2.0 dizelitis
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai tikai nav gaiss sarauts sistēmā ?
Vispār jau lai dotu receptes ir nepieciešama vismaz minimāla info pr vājinieku.
Auto modelis, gads, motora tips.
2.0 var būt gan 1976. gada mehāniskais augstspiediena sūknis, gan 2015.g. tiešā iešprice. Nemaz nerunājot par ražotājiem.
Ja pašam pat OBD2 skanera nav, tad pirms servisa var pamēģināt atvienot un savienot no jauna kloķvārpstas stāvokļa devēja kontaktdakšu pie dzinēja un varbūt arī pie vadības bloka, masas savienojumus ar korpusu u.tml. Kvēlsveci katru atsevišķi pārbaudīt.
Hyundai tucson, 2005, 2.0 dizelis, 83.5kw, crdi
Par parejo paldies, nocekosu nakamnedel iespeju robezas
Cik pilnvertigi var elektrikis veikt diagnostiku, ja autins nelec? Nu jau uzladeju aki, bet tapat atteicas pielekt. Starteris kurbule, bet bez rezultata.
Atkarīgs no elektriķa zināšanām. Ja tāds, kuram smadzeņu vietā ir motora vadības pašdiagnostika, tad būs švaki. Ja bišķi smadzeņu tomēr ir, ar to vajadzētu pietikt.
Zobsiksna nav jau jāmaina? Ķēde laikam šim nav.
Zobsiksnu pareizi uzliki?
Ja tās visas problēmas ir pēc remonta/akumulatora maiņas, tad tur arī jāsāk rakt. Kas nav pareizi salikts vai kāds aprauts vads utt. Tas, protams, ja pirms tam auto gāja labi, nevis jau bija lūznis ar ntajām kaitēm.
Auto ir jāsagatavo ziemai. Tucsoniem ir problēma mitrā laikā, kad uz bloku, kur atrodas visi drošinātaji, releji samet mitrumu un vadi sāk oksidēties. Tur ir tāds paprāvs caurums spārna pusē(iet visi vadi) pa kurieni arī mitrums nonāk uz tiem relejiem.Tas caurums jāmēģina kkā aizklāt, vadus notīrīt.
Par to liecina, ka tev nav viena izteikta problēma, bet vesela čupa ar nekorektu darbību.
Gluks lidzigs jau bijis, bet sakotnejie simptomi soreiz savadaki. Ieprieks bija sadi pigori iauto.lv/forums/topic/40782-dzineja-kluda-p0340?pnr=1, kurus skietami atrisinaja zobsiksnas vai degvielas filtra maina, ilgaku laiku ripoja bez problemam. Pirms tam jaunu aki ieliku, bet tas neko nemainija. Pec laika kaa jau tagad rakstiju, tad iedarbinats autins saka rubities ara ik pec laika. Velak skiet akis izladejas par cik pa vairakam reizem jastarte bija. Leca tik pazinojums par check engine un kvelsvecu spirale nekad vairs neuzradas.
Sudigi jau ir tas, ka kads sapratigaks elektrikis ir arpus mazpilsetas robezam, bet visa kopuma novada korejiesu auto daudziem ir ka tuksa bilde, bet pats neesmu mehanikis, tik cik soferis parastais. Reali kremd sitas elektronikas likstas ik pec laika. Notirgot neko jau nevar, ja reiz nelec
Eiropā no 2004. gada tirgotiem dīzeļiem visiem jābūt EOBD diagnostikas štekerim. Tie lasītāji ir katram otrajam un ja ar bluetooth tad kaut caur telefonu var kļūdu nolasīt un uzreiz nebraukt pie elektriķa.
Tu iebrauc tajās pašās auzās, kurās iebrauc visādi "autoelektriķi" - vadības bloka pašdiagnostika diagnosticētāja smadzenes aizstāt nevar...
