Palīdzat nopirkt auto. Nevaru izvēlēties!!

Rihards1 Reģ.: 26.08.2021

Sveiki visiem!

Nesen pardevu savu auto audi a6 c6 2.4 v6 quattru 2006,g. Daudz rija bendzīna un padārgs remonts. Nolēmu pārdot. Nu tas tagad ir vēsturē un tagad meklēju jaunu auto.

Dzīvoju laukos, ceļi protams ne labākie, ka jau zinams. Vasarās bedres, dubļi un ziemas sniegs vai putra.

Vēlos auto kam tas problēmas nesagādās.

Vidēji nobraucu dienā ap 15 km. Brīvdienas ap 30 - 40 km.

Arī protams, apkope nebūtu pārāk dārga un nesēdētu, tikai servissā.Vienkārsi sakot, lai auto ir uzticams.

Mans maksimālais budžets ir lidz 10'000 eur. Pirkšu auto skaidrā nauda, jo lizingi vai krediti man riebjās un turos no tiem pa gabalu. Nesmu nekāds bagatnieks, bet gan vien vidējā līmeņā cilvēks.

Ko es vēlos no nakošā auto:

-Lai ir konfortabls un miksts pa bedrēm

-ļaba skaņas izolācija.

-Var but bendzīns lidz 2.2 vai dīzelis līdz 2.7

-Tikai manuālā karba (slikta pieredz ar automātiem)

-Normāls remonta izmaksas

-Mašīnas brend(firma) nav svarīga

- Lai būtu sedans vai hečbeks, vai mazs SUV(džips). (man nepatīk universāļi vai busiņu tipa auto)

- Lai kaut cik dinamisks.

- Protams, lai ir pamata ekstras:

-Kondicionieris, klimata kontrole

-Labas gaismas (sanak pa nakti braukāt)

-Apsildāmie sedekļi

-Multi stūre

-Radio vai bluetooth ar normālu skaņu

-Ērti un mīksti sēdekļi

-Apsildāmie spogūļi

-Ka minēju lai nav pārāk zems.

Esmu diezgan pedantisks, man patīk, lai auto ir kārtībā. Visu laiku sekoju līdzi, ja kāda dīvaina skaņā vai grabēšana, tad es dodos uzreiz uz servisu. Protams veicu eļļas,filtru,utt. maiņas ap 5000km vai reizi gadā. Presonīgi riebjas cilvēki kas tik remonte, lai izietu tehniskās skatei. Es uzskatu ja pērk auto, tad par to jārūpējas,

Pašlaik esmu noskatījis:

-Volvo xc60 2.4 dizeli 2009.g.- 2012.g.(prioritātē)

-Audi a4 2.0 (dizeli vai bendzīnu) 2008.g.- 2012.g.

- Audi a3 1.9 dizeli vai 2.0 bendzīnu 2008.g.- 2012.g.

-Volvo s80 2.0 vai 2.4 dizel 2009.g.- 2015.g.

-Mitsubishi asx vai lancer 2010.g.- 2015.g.

Varbūt jūs varat dot man savu viedokli vai arī ieteikt kādu labu auto.

Liels paldies par atbildēm un viedokļiem, jau iepriekš.

 
raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Vai ta par tādu naudu nevar paņemt divarpuslitrīgu mežinieku subāru un to kapitāli saremontēt.

Un, jā, aprīkot ar gāzi.

Ak, jā, pareizi, pie tāda nobraukuma varbūt to gāzi arī nevajag.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Cilvēks rakstija, ka grib braukt ar komforu. Visu cieņu Subaru par savu tradīciju turēšanu, bet ja skatāmies kritiski, tā mašīna ir skārda bundža ar nekomfortablu gaitu. Un te runājam par ap 10 gadus veciem auto, Subaru gadījumā korozija jau būs nopietna problēma..

Ja vien pilnpiedziņa nav neizbēgama nepieciēšamība, tāds Subaru vienkārši nav loģisks pirkums.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tieši uz lv sūdaceļiem subaru forester ir ļoti piemērota piekare. Pneimatiskā vai hidropneimātiskā protams līganāka

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Izturīga un ar labu vadamību, bet klasiskā japāņu kaite ari īsu amarizaciju. To galīgi nevar nosaukt par komfortu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

kaut kādai wrx impreza jā, bet ne jau forītim

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Subārs tak ir ar slaveno boksermotoru. Tas nozīmē, 2 galvas 4 sadalenes un lai tām galvām tiktu klāt, dzinējs jāceļ laukā no kastes. Remontam jābūt dārgam.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Nevar nepriekrist. Vienīgais, kur boksermotoram ir pieleitojums uz ceļa- BMW R motociklā.

Bet Subaru spītīgi turās pie savām tradīcijām no lidmašīnu motoru būves un neko nemaina. Par to protams respect, bet ieguvums reāli nekāds (tulīt gaidu komentāru par zemu smaguma centru).

