Mērķauditorija laikam ir jaunieši, nez kādam izmisumam būtu jābūt lai tajos pārvietotos.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mērķauditorija laikam ir jaunieši, nez kādam izmisumam būtu jābūt lai tajos pārvietotos.
Esmu braucis... pie tam, pirms gadiem trijiem sanāca palielu līkumu pa Kurzemi (Rīga-Roja-Talsi-Rīga) izvilkt ar tādu. Es pat teiktu, braukšanai divatā tīri tā neko, ja nav bagāžas lielas jāvadā... ja vien ne tas vārgais 1.2 dzinējs. Bet tur, iespējams, kas pamainījies.
Atlaide 5 eur vērtībā pirmajam braucienam ar Citybee pienākas katram, kas ievada atlaides kodu, kas norādīts uz motora pārsega. Tiesa gan nav ne jausmas, cik ilgi šis kods būs aktīvs.
Lasīju, ka Citybee sola līdz pat 500 automašīnām iepludināt satiksmē (kopā ar kravas busiem).
No braukšanas viedokļa man personīgi šķiet, ka CarGuru piedāvājums ir labāks, jo 1) dažādi auto pieejami, 2) automātiskās (robotizētās) kārbas nevis manuālās, 3) hybrid, kas ir klusāki.
Par cenām nevaru spriest, nekad neesmu izmantojis ne vienu, ne otru.
CarGuru aplikācija, manuprāt, arī ir labāka. Bet tas varbūt gaumes jautājums. CarGuru cena atkarīga no auto ko ņem. Yaris (baiss auto) viss lētākais un RAV-4 attiecīgi viss dārgākais. Corrolla man šķiet viss sakarīgākais no visa. CityBee vēl neesmu izmēģinājis, bet liekas, ka Fiats nebūs tik patīkāms kā Hybrid Corrola.
Varētu būt viens no ekoloģiskajiem risinājumiem. No sabtransa pārsēžas uz tādu auto, izbrauc, kur vajag un atpakaļ uz sabtransu.
Salīdzinājuma ar Carguru Citybee ir divi mīnusi:
Citybee nevar " noņemt" apdrošināšanas pašrisku, kurš ir 300 EUR.
Pagaidām visas mašīnas ir ar manuālo kārbu. Man gan tas patīk, bet daļai potenciālo lietotāju tas varētu traucēt. Precizēšu, ka Carguru visas mašīnas ir ar variatoru nevis robotu.
Citybee arī sola Corolla, tās gan jau būs ar variatoru. Lietuvā, piemēram, var noīrēt pikapu, BMW i3 un Mini Cabrio.
Ja runājam par pašu Fiat 500. Interesanta un jautra mašīna salīdzinājumā ar garlaicīgajām Toyotām. Dažās detaļās spiežas ārā lētums, nedaudz neērti sēdekļi. Bet kopumā iespaids pozitīvs. Mašīnas aprīkotas ar 1.2l četru cilindru dzinējiem.
Ja nu kāds grib saņemt 15 EUR atlaidi pirmajam braucienam, rekur kodi:
FIAT500
DO8A7
BZZ5
Kodi aktīvi līdz decembrim.
Tur jau tāpat ir bonusi, ja lej degvielu utml. - pareizi saplānota kravas vešana ar citybee konkrēti ļauj ekonomēt.
Citybee un Carguru ir tik labi, ka tagad vairs taksometrus Rīgā nevajag! Ja vēlies Rīgā kaut kur nokļūt - atver Citybee aplikāciju, tad Carguru aplikāciju, izdomā, kuru auto vēlies, un tad brauc ar to!
Pakalpojums ir labs (pats izmantoju Carguru), bet tomēr ļoti bieži mikrorajonos līdz auto jāiet tālu vai arī nav neviena tuvumā. Un otrkārt, reizēm cena ir līdzīga ar Bolt taksi (taksī tu sēdi aizmugurē un čilo, nekādu risku...)
