Labas, izņemot to, ka tu viņu pirksi 10 g vecu un ar 300k uz tāfeles.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labas, izņemot to, ka tu viņu pirksi 10 g vecu un ar 300k uz tāfeles.
Tā jau nav problēma, jo mierīgi iet pāri 500K, ja vien īpašnieks nav bijis absoluts kretīns un auto nolaidis lidz kliņķim ...
Nu es domāju, ka tur būs gan problēmas. Pie mums nonāk galvenokārt līdz kliņķim nolaisti autiņi. Savādāk gan kāpēc būtu jāpārdod?
Vienā servisā, kurš specializējas ievesto autiņu remontā līdz pārdošanas stāvoklim, neskaitāmas reizes jau esmu redzējis Volvo ar beigām kārbām. Viņi, protams to salobo, bet tur tak vēl kkas izlīdīs. Bet tā jau forši - 4x4, āda, maz rūsē
Principā jau vecā stila automati ir ļoti viegli remontējami, tikai tie kas sākas ar 7 ātrumi un vairak ir nepatikamaki, kaut ari teiksim ZF 8HP ar neka traka nav, tik tas ka daudz daļu un tas vairs nav lēti lai būtu konkrēti labs rezultāts (uz vēl 500+ kkm).
Gadu atpakaļ tieši tādu nopirku 2007. gada 120kw, automātu. Foršs auto, bagāžniekā var viskautko iekrāmēt un pats vasarā gulēt, uz šosejas ļoti stabils ko uz 100kmh/h ko uz 200km/h, pilsētā stūrējās kā govs, pagriezienos neiesaku īpaši ātri maukt, sajūta ka izkritīs no krēsla Apgriešanās rādiuss vienkārši pretīgs. Principā ideāls ģimenes auto, ja ir mazi bērni, jo aizmugurējos krēslos neviens cits aiz Tevis neielīdīs, ja viens pats neesi maza auguma.
Gada laikā nobraukti 16k km, tikko kā nopirku nomainīju visas siksnas, eļļu (arī kārbā), filtrus, kalotkas, tosolu utt nu standarta variants. Bija problēmas ar tosola pazušanu, izrādījās termostats vainīgs, no viņa pilēja. Vēl nomainīju priekšējos amortizātorus, billstein liku, ir okei tikai pacieti diezgan, varbūt vajadzēja sachs ņemt. Vēl visus 5 spilvenus motoram nomainīja un salona ventilātoru, ziemā sāka pretīgi čīkstēt uz maziem apgriezieniem.
Pēdējā laikā stāvot uz vietas tukšgaitā parādījusies neliela vibrācija, braucot viss okei, nezinu kas pie vainas jo visi spilveni jauni, bet nu netraucē, skati izgāju tagad ar pirmo bez aizrādījumiem.
Kārba 6 robu, diezgan tizla, sajūtas nav īpaši labākas kā kaut kādam audi 80 automātam, bet nu ko var gribēt mašīna nav jauna. Gan jau kaut kad būs jaremontē viņa, brīžiem uzsit 3 ātrumā bet nekas traģisks.
Patēriņš 6-12 litri uz 100.
Ā vēl aizmirsu pieminēt, ka diezgan zems viņš ir, dziļi mežā neiesaku braukt un ar apmalēm uzmanīgi, tad ir jāņem xc.
P.s. 75% braukts pa Rīgu un izņemot amortizatorus piekarē nekas darīts nav, takā tā laikam ir izturīga! Auto no Nīderlandes bija ievests.
Izklausās pretīgi: kārba tizla, pagriezienos tizli, patēriņš liels, salons mazs, un vienos remontos
Patēriņš normāls priekš tādas govs un braucu nesēņojot. Kārba tizla ja salīdzina ar kaut kādu dsg utt. Remonti būs jebkurai lietotai mašīnai pietam padsmitgadīgai. Salons jā diemžēl aizmugurē nav ko darīt pieaugušiem cilvēkiem.
Nu kad lettiņi pārsēdās no žiguļiem uz audiniekiem bija laime pilnīgā. Tad tie palika sarežģītāki un nekvalitatīvāki...Nākamā fāze autombilizācijas spirālē lolvo...Bet ak vai, nedaudz padilusi piekare un virs 140 kmh nekomforts, elektonika specifiska un nekvalificēta meistara remontam nederīgs...Bet lettiņi ir spītīgi un pacietīgi. Neies jau ar lētučiem te braukāt...Labi ka bmvē vēl var iekāpt
Volvo V70 2.4 D5 automāts
Kādas atsauksmes ir par Volvo V70 2.4 D5automātu?