Manam XC70 (2002.gada 2.4t benz/gaz) ir tāda kaite (nezinu- laba vai slikta) ka pēc noslāpēšanas radiatora ventilators turpina griezties kāsas 5 minūtes. Zinu, ka labāk, lai griežas nekā negriežas, bet to viņs dara arī pie zemām temperatūrām. Arī pie plus 5 grādiem. NE vienmēr. Darbs ir 30minūšu brauciena attālumā un no rītiem nekad nav griezies, bet vakaros arbraucot reizēm griežas. Pirms noslāpēšanas ir 3minušu pilsētas braukšana, bet pirms tam šoseja (kur labi dzesē).
Ir aftermarket termostats. Gan augšejā gan apakšējā antifrīza truba ir karsta. Kļūdu nav. Nepārkarst. Tosols (vairs) nezūd.
Pirms gada bija V70 ar tādu pašu motoru, un tam es 1x vasarā piedzīvoju ka viņš griezās. Bet tad bija 25 grādi un korķī sanāca pasēdēt.
Tatad jautajums- normāli? Vai arī udens sūknis iet uz beigām vai arī termostats beigts? (Calorstat firma)
XC70 radiatora ventilators
Sveiki visiem.
Manam XC70 (2002.gada 2.4t benz/gaz) ir tāda kaite (nezinu- laba vai slikta) ka pēc noslāpēšanas radiatora ventilators turpina griezties kāsas 5 minūtes. Zinu, ka labāk, lai griežas nekā negriežas, bet to viņs dara arī pie zemām temperatūrām. Arī pie plus 5 grādiem. NE vienmēr. Darbs ir 30minūšu brauciena attālumā un no rītiem nekad nav griezies, bet vakaros arbraucot reizēm griežas. Pirms noslāpēšanas ir 3minušu pilsētas braukšana, bet pirms tam šoseja (kur labi dzesē).
Ir aftermarket termostats. Gan augšejā gan apakšējā antifrīza truba ir karsta. Kļūdu nav. Nepārkarst. Tosols (vairs) nezūd.
Pirms gada bija V70 ar tādu pašu motoru, un tam es 1x vasarā piedzīvoju ka viņš griezās. Bet tad bija 25 grādi un korķī sanāca pasēdēt.
Tatad jautajums- normāli? Vai arī udens sūknis iet uz beigām vai arī termostats beigts? (Calorstat firma)