Lieta sekojoša - auto 2003g. centrālā atslēga visas 4 durvis aizslēdz (gan ar pulti, gan ar slēdzeni), bet atslēdz tikai šofera (gan ar pulti, gan slēdzeni)
Kad durvis atslēdz, tad ir dzirdama tā skaņa, ka atslēdzas it kā visas 4 durvis, bet realitātē tikai šofera. Kur meklēt problēmu?
Nu tur uz tausti pamēģini ar iekšas durvju bloķēšanas pogu jebkurai durvij kura neveras, vai ir līdz galam solenoīds atvēris bloķēšanu , vai nav. Reizumis tyr kad vasku sapūš, kāda no svirām sāk ķerties, tas pats varbūt ar nepiemērotu smērvielu lietošanu, saliektām svirām utml.
Ja nu tomēr nevis zapiņam bet kādam VAGmobīlim, tad, domājams, komforta blokam pieprogrammēta secīgā atslēgšanas funkcija, kur uz pirmo spiedienu atslēdz vadītāja durvis un nospiežot vēlreiz, visas durvis - ja pareizi atceros kā tā funkcija darbojas.
Ja tā, tad tev tā kaste ir uztaisīta caur dirsu. VAG šito fīču izdomāja deviņdesmito otrajā pusē - vadītāja durvis un, pāris modeļiem bākas vāciņš uz vienu spiedienu, viss uz vēl vienu, un ja šitā lieta nepatīk, var atkodēt.
Tas nav caur dirsu, ir visādas tirgus specifiskas lietas, kā piemēram ASV ir automātiska durvju bloķēšana ieslēdzot drive, vai arī teiksim tikko kā auto tiek iedarbināts, tā tāda tirgus specifiska "pretaizdzīšanas" figņa. Man tas jox CR-V nepatīk, bet tam kurš to lieto ikdienā, vairāk kā pa tēmu, tāpēc sevišķi pat meklējis neesmu, varbūt to ir ļoti prasti pārtaisīt, jo vācijas tirgum domātam dīzeļ cirvim, tas tā nav.
P.S. bet par atvēršanu, moš arī bija ka ar otru spiedienu atveras visas - ar to auto es reti braucu, neatceros.
Manā golfā esošais mk4 golfa centrālās atslēgas bloks teorētiski spēj visu to - gan aizslēgt durvis sākot braukt un atslēgt izslēdzot aizdedzi, gan secīto atslēgšanu, gan vēl šo to - tikai man tas nav vajadzīgs, un manā gadījumā pāris no tām fīčām nespēj darboties mk4 slēdzeņu neesamības dēļ - tā pati secīgā atslēgšana izpildās atslēdzot vadītāja durvi un atbloķējot pārējās - kas manā gadījumā tāpat atslēgtu visas durvis. Tas pats attiecas uz atsevišķu grabažnieka atslēgšanu.
Vai tajā laikā dažiem auto jau nebija durvju atslēgšanas menū iekš bortadatora? Izklausās drīzāk pēc kāda "drošības" iestatījuma.Varbūt kāda liktā signalizācija? Varbūt to atslēgu vajag pagrieztā vai pults pogu nospiestā stāvoklī paturēt kādu sekundi ilgāk?
Nu auto modelis pie šāda jautājuma arī jāatklāj. Jo Zaparožec un Maybach ir dažāda izpildījuma c atslēga.
Ja pa tēmu, iespējams durvju vadi pārlūzuši vai veido īssavienojumu. Ziemā vadu izolācija sacietē un virinot durvis pārlūst neatgriezeniski. Sākās dažādi elektriski brīnumi.
Vārdu sakot, nezinu par 2003. gadu, bet 2006. gada Seatam tas ir defaultais iestatījums, ka, piespriežot pogu, atslēdzas tikai šofera durvis. Kā atslēgt pārējās, augstāk jau rakstīju. Ar pogu no salona tak tev viņas atverās? Iespējams, pirms tam bija uzlikts savādāk, bet kaut kāda iemesla dēļ iestatījumi nometušies uz defaultajiem.
Bļin, autor, tu gadījumā drošības orgānos nestrādā? Katra informācija jāvelk ar stangām ārā!
Tas nav noklusētais - tas ir tavai mašīnai piekodētais; noklusējumā secīgā atslēgšana nav. Jūsu abu mašīnām šito joku var ļoti elementāri jebkurš kam ir Ross-Tech kabeļa ķīniešu klons izkodēt ārā.
Kāpēc tofika autoram tas pēkšņi iestājās, to gan nemācēšu teikt.
Drīzāk tirgiem un/vai īpašniekiem. Neesmu vēl saskāries ar mašīnu kurai būtu piekodēta secīgā atslēgšanās, lai arī, kā jau teicu, šāda funkcionalitāte ir ne tikai visām VAG grupas elektromehāniskajām centrālajām atslēgām [mk4 golfa platforma, mk4 polo platforma, B5 pastēte, C5 un D2 audī - un visam kas jaunāks par šiem], bet pat pāris deviņdesmito otrās puses aužiem kam ir pneimatiskā centrālā.
liela brēka, maza vilna, manam auto tieši tas pats - piespied pogu pultij vienreiz - atveras tikai šofera durvis, gribi atvērt visas durvis, piespied divreiz pulti
Jep, un ja atgriežamies pie autora vajadzības, tad tehniski arī sūdīgs zemējums, vai slikts kontakts var izraisīt pārāk švakru solenoīda darbību. Arī rūsa vai uz paša solenoīda, vai jebkur mehānismā/svirās.
Man gan bijis tikai tas, ka to apšuvuma plēvi bija ar "piķi" (hermētiķi) pielīmējis pie garākās sviras tieši no durvju pogas, kamēr bija silts, tikmēr likās ka solenoīds švaka, bet ziemā kā "pieķēra" un vaurs nevērās, tad uz tausti sapratu WTF
Nu bļa, te ir vācu mašīna nevis akmens laikmeta honda... Pirmkārt, centrālās motoriņš atrodas slēdzenēs. Otrkārt, pieņemot ka mašnā ir elektriskie logi, tos darbina "durvju vadības bloks", kurš atrodas attiecīgajā durvī loga pacēlāja motoriņā - ja kaut kas nedarbotos dēļ vadiem, tad nedarbotos viss kas attiecīgajā durvī.
Te viennozīmīgi ir darbs ar datoru - pat ja vēl kaut ko citu vajadzētu pēc tam darīt, tad diagnostika ar datoru pirms tam vajadzīga jebkurā gadījumā.
Tam nav/nebija sakara ar Hondu (ar tām man ir ļoti maz problēmu).
Un tagad pie lietas, sūdīgs zemējums krietni palielina nepieciešamo jaudu uz solenoīdu, tas mierīgi var neatvērt pilnībā, taču visam citam ar to mierīgi var pietikt, neatkarīgi no elektronikas daudzuma.
Un vispār - tu mani sasmīdināji - kur tu esi redzējis centrālās atslēgas motoru kurā iekšā atrodas elektromagnēts? Es vēl nekur - visur ir mazi līdzstrāvas motoriņi - konkrētajās slēdzenēs tādi paši kādus tu vari atrast izārdot kaut kādu rotaļu mašīnīti - saki, tādam vajag baigo jaudu?
Kā jau mēs te noskaidrojām, kaut kādā bezsakarā komforta blokam ieslēgusies