Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Nepieciešama palīdzība

tiguan Reģ.: 03.09.2019

Varbūt kāds var padalīties ar info,Man ir TIGUANS 2012 gads deg čeks ,pieslēdzu diagnostiku kļuda,P040300 RECIRKULACIJA ATRABOTAVŠIS GAZOV CEP UPRAVLENIJE POSTOJANIJ.Ja es nešaubos tad tas ir EGR vāsts kurš ir ļoti dārgs,kādi varianti,pāršūt vadības bloku un noglušīt bet kur to varētu izdarīt.

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 8 Atbildēt

Palīdzību tev vajag meklēt Tvaika ielā. Nopirkt lietotu vācu mēslu var tikai pamuļķis.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 2 Atbildēt

Viņam vismaz IR auto.

Par Tevi man ir zināmas šaubas.

tiguan Reģ.: 03.09.2019
3 2 Atbildēt

Noteikt ka ritenim pat nepietiek naudiņas man tevis žēl.

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 0 Atbildēt

Kā tu zini, ka tas Tiguāns viņam nav no 2012.gada ?

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 2 Atbildēt

Spriežot pēc neta info, laikam EGR vaina gan.

Ko darīt? Vecākam auto to EGRu varētu izņemt, iztīrīt un kādu laiku dzīvot, bet jaunākiem šis, ja atmiņa neviļ, pagrūti izņemams.

Ja speciālists apstiprinās, ka pie vainas EGR, es šo atprogrammētu. Forumā Tevi par to viens otrs apdirsīs, bet es nejustu ne mazākos sirdsapziņas pārmetumus, jo ne mana vaina, ka tas tizlais EGR sprāgst nost. Pilns nets ar sūdzībām no cilvēkiem, kas auto ekspluatējuši dažādos apstākļos un mezgls kā pieviļ, tā pieviļ.

remap.lv

kaross-chip.lv/

u.c. līdzīgi kantori varētu Tev izlīdzēt. Pats esmu šo lietu paveicis Remapā - man tas kantoris likās OK. Sazvani vienu otru, noskaidro izcenojumus, laikus un domā.

Citi vēl lieto kaut kādus tīrīšanas līdzekļus un vienam otram it kā palīdzot. Par to man diža viedokļa nav.

tiguan Reģ.: 03.09.2019
0 2 Atbildēt

Liels paldies.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

370 eiro tikai maksā tāds vārsts. nav jau nu nemaz tik ļoti dārgi.

tiguan Reģ.: 03.09.2019
0 1 Atbildēt

volkswagen centrs grib 807e kopā ar darbu,škodas centrs 900e.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Nu un kāpēc cilvēkam, kurš var atļauties braukt ar 10k vērtu mašīnu, šis cipars ir problēma?

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 4 Atbildēt

Man jau liekas, ka 90% vāciešu pircējiem ir šādas problēmas

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 4 Atbildēt

Bomār, nu tu pateici. Tā ir desmitā daļa no tās miskastes vērtības un tas ir ļoti daudz. Iespējams, ka 10k ir nesasniedzamas, kosmiskas summas tavam prātam un tāds cilvēks tavā uztverē ir oligarhs, kurš ikrītu sāk ar ikru sūcienu pa tiešo no laša kloākas. Varu tevi apbēdināt. Pa 10k lietotus auto pārsvarā pērk ļoti lieli kapeiku drātes, kuri ar galvu nedraudzējās. Tā vietā, lai piemestu vēl 5tk kaut vai līzingā un nopirku jaunu auto ar garantiju, viņi izvēlas regulāri jebīties pa servisiem ar saviem nojātajiem dīzeļšrotiem, tur dažu gadu laikā atstājot vēl vienu šrota summu, un vēl vairāk... Un tad arī top šādi vaimanu topiki.

ps. otrais goļārs uber alles knipucīt. vēlu veiksmi tritonēšanā un hipsterstila smērmiķeļpieskāriena inženierbūvē.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
2 0 Atbildēt

Shiiris savu Subaru ir nopelnījis necilvēcīgā sexā, populārā mehānika viņu kaitina.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Un kur ir motivācija to naudu tērēt par kaut kādu šaubīgu mezglu? Kurš, gluži iespējams, tāpat strādā gauži apšaubāmi, jo softiski paša VAGa "uzlabots".

