Ir pieejams rīt (3.06.) jaunais elektroauto Renault Zoe
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir pieejams rīt (3.06.) jaunais elektroauto Renault Zoe
Šo konkrēto auto nē, bet vispār elektroauto testu ļoti labprāt (uz 2 dienām vēlams, lai ar nakts lādēšanu mājās)
Kur? Kādos laikos?
Pilnīgi jaunais elektriskais Renault Zoe nu ir izmēģināts
Gribu pateikties iAuto un tam tur augšā, ka bija iespēja un salikās brīva akadēmiskā stundiņa izmēģināt Renault jauno, nu labi, stipri uzlaboto eiropā pārdotāko elektroauto.
Tā kā laiks bija maz un vispār tests bija plānoti neplānots, jo nezināju vai randiņš vispār notiks... Varat iesmiet, bet vēl šorīt ir ļoti patīkamas atmiņas no šī te vakardienas testa draiva. Jā, jā draiva. Ir bijusi iespēja izmēģināt dažādus auto un liekas nu ar ko vairs sevi pārsteigsi.
Dizains, no ārpuses, nu man ne visai patīk. Labi ka priekšas daļai restails ir piedevis auto nedaudz modernāku skatu, un aizmugurē lukturi arī jau led. Baltā krāsa? Varbūt labāk izskatītos kāda tumšā? Neiezdiļinājos nekādos formulāros un instrukcijās, jo kā teicu laiks tika atvēlēts braukšanai, lecu iekšā auto un devos ielās.
Iekšā, interjērs ir jau ļoti ok. Nu premium markas baudītājiem varbūt nepatiks, bet cepums dizaineriem par veltīto darbu. Nepazīstamā vadības ierīču izkārtojumā noorentējos ātri un niansēm nepiegriezu vērību. Viss ļoti apmierināja un liekas saprotams. Jaunais monitors un vadības paneļa dizains labs un izšķirtspēja ir labā ja ne augstā līmenī. Nu arī audio rādio signāls ir labs. Skanējums ir ļoti patīkams un baudāms. Materiāli salonam un pogām, svirām teicami.
Gaita, braukšanas sajūtas vairāk tuvāk kā sportiski noskaņotam auto nekā ikdienas plašpatēriņa produktam. Nu un tad pats patīkamākais ir jaudas rezerve. Nav bijusi iepēja un nu teikšu atklāti, nav iekāre salīdzināt ar silikona ielejas izstrādājumu, jo tas ir no cita plauktiņa. Dinamika ir tāda, ka nedaudz provacē jau uz agresīvu braukšanu. Pat neskatoties uz Eksporta un Hanzas ielas rajona ceļa seguma nelabumiem, nelīdzenumi ir praktiski netraucējoši braukšanas prieku izjušanai. Labi, labi ar pneimo piekares izjūtām jau neslīdzināsim, taču patīkams pārsteigums bija.
Mans viedoklis, Renault/Dacia alianse ir uz pareizā ceļa. Un kā jau šeit citās tēmās minēju savu pieredzi (patīkami pārsteigto) ar Dacia Stepway. Ja sava ego latiņa ir uz pareizā līmeņa tad varat izskatīt šo auto kā ikdienas vilku jēra ādā
Māri, varbūt iespējams sarunāt kādu elektroauto iauto testiem no teslabaltic.lv/ ?
Teslabaļtik: Kur veikt virsbūves un ritošās daļas remontu / apkopi?
Apkalpošanas un remonta formāts būtiski atšķiras no procedūrām ar parastajām automašīnām. Tesla koncepcija piedāvā šo procedūru vienkāršošanu.
Katra Tesla a/m pastāvīgi atrodas interneta tiešsaistē ar ražotāju un spēj on-line režīmā diagnosticēt elektronikas darbību, tādējādi nodrošinot savlaicīgus programmatūras atjauninājumus un risinājumus bez servisa apmeklējuma klātienē.
Regulārā servisa apkope nav nepieciešama!
Tikai vienam no iAuto foruma lasītājiem, iespējams septembra otrajā nedēļā būs iespēja izbraukt ar jauno Audi RS6
Izlozi veiksim ar random.org palīdzību starp iAuto foruma pieciem lietotājiem, kuriem būs visvairāk lojalitātes punktu iAuto - degvielas litri. Piesakāmies šeit pat.
