Krietns pārvietojamā radara operators

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004

Sveiciens visiem iAuto lietotājiem! Jēkabpils novadā ir uzradies censonis, kas satiksmes drošības nolūkos ar parvietojamo fotoradaru darbojas ārpus apdzīvotām vietām. Piedevām pamanās visai labi maskēties. Rezultātā visi, kas brauc virs 100 un līdz 110 km/h, saņem paziņojumus par taisnīgi piespriestiem 20 eur. Manā praksē nav bijis gadījums, kad CP ekipāža par tādu pārkāpumu sodītu.

Gribu izteikt šim censonim savu pateicību par ieguldījumu satiksmes drošībā, varbūt kāds šo goda vīru pazīst vai zina viņa koordinātes? Visiem priecīgas Lieldienas!

 
Chalenger Reģ.: 31.12.2020
9 2 Atbildēt

viktor kur tad tā jāskrien?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
9 1 Atbildēt

Es staigāju, virināju mētelīti pa parku, bet tad, labi nomaskēts ments izlīda un mani nosodīja, kad kratīju savu apgraizīto pretī bērniem.

Tas ments labi maskējas, un ļoti riebīgs. Kas zin viņa koordinātes, sadodiet viņam pa mūli!

Visiem priecīgu žīda augšāmcelšanās dienu!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Šis nav forši, tomēr tāda ir pārvietojamā FR ideja - pārsteigt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja radars iekasē, tā ir viena situācija, ja tas palielina drošību, tad cita ... un vienalga vai slēpts vai atklāts. Tiesa ar sleptiem radariem vat būt situācija ka ne sevišķi spējīgs vaditajs lur yz to vai viņu FR kaut kur neķer un taja pašā laikā noguļ notikumus uz ceļa ... un ziepes atri var sabriest ari ar atļautiem ātrumiem ..

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

-izstās,ka kāds te mums druciņ mozgass jēbī...Kāds vēl hanui 20eur,par ko? ..55. pants...,Par ...līdz 10...piemēro brīdinājumu..

Par...11 līdz 20...o, jajā,4 lohvienībass,- bet daļa Lohu joprojām ir neizpratnē, kapc viņiem jāmaksā par "61"un/vai "101"...nu kkāda Mistika, blеять.Tapc ,ka Lohpavassaris iestājies.Jā.

ps,- ā,jā ekippāža nesoda un arī trupmāk nesodīs, jo viņai nav laika priekš Lohiem ;P

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
6 1 Atbildēt

TG AM

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
2 4 Atbildēt

650 - izcils valodnieks!!!Tavai zināšanai, vienmēr braucu pa trasi 110, neatkarīgi no sezonas, īpaši labi ir ziemā, jo tad krietnie pārvietojami radari ārā nelien.

Chalenger - kad tu esi dienu nostrādājis, vairāk kā pusstundu braucis ārā no mīļotās galvaspilsētas un līdz mājām tev vēl 240 km, tad protams nekur nav jāsteidzas.

viencexperc - lūdzu aizej pie psihoterapeita vai sexopataloga, iespējams vēl nav par vēlu.

Personīgi mans viedoklis - nedrīkst pārsniegt apdzīvotās vietās, tāpat vietās, kur ir ātruma ierobežojumi, bet ķert ar pārvietojamo uz trases no 100 līdz 110 tas jau ir nožēlojami. Bet ko darīt, ja Latvijā atrodas krietni darba darītāji, kas citādi sev iztiku nopelnīt neprot.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

mans viedoklis- nedrikst pārsniegt vairak par +9 ja to neļauj ārējie faktori( satiksmes intensitate, meteoapstakļi, auto tehniskais stāvoklis, negaidīti pārsteigumi). man gadā vidēji ir 300-400 eiro no mehaniskajām ātruma kontroles ierīcēm un 0 no CP ekipāžām. Šo summu es iekasēju no klientiem. Līdz ar to ja kādfs cieš no FR- tas laikam neesmu es. cieš tie, kas maksā man par maniem pakalpojumiem ( t.sk. vientuļās māmiņas, seniori uc, kam liktenis ir lēmis ciest.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 1 Atbildēt

Nu un kur tu ar saviem 110 aizskriesi? 110 ir dalbajobu ātrums - īpaši neko iegūt nevar, sevišķi tevis aprakstītajā situācijā [pretējajā virzienā tās 5-10 minūtes var kaut ko nozīmēt, jā], toties visiem parādi to ka esi pāri CSN. Par tavu sugu regulāri nākas sāji nosmīnēt - uz līdzena asfalta varonis močī ar saviem 110, ļoti bieži arī bez poņas ka atļautais 90 ir pēc nosvītrotās baltās zīmes, nevis tad, kad tālumā izdodas to zīmi saskatīt, bet kā ceļa malā fočiks, tā pilnas bikses un 85; pa bedrainiem ceļiem tavai sugai arī kaut kā bieži patīk vilkties zem atļautā. Tas labi ka reizēm tavā ceļā gadās kāds trijkājis, būtu to vairāk, tev, domājams, pat parādītos smadzeņu darbība un tu aptvertu ka ar 13 kmph mzāku ātrumu īpaši vēlāk galā nenonāc bet vari braukt mierīgi.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

nečīksti, zem ir tikai tad, kad braucot telefonā filmas skatos.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

ne vienmēr laiks ir noteicošais. Ir tāda lieta ka brauktprieks.

Iedomajies 2 velosipēdus. Viens ir pa 92 eiro nopirkts maximā otrs atzīts kā ņemams pa 450 eiro no rokas. Ar kuru tu brauksi 3 km uz veikalu pēc piena?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Brauktprieku gūst darot citas darbības, nevis vienkārši tupa braucot bik ātrāk. Jo vairāk tāpēc ka izpildīšanās noteikti notiek ar mašīnu kurā starpība starp tiem diviem ātrumiem ir nejūtama.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Kapēc tupa?

Pieņemsim, ka piektajā sanāk braukt ar 3,2k r/pm, bet sestajā nedaudz ātrāk ir patīkami 2,5.

Tev kā patīk piebraukt dz. pārbrauktuvei? 10 sec pēc tam kad sācis mirgot sarkanais vai 5 sec pirms?

VW fanam kaut kādam auto sēdpozīcija bija tāda, ka viņa kāja jutās ērti, ja nevajadzēja spiest gāzi virs ciktur apgriezieniem, man ir ērtāka cita poza....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais piemērs - ja tev ir tāda problēma, tad speciāli būvēto kārbu, kur īsā sešiniecē ielikts garš sestais robs, vajag nomainīt pret standarta kārbu Nezinu nevienu kārbu kurai būtu tāda starpība starp piekto un sesto - apmēram šādu izvēli zinu 2.5 ceškai, kur uz 95 piektajā ir ~2,5 un sestajā 2, kas ir pūtiena slieksnis tam motoram - bet nu tas ir deviņdesmito audī, tur pie dirsas un var braukt ar to piekto - tev, cik noprotu, ir kaut kāda lamata vispār bez skaņas izolācijas...

Otrais - pie pārbrauktuves man patīk piebraukt ar atļauto ātrumu; tas parasti ir normāls izšķiršanās ātrums kurā var pagūt apstāties.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Man ir 127 kW 2.0dci espace vai 134kW 1,9 jtdn alfa. Abas ar labu skaņas izolāciju, Globāli nav svarīgi, ne kārba, ne apgriezieni, nav svarīgi arī ar kādu ātrumu tu piebrauc tai pārbauktuvei, svarīgi ir tas, cik lielas autoritātes tavās acīs ir tie, kas noteikuši konkrēto vietu, konkrētos limitus, cik ļoti tu pieņem viņu izvēli, cik ļoti tu pārzini savu auto un tā spējas (gan braukt gan apstāties) un cik ļoti tu izproti vai 50 70 90 vienmēr ir 50 70 90. Un vēl- tie kas brauc ātri spēj braujt arī lēni. Tie kas brauc lēni- ātri braukt nespēj.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Ir tikai normāli pa šoseju labā laikā maukt +10km un neviens policists nestādina. Tāpat pa pilsētu jābrauc bik virs 50km, lai normāli brauktu. Pensionāri, kas pārvietojas ar 20km stundā, lai sēž mājās!

Man stāžs 10+ gadi un neviena ātruma soda vai par agresīvu braukšanu!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paturpinot tēmu, tik šoreiz par tēmu - šodien uz A9 pie Trimen Tractors bija jocīgi uzlikts trijkājis - kādus 20m ārpus ātruma ierobežojuma, ar skatu uz ārpusi - ja tas fočiks bija uzlikts uz 90, neloģiski, ja uz 70, nepamatoti. Bet nu to viegli noskaidrot - es tam sūdam pabraucu garām uz ~80, būs bilde, bija 70, nebūs.

