Pedāļi tam auto laikam nav.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pedāļi tam auto laikam nav.
Pedāļi elektroniskās vadības gadījumā nav problēma, tos var apvienot ar paklājiņu un pārvilkt pēc vajadzības.
Manuprāt vismaz bremzes pedālis visiem auto vēl joprojām ir mehānisks.
Izskatās, ka nav vis.
Toyota Prius Hybrid – Toyota became the first automaker to use brake by wire technology in their cars. They called this technology “electronically controlled brake,” which is known as ECB in the United States;Toyota Estima Hybrid, Lexus RX 400h, pāris Mercedes , bet tie vēl eksperimentē, un Tesla.
Unimogam tas bija jau gadus 10
Tur tikai pievads laimam ir hidrauliskais
Krievu bizness... samaksāt ntos tūkstošus vairāk par fīču, kura ķipa ietaupīs pāris tūkstošus varbūtējai pārbūvei... Lai gan nepareizās lampas paliek... un jāmaina... ar visas sliedes mehānismu...
Jeb domājat, ka autoražotājs, kas par rezerves ratu nopleš simtus, šo sliedi iebūvēs par pliku velti... taupīgajam latvietim par prieku.
Ultimatīvi ideja ir nevis vadītājs kreisajā vai labajā pusē, bet iespēja vadītājam izvēlēties jebkuru vietu visā priekšējā sēdekļa platumā, pa vidu arī, ja grib. Šāda modelim, saprotams, visas lampas pārregulēsies automātiski, jādomā, spoguļi arī.
imzz rakstīja: Ultimatīvi ideja ir nevis vadītājs kreisajā vai labajā pusē, bet iespēja vadītājam izvēlēties jebkuru vietu visā priekšējā sēdekļa platumā, pa vidu arī, ja grib. Šāda modelim, saprotams, visas lampas pārregulēsies automātiski, jādomā, spoguļi arī.
Cik te nesenā topikā par Volvo lukturiem iepētīju, tad šamiem ir viegli pārslēdzams optikas "aizkars" jau kādu laiku atpakaļ.
Tā ka tā nu toč nav problēma, un "drive by wire" pie elektriska stūres pastiprinātāja ar īsti nav problēma, tik es tādu auto negribu ...
To pašu var arī ar hidrauliku izdarīt, tikai tā stūrēšanas precizitate cietīs ...
Volvo patentējis auto stūres ratu uz sliedes, ko var pārbīdīt no kreisās uz labo pusi.
Kā tas iespējams (?) Protams stūres kolonnas vairs nav, stūres rats ir tikai stūres pozīcijas devējs, bet stūres mehānismu griež sinhronais elektromotors. T.s Drive by wire, visa auto vadība ir elektriska/elektroniska. Infiniti q50 tāds ir, un ir ticis vairākas reizes atsaukts lielos apjomos, lai novērstu nepilnības. Manuprāt, būtu "viegli neomulīgi" braukt ar auto, kura stūres rats ir pilnībā mehāniski atsaistīts no izpildmehānisma.
www.autoblog.com/2020/10/05/volvo-sliding-steering-wheel-patent/#slide-2268452