Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi Q4 e-tron elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2022

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Audi Q4 e-tron autotests no 2021 gada, kāda pieredze?

 
edmundszalite Reģ.: 04.03.2019
0 2 Atbildēt

erts, daudz vietas gan prieksaa gan aizmugure.

dinamiku vareetu veleties labaaku

patikama opcija bija piebremzeesana atbilstosi prieksaa braucosas masinas uzvediibai.

edmundszalite Reģ.: 04.03.2019
0 2 Atbildēt

p.s. aizmirsu piebilst ka mazs pagrieziena radiuss, var uz celja apgriezties bez grutibam.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
5 1 Atbildēt

Jaunais Q4 e-tron ir piemērs tam, ka elektroauto var izskatīties vienkārši ļoti labi. Bez liekām cakām un vizuļiem. Ja VW Arteon SB nebūtu mans Dizaina balvas favorīts, tad Q4 e-tron varētu pretendēt uz skaistākā auto titulu, paslavējot tā “vienkāršību”.

Pat krāsu saspēle izdevusies negaidīti veiksmīga. Taifūna pelēcīgā virsbūves toņa un bronzas krāsu kombinācija uz lielizmēra Audi Sport vieglmetāla diskiem izskatās acīm tīkami. Savu lomu sekmīgi spēlē arī sportiskie S line elementi.

Eksterjerā īpaši vērts atzīmēt tonētos Matrix LED lukturus ar dažādiem gaismas motīviem.

Lai arī Audi ir viens no retajiem, kam izdevies integrēt digitālo klimata kontroli braucējiem saprotamā un ērtā veidolā, Q4 e-tron atgriezies pie klasiskajām vērtībām. Temperatūras skalu varam regulēt ar fiziskiem slēdžiem. Kas attiecas uz ietilpību, tad salonā vietiks gana daudz, bet bagāžnieku daži varētu vēlēties lielāku.

Q4 e-tron nebūs no tiem elektroauto, kas aizraus ar zibenīgu paātrinājumu. Tā stiprā puse ir komfortablā gaita. Interesanti, ka vairums versiju ir aizmugures piedziņas. Audi faniem tas var šķist pavisam neparasti. Par laimi pieejama arī pilnpiedziņas versija, kuras nosaukums ir “50 e-tron”. Šeit būs izmantota 82 kWh baterija, krosoveram attīstot 300 ZS jaudu. Gada auto testētajai "40 e-tron" versijai ir 204 ZS. Aptuvenais patēriņš – 22 kWh/100km. Pēc papīriem vajadzētu būt 17 – 20 kWh/100km.

Q4 e-tron sākumcena ir ļoti patīkama – 44 700 eiro. Tas ir par aptuveni 25 tūkstošiem mazāk nekā lielajam e-tron. Protams, augstā “plauktiņa” versijas maksās dārgāk. Arī papildaprīkojums ļoti ātri uzaudzēs cenu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Es atvainojos,priekškam elektro autiņam vajadzīga radiātora redele,tai skaitā viņa mulāža?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, mulāža jau nu tiešām nav vajadzīga.

Tomēr labam auto vajadzīgs radiators un gaisa plūsma gan kondicionēšanas, gan siltumsūkņa režīmā.

PILOTENS Reģ.: 05.09.2002
0 0 Atbildēt

Q4 e-tron ... Kā jau Audi viss savās vietās, kas dod pārliecību arī par elektro piedziņas stabilu darbību ilgtermiņa lietošanas pieredzē. Nekādi pārsteigumi ... Audi un Audi, vienīgi salona apdares materiāli ... nu lūdzu atvainojiet, KIA līmenis pirms 15 gadiem, kur lētums jūtams katrā salona apdares plastmasas (skrapstošas ... brrr) detaļā, par sēdekļiem vispār .... pfff. Par šo cenu noteikti izvēlētos kko interesantāku.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti