Čīkst ritošā daļa

Borgore Reģ.: 28.10.2017

Sveiciens auto gudrajiem. Jau paris reizes regularaja servisa pabuts ar to, ka izbraucot mazu grunts cela posmu sak cikstet aizmugure ritosa. It ka salabo, pec laika atkal.. Pirmas reizes vainoja noardito diska aizsargu, kurs esot ieliecies suporta, nu vairs aizsarga tur nav. Suports ari nekile. Kur problema, ka serviss kaut ko neredz?

 
650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

-pasak tiem lohiem, lei nākamreiz pārzāģē kādu balku vai pusAssi

Normāli plet izteiktiees vari? Tā čīkstēšanas frekvence no kā atkarīga? Kaut kas Griežoties/stīķējas? Varbūt čikst amortizējoties/kratoties, neatkarīgi no riteņu griešanās? Kādiem atsaites stieņiem bukses galos ir? Varbūt gumijota čīkstoņa? Varbūt metāliska?Atspere pārlūzusi? Tak atver bagažnieku,uzsēdies uz malas,pašūpo,pakrati,palēkā pa jumtu,uttt.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
3 5 Atbildēt

Parfanojies neesi par daudz interneta?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 2 Atbildēt

Es jau vakar sacīju- jums,pāķiem, kauna nav ne pa kapeiku nee.Tā ka droši p/sies drist no šejienes ar visu savu to čīkstoši svilpojošo hlamu un visiem beidzamās nedēļas lohjautājumiem.Iemācies vismaz vienu sakarīgu teikumu noformulēt,kad nākošreiz te sadomāsi kārtējo loha padomu diedelēt.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
1 3 Atbildēt

Kreditus par saviem tikko no rupnicas autiniem jau samaksaji? Zel, ka iauto vards tiek reklamets, lidz ar ko potencialie apmekletaji var izbaudit tavus "lohs", "lohs" tekstus ☺

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Ok, iemet "sava" auto sPidometru- ja manējam izrādīsies noskrējiens lielāks,varēsi atvērt jaunu tēmu un pabliski pats sev piešķirt Lohakroni.

Tiem jūsu novirziena vienjautājuma vienvakara karaļiem ieteiktu te pafiltrēt bazaaru un iesākumam vismaz pieklājīibas pēc palasīt- par ko un kad te kurš vispār ko raksta.Iespējams, ka TAVA "problēma" te jau kādas 4-5x ir aprakstīta jau iepriekš.

Jautātājiem vispār būtu jāiemācās te ienākot sasveicināties/paklanīties un vispirms kādu noderīgu info no sevis izspiest.Pirms "pieprasīt" izziņu biroja pakalpojumus.Ja nespēj izturēt sākotnējo humora vai pat savureiz sarkasma devu- tātad nav ko te turpināt.Pievelc sev ķeksi- ka vispār Tev kāds ir atbildējis.

Pats interesantākais- ka šīs tēmas (un citu/līdzīgo) pirmajos 2-3 komentos tika apkopoti aptuveni 98% no reālajiem teorētiskajiem iemeesliem- kapc tieši Tava piekare čīkst.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

cik esmu saskāries ar čīkstoņu ritošajā, tad parasti čīkstēja peldošās bukses. es tādas lietas ārstēju iešpricējot transmisijas eļļu viņām cem putekļusarga.peldošajās tas stradā labak nekā ziezās eļļas. arī visos lodbalstos un pirkstos to daru.tik jābūt labiem blīvslēgiem, lai netek ārā.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Nākamajā skatē par diska aizsarga neesamību jautrība garantēta.

Iespējams kaut kur saiet putekļi buksēs, un sāk čīkstēt.

Man vienam auto stabilizatora atsaites jau pēc mēneša sāka radīt īpatnējas skaņas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vairs var nebūt tie dekoratīvie aizsargi, atjauno metodičku.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Amortizācijā bija parādījusies tāda kā krakšķēšana pie dziļāka amartiņu gājiena. Servisā gan teica, ka amartiņi iet uz beigām. Šobrīd amartiņus nomainīja, bet krakšķēšana palikusi izteiktāka. Tātad problēma būs kaut kādās buksēs?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

To jau labāk uz vietas saprast kustinot auto, vai arī izbraucot - man vecajai Hondai tas 2,2 cdti dīzelis ir ļoti smags, un priekšas amortizatoriem augšā ir tādi speciāli gumijas un dzelzs izstrādājumi kas slāpē vibrāciju nodošanu uz virsbūvi, ko sauc par atbalsta gultņiem - tad nu jamei pie izteiktākas auto sasvēršanās uz priekšu mēdz man ne ta īsti čīkstēt, ne ta īsti "grabēt". Vecajiem (2007 gada) jau bija sākusi gumija viegli atslāņoties un "čīkstēja" uz ko vien nav slinkums, pat stūri pagrozot, bet arī jauni orģinālie nu jau kādi 5 gadi un es jamos sāku dzirdēt ...

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Vaina kaut kur buksēs, stiprinājumos, motora spilvenos...Izķert grūti. Servisā to VAJADZĒJA atrast. Viens mašīnu šūpo, otrs lien apakšā un klausās/skatās/tausta. Dažreiz ar lomiku pakustinot ritošo izdodas atrast. Var būt arī kāda puslauzta atsaite/stabilizators/stiprinājums virsbūvē.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Passat B8. Jau labi sen ir problēma ar to no-čīkstēšanu. Autorizētajā servisā teica, ka smiltis sagājušas aiz putekļu sarga. It ka iztīrīja un kādu pus gadu bija ok. Pēc tam atkal sākās un jau kādas 5x tajā pat servisā ir teikts un fig, nekas nav izlabots. Domājām tagad, ka vismaz pie amartiņu maiņas atradīs problēmu. Vāks kaut kāds.

Bet nu fakts par šodienas kvalitāti na ļico - 120k nobraukums un priekšas amartiņi jāmaina. Braukts 99% pa asfaltu.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

man ir b8 230 tukst nobraukts amartizatoriem viss ok, arii nekaada čīkstēšana nav bijusi, ir arī granti redzējusi

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti