrumā - tikmēr čuguna motors, pie noteikuma ka ar blīslēgiem viss ir labi, arī pie jūtama diluma eļļu jūtami nepatērē.
Abet par to tevis nosaukto problēmu - jā, tāda eksistē, bet nu tad jau atkal - es nezinu kā tas izskatās ar alumīnija blokiem, ar čuguna blokiem, nu, bik pakorodēja galva, noēvelē un mauc tālāk. Pašam ir sanācis ar šādu joku saskarties kādas 4 reizes. Par to ūdeni - es nesen nopirku rezervei motora apakšu, izceltu no corrado, tur izskatījās ka iepriekšējais īpašnieks tiešām bija ar ūdeni maucis, jo dzeses sistēmā bija bijusi brūna zupa un katlakmens - tā kā es ņēmu tikai apakšu, principā pie dirsas
Es savai Fabijai dzesēšanas šķidrumu mainu laicīgi. Pirms katras apkopes (15 tūkst.km periodiskums) izeju cauri veicamo darbu sarakstam - šito vajag, to arī, to šoreiz nē. Mans mērķis - saglabāt Fabiju uzticami kalpojošu iespējami ilgi.
Ja tas būtu Voyager 3.8 ar šādu nobraukumu un zināms, ka eļļa (kaut kāda) ir mainīta apmēram pa 10 k, tad vēl tā varētu teikt, BET mazmotors ar 160 k! Pasarg no tāda pirkuma. Otrajam īpašniekam gaidāmi "patīkami" rēķini servisos. Līdz 100 k jau tā Fabia ir O.K. Par eļļas maiņu ik pa 30 k vispār neizteikšos .
Man Fabijai tagad ir 135.750 km, un viss ir ļoti labi. Veiktas deviņas apkopes ik pa 15 tūkst.km. Ar benzīnu nobraukti pirmie 49 tūkst.km, bet ar gāzi - nākamie 86 tūkst.km. Ietaupījums, pateicoties gāzes iekārtai, ir 1289 EUR, un taupīšana vēl turpinās.
Nedomāju, ka ir prātīgi iegādāties šāda vecuma un modeļa auto:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bmlkij.html
Jo šiem auto krējums jau nosmelts! Labāk pirkt jaunu KIA-Sportage!!!
Gadiem jau lasu šo forumu, bet tā arī nespēju saprast no kurienes tev tāds naids pret Volvo, neatkarīgi no modeļa. Tev nepatīk burtu salikums nosaukumā, vai arī tas ka zviedri savulaik valdīja šai jūras pusē ?
Kur iegādāties uzticamu lietotu auto?
Skaidrs, ka lietots auto ir lietots, tomēr kādi būtu jūsu ieteikumi attiecībā uz labākajiem, godīgākajiem lietotu auto tirgotājiem Latvijā?