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Ja uz 80, tad nekā nebūs, liekas ka viņiem visiem ir rūpnīcas kļūda +3km/h līdz 90km/h, respektīvi ja brauci līdz 83 km/h, nekam nav jābūt. Ja Tu no Liepājas puses, tad arī īzzī, no zīmes sākas 70, no Rīgas puses tur laikam tieši krustā beidzas.

P.s. arī par augstāk rakstīto. Ja kāds apzinās, ka pārkāpj ātrumu, ir jāapzinās arī tas cik par to ir jāmaksā, nevis jālido ar domu, ai es jau te vienmēr tā lido un nekas nav. Po uz likumu maucu vienmēr +50, lohi tie kas ķer, nu ar tādu attieksmi tālu netikt (bez soda ).

Bet ideju par to, ka ķertu pēc reālās situācijas atbalstu, tik kā to realizēt, domāju, bet nevaru izdomāt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"laikam" krustā nebeidas. Līdz Lielupes tiltam 70 ir divās vietās - pret Trimen Tractors ir no zīmes līdz zīmei, no Piņķu krusta līdz krustam uz kaut kādu ciemu ir no zīmes līdz otram krustam.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nav nekādas mistikas.Ekipāžas parasti nenodarbojas ar ķeršanu uz "pārkāpuma robežas".Izņēmuma gadījums ir iespējams apdzīvotā vietā.Par "61" itin mierīgi var dabūt tos 40,-

No kurienes uzrodas tas sods par "61" un/vai "101"- itin vienkārši,ja Lohs braucis uz 64 pēc radara rādījuma.Citiem vātrdiem- 66-67 pēc "sava" lohspidometra.Kuru NAV iespējams ar loh/aci precīzi ievērot, ja ir pierasts braukt uz robežas.Pat ja ir ciparu spidometrs un precīza sajēga- arī tad +/- 1km/h var nodrošināt "rezultātu".Nolohoties savureiz gadās jebkuram, man personīgi arī ir gadījies.Var arī vienkārši aizmirst,ka tur ir tas stacionārais.

Reāli pēc sava melojošā spido brauc uz 66-67-68 vai uz 107, radars piefiksē reālus +4, tolerance -3 nost,paliek +1.Bet par +11 ir reāls pamats izrakstīt sodu,jo Tas ir jau kategorijā "no +11 līdz +20".

Tos 40,- par "61" apdzīvotā vietā labprāt iekassēs arī ekipāža.Ja nu vienīgi tiem savureiz reāls slinkums.Vai arī, ja plūsmas situācija prasa pārāk liela bardaka radīšanu, lai pie tā Nelieša tiktu klāt.Tas ir laimīga sagadīšanās, nevis pamats sludināt un cerēt, kā tā būs katrreiz.Ārpusē citādi- priekš kam ekipāžai tērēt resursus un "dārgo" laiku kaut kādu nieka 20,- iekasēšanai, ja pastāv iespēja nocopēt ko interesantāku.

Tas ir tieši tas "kontingents", kurš pie acīmredzama radara (ar teorētiski iespējamo sniedzamību līdz 70m un reālo 40-50m...) demonstratīvi dzēšas uz mīnus hvvz, bet visur citur publiski sludina, ka neko/nekad sliktu nedara un ka tie viņu ierastie 105 vai 109 katrreiz mierīgi iet cauri.Jo lielāks Lohs, jo tam cietāks iespaids, ka visi pārējie ir vēl lielāki par viņu.Atklātā tekstā necieņa pret "pretinieku" taču nevienā sportaveidā īsti neiet krastā.

Nav nekur cieti zvanīts, ka ierastā tolerance ir bezmaz likumiski noteikta visos gadījumos.Kā arī - tikai Lohi var šobrīd cerēt, ka pie v/vid ieviešanas arī tur "izskatīšana" sāksies tikai no reāliem +11.Neba tur kāds vienā telefonā tagad "pārvaldīs" vairākas lietotnes, nedz arī salonā karinās piecus gadžetus katram dzīves gadījumam.Ppirmajā laikā krietna daļa uzrausies un maksās (ieviesējiem būs garantēts iemesls plātīties), kamēr otra puse mauks uz cietiem mīnus10, tādējādi tos otrus provocēdami uz vēl lielākiem varoņdarbiem.