Uz šo arī es labprāt pieteiktos
Sveiciens iAuto. Piesakos izlozei.
Nu labi, tad jau es arī piesakos
Ja vēļ var, es arī piesakos!
iAuto rakstīja: Tikai vienam no iAuto foruma lasītājiem, iespējams septembra otrajā nedēļā būs iespēja izbraukt ar jauno Audi RS6
Izlozi veiksim ar random.org palīdzību starp iAuto foruma pieciem lietotājiem, kuriem būs visvairāk lojalitātes punktu iAuto - degvielas litri. Piesakāmies šeit pat.
Piesakos arī
kasinsh79 Litri: 13 538
GB12 Litri: 11 154
Nomiks Litri: 5 355
Motorolers Litri: 2 736
Conqueror Litri: 2 588
Uzvarētājs ir Nomiks
Paldies par jauko ziņu! Ar nepacietību gaidu tikšanos ar RS6
Reāli labi, ka tā. Pačekoju, tas aparāts ir jūtami jaudīgāks par reiz testēto Ferrari ar 460zs Nezinu, vai es spētu braukt noteikumu rāmjos
Paldies Mārim un veiksmei par iespēju pusotru stundu pavadīt ar Audi RS6.
Iepriekš mana pieredze ar Audi ir bijusi ļoti minimāla, ar RS sērijas Audi šī tikšanās bija pirmā manā mūžā. Tas, kas mani pārsteidza, ka pat pie Dynamic režīma šis auto turpina būt komfortabls limuzīns, jo gaita ir cietāka kā Comfort režīmā, tomēr ne pavisam cieta. Latvijā koplietošanas ceļos visdrīzāk visus 600 ZS un 3,7 sek. 0-100 km/h nemaz nav iespējams pilnvērtīgi izmantot, citādi ļoti ātri var palikt uz ilgu laiku bez autovadītāja apliecības. Tomēr spēku un jaudu var sajust tāpat.
Ir man neliela pieredze nedēļas garumā ar Mercedes Benz AMG C43. Tam ZS ir krietni mazāk, bet kārdinājums uz agresīvu braukšanu ar MB bija lielāks. RS6 vispār neizaicina uz agresiju. It kā brauc mierīgi, bet skat, ātrums jau krietni virs atļautā.
Līkumotos ceļos var labi izbaudīt pareizi projektētas piekares burvību – braukšana gluži kā kartingā. RS6 burtiski kā pielīmēts, nekādas izšūpošanas vai izslīdēšanas.
Pusotrā stundā diemžēl nebija iespējams apskatīt tuvāk aprīkojumu, lai par to pastāstītu sīkāk. Pieņemu, ka konkrētajam RS6, kas maksā 171,5 tūkst. EUR ir praktiski viss labākais, ko Audi šodien spēj piedāvāt.
Melnie griesti vairs nav nekāds jaunums, taču joprojām tā ir superīga lieta, kas dod vizuālu baudījumu, droši vien arī praktiskumu. Ātruma projekcija uz vējstikla arī nav nekas jauns. Pirmajās 30 sekundēs pat likās, ka projekcija mazliet traucē. Pēc tam pieradu un konstatēju, ka faktiski mērinstrumentu panelī (lasīt – displejā) vairs neskatījos. Tas nozīmē, ka ir ērti.
No iepriekš neredzētām “fīčām” man likās interesantās priekšējās Bang & Olufsen audio skandas. Iedarbinot auto, tās iznirst no priekšējā paneļa gluži kā Rolls Royse figūra no motora pārsega.
Otra lieta, ar ko iepriekš nebiju saskāries, ir gaismas režīma maiņa ar touchscreen funkciju nevis pogām vai slēdzi kā ierasts. Iespējams, tas Audi jau sen ieviests, arī lētākiem modeļiem. Bet man tas bija jaunums.
Ļoti patika zamšādas salona apdare. Tāds ir pat ātrumu pārslēgam - džoistikam. Un zamšādas stūre ir daudz patīkamāka kā ar parastu ādu apvilkta stūre.
Šis noteikti ir viens no retajiem t.s. sporta auto, ar kuru var gan braukt pa Biķernieku trasi, gan ar sievu uz operu, gan ar visu ģimeni un suni ceļojumā. Salonā vietas ir atliku likām. Aizmugurē pietiekami vietas trīs pieaugušiem pasažieriem. Vidējam pasažierim gan varētu nepatikt paaugstinātais tunelis grīdā. Bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs. Bet tas jau nav nekāds jaunums, kam ir bijusi saskare ar Audi Avant modeļiem.