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: jauns/mazlietots dacia duster ar bendzīnu.

gan jau beigās nopirks vecu prēmium dīzeli

cuilvēkam viens no nosacījumiem bija konforts,kas nav mazsvarīgi, duster tas iztrūkst

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Nu teiksim tā- Piekare ir komfotabla, kā jau Renault. Priblema drīzak ir neērtos krēslos. Jo ja gribi labāku salonu, pērc Renault. Lai gan moš pēc pēdējā duster facelit krēsli ir uzlaboti.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

15km darbdienā un 40km brīvdienā - tur pat uz koka taburetes būs ērti

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 1 Atbildēt

renault jau pats nav nekāds konforta guru,

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Budžeta auto brendu grūti nosauktu par komforta guru, bet ja salīdzina ar āzijas auto, tad notiekti ir.

Lai gan atcerēsimies Renault Avantime, Vel Satis, 25..

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

tas gan aziātiem pavisam po uz konfortu,ka tik lētāk sapažot, un fraņči noteikti šiem ieliek ,nu labi labi ja nŗm to pašu lagunu, tad nav jaui tik traki ar konfortu

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Tad jau Vel Satis. Tas tak prezidentu auto.

Šis būs labs

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/renault/vel-satis/doolx.html

en.wikipedia.org/wiki/Renault_Vel_Satis

iauto.lv/forums/topic/40999-renault-vel-satis

Very french.

Design commentator Stephen Bayley decided that the problem with the car was that it was "not ugly enough."

The Vel Satis is also used as a Head of State car of France, being used by various presidents and is occasionally still in use. It was the second ever car to receive a five star EuroNCAP safety crash test rating after the Laguna II.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Neglīts ta neglīts. Bet savam laikam inovatīvs un interesants auto. Kā apvienot minivenu ar luksus sedanu.

Laguna 3 kupejas dizains bija tik veiksmīgs, Meredes to izmantoja savā S klases kupejā : )

Francūži vismaz iet uz priekšu un mēgina radīt jaunus dizainus nevis stagnē kā japāņi.

Pēctam gan aplaužas uz izstrādes un razošanas izmaksām pret pārdoto apjomu un francijas valdība dusmīga.. Tagad šdu avangardu vairs neredzam visus renault nissan ražo maksimāli unificēti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Jaunus un bezjēdzīgus dizainus, un tas, un lētu mēslu ražošana ir vienīgais, ar ko francūži var izcelties. Tas laiks kad viņi varēja uzražot kaut ko tehniski interesantu beidzās tajā brīdī kad egli nopirka zvēru karalis.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Par ko tāds naids? Cik franču auto tev ir bijuši?

Nevajag no franču auto gaidīt kaut kādus VAG kvalitātes standartus. Toties lietoto auto tirgū par ļoti zemu cenu var

dabūt auto krietni.labakā stāvoklī nekā vācu auto.

Un cik braukts ar jauniem franču auto, kvalitāte neatpaliek no VAG.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Un renault arī nepūst kā vag

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Jā! Ja skatāmies uz Latvijā lietotajiem auto, Renault tiešām vismazāk rusē.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Diemžēl ir nianse.

Tas vairāk vai mazāk attiecas uz Francijā pārdotajiem Renault!

Piemēram, Latvijas Clio`07 nav sarūsējis tikai tāpēc, ka es to nepieļāvu.

Tikko skati izgāja pa nullēm, bet tas nav rādītājs, vnk. apskatnieks redz vispārējo attieksmi...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Francijā rūse.mazāk jo citi eksplutācijaa apstakļi.

Ir bijusi gana daudz pieredze Ar Renault, tiesi braukti pa LV un Igauniju un es tiešām nezinu auto kas rūsētu mazāk kā citi auto.

Protamszl, daudz ko vai auto braukt pārsvarā par pilsētu,.vik bieži mazgāts kur stāvējis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tu pareizi pasaki - viss kas ir interesants franču sūdiem ir cena - jo ko nevienam nevajag, tas ir lēts. Ja tur būtu kaut kas labs - es nerunāju par ahūnām ērtībām salonā un aprīkojumu, bet vienkārši normāls tehniskais izpildījums un izturība - tad visi lauki būtu pilni ar tām franču kastēm, bet realitātē vienīgais kāpēc kādu vispār var redzēt ir par tēmu - ir 1000 eiras, par to naudu lietojams kadijs nesanāk bet berlingo, vai ķengurs, vai partneris, sanāk. Viens kolēģis pirms diviem gadiem kā reiz šitā izdarīja - tagad pienāca laiks mainīt slieksni, un hvz ko vēl, un ne čiku ne grabu, uzradās trešās paaudzes kadijs, biju tīri pārsteigts ka šis uzlēcis tik augstu; es biju gaidījis kādu otro paaudzi. Padomāsim, kam vēl pazīstamam ir kaut kas tāds - vienam zināmam cilvēkam manu vecāku vecumā agrāk bija tavs sieviešu dzimumogrāns, laikam kaut kāda lagūna, ja pareizi atceros - iedomājies, pirms kāda laika redzēju to cilvēku braucam, un ar ko? BMW, ja nemaldos...

Atbildot uz tavu jautājumu cik franču sūdi man ir bijuši - par laimi neviens, un cerams ka šis skaitlis nemainīsies. Ir mazliet sanācis iepazīties ar franču inženieru domas lidojumu - teiksim, sākotnējo mana golfa gāzes iekārtas komplektu izlasīju no C4 egles - procesā iemācoties ka francūži sava kretīniskā ārējā izskata dēļ ir gatavi upurēt elementāru praktiskumu - ķipa golfa klases mašīna, bet lai izskatītos pēc minimikroautobusa, priekšas stikla apakšējā mala atrodas jau virs nemotora - ja kādam tā miskaste ir jāremontē, nevis jāizjauc, nu vienkārši lieliski, ar mokām iebāz roku un nemaz neredzi kur iebāz. Ā, es savā golfā dažus franču sūdus arī varētu iebāzt; Valeo tak ir no tās valsts - zinot kādus viņi ģeneratorus ražo, kad es komplektēju esošo motoru, tas bija viens no iemesliem kāpēc es izvēlējos smagi nopuvušu 120A bošu, smuka 90A valeo vietā; nav bijis iemesls izvēli nožēlot

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Pat negribas visu laisit.. Tas ka.kāds nopirka nodzītu franču kabluku un iegrabās neraksturo reālo situāciju.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Renault un PSA ir ļoti atsķitīgi auto un vari piekrist ka PSA patīk visu bezjedzīgi sarežģīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nedomāju ka tajā kastē kaut kas ir aprakstāms ar vārdu "nodzīts", vienkārši dabiskais tāda gada tādas kastes nolietojums.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

a'la "michael shumacher"

Ha, man ar jau likās, ka pasaules gals klāt, kad scenic'am jauno gabarītu diodi (osramīgo) izdevās iegāzt priekšas lukturī! Nu, ko - Lampu bloks jāņem nost. Pēc bampera noņemšanas!

OperA nebija tomēr tik dramatiska.

Noņemšana 5 min un nevajag ne pacēlāju, ne domkratu.

Pie viena apskatīju trīs radiatorus, bēdīgs izskatījās vien kondiškas rad.

Drīzāk es teiktu, ka frančiem trūkst vien labas rokasgrāmatas, kur tās viņu glupības ir apskaidrotas saprotamā valodā.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
1 0 Atbildēt

Zini tas tavs paziņa ir ka mans paziņa, sasita Hindu un nopirka nopirka Pežo 207 brauca gandrīz gadu, vienā satikšanās reizē sūdzas ka pež* baigais sūds vis jūk ārā. Pēc kāda laika sastopu viņu jau uz BMW, un palīdzi vai nevar aizvest līdz bodei ap 5km. Visus šos nelaimīgos 5 kilometrus viņam bija pedeli divos režīmos gāze Max un tad bremze Max uz bedrēm pof*g. es šīm brauc mierīgi - šis es vienmēr ta braucu. Tagad saprotu kāpt zem viņa nomira 207.

Rihards1 Reģ.: 26.08.2021
1 0 Atbildēt

A ko jus domājat par citroen c4 cactus 1.2 manualo???

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

C4 catctus skaitās kā budžeta.modelis,.lidz ar to apriveni Dacia līmenis. Tie jaunie peugeot-bmw motori arī diezko labi..

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Varbūt labāk tomēr uzprasīt sev tīkamā servisā, kuru modeli tad šie spēj un grib saremontēt?

Rihards1 Reģ.: 26.08.2021
1 0 Atbildēt

Kur es dzenu visu taisa. Cepuri nost caliem, cik dzinu visu sataisija. Galvenais ka cenšas un padara darbu kārtīgi.

Man teica, ka pērc tādu mašinu kada patīk pašam, jo jaremonte būs visas, nav svarīgi kāda marka.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Šitāds netīk?

ieej.lv/qjO8l

Jūlijā sākumā apskatīju kā variantu. Tāds tīri vai ņemams likās. Pietrūka 200. -

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Lasu tavas MSH atziņas par franču auto un rodas sajūta, ka esmu citā dimensijā. Pēdējos padsmit gadus darba auto tikai un vienīgi dīzeļa renault espace ( grand espace) brīvdienu auto dīzeļa alfas. Un atziņa ka nekad mūžā vairs nevienu vācieti. Apstākļos kādos mani reņi dzīvo ikdienā un diendienā, vācietis iztur pāris dienas un tad tiek vilkts vai vests uz servisu. Ja pielīdzināt vācietim tad tas varētu atgādināt alfu. Tikpat ātri rūsē, tikpat vārga piekare, bet alfa vismaz brauc ar saviem 12kg uz kW un ir patīkama iešpusē. Loģiska, ergonomiska un ar vienu roku vadāma automašīna. Espeisam savukārt rūsas nav vispār nekur un.nemaz. piekares remontiem ir vairāk preventīvs raksturs. Kārba, transmisija un elektronika ir mūžīgas kā saule.

Bet laikam viniem ir lemts visu dzīvi čakarēties ar dārgiem plīstošiem mazauto, kamēr citi nevar atrast neko piemērotāku par lētiem drošiem uzticamiem premium klases pilnizmēra automobīļiem.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Labs apraksts.

Savukārt mana pieredze ar reni ir pilnīgi pretēja. Renis kā darba auto 8 gadu garumā. Pirms viņa vāciešu japānis, pēc viņa kadijs. Secinājums īss - par savu naudu franču auto nepirktu.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

Pieļauju, ka frančuem problēma ir izmērā. Mazie auto neizdevušies, espeisi, avantaimi un velsatisi ir baudāmi. Sarsanei jai arī nebija ne vainas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Tie ir baudāmi, jo nekas saldāks par burkānu nav "baudīts"....

Šajā forumā vispār daudziem ir problēma izmērā, tam es piekrītu

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Burkāni lai paliek zaķiem. Man ir diezgan pagarš saraksts ar provētajiem auto. Agrāk, kad personiskais atradās ārzemēs, atlidojot mājās, ar autonomu palīdzību tika izmēģināti visi vidusmēra latvieša slapjie sapņi. Atzinums- lielākā daļa latviešu ir mazohisti.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Biju domājis nevis sarsani, bet safrāni

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā, tu droši vien esi citā dimensijā - tu laikam biji tas trešās paaudzes espace fans, un tā kaste, ar savu rāmi un stiklašķiedras virsbūvi tiešām ir citā dimensijā.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Tādi auto kā 3 espace pēc kostrukcijas tagad diemžēl ir pieejami tikai galīgi eksotiskās auto kategorijās.

Bet

Lielāka.pieredze ir ar 4 espace un ja 3 espace, bez speciālām iemaņām, bija vispār nenokaujams, tad arī 4, ja ievēro pāris

pamatnosacijumus, nav ne vainas. Kā nekā ar šo auto gadā nobraucu 50-60 k km

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Subārs tak ir ar slaveno boksermotoru. Tas nozīmē, 2 galvas 4 sadalenes un lai tām galvām tiktu klāt, dzinējs jāceļ laukā no kastes. Remontam jābūt dārgam.

Tātad - Subaru Forester, cena 3-4-5k €, nobraucis 2,3,4 simti tūkstošu kilometru, ar gāzi vai ne, cik apmēram motora kapitālais remonts?

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja:

imzz rakstīja: Subārs tak ir ar slaveno boksermotoru. Tas nozīmē, 2 galvas 4 sadalenes un lai tām galvām tiktu klāt, dzinējs jāceļ laukā no kastes. Remontam jābūt dārgam.

Tātad - Subaru Forester, cena 3-4-5k €, nobraucis 2,3,4 simti tūkstošu kilometru, ar gāzi vai ne, cik apmēram motora kapitālais remonts?

200 kkm Subaru Forester ar LPG nekāds motora kapitālais nav vajadzīgs. Bija ģimenē Forester '07, krietni virs 200 kkm tika pārdots, jo iegādāts jaunāks.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 2 Atbildēt

Tad tu kaut ko esi ļoti pareizi darijis, jo vidusmēra auto parāk labu attieksmi nepiedzīvo, un tad Subaru motora dizains ir caurmērā drusku cimperlīgāks par teiksim japīšu rindiniekiem.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 0 Atbildēt

Atmosfēra brauc pusļimaku bez problēmām. Par "remontu" dizainu es piekrītu. Msh variants nomainīt galvas blīvi vārtoties dubļos laikam nederēs, bet ja ir tūļi un ir kā izcelt ārā, caurmērā 1 vakara darbiņš.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: C4 catctus skaitās kā budžeta.modelis,.lidz ar to apriveni Dacia līmenis. Tie jaunie peugeot-bmw motori arī diezko labi..

Bet jāturās pa gabalu no 4 cilindru vti dzinējiem(psa-bmw),kolēģa autiņam ķēde tika mainīta jau pie 30000 km bet vel ir citas problēmas ko dīlers nezin/negrib salabot.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 3 Atbildēt

Manualā kārba - viss, ko tu gribi. Komforts diži neatšķirsies no tiem vācu mēsliem, kurus skaties.

www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agricultural-machinery/tractors/wheeled-tractors/bboohx.html

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja:

ledzep rakstīja: C4 catctus skaitās kā budžeta.modelis,.lidz ar to apriveni Dacia līmenis. Tie jaunie peugeot-bmw motori arī diezko labi..

Bet jāturās pa gabalu no 4 cilindru vti dzinējiem(psa-bmw),kolēģa autiņam ķēde tika mainīta jau pie 30000 km bet vel ir citas problēmas ko dīlers nezin/negrib salabot.

Nu kopumā jau PSA pēdējos gadus ir tikai viens labs dzinējs- 1.5/1.6 HDI. Ar tiem bendzīniekiem gan jau tagad vairs nav tik traki kā pirmajos ražošanas gados, bet es neriskētu pirkt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Viņa auto ir Peugeot 508 2018.gads,1.6l vti.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 2 Atbildēt

Visvairak smīdina citāts:

"audi a6 ... padārgs remonts. Nolēmu pārdot. ...meklēju auto ... apkope nebūtu pārāk dārga un nesēdētu, tikai servissā.Vienkārsi sakot, lai auto ir uzticams."