To 3rijkāji var Tīšām uzlikt otrādi,un IR arī stacionārie, kuri pāri zaļajai joslai mērķē tieši uz tiem Lohiem, kuri "domā",ka uz viņiem tas neattiecas.Pabrauci reku pie tā traktorkantora uz reāliem "80"- ok,nebūs nekā.Bet tikko uz "81"- tā laime garantēta.Ja vien tam suudam būtu attiecīgs darbības attālums, tad piem uz salinieka pāri 6joslām tas nopelnītu Miljonu jau pirmo triju dienu laikā.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
7 5 Atbildēt

kārtējās muļķības par tiem komfortablajiem 110

viktorveidīgajiem vajag padomāt, kur viņš reāli var aizskriet un ko reāli minūtēs ietaupīt Latvijas robežās, toties kaudze ar avārijas situācijām garantēta

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 3 Atbildēt

Nu izskatās, ka esi rūdīts autobraucējs droši vien ar pāris gadu stāžu, tā ka diskutēt ar tevi un iebilst grūti. Tikai atceries, ka posmā Koknese Tīnūži visas avārijas ar traģiskajām sekām notika autovadītāju aizmigšanas dēļ. Vienmuļa vilkšanās ar atļautajiem ātrumiem tur nekādīgi nevar būt par iemeslu, it īpaši, ja jābrauc 3 stundas un vairāk no vietas.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Vienmuļa vilkšanās ar atļautajiem ātrumiem tajās tīnūženes avārijās noteikti nevar būt par iemeslu, kaut vai tāpēc vien ka pa to šoseju, pat braucot visā garumā, tu uz tās uzturies kādas 40 minūtes. Iemesli drīzāk būs miega trūkums un braukšana ar mašīnām kurās braukšanu nejūt; pie tā cik tādas mašīnas ir izplatītas, un tu pats droši vien ar tādu brauc, tas tavs apgalvojums par 95 pret 110 ir, maigi izsakoties, komisks - jau tur ar kaut kādu 20 gadus vecu A6 starpība starp šiem ātrumiem ir praktiski nejūtama un vienīgā atšķirība par tevis piesaukto možuma tēmu - uz 110 tu lūri aiz katra stūra vai aiz tā neslēpjas kāds ments kas tevi izpisīs, uz 95 tev šāda iespringuma nav.

dubis Reģ.: 21.10.2019
4 0 Atbildēt

Vispār braukšana nogurušam arī ir sodāma lieta, tiesa to neviens nekontrolē un laikam jau atstāj katra paša ziņā, riskēt ar savu dzīvību vai nē, žēl tikai, ka tādi aiznes arī citas dzīvības. Tā kā ja vienīgais variants neaizmigt ir braukt virs atļautā ātruma, varbūt to vajadzētu pateikt ārstiem kad ej šofera komisiju, nevis sacīt, ka viss kārtībā, esmu vesels kā gurķīts, noteikumus nepākāpju, nav pat domas par to pārkāpšanu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
7 3 Atbildēt

Chalenger rakstīja: kārtējās muļķības par tiem komfortablajiem 110

viktorveidīgajiem vajag padomāt, kur viņš reāli var aizskriet un ko reāli minūtēs ietaupīt Latvijas robežās, toties kaudze ar avārijas situācijām garantēta

Pati debīlāka muldēšana par cita cilvēka minūtēm...nezinu, kas šo kretīnisimu ir iesācis, bet neko labu par to neteiktu ! Pirmkārt tās "pāris minūtes" ar visādām pārbrauktuvēm, pilsēta/ārpilsēta maiņām, velkošiem traktoriem u.c. brīnumiem savācās krietnā laikā. Uz ~200 km gabalu, kas lielākoties ir starp lielajām LV pilsētām un Rīgu, tā būs jau laba pusstunda.

Otrs, kā jau te pareizi minēja ir brauktprieks, tieši šī iemesla dēļ nekad nevelkos vagonos, aiz eļļas smirdinātājiem vai arī satiksmes raustītājiem un visādiem citiem dīvainīšiem, jo tas kļūst bīstami un nervus čakarē reāli, ja protams to var droši izdarīt - nevar teikt, ka par purnā skrējējiem kādus labus vārdus esmu teicis.