Kopumā palika ļoti labs iespaids par šo auto, kam ir gan ļoti bagātīgs aprīkojums, salona apdare premium kvalitātē, superjaudīgs dzinējs, izcila piekare un kosmiska cena. Vismaz vidējam statistiskajam latvietim. Bet katrai precei ir savs pircējs. Ticu, ka tas, kurš iegādāsies šo auto, noteikti būs lepns par savu pirkumu un izbaudīs visu, ko tas spēj sagādāt.
"tas, kurš iegādāsies šo auto, .."
Neviens viņu nepirks. Es jau rakstīju par statistiku. Tie kas var atļauties, un gribēs nevis meibahu bet strādnieku prēmiumu, nopirks A8.
Šis ir domāts reklāmas nolūkos. Tu pabrauci, iepatikās un nopirksi daewo ar audi emblēmu, tas ir, pliku sūdu.
Jā, tieši tā, kapēc pirkt friču sūdu par 171k, ja var nopirkt praktisku un lētu amerikāņu forda pikapu? Varēs ielikt vairāk kartupeļu maisu un pie operas visi tev griezīs ceļu. Pikaps gan neieskriesies 3,7 sekundēs, bet ja reiz tāpat Nomiks to nejuta, tad tās papildus 10 sekundes neko neskādēs.
Nudien būtu neldzība pirkt to audi
pāris jautājumi:
kāds bija reālais degvielas patēriņš?
kādu degvielu konkrēti šim RS6 jālej? 95? 98?
bagāžnieks veras ar kājas pavicināšanu vaļā?
kruīzkontrole ir šim RS6?
distances ievērošanas asistents ir?
Tad, kad Tev ir tikai 1,5h pie šāda auto stūres, tad pat melno griestu esamība tiek pamanīta labi ja kāpjot ārā no auto- ar to auto ir jābrauc līdz pēdējai sekundei! :-D
Patēriņš mani nesatrauca. Es domāju, ka nevienu šāda auto īpašnieku tas nesatrauc.
Kad braucu ar AMG, bija jālej 98. Pieņemu, ka RS6 ir tāpat.
Kāju vicināju, bagažnieks nevērās. Varbūt ne tur vicināju . Vērās ar elektrisko pogu bagāžnieka vākā, kā arī ar atslēgu -pulti.
Kruīzkontrole bija. Neizmantoju.
Asistents, ja bija,tad nebija aktivizēts. Pieņemu, ka 170 kEUR vērtā auto tas viss ir.
kasinsh79 rakstīja: Paldies par izklāstu Balta skaudība man, tiešām arī labprāt ko tādu izbaudītu.
... ļoti labi Tevi saprotu
Šeit tie degvielas litri pie izlozes palīdzēja, tāpēc aicinu komentāriem, kuri patīk likt un 1 degvielas litriņš klāt
viss labi, bet par ko man 1 mīnuss ielikts, turpat augšā? kādā sakarā? smieklīgi, kas tur tāds uzrakstīts, ka kādam nav paticis?
Mīnusu ne es liku, bet par patēriņu jautājums ir pilnīgi vietā.Jo reāli tas interesēs pilnīgi visus- no bomža līdz miljonāram.Vēl būtiski ir par riepu izmēru un marku.Kā arī par to, ar kuru pārnesumu un kādiem rpm viņš pārvietojās "nesodāmajos" ātrumos(gan pilsētā, gan ārpusē) un ko viņš "dara", ja vadītājam no šī te mierīgā/nesodāmā stāvokļa ir savajadzējies (vai sagribējies) strauji paātrināties..
paldies par atbildēm, bet cik RS6 ir liela degvielas bāka? ja 20 litri uz 100km, tad jau ātri sausa bāka.....
20L ikdienā nebūs..tas ir tāds trakais režīms, ar patstāvīgiem straujiem paātrinājumiem un tik pat strauju bremzēšanu, ja viņš ierakstās 12-13L, tad jau ir OK, var tālu tikt, gan jau uz šosejas būs zem 10L, jo visu laiku LV uz 200+ nepalidot
iAuto.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju testēt jaunākos automobiļus
Tieši tas šajā diskusijā arī notiek!