Un pamuļķis izskata jaunu auto atkal AUDĪ!!!

Pamuļķis nezin, ka jebkurš vācietis, kuram ir virs 3 gadiem ir nododams tolmetos, jo tās būs lamatas.

Rihards1 Reģ.: 26.08.2021
0 0 Atbildēt

Nepiekritīsu. Paziņai ir a4 2007 gada apmēram 5 gadi. Man teica, ka pa pieciem gadiem veica standarta apkopes(eļļas, filtri, kluči..) un nomaiņija dažas daļas no ritošās. Teica ka tas audi ir viens no uzticamakajiem auto, kas viņam ir bijis.

Es gan domāju ka ta vairāk laimes spēle kadu tu auto nopērc.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt

Tie stāsti "nobraucu 5 gadus, neko nemainīju, tikai apkopes"

būtu jāskatās kopsakarā ar to, cik tad konkrētais stāstītājs gadā vidēji nobrauc.

Gadā var nobraukt 10 - 12 000 km un tad nekas tur nebūs daudz ko tasīt jebkurā gadījumā.

Gadā var nobraukt 40 - 50 000 km. Tad nu 5 gadu periodā šo to noteikti lietotam auto nāksies remontēt.

Rihards1 Reģ.: 26.08.2021
0 0 Atbildēt

Viņš teica apmēram diena no 50 - 80 km nobrauc

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Audi nevar būt slikts auto, bet kā jau lietotam auto viss ir relatīvs un atkarīgs kā izvērtē auto pie iegādes.

Viens nopērk rumbulā 500k km nobrauktu slīkoni, otram paveicās ar viena īpašnieka auto un pilnu servisa vēsturi.

Tikai šeit nevaram salīdzināt Audi A4 ar Renault Megane. Viens ir premum klases auto ar attiecīgu piekari un salona apdari, otrs maksimāli vienkāršs budžeta klases auto.

Ja svarīgs komforts un nav žēl investēt piekares remontā un ir pārliecībā ka izdosies atrast nenodītu padsmitgadīgu A4, tad aiziet. Tikai meklē 2.0 TDI CR motoru un manuālo kārbu, es citus neskatītos.

Starp citu. Par labāku cenu var dabūt mazāk nodzītu Seat Exeo, kurš ir tās pašas paaudzes A4, tikai ar izmainītu priekšu, aizmuguri, paneli no A4 cabrio un vēl kaut kādas vizuālas/salona nianses. Protams, aprīkojums prastāks.

Rihards1 Reģ.: 26.08.2021
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu tavam komentam. Es domāju tomēr labāk bendzīna motors mana gadījumā, kā arī ieteica citi ši foruma lietotāji.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Jā, pie tādiem nobraukumiem notiekti labāk benzīnu.

Bet šāda Audi gadījumā ar bendzīna dzinēju izvēli ļoti švaki: vienīgais benzīna motors ko šādam auto es ņemtu ir vecais 1.8T. Vēl ir 1.6 8v motors, bet šādai mašīnai tas ir izsmiekls. Un 1.8T atrast ir ļoti grūti. Pārējiem benzīna dzinējiem neuzticos.

Toties A3 ir pieejams 1.4 TSI kurš ir salīdzinoši OK.

Ja runājam par izturību un ilgmūžību, tad 2.0 TDI CR ir krietni parāks par visiem šiem VAG benzīna dzinējiem..

Rihards1 Reģ.: 26.08.2021
1 0 Atbildēt

Ja cik lasiju visi tie bendzīna fsi un tfsi lidz 2012 gadam ir ļoti sudīgi. Itka pec 2012 tfsi un fsi labaki palika bet atkal cena cita.

Es izskatiju tik daudz variantus (bendzīns un manuālo) lidz 10 000 euro un nevaru neko sakarīgu atrast.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

1.8/2.0 TFSI vairākas reizes tika uzlabots, varbūt tiešam arī kaut kas izdevās, bet kā jau rakstīju- es tādu neriskētu pirkt. 1.4 TSI problēmu krienti mazāk.

Ja gribi izturīgu bendzīna dzinēju, skaties Opel 1.6/1.8 vai Renault. Vai arī kā iepriekš rakstīju VAG 1.6 un 1.8t.

No japāņiem visizturīgāie motori notiekti būs Suzuki. Kā arī Honda.

Vispār varbūt der apskatīt Honda Accord no tiem gadiem. Ar koroziju būs problēmas, bet tāpēc nevajag skatīties Latvijā lietotu auto (kas atkal rada tirgus piedāvājuma problēmas)..

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man pirmais auto bija Citroens. Neviena nopietna remonta manā lietošanas laikā. Tas gan bija sen un tas auto bija uzbūvēts ar pieklājīgu rezervi.