Citybee darbības zona ietver arī Pierīgas Salaspili, Ķekavu, Baložus, Mārupi un Ulbroku. Citybee iespējams pielietojums varētu būt šāds: vīrs un sieva no Purvciema vēlas doties uz ballīti Ķekavā. Turp, būdami skaidrā, izmanto Citybee: 25 minūtes un 20 kilometri maksās 6,75 EUR. Atpakaļ, būdami iedzēruši, izmanto taksometru, kas izmaksā vairāk.
28 centi minūtē bez pašriska nav pārāk tuvu Bolt ekonomiskajam tarifam? Ja Bolt ir ar dzelteno numurzīmi, tad var izmantot A joslas - atkarībā no maršruta būtisks ieguvums.
Labums salīdzinot ar lēto taksi - nav jāmin, cik diennaktis šoferis nav gulējis.
Droši vien izdevīgs piepilsētā, kur minūtē var nobraukt lielu attālumu
Ar pašrisku 5 minūtes rāpot apkārt auto un meklēt katru švīku - kaut kāds nenopietns piedāvājums.
Jus vai nu esat bomži vai slimi ar galvu
Bet foršāk taču pašam braukt ar stilīgo Fiat-500 nekā ļaut, kad Tevi ved nepazīstams šoferis ar kaut kādu tizlu, pelēku Renault-Laguna.
Šodien izmēģināju. Pirmās domas - CarGuru Corrollas ir jūtami pārākās par Fiat 500. Autiņš ir mazs un neērts. Tā arī neatradu kā beņķi nolaist zemāk, galva dūrās griestos. Absolūts stulbums ir variētais stūres stiprums - uzvietas stāvot grozās un ļurkājās tik brīvi it kā vispār nebūtu savienota ar da jebko, bet gaitā kļūst jūtami smagāka. Uz bruģa braucot varēja just kā pedāļi drebinās, ko tādu pirmo reizi novēroju. Manuālā kārba nedomāju, ka ir labs risinājums šāda tipa braukšanai. Tā arī nesapratu vai tam verķim ir AC karstai vasarai vai nav.
Interesanti ir kā darbojās kuponi. Gala summa bija 4.80EUR bija divi kuponi pa 5EUR katrs, atņēma abus par 4,80EUR braucienu. Lab par brīvu, bet kaut kā jocīgi, ka nepaņēma tikai vienu pa 5EUR.
"Absolūts stulbums ir variētais stūres stiprums - uzvietas stāvot grozās un ļurkājās tik brīvi it kā vispār nebūtu savienota ar da jebko, bet gaitā kļūst jūtami smagāka."
Izklausās ka tu tāpat kā es brauc ar mk2 golfu, tikai tu, atšķirībā no manis, neesi dzirdējis par deviņdesmito gadu autobūves sasniegumiem
Paldies Dievam ar Golf 2 sen vairs nebraucu un nesaprotu ko Tu ar savu tekstu gribēji panākt.
Nu tātad tu brauc ar kaut ko, kas ir otrā golfa līmenī, tikai jaunāks, un to arī gribēju norādīt Stūres pastiprinātājs ar mainīgu pastiprinājumu ir forša lieta, no kuras es neatteiktos - diemžēl fofāgens ne mk3, ne B4 tādas lietas nelika, tāpēc man kas tāds nespīd - audī gan deviņdesmito vidū tādas lietas retiem modeļiem jau bija - ceškām toč. Tikmēr tev tāda fīča liekas stulbums - jo tak uz vietas stūre jāgroza ar mērenu piepūli, nevis viegli, kamēr ātrumā pastiprinājumam jābūt pietiekami lai mašīnu samestu krusteniski un/vai spētu aizkūleņot.
P.N. Citroen šāda fīča vispār jau bija sešdesmitajos gados.