Tava pozīcija ir skaidra - ja tas Rokfellers nopircis tādu auto, lai tik grūž to naudu, lai tik grūž. Pat ja cilvēks saņem 100x lielāku algu par Tevi, tas nenozīmē, ka viņam ir vajadzība to naudu nosviest zemē.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es personīgi braucu ar mašīnu, kuru varu atļauties ne tikai uzturēt braucošā stāvoklī, bet pat tajā sakrāmēt vēl visādas nebijušas lietas iekšā - apbrīnoju tos, kas var atļauties nopirkt kaut ko stipri dārgāku, bet pat nespēj to saremontēt - varbūt vajag pāriet uz kaut ko lētāku?

Bez tam, te nez kāpēc cilvēkam gribas visiespējami dārgāko remontu - reku te jau cipari bija - detaļas cena x, maiņa pie dīlera - 2x. Nu tak nemaini pie dīlera, jopcik - aizbrauc uz normālu servisu un ietaupīsi pāris simtus - varētu jau padomāt ka "amputēt EGR" nozīmēs iebāzt roku, izskrūvēt kaut kādu skrūvi un iedzīt koka tapu - nē, par to tāpat gan jau būs daži simti jāsamaksā...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tu gari un plaši runāji par to un šo, bet tā arī neatbildēji - KUR IR MOTIVĀCIJA mainīt mezglu, bez kura var gluži labi iztikt? Manam auto ir lietus sensors un ja šis noklātos (tā, ka netraucētu, vienkārši būtu beigts), man pat prātā nenāktu kaut vienu centu investēt tā remontā. Man šo nevajag, bet nu pērkot līdzī nāca...

Kāpēc tas pasākums tik dārgs? Tāpēc, ka šitam auto tas EGRs ir noteikti no tiem, kas iebāzts motortelpas visnepieejamākajā vietā un lai tiktu klāt un šo nomainītu, gana daudz laika paiet. Prastākā servisā noteikti būs lētāk kā pie dīlera, bet savs laiks tur tāpat paies un kaut ko arī tur būs jāsamaksā.

Izprogrammēšana maksās lētāk nekā pieminētā EGR cena vien. Pie kam tas ir paliekoši, kamēr tas EGRs var neprognozējami noklāties vai sākt traucēt. Ja autiņam vēl uzliek to vareno dīzeļgeitas updeitu, tad tas pat ir prognozējami.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atbildi uz tavu jautājumu, pirmkārt, vari uzdot čaļiem "Dūmojoši auto, kuri piesārņo mūsu gaisu! Ko darīt" tofikā. Otrkārt, par "nevajadzīgā" EGR tēmu - stiliņā daudz ir no joniksiņa lasīts ka šis EGR nevis fiziski likvidē, bet tikai ieporgrammē, lai tas tiktu darbināts tikai aukstam - jo EGR ne tikai uzlabo atgāzu sastāvu, bet arī paātrina motora uzsilšanu - nē nu var jau būt ka tev braucot ar dīzeli motora uzsilšanas ātrums būtu pilnīgi nesvarīgs.

P.N. Žēl ka tu nebrauc ar mk4 golfu vai B5 passātu [pieņemu ka nebrauc]; labprāt iemainītu tavu lietus sensoru pret parasto spoguli un parasto releju...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

1) lai čaļi satraucas. Par pasaules glābēju nekad neesmu sevi sludinājis un nedarīšu to arī tagad;

2) tas pats Jonix jau arīdzan manu EGRu iznahrenizēja (programmējot. Pats dzelzis vietā). Precīzi jau nejautāju, ko un kā, bet novērojumi rāda, ka:

a) kopš tā laika ar EGR saistītu problēmu nav bijis;

b) auksts silst lēnāk, kas nu ir, tas ir. TIESA, nevarētu apgalvot, ka arī ar EGR tas dīzelis ziemā uzrādītu baigo silšanas efektivitāti. Tā ka varbūt silst lēnāk, toties nav problēmu ar to draņķi.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt

Esmu apmēram 80 000 km nobraucis ar lietotu erg vārstu. Joprojām darbojas. Varbūt var apsvērt arī šādu variantu

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 0 Atbildēt

ja gribas braukt ar tieši folksvāgena tiguānu, tad esi tik labs, un maini bojātās detaļas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Internetā ir ieteikums, ka, ja grib amputēt EGR , vispirms jāizgriež DPF :-/

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Grūti uzminēt kura EGR daļa ir bojāta vai pats vārsts ar kvēpiem aizķepis, vai tā aktuators bojāts. Vārstu var mēģināt tīrīt ar ķīmiju "EGR cleaner", bet tam nav nekādu garantiju. Var demontēt un tad tīrīt. To dari pats vai ved uz servisu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka mēs jau vienreiz šeit runājam par to EGR vārstu. Viņš vienkārši aizaug, itkā tīrot.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti