Atceros reiz vienam labam čomam uz Mazdas mazs akmentiņš kaut kur pie bremzu suporta bija iekritis un ari labu laiku čajarēja prātu, un šķiet ar pirmo piegājienu to ari neatrada.
Bet nu ja problēma ir pārejoša, HZ cik viegli vainīgo ir atrast.
Atceros reiz vienam labam čomam uz Mazdas mazs akmentiņš kaut kur pie bremzu suporta bija iekritis un ari labu laiku čajarēja prātu, un šķiet ar pirmo piegājienu to ari neatrada.
Bet nu ja problēma ir pārejoša, HZ cik viegli vainīgo ir atrast.
Tagd tāda jauna mode, zupports griežas uz riņki,aber bremžudiski stāv uz vietas.Aizsargi savukārt to kuttelīgo situāciju uzmanīgi novēro un pagaidām tur neiejaucas. Jāgaida.Mošk kāds kādreiz kkur aizbāzīs savu Gaŗo skrūvgriezi un kko palocīs.Jā.
Nu vispār jau jāsāk ar to ka ir info par auto marku, modeli, gadu. Un vēl par bremžu tipu - disku vai loku. Ir auto, kam aizmugurējās darba bremzes ir disku, bet stāvbremze - loku (Voyager, Subaru). Darba bremzes var būt OK, bet stāvbremze ķīlē, jo to bieži vien lieto akurāt vienu reizi gadā uz TA.
Nu viņš tak raksta, ka skaņa parādās pēc grantenes. Ja tur bremze ķīlētu, tad tas noteikti neatkarīgi kad, kur brauc. Ir ar tiem akmeņiem piedzīvota tāda strīķēšanās. Nodils, izkratīsies ārā un brauks tālāk.
Labāk atkal raksti par savu plakano zemi un Nibiru. Tas tev sanāk labāk.
Esmu daudz braucis pa granteni un daudz reižu dabūjis akmeni starp bremžu disku un aizsargbleķi. Dīvāneksperti uz veselību var burbuļot par riteņu cilāšanu.
-jajā, šitas ir, daudzi profesiaonālie grantsmaucēji to dabon burtiski Katrreiz.Tikko kas, tā tas akmens klāt.Ā, un nekad nevienu reizi nevar būt TĀ, ka pussapuvušais diska aizsargs vienkārši ik pa laikam pastrīķējas gar disku.Ik pa laikam tik nolaižam ar fleksi un ir ok.Te visp ir profanātu sadaļa,dīvāna pirotehniķiem vajadzētu ieviest kko atsevišķu.Jā.
Karoče tam Borgorem būtu jāaizliedz braukt pa to granteni, savādāk visu ekspertu forumu būs salaidis ragos
Par granteni - pec servisa no tiem celiem viss atsakas, jo tiek uz kadas bedrites satricinats autins, tad turpina cikstet visur. Uz servisu, pabaksta ritoso, viss ok, atkal uzbrauc uz kadas bedrites, sak cikstet. Vispar akmenu nav, jo labu laiku sniegs ar ledu virsu, vismaz musu puse.
LohServiss taču redz,ka Lohs arbraucis,kapc gan viņu nepaslaukt vairākkārt.
Dīvāneksperti neatšķir akmeņu čirkstēšanu no gultņa gaudošanas.
-kur nu vēl rotācijas trokšņus no lineāriem un nejauši iekrituša akmens tirināšanos no metāls/pa/metālu un/vai vnk prastu izdilušu bukšu gumijas čīkstēšanu.
LohServiss arī ir līmenī- tur neko nepaceļ un nepatirina,neko nepaloka un nepaklausās.Uzreiz ar fleksi klāt un lieta darīta.Aizsargu pielocīt- tak nejauši uzbrauc uz akmens vai uz kokagabala un tas tev iep/is pa to izrūsējušo suudu un saloka barankā..
Gaudojosa ritosa
Sveiciens, auto guru.
Jau nez kuro reizi pa grunts celu pabraucot aizmugure ritosa sak cikstet - gaudot, it ka bleki berztos. Parbaudits, ka suports nekile. Servisa paris reizes ar so problemu ir buts, pirmo reizi stasts, ka vecie disku aizsargi ieliekusies suporta, pec laika atkal tas gluks - nofleksejusi liekos aizsargu parpalikumus. Nu jau tresa reize. Skiet nav gultna tipa skana. Servis jau paris gadi remontejas autins, nez ko tik sarezgitu nevar atkost?