Igauņiem šķiet, ka satiksme Latvijā ir bīstamāka nekā Indijā

imzz Reģ.: 27.02.2015

"Mūsu ziemeļu kaimiņiem šķiet, ka Latvijā uz ceļiem "valda īsts haoss" un ir "sliktāk nekā Indijā". Atceroties gadījumus, kad kravas auto vadītāji mēdz sarīkot apdzīšanas sacensības vai vieglā auto vadītājs veic apdzīšanu tādā vietā un brīdī, ka pretī braucošajam jāpalaiž labās puses riteņi pa grantēto šosejas malu, jāpiekrīt vien ir."

www.tvnet.lv/7016971/igauniem-skiet-ka-satiksme-latvija-ir-bistama-pat-bistamaka-neka-indija

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
3 1 Atbildēt

Jauki ka par garu stāstu par 2,5 joslu ceļu tiek likta kopējā LV statistika, nevis konkrētā ceļa statistika. Var teikt ka praktiski tiek mēģināts iesmērēt dubultus melus ! Ja nemāk braukt tad Itālijas, Norvēģijas utml. kalnu ceļi arī ir vien vienīgā bēdu lejā, īpaši ja auto ar mazu motoru, tik nezkapec vietējiem tas netraucē !

iciks Reģ.: 29.05.2013
9 0 Atbildēt

Gribētu gan redzēt, kas būtu uz uz ceļa A1, ja tur būtu "parastās" 2 joslas bez platajām nomalēm. Būtu vēl jautrāk.

Neesmu ievērojis, ka vietējiem tas sagādātu lielas problēmas, jo visi, kas tur nebrauc pirmo reizi, ir pieraduši un zina - var pavākties malā, var gadīties tā, var gadīties šitā. Ja brauc kā tūrists, kas svešā valstī baidās no it visa, protams, ka šādā situācijā viss var likties baisi.

Šad tad vizinos pa konkrēto ceļu (pieņemu, ka stipri biežāk, nekā igauņu tūristi) un akmeņi man logā nekad nav lidojuši, kā arī kravinieki īpaši nav skrējušies.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
4 0 Atbildēt

Ko igauņu šoferi dara Indijā?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Arī nesaskatu tur nekādu problēmu. Jau gadiem regulāri tur braucu. Acīmredzama Latvijas satiksmes problēma ir pārgalvība jeb pilnīgs poxuisms, apdzenot nepareizi, uzskatot, ka pretīmbraucošais jau nu noteikti pamuks malā utt. Bet, vienreiz nepamuks malā, un ko tad?

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Pa lielam tā jau ir, bet pierod, un vietējiem nemaz tā netraucē. Nepareizā apdzīšana ir stipri subjektivs jēdziens. Kā noteiksi, kur ir par tuvu, kur nav? Cits apdzen, 50 metros atgriežas, pretējais tāds pat, neko nestreso, viss mierīgi. Bet es esmu apdzinis ar tādu rezervi, priekšējais bija vai puskilometru vēl, bet tā ārdījās jau ar gaismām, it kā es viņu slepkavotu. Viss atkarīgs no pieredzes, un acumēra. Un redzes

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Braukājot pa Igauniju, ievēroju, ka uz šosejām, lauku apvidos, mazpilsētās brauc tā, diezgan bailīgi, pēc apdzīšanām uzreiz bremzē, un ieņem pareizo ātrumu. Bet Tallinā, tur gan laiž gandrīz tāpat, kā Rīgā, piegriež stūri, apdzen riktīgi, uz kādiem 80, it kā īslaicīgi, bet neko daudz savādāk nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Izbadinātie lohmeedītāji uzrakstīja kaut kādu kopijpeist suudu.Pats rakstītājs īsti nesajēdza, par ko tas ir un kādā sakarā to vajag.Iespējams viņam kāds lika.Licējs bij vēl lielāks lohs un visdrīzāk ikdienā lieto kādus alternatīvi attālinātos pārvietošanās veidus.Jā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 2 Atbildēt

650:

Kur ir (un kad beeidzot būs?) kādas pie pilna prāta esošas amatpersonas komentārs par stāvokli uz šī te "dižceļa"? Kas ir tie Varoņi, kuri pirms ceturtdaļgadsimta par visas valsts kopējo naudu šo te garīgi un tehniski atpalikušo Meeslu uzprojektēja,ieviesa un apguva?

( tavs komentārs 13.oktobrī 2019 )

iauto.lv/pie-stures/avarijas/32927-uz-tallinas-sosejas-sorit-automasinu-frontala-sadursme-gajusi-boja-divi-cilveki

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā.Bet tu nekonkurē ar mani, nedz es ar tevi.Ja par daudzmaz ko nopietnu, es personīgi cenšos izteikties pēc sirdsapziņas.Bet šis te tvneta raksts ir fufelis.Man,atvaino, ne na-uj nē nav vajadzīgs kaut kādu Lohu viedoklis par būtībā valstiski nopietnu lietu.Jo lielākais, ko varētu šeit mūsu teritorijā paveikt kkāds brits- tas ir apmiizt (pagaidām nenogāzto) mūsu vēsturi simbolizējošo akmens veidojumu mūsu valsts centrālajā laukumā.Par šo te transbaltijas ceļa afēru un reāli pastāvošo problēmu būtu jārauj zarā tās īstie autori un jāsauc pie škvarkas esošie daudzskaitlīgie lielceļu drošības un brauktmācības sludinātāji,nevis jākladzina lažu igauņu un britu mēlē.