Sēdekli var nolaist uz leju ar kloķi pie labās kājas ceļa. Tad var noregulēt, ka pie auguma 181 cm galva griestos neduras.
Kondicionieris FIAT-500 ir visās komplektācijās.
nomiks rakstīja: Atlaide 5 eur vērtībā pirmajam braucienam ar Citybee pienākas katram, kas ievada atlaides kodu, kas norādīts uz motora pārsega. Tiesa gan nav ne jausmas, cik ilgi šis kods būs aktīvs.
Lasīju, ka Citybee sola līdz pat 500 automašīnām iepludināt satiksmē (kopā ar kravas busiem).
No braukšanas viedokļa man personīgi šķiet, ka CarGuru piedāvājums ir labāks, jo 1) dažādi auto pieejami, 2) automātiskās (robotizētās) kārbas nevis manuālās, 3) hybrid, kas ir klusāki.
Par cenām nevaru spriest, nekad neesmu izmantojis ne vienu, ne otru.
Tad arī lai padomā par auto stāvvietām, nevis tikai "iepludina" simtiem mašīnu satiksmē! Vieta ir tik cik ir. Jau tad netālu no mājām, kur novietoju auto, bieži nav vietas, jo stāv tās Carguru toyotas. Man nekas nav pret kompāniju kā tādu, viņu auto vai darbības modeli.
Interesanta doma par manuālo kārbu īstermiņa nomas auto - uzaicinājums mācīties pārslēgties bez sajūga izmantošanas. Automātam vismaz var kādu eko programmu ielikt, kas neļauj braukt redlainā ar aukstu motoru.
Un pēc tam kāds laimīgais nopērk "mazlietotu" auto, kam patiesais nolietojums ir vairākas reizes lielāks
Esmu sajūsmā par Citybee FIAT-500. Ceturtdien no rīta no Nippon auto centra līdz Purvciemam 10 km pa 5,55 EUR, atpakaļ dienas vidū 9 km pa 4,35 EUR.
Laba štelle, varbūt kādreiz nāksies izmantot šo pakalpojumu.
Laaciz rakstīja: CarGuru aplikācija, manuprāt, arī ir labāka. Bet tas varbūt gaumes jautājums. CarGuru cena atkarīga no auto ko ņem. Yaris (baiss auto) viss lētākais un RAV-4 attiecīgi viss dārgākais. Corrolla man šķiet viss sakarīgākais no visa. CityBee vēl neesmu izmēģinājis, bet liekas, ka Fiats nebūs tik patīkāms kā Hybrid Corrola.
Nevis 'viss lētākais', bet gan 'vislētākais'. Vārdu 'viss' lieto tikai kā patstāvīgu. Piemēram: man ir viss, ko gribu. Savukārt savienojumos ar citiem vārdiem lieto priedēkli 'vis' ar vienu 's' un bez atstarpes. Lūdzu cieni savu dzimto valodu!
jā..Sitībejs ir Visszaebissākais.
Šodien izmantoju Fiat Ducato.
Konkrētā mašīna ir mēnesi veca ar 1200km uz tāfeles. bet pie 70km/h kreiso priekšējo riteni vienkārši briesmīgi met.
Lai mašīna sāktu braukt, ir briesmīgi jāceļ apgriezieni.
Kopumā pēc 6h un nobrauktiem 105 km bija jāmaksā 54€. Bez atlaides būtu 59€.
Pēc 4h stundām sāk darboties diennakts tarifs-39.99€ +0.19€ par km.
Es nezinu, 2012 gada VW Crafter vadās labāk ????
Patika atpakaļskata kamera. Pirmo reizi ar tādu braucu. Jāatzīst, ka pie tās pieradu.
Cerams šamiem par defektu pastāstīji, citādi nākamais braucējs var "veiksmīgi" defektu uzkraut tev !!!
Un nebūtu spikti ja šamie defektu tomēr novērstu, kā minimums samainot ratus vietām.