Tipiska mūspuses auto ekspluatacija. Nevis izpētīt kas tur gluko un savest kārtībā, bet pārdot. Ar nākošo autiņu tev būs tāpat, ja nemainisi attieksmi.
Pēc aprakstīta tur nevar būt kāda mirstama vaina, kad autiņš norakstīts. Vienkārši vecums.
Vispar jau man neviens serviss nenemas to darit, nevis taa ir mana parliecinosa izvele. Rigaa varbut vel butu varianti.
Mes esam jau ieprieks diagnosticejusi, mainijusi, nedereja, pats petiju, mainiju, uz laiku nostradaju. Ja reali juk un bruk joprojam viss, tad varbut nav verts, ja pat servisi izvairas no korejiesu elektronikas. Ar diagnostikas koda nolasisanu visd nav pateikts.
Tak nav tur nekāda tāda elektronika. Tas ir pats elementārakais autobūves eksemplars. Rigaa ar nav variantu, jo visi servisi grib ātri nomainīt kādu detaļu un saņemt piķi.ir forumi konkrētai markai, kur arī var palasīties par kkādām izteiktām likstām konkrētām modelim. Un tad jau ar savu versiju tu vari doties pie kāda servismeņa, neviens tev galvu nelauzis un stundām nepetis to autiņu. Tā ir zeme nomesta nauda, ja skatās no servisa puses.
Tad 3 apjomigakos ierakstos esi pateicis to, ka vadi oksidejusies un viss, parejo stasta dalu gari filozofe par manu nesaprasanu, bet pats neko dizi nepasaki, hmm. Volx
Kādu palīdzību gaidi ja pat ar kļūdu nolasīšanu, par interpretāciju nerunājot, netiec galā?
šobrīd ir problemātiski nonākt līdz servisam, bet piekrītu tiem, kuri pieturās, ka diagnosticēt korekti spēs tikai sava amata meistars.. ko sagaidu šobrīd? laikam jau variantus par potenciālo problēmu, ja nu kādam ir bijis kas līdzīgs.. šis taču ir auto forums, nevis jāturpina iztirzāt manas iemaņas pašam atrisināt to par ko lūdzu citus dalīties pieredzē.
Kā es saprotu no apraksta, īsti silts motors neslāpst, tātad slāpst laikā, kad jādarbojas kvēlsvecēm. Varbūt vainīga to vadība.
jap, uzsilt viņš neuzsilst, bet kāda minūte pie 0 grādiem āra apstākļos paiet līdz noslāpst, līdz ar ko kvēlsveces būtu jau nostrādājušas, bet nu par kvēlsvecēm arī kaut kas nepatīk, šķiet būs jau savu nokalpojušas, bet vai tādēļ labi piestartējas un pēc minūtes atrubās?
Konkretu telefona aplikaciju ieteikumi, lai var bez piestartesanas caur aplikaciju kaut ko meginat nolasit? Vel viena servisa autins, tur vispar ierices nenemot preti, teic ka problema vados kaut kur un atkal neviens negrib kepaties ar vadiem
auto slāpst nost
Sveiciens. Uz servisu diagnostikai tiks dzīts autiņš pēc ilgāka laika, bet kādas teorijas tam, ka autiņš vienā rītā vienkārši pēc piestartēšanas kādām 5min neitrālā pozīcijā noslāpst? vēlāk arī braukšanas laikā pēc 1-2min noslāpst uz ceļa. Panelī deg check engine, kas protams var būt plašs roblēmu klāsts. Tālāk papildus pamanīju arī niansi, ka panelī vairs nerādās kvēlsveču spirāle pat pie pirmās atslēgas pagriešanas no rīta, kad kāds retais mīnuss bijis. Lai gan tagad ar jaunu aķi pat negrib lekt pēc nedēļas nedarbināšanas, pat bez grandioziem mīnusiem. Šķietami pat vecais un nolietotais aķis nepieviltu.