To, kā pareizi nobraukt ar vienu riteni apmalē un momentā neaizpsisties kosmosā kopā ar īlenu mauksu- to (būtu) cilvēkiem jāmāca,nevis visu mūžu kā tirgusbābām jālavierē starp glumiem viedokļiem.Nav uzreiz jāmācās par drifteri- pietiks sākumā ar psihologa padomu.Kā pareizi kuru aci mirkšķināt,iespējams vidējo vai tml.

Viens otrs diplomēts drošības specs jau te nesen visur klaudzināja pusglumu suudu par baltezera avāriju- bet sabiedrībai tā arī nav ne ziņas ne miņas.Visas skaļās jūnija avārijas- tāpat.Čuš$ss, nav nedz cēloņa ne skaidrojuma, ne vaingo, ne nevainīgo.Mācības nav,secinājumu ne tik nē.Ir tikai lohi.Daudz.Jā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Prāva daļa igauņu paši, šķērsojot savas valsts dienvidu robežu, uzvedās kā no ķēdes norāvušies.

MrBadman Reģ.: 09.02.2019
1 0 Atbildēt

Pirms kādiem 10 gadiem igauņi teica: pie jum jau Leiputrija, pārkāpjot CSN, var izbraukt pa lēto. Tagad diez vai.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ir ir leiputrija, par +20 ir brīdinājums, un CP vispār nav.

Igauņiem +20=60eur

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Taču igauņiem ir arī pareizi ātrgaitas ceļi.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
2 0 Atbildēt

Iebraucot Latvijā,igaunīši vienkārši relaksējas,un pašiem viņiem tur nemaz tik ideāli viss nav,ja paskatās pēdējos jaunumus no Igaunijas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Igauņiem par kārtīgu ātrumpārkāpumu paredzēts pat 15 diennakšu cietumsods

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Šodien uz bauskas šosejas novēroju EST, kas izpildījās ar toyo landcruizer miskasti tā, kā varētu ar lambo

1974 Reģ.: 10.03.2020
1 0 Atbildēt

Pēc novērojumiem fūres no Polijas brauc tā kā no Indijas. Ļoti mīl braukt vilcienā, viens aiz otra bez distances. Apdzīt ir liels izaicinājums, jo nav jau opcija ielīst starp viņiem.

Analoģiskā situācijā bija starp Tallinu un Pērnavu vēl aiz fūrēm sēdēja 4 igauņi ar vieglajiem. Tad varēja novērot arī EST brīnumus drošas braukšanas izpildījumā.

LT braukšanas kultūra nav par kapeiku labāka kā LV.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Fotoradarus nevar ietrennēt uz vilciena vagoniem??? Kāda ir ideja - ietaupīto soļķi var nospert?

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Ekonomija+norirgot DD. Stulbākais jau tas; ka tā visa karavāna gāja diapazonā no 70 līdz 80 km/h. Reāli vajadzēja stāties malā,bet tad ilgi būtu jāgaida, jo fūres gāja biezā slānī.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Fūru vadoņi ir greizsirdīgi un daudzās situācijās uzskatāmi demonstrē,ka "nevajag" viņiem lieki traucēt.Igauņi un tml auņi nebrauc garām ne jau tāpēc,ka nebūtu kur ielīst.Es praktiski uz viena vidējā pirksta skaitāmas reizes esmu novērojis,ka viņi tiešām pretendētu kādu to starpālīdēju tīšām nelaist. Ja vajag,tad tā šķirba tur uzradīsies.Protams, ja vien tas apdzinējs pats nav Lohs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Nu ir mums švaki ar to braukšanas kultūru,kaut gan igauņu vieglie pie mums ir kā no striķa norāvušies,es tā pie viņiem neuzvedos.Mūsu zemes fūres mēdz veikt bīstamas apdzīšanas, igauņu smagie tā neuzvedās jeb man vienkārši nav gadījies to redzēt.Tākā gandrīz katras brīvdienas braucu uz Priekuļiem pa Pleskaveni tad esmu ievērojusi kad kolonnu veidotāji ir pārsvarā vieglie ne smagie.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

igauņiem vispār nacionālais sports ir veidot kolonnas aiz fūrēm un autobusiem. Brauc fūre uz 80-85. aiz viņas brauc vieglais, kam nekur nav jāsteidzas - viss ok. Aiz tā vieglā brauc 10-20 lohi, kuri gaida, kad pirmais apdzīs. Tad nu nākas 2-3 piegājienos to karavānu apdzīt

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā.Tajā 3 fūru ""vilcienā" "tu ielīdīsi gandrīz vienmēr,pat ja tā "virtuālā" ielīšanas iespēja sākotnēji it kā nav saskatāma.Bet ielīst starp 2gab vieglajiem Lohiem vēl nav zvanīts, tad jau redzēs, kābūs/tābūs un utttt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Dažreiz taurē, jo traucēju viņu vilcieniņu.palaist gan palaiž, nav principiāli līdz noskrāpētam sānam

Lasītākie raksti

Jaunie raksti