Jebkuram busam pie tām kārbām/motoriem jāpiešaujas - ir īpatnības dēļ tā ka paredzēts valkāt kravu !
Par apgriezieniem izskatās, ka vienkāŗši nemāki ar kravas busiem braukt. Ļoti "īss" pirmais ātrums ir normāls un vajadzīgs, lai ar pilnu kravu grozītos šaurās vietās un spētu arī uz kādas apmales uzbraukt. Tā arī ir vienīgā atšķirība - vai nu jāsāk no vietas ar otro (ja tukšs) vai jāizmanto pirmais tikai, lai minimāli izkustinātu (nevis "sāktu braukt").
Salīdzinot ar citiem busiem, ar ko ir sanācis braukāt, Fiat ir gana ērts un komfortabls priekš kravinieka. Iespējams, VW Crafter ir labāks - tas ir viens no retajiem ar ko nekad neesmu braucis. Pieļauju, ka dēļ neadekvātās pārdošanas cenas tie nemēdz būt nomas busi.
Bojāts ritenis nomas mašīnai, jo īpaši pašapkalpošanās, laikam nav nekas tāds, par ko vajadzētu brīnīties. Pret vienreiz lietojamām mašīnām daudzi mēdz izturēties ļoti nesaudzīgi un ja vēl to apvieno ar to, ka nejēdz ar tādu braukt, sekas rodas neizbēgami.
Nu nez... man viens paziņa/klients savā uzņēmuma autoparkā (pārvadājumi) pērk tikai jaunus Crafter...
PIe tam, VW ir ļooooti laba korporatīvo klientu atlaižu politika... nomas ļoti daudz izmanto šī ražotāja auto.
Patāsti man, lūdzu, kur var par konkurētspējīgu cenu iznomāt Crafter. Labprāt to izdarītu, kad nākamreiz vajadzēs busu.
Bet vairāk izskatās, ka nespēj lasīt vai saprast lasīto. Es NEKO neteicu par Crafter iegādi savam autoparkam. Un NEKO par citu VW modeļu nomu.
Nezinu, ko Tu domā ar "konkurētspējīgu cenu"... nezinu, kas priekš busa skaitās konkurētspējīgs - vienmēr, kad ir bijis vajadzīgs buss, esmu to kaut kur dabūjis bez maksas, bet, nu, piemēram, šeit...
www.ss.lv/msg/lv/transport/transports-rent/minibuses/dgxkg.html
Uz ātrumu paskatījos Sixt mājas lapā... tur arī Crafter ir piedāvājumā. TIesa, ne vienmēr var sagaidīt, ka tieši to arī iedos... nomas paredz līdzīgus auto... bet, nu, dabūt var...
Un sapratu gan... jo zinu, ka VW nomām, tāpat kā citiem uzņēmumiem, kas pērk daudz mašīnas, tās piedāvā par ļoti pievilcīgām cenām un atpirkumiem. Visus modeļus, t.sk., Crafter.
Kādēļ piemērs tikai ilgtermiņa nomai? Pasaki, kur var dabūt Crafter uz dienu vai stundām.
Sixt dod ilgtermiņu tikai?
Un tā paša Ambercar mājas lapā tie paši busi tiek piedāvāti arī īstermiņam. Speciāli tādiem īpaši apdāvinātajiem kā Tu pat pamēģināju pierezervēt uz 2 dienām. Un man piedāvāja... Tiešām viss ar karotīti mutē jāieliek?
Kad pēdējo reizi meklēju nomas busu, pie Crafter tikt nevarēja. Jā tagad kas ir mainījies, un tu to reklamē, tad lūdzu piemēru, nevis kaut ko ar karotiti mutē likt.
Nu, redzi, ja mazliet pielietotu pelēko vielu, nevis tupa kaut ko drukātu, būtu pašam, pirms pieprasīšanas kaut ko uzrādīt, ienācis prātā paskatīties aktuālo piedāvājumu... man tas prasīja apm. 2 minūtes... būtu pašam ienācis prātā paskatīties tajā Ambercar mājas lapā, nevis braukt virsū, ka es piedāvāju tikai ilgtermiņu... vai kaut Sixt,uz kuru norādīju pirmo reizi...
Vismaz agrāk VW bija ļoti attīstīta iepirkumu veicēju atbalsta politika
Tāpēc ja kāds stāsta, ka pērk biznesam tikai VW, es uzmanīgi papētu epirkuma cilvēku rocību /ceļošanas paradumus / bērnu izglītību......
Esmu kaut kur lasījis, ka Autobrava un CityBee ir viens īpašnieks. Mašīnas nāk na haļavu. ????
Vēl faktors vadāmībai varētu būt tas, ka Crafter ir RWD un Fiat/Citroen/Peugeot ir FWD
Esmu braukājis ar RWD sprinteri. Nekādu atšķirību no FWD busiem nejutu.
Citybee tagad par labu nāk vēlviena lieta ar jauno gadu - carguru ieviesa minimālo maksu - 2.5 eur. Man carguru/citybee braucieni samērā bieži sanāk tieši mazajās summās. Nereti sanāk izdevīgāk kā ar sabiedrisko un arī gadījumos, kad negribas vai nevari špagot 3-4km ar kājām. Teiksim nesen bij trīs īsi braucieni - uz vienu veikalu, uz otru veikalu un tad mājās. Vai, piemēram, bijām divatā uz kino, ar auto ātri un ērti mājās zem 2 eur - lētāk nekā sabiedriskais.
Tā arī neesmu sapratis kādēļ šajās situācijās nelietot taksi, kas piebrauc klāt un kuram nav jāmeklē stāvvieta. Tīri intereses pēc gribu izbraukt ar to 500 Fiatu, bet NEKAD vēl neviens nav gadījies adekvāti tuvu, kad ir bijis vajadzīgs.
Man līdzīgi, gribu iemēģināt 500to, bet tur kur jams stāv ir speciāli "jākratās klāt ar savu auto." Un tad sanāk ka 500tā braucienam īsti loģisks jēgas nav, ja nu vienīgi ar veco 3 litru Fordu līdz Spicei un tad uz darbu ar Fiatu ....
Njā... Situācijā, kad es NEVARU noiet 3 km ar kājām, es pilnīgi noteikti vēl jo vairāk NEVARU braukt viņus ar auto pie stūres
Nevaru, jo nav laika. Nevaru, jo ir smaga soma. Nevaru, jo maršrutā nemaz nevar normāli aiziet ar kājām utt.
Decembra nogalē pirmo reizi izmantoju CityBee pakalpojumu. Pakalpojums ir ērts, vienkārši lietojams, aplikācija arī ir OK. Bet cenas ziņā šķiet, ka Bolt sanāk tādā pašā cenā vai pat iespējams lētāk. Braucu 4dienas vakarā no Deglava ielas paša gala (tuvu IKEA) līdz pilsētas centram (Pērses iela). Aplikācija rādīja 4,95 EUR.
Bet sanāca dīvaini - es jau sākumā savadīju visus sev zināmos atlaižu kodus - trīs (par 5 EUR katrs) tos, ko te forumā kāds lietotājs jau bija iepriekš ierakstījis (paldies viņam par to, kodi darbojas) un vienu (par 10 EUR) dabūju cita pasākuma sakarā. Aplikācijā smuki tos sarindoja pēc derīguma termiņiem. Un, cik saprotu, tos kodus nonullē pilnībā arī tad, ja iztērē braucienam kaut vai 1 EUR.
Kā jau tikko rakstīju, aplikācija rādīja, ka iztērēts 4,95 EUR (par 25 min brauciena), taču nākamajā dienā skatos, ka pazuduši no listes divi atlaižu kodi. Apskatījos braucienu vēsturi un tur jau parādījās brauciena cena 5,10 EUR un attiecīgi dēļ šiem 10 centiem man nonullējās vēl viens kupons par 5 EUR. Nezvanīju strīdēties, jo vēl 2 atlaižu kodi palikuši.
Par pašu Fiatu viedoklis ne pārāk - bija odometrā nobraukums ap 5 tūkst. km, bet grabējā drausmīgi. Motoram visu laiku bija jādod virzū gāze, lai būtu kaut cik dzīvelīgs. Toties aprīkojums ir diezgan labs, ja neskaita manuālo kārbu.
Ehh - man manuālā ļoti patīk, kaut gan arī ir automāti kas patīk. ;)
Tie atlaižu kodi ko ievietoju ir derīgi tikai pirmajam braucienam. Attiecīgi, pat ja brauciens bija lētāks par 15 eur, tāpat tiks noņemta visa summa. Šo arī nezināju.
Tevis nosauktie atlaižu kodi ir katrs par 5 EUR nevis par 15 EUR.
Vēlreiz paldies. Sanāca notestēt pilsētas biti bez maksas
Pat nezinu ko rakstīt...
Nākušas klāt dažas atziņas par Citybee.
Tika izmantots pāris braucienos no lidostas. Diezgan neērti, ka jāiet līdz stāvvietai pie Lukoil. Pēc tam ievēroju, ka Carguru stāvvieta ir pie pašas lidostas. Vienreiz paņemot mašīnu, savirze bija greiza un bija kļūda par riepu spiedienu, par to arī attiecīgi noziņoju Citybee.
Dažiem no Fiat pārnesumkārbas kārbas gultņi jau sākuši krietni gaudot pie nobraukuma ~5000km, kas gan nav brīnums, jo mazlitrāžas Fiat šādas problēmas jau ir vismaz 20 gadus un ekspluatācijas apstākļi/vadītāju attieksme te vēl piepalīdz.
Tagad ir palielināts pašrisks uz 500 EUR, ar iespēju neizdevīgi samazināt to uz 100 EUR. Carguru risinājums šeit ir krietni sakarīgāks.
Izbraucu ar Corolla hibrīdu. Kā jau Toyota- normāli un garlaicīgi.
Tiešām ļoti bieži gadās situācijas, kad tuvumā nav neviena mašīna. bet Citybee salīdzinājuma ar Carguru ir krietni labāk, dēļ plašās zonas. Ņemot vērā, ka Latvijā ri lēti taksometri, tad šobrīd ir grūti izdomāt baigos plusus šim pakalpojumam. Ja vien jautrības pēc.
Citybee pieredze
Rīgas ielās palaistas vismaz simt Fiat-500 mašīnītes. Vakar ietestēju vienu no tām. Paņēmu to Ziepniekkalna pagalmā, aizbraucu līdz Jaunolainei un atpakaļ. Mērķis bija sajust, cik labi mazais Fiatiņš uzvedas pie 90-100 km/h un cik ērta ir sēdpozīcija. Un ziniet - skaņas izolācija ir, manuprāt, laba. Noteikti labāka nekā Honda-Jazz. Sēdpozīcija samērā augsta, bet arī tīri laba - ne izcila, bet laba. Iesēdos aizmugurē - tur gan normāli varētu justies tikai cilvēki augumā līdz 165 cm.
Maksa ir 15 centi par minūti, nepārsniedzot 4,90 eiro stundā, un vēl 15 centi par kilometru. Aprēķinātā maksa par 30 minūšu lietošanu un 26 kilometru nobraukumu bija 8,40 eiro. Tā kā biju dažreiz izmantojis Citybee elektroskūterus un vienreiz Ducato busu, tad man bija piesūtīts atlaides kods 5 eiro vērtībā, un reāli es par braucienu ar Fiat-500 samaksāju 3,40 eiro.