Es visdrīzāk uztaisītu aptuvenu shortlisti un apstaigājis dīleru secondhand plačus. Nu un ņēmis to, kurš vislabāk atbilst vajadzībām. Dīleri parasti tomēr dod kādu garntiju un galīgu reputācijas maitāšanu neuzņemas. Man vismaz šāda pieeja ir ļoti apmaksājusies.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Lasu tavas MSH atziņas par franču auto un rodas sajūta, ka esmu citā dimensijā. Pēdējos padsmit gadus darba auto tikai un vienīgi dīzeļa renault espace ( grand espace) brīvdienu auto dīzeļa alfas. Un atziņa ka nekad mūžā vairs nevienu vācieti. Apstākļos kādos mani reņi dzīvo ikdienā un diendienā, vācietis iztur pāris dienas un tad tiek vilkts vai vests uz servisu. Ja pielīdzināt vācietim tad tas varētu atgādināt alfu. Tikpat ātri rūsē, tikpat vārga piekare, bet alfa vismaz brauc ar saviem 12kg uz kW un ir patīkama iešpusē. Loģiska, ergonomiska un ar vienu roku vadāma automašīna. Espeisam savukārt rūsas nav vispār nekur un.nemaz. piekares remontiem ir vairāk preventīvs raksturs. Kārba, transmisija un elektronika ir mūžīgas kā saule.

Bet laikam viniem ir lemts visu dzīvi čakarēties ar dārgiem plīstošiem mazauto, kamēr citi nevar atrast neko piemērotāku par lētiem drošiem uzticamiem premium klases pilnizmēra automobīļiem.

Es nekad nēesmu Alfas apskatījis viena iemesla dēļ - visur, kur tu ej, stāsta vienu - daudz plīst, nav kur salabot, ir dārgi, viss slikti. Kā tad nu īsti ir, piemēram ar 159to modeli?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

No 159 nav ko baidīties. Tur Opel Vectra platfoma ar Alfa piekari, kas ir daudz izturīgāka kā 156.

Bet jāņem ar Opel 1.8 vai 1.9 JTD motoru un viss būs OK.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Kas ar elektroniku šiem? Ir dzirdēti visādi briesmu stāsti, un beigās gandrīz neviens netiek galā. Jautāju tāpēc, ka lēnām meklēju braucamo (vēlams unīti) kas varētu aizstāt esošo tautas auto, bet variantu nav baigi daudz - B7 Audi ir pabraukti, un BMW E91 pagaidām nekas neparādās. Golfi ap to gadu baigi rūsē, un pasātus principā neizskatu pagaidām.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Kā jau itāļu auto ir savas nianses un kvalitāte dazviet pieklibo, bet šīs paaudzes fiat un alfa galīgi vairs nevar salīdzināt ar to, kas bija iepriekš. Sliktā slava nāk no 156 modeļa, ar 159 viss ok. Un dēļ izcila dizaina var piedot pāris nianses.. 1.9 jtd viens no labākajiem mūsdienu dīzeļiem, it īpaši 8v versija.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 2 Atbildēt

Bomārs "lēnām meklējās".

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Neņem alfu, pēc alfas vācu auto izraisīs nekontrolētas, spontānas kuņģa spazmas. Būs arī problēmas ar takšiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

Nu, tās spazmas var sanākt arī bez braukšanas ar visādiem itāļu brīnumiem - ir gadījies sēžot audī pie stūres piedzīvot šķērmu sajūtu vēderā - a tu man parādi alfu ar 500 zirgiem zem haubes...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
3 2 Atbildēt

Es saprotu tevi. Atzīt, ka vācu autobūve, pēdējos 20 gadus ir braukusi auzās, ir tas pats, kas atzīt, ka puse dzīves nodzīvota veltīgi. Cik bieži sastopi audi.ar 500 zs zem haubes? Vai domā, ka tādas alfas nav? Un kā ir ar vācu motoru bezgilzu alumīnija motoriem, kurus no izjukšanas pasargā tika plāna silīcija kārtiņa? Lai iepistu feniņu ( pfening) izdomāt virzuļus bez kleitiņas, 0,2 mm biezus gredzenus. Kāds ir kautkāda čuguna nissan skyline līdz 1000zs forsēta dzinēja un tava 500 zs audi motora resurss. Nav brīnums ka tavs ričuks ir kā tie vācu auto par kuriem fano. Pietiek slodzei pārsniegt nominālu par 5%, lai konstrukcija sāktu sadalīties.reizinātājos. Kapēc modernie audi un bmw pār tramvaja.sliedēm braucot samazina ātrumu līdz tuvu nullei? Kapēc lielākā daļa vācu auto tiek krāsoti ar kautkādu smāķi, kurš, ja neko nedara, pieļauj caurrūsēšanu 3-4 gadu laikā. VW nebūs manuālās kārbas. Kapēc? Tapēc ka jaunie motori stabili strādās tikai noteiktā apgriezienu diapazonā. Kapēc vāciešiem ir tik daudz modeļu, modifikāciju, nianšu? Tapēc ka viņi mēģina uztaisīt normālu, stabili strādājošu produktu, bet nesanāk.