Un galvenais - treškārt, nav mana darīšana, kas ko un kur steidzas, ja man viņa dēļ nerodas problēmas - bet problēmas kā reiz rodas no tiem, kas priekšā planē.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Kā ar tavu debīlo muldēšanu? Visvairāk par otro punktu. Te runa bija par braukšanu ar atļauto ātrumu vs seklās jūras 110 kmph - kāds NAHUJ sakars braukšanai vilcienos ar braukšanu ar atļauto ātrumu? Ja tu brauc vilcienā, tad tas ir nevis tāpēc ka tu brauc ar atļauto ātrumu, bet tāpēc ka kāds brauc vēl lēnāk par tevi, un tev nav iespējas viņu apdzīt. Šādā situācijā tieši tā tava simtdesmitnieka visvarenība ir bīstama, jo tā tevi dzen apdzīt, lienot citiem purnā. Un arī pirmais punkts, par to "pusstundu" ir diezgan konkrēta diršana - starp Liepāju un Rīgu uz 110 tu iegūsi kādas 10 minūtes, nu varbūt uz tukšas šosejas kādas 15.

Mans standarta kruīzēšanas ātrums ir 95-98 robežās un, pretēji tavām iedomām, es nekādos vilcienos nesēžu, jo, kā jau teicu - vilcieni brauc lēnāk par mani, līdz ar to man nav velmes tajos sēdēt. Tipiska situācija piektdienas pievakarē no Rīgas puses uzbraucot uz tīnūženes - es vispirms nokožu kādas 10-15 mašīnas, lai pēc tam beidzot varētu mierīgi ar sakrustotām kājām braukt atļautā ātruma robežās.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ideja jau pareiza- no Lohiem ir pēc iespējas ātrāk jāaizbrauc pēc iespējas tālāk.Jābrauc būtu individuāli,katram "savā" ritmā,laikā un izjūtā.Bet ne vienmēr tas iespējams.Kam neizbēgami seko dažādas "nesamierināšanās" izpausmes.Bet,no otras puses- lai nokostu 10 mašīnass ar 95-98km/h, vajadzēs drošvien ....

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

It sevišķi, ka šis pats putns pēc tam visiem klāsta, ka vajag pedal to metal cik vien var dzenot. Vienu/divus/trīs lēnus auto uz tukša ceļa var arī muļķojoties ar 89/92 apdzīt - ir taisno gabalu radaru zonās dažreiz īpašiem cipiņiem, kas medāļus algo par lēnuma braukšanu gar radaru, tādā veidā garām pabraukts.

Par vagoniem un lohiem, tādi sāk automātā veidoties, kur nav normālu distanču, savukārt normālu distanču nav tur, kur sāk raustīt satiksmi un kur nav normālu distanču tur pēc būtības normāli apdzīt paliek grūtāk jo lielāks vagonnieku skaits rodas, bet pēc iespējas īsti nav redzēts, ka kāds būtu palaidis garām rindas ko sataisījis...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Aizmigšana un uzmanības novēršana dēļ noguruma ir vadītāju neizglītotības un absolūtās bezprofesionalitātes sekas.Plus,lupatai līdzīgais fiziskais un blakusapstākļu nogurdinātais emocionālais stāvoklis.Tai plaši sakultivētajai loh/massai sen nav atgādināts itin nekas no vadītāja "goda kodeksa".Lohu kodekss- to jā, to kladzina ikdienā visi kam nav slinkums.

Brauktprieks,nevilkšanās vienkārši aiz ieraduma- aizmirstiet,tā ir pagātne.Braukšanas procesam nākotnē ir jārada riebums un tam jābūt apkrautam ar visvisādiem apgrūtinājumiem,kavēkļiem,šķēršļiem un traucēkļiem.

Individuālais auto- nekādas "pieķeršanās" nedrīkst būt.Visam un visiem jābūt vienādiem.Meesls ar koka sēdekli un bez jebkādām ērtībam.Par passažieriem aimirstiet vispār,priekš tiem ir/būs sabtranss.Vispār jau drīz visiem maksās par sēdēšanu mājās un jābrauc nebūs gandrīz nekur.Jā.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Aizmigšana un uzmanības novēršana dēļ noguruma ir vadītāju neizglītotības un absolūtās bezprofesionalitātes sekas.Plus,lupatai līdzīgais fiziskais un blakusapstākļu nogurdinātais emocionālais stāvoklis.Tai plaši sakultivētajai loh/massai sen nav atgādināts itin nekas no vadītāja "goda kodeksa".Lohu kodekss- to jā, to kladzina ikdienā visi kam nav slinkums.

Brauktprieks,nevilkšanās vienkārši aiz ieraduma- aizmirstiet,tā ir pagātne.Braukšanas procesam nākotnē ir jārada riebums un tam jābūt apkrautam ar visvisādiem apgrūtinājumiem,kavēkļiem,šķēršļiem un traucēkļiem.

Individuālais auto- nekādas "pieķeršanās" nedrīkst būt.Visam un visiem jābūt vienādiem.Meesls ar koka sēdekli un bez jebkādām ērtībam.Par passažieriem aimirstiet vispār,priekš tiem ir/būs sabtranss.Vispār jau drīz visiem maksās par sēdēšanu mājās un jābrauc nebūs gandrīz nekur.Jā.

Nu gan piemuldēji pilnu maisu Taču par PSRS laiku atgriešanus obligātā sabtransa veidolā var piekrist. Kad šīs desmitgades beigās aizliegs tirgot jaunus degvielas auto, esošās degvielas mašīnas nočābēs, rezerves daļas dabūt arī nevarēs un elektriskie auto turpinās maksāt kosmosu, kādai pusei esošo braucēju nāksies atcerēties, kas tas ir - autobuss. Kurš vienā otrā vietā parādās reizi 2 stundās un citur - reizi nedēļā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pusei? Optimists...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es tikai ieskicēju.Muldētāji ir citi, un tie praktikski vairs nav ne pārspējami nedz oponējami.Viņu "augstā tribīne" ir nemanot kļuvusi (lohiem) neaizsniedzama.Atceries krievu eļektričkā uz durīm bij rakstīts- "vыxoda ņet".Šobrīd tiek spiests uz tiem, kuriem kaut kādu iemeslu pēc vēl ir atlikusi kaut kāda nauda.Nebūs tev resnā el.pieslēguma- stāvēsi rindā/tankā.Ja "negribēsi" arī to- tātad velosipēds un virszemes sliežu transports.Bet nekas, jo nebūs arī vairs iemesla kkur diži braukalēt.

Masskavā reku nupat jauna vēsma- tiek bīdīts Privātais kāršārings.Jo jebkuriem līdzekļiem (lohiem) ir jāatņem privātīpašums.Visam jākļūst kopējam.Pag, gan jau pienāks laiks arī privātmāju un sakņudārzu ipašniekiem.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 1 Atbildēt

Privāto karšāringu bīdīja jau Masks ar saukli teslu īpašniekiem uzlikt autopilotu, kad tas kļūs pilnībā autonoms un pelnīt lielo dolāru. Teorētiski varbūt kādam tas der, taču praksē tie būs daudz lielāks čakars, tīrot sava auto salonu pēc tam, kad tur būs braukusi visa pasaku pasaule. Lai paliek sapņojot.

Eļektričkām uz automātisko durvju stikliem bija rakstīts arī "nepieziloņoties" (не прислоняться). Jo ārā izkrita tikai neuzmanīgi (vai pillā) "ziloņi"

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Diemžēl cikls privātais-kopējais, laikam iet pa spirāli, kad viss kolektīvais būs nolaists līdz vienai vietai, kā tas vienmēr un visur notiek, lai ko stāstītu makaronu karinātāji, varēs atkal pretējā virzienā startēt.

Visādas komūnas un citas utopijas ir ar blīkšķi vienmēr atrāk vai vēlāk izgāzušās. jo tās ir pretējas cilvēku veselam saprātam pēc būtības.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 1 Atbildēt

Fantastisks loha topiks. Viņš pārkāpj ātrumu, zina ka pārkāpj, dabon par to sodu un lien internetā smilkstēt. Izskatās pēc fundamentāla stulbuma.

Ja zini pareizāk, kā un par ko jāliek sodi, tad ej uz Ceļu policiju strādāt. Tur ir vakances. Gadu gaitā uzkalposies un varēsi mainīt sistēmu.

Visādi citādi - noteikumi ir skaidri uzrakstīti, sods par to pienākas un te īpaši ko spriedelēt vairs nav.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 2 Atbildēt

šitas labs

Lasītākie raksti

Jaunie raksti