Mosties Mārtiņ, pēdējie interesantie vācu auto bija uz Turbo košļeņu ieliktnīšiem.

P.s. kur ir visi grundigi, filipsi, siemensi, teslas? Kur palikusi mieles kvalitāte? Mūsdienu vācija ir teritorija, kurā turki un pakistāņi neko jēdzīgu izdomāt ur radīt nevar.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tur nav nekas īpašs jāatzīst - pēdējos 20 gadus dirsā iet visa autobūve, ne tikai vācu - daļēji peļņas kāres dēļ, daļēji pseido eko prasību dēļ, daļēji nepieciešamības konkurēt ar lētiem āzijas brīnumiem. Ja es alktu pēc šī gadsimta mašīnas, es kā reiz uztrauktos par lietām, kuras ir problemātiskas kā vāciešiem, tā taviem makaronu un varžu ēdāju brīnumiem - EGRi, DPFi, katalizatori, sprauslas, rūsa, dārgi un anāli risinājumi utt. Motori un viss pārējais ir lietojams - jā, protams, vācieši izdomā jaunus risinājumus, nevis kā lētās desas ražotāji, moka visādus aizvēsturiskus dzelžus - bet tavas problēmas, "vācieti pēc divām dienām būtu jāvelk uz servisu", rodas vai nu dēļ tā ka tu to nopērc tādā pat cenu kategorijā kā varžu/makaronu ēdāju brīnumu, vai arī izdomā motorā ieliet "dīzeļa ekonomijas" tipa pussintētiku, nevis eļļu, ko ražotājs paredzējis. Man nav pat tālu jāskatās kā kalpo ~15 gadus veci, relatīvi problemātiski vācu motori ar lielākiem noskrējieniem, tik jāpaskatās uz kaimiņiem - atšķirībā no tevis, kam ar maksti gadā nobraukt 60k ir liels sasniegums [nu es domāju gan], viņi gadā nobrauc kaut kur divtik, vienīgi jautājums ar ko; kad viņiem bija buss un vieglā mašīna, tad tā kilometrāža dalījās uz abiem, tagad laikam pamatā sanāk uz T5 2.5. Neko, viss kalpo normāli - reizēm kaut kas mazs vai viduvējs jāsamaina, bet ko var gribēt no vismaz pusmiljonu noskrējušiem motoriem.

Murgojums "tavs velosipēds ir kā vācu auto" ir pilnīgi ne pa ķeksi, tie +5% ir tipiski japāņu mašīnu izstrādājumiem - vāciešiem nav šādu spēju, precīzi aprēķināt mezglu izturību [un arī manam ričukam izjūk sūdīgi metinājumi, nevis lokās trubas] - tas kas jūk, tas ir vienkārši neadekvāts, un tam nav nekāda sakara ar slodzi vai jaudu, uzskatāms piemērs - pēdējo 20 gadu VAG dīzeļiem mēdz būt problēmas ar gāzu sadales mehānismu; kāds sakars gāzu sadales mehānismam ar motora slodzi? Un arī tur lielākoties galvenā problēma ir lieli noskrējieni un neadekvātas eļļas kas lietotas pirms tam - 2.5 V6 TDI puse no problēmas bija tādi "taaneko", kas pirms tam bija pieraduši AELī liet 10w40, a te, hujaks, motorā jālej ražotāja norādītajam standartam atbilstoša eļļa...

Alumīnija motori - kas ir ar tiem un kas tur tik īpašs? Nu labi, es pieņemu ka tu esi pieradis pie moskviča motoriem, ar alumīnija bloku un čaulām - tavai zināšanai alumīnija bloki bez čaulām ir kaut kas diezgan vecs - tehnoloģiju izstrādāja amerikāņi septiņdesmitajos, priekš Chevrolet Vega nemotora. Man galvenais iebildums pret tiem alumīnija motoriem ir tas ka to alumīniju izmanto tur, kur varētu iztikt ar ko prastāku - nu nah tur kaut kādam 1.6 nemotoram alumīnija bloku... Tajā pašā laikā 4.2 - zajebis, viegls, kompakts motors, kur astoņi katli sver mazāk kā pieci katli ar čuguna bloku. Ak jā - jaunajos audī V8 kā reiz galvenā problēma atkal ir gāzu sadales mehānisms, ne jau alumīnija bloks...

Kāpēc modernie audī un behas braucot pāri sliedēm samazina ātrumu? Ja neesi pamanījis, mūsdienu mode ir lieli zirga ratu riteņi, uz kuru tiecas 99% mūsdienu audī un behu braucēji

VW nebūs mešalka lai veikli iesmērētu pircējiem dārgāku kārbu. Audī ar kvatru šito gājienu izveica kādus piecus gadus atpakaļ - gribi kvatru, pērc tomātu, gribi mešalku - nāksies samierināties ar divriteni.

Visbeidzot, ar 500 zs audī es nebiju domājis tādus, kuri tādi ir no fabrīķa, bet tādus, kur tā jauda ir radusies sākotnējo motoru forsējot vismaz 2x. Tātad, kur ir alfu fani ar vīlētām alfām? Esmu lasījis wikipēdijā alfas vēsturi, kādreiz šie ražoja šo to interesnatu - kur ir? Da nekur nav, visi tie kas fano, ir tādi kā tu - kas fano par iespēju pa lēto nopirkt kādas sievietes vai pensionāra brauktu mašīnu un tad pontot ka maza noskrējiena mašīna kalpo labāk nekā par tādu pašu naudu nopirkts līdz kliņķim nopists vācietis.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

A ko darīt ka autobūve iet dirsā? Tas jau notiek kādus 20 gadus. Mūsdienu ultra optimizācija un taupība kā arī nenormālās ekoloģiskās normas ir novedušas pie tā, ka patērētājs reāli iegūst reāli sliktāku auto.

Var jau dzīvot nostaļģijā, ka izturīgākās mašīnas uz pasaules bija Audi C4 un Golf 2 un viss pārējais ir sūds. Bet laiks iet uz priekšu un arī vizisturīgākajām mašīnām ir jau beidzies resurss.

Jāskatās un jāvertē no tā, ko šobrīd reāli var nopirkt nevis vienmēr jaatsaucas uz to cik labs ir Golf 2.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Lūdzu Alfas:

Alfa Romeo Giulia GTA 2.9L V6 Bi-Turbo 533 BHP

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9L V6 Bi-Turbo 503 BHP

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu jau gan sadirsāt, vācu autobūve neiet nekadā d=sā, tikai tas ka liela dala tautas to vacu spico galu atļauties nevar ...

Principa visa eko herņa un co2 kvotu tirdzniecība padara niknos motorus nepieejamys daudziem, un ta pati Alfa, Ferrari un citi no Stellantis var šobrīd zali padzivot, kamer notērē no Tesla nopirktās kvotas. Bet konkreti no Alfas vel jaskatas vai 2,9 var ņemt, jo Nordšleifē kaut kadas privato brauceju standart Q4:Verde modifikacijas ļoti atri noklājās, kur M BMW tur bieza slānī riņko, un nekas, tas pats ar Porsiem utml.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
Rihards1 Reģ.: 26.08.2021
0 0 Atbildēt

Kā iepriekšējos komentos mijēju es vēlos bendzīnu un manuālo.

Otkārt 7 sērijas bmw ir dārga uzturēšana, bet nu konforts tur gan ir

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kas jums tur ir par šausmu stāstiem ar tiem TFSI? Braucu ar 2006. ražojumu jau otro gadu, nekāda vaina. Tiesa gan noskrējiens neliels, tūlīt 250k uzgriezīsies. Eļļu gan ēd, bet tur tīri turbīnas vaina.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: 1.8/2.0 TFSI vairākas reizes tika uzlabots, varbūt tiešam arī kaut kas izdevās, bet kā jau rakstīju- es tādu neriskētu pirkt. 1.4 TSI problēmu krienti mazāk.

Ja gribi izturīgu bendzīna dzinēju, skaties Opel 1.6/1.8 vai Renault. Vai arī kā iepriekš rakstīju VAG 1.6 un 1.8t.

No japāņiem visizturīgāie motori notiekti būs Suzuki. Kā arī Honda.

Vispār varbūt der apskatīt Honda Accord no tiem gadiem. Ar koroziju būs problēmas, bet tāpēc nevajag skatīties Latvijā lietotu auto (kas atkal rada tirgus piedāvājuma problēmas)..

Kas vainas tiem TFSI?

Viens cilvis nonācis pirkšanas situācijā, kur TFSI ir vienīgā opcija (jo TDI šim modelim ir atbaidoša izvēle).

Attiecīgi ja tomēr TFSI, tad kādi draudi tiem pamatā?

rigged Reģ.: 08.04.2018
0 0 Atbildēt

Atceries vienu, nobraukums spēlē lielu lomu mašīnas stāvoklī un turpmākajās uzturēšanas izmaksās.

Es tavā vietā darītu tā. Ņemtu benzīnu ar 1.5tsi (golf, octavia, seat) no Vācijas ar maksimums 50-60k nobraukumu.

Izvairies no nobrauktiem super komplektācijas dīzeļiem. Uzturēšana būs dārga.

Cenas auto tagad ir kosmosā uzgājušas. Un ir vērts samaksāt (+/- 1k eiro), lai atved no Vācijas, ja to mašīnu taisies lietot nākamos 5-6gadus.

Un nesaprotu, kāpēc tā baidies no līzinga, ja ir stabils darbs un ienākumi. Samaksā 40% un ņem līzingu, naudas vērtība tā krīt, ka šobrīd sūda škodas 150 eiro maksājums pēc 2 covid gadiem ir nekas. Bet rezultātā tu iegūsti mazlietotu auto.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ej tak tu kakas lasīt ar saviem VAGiem,nevajag viņam tādus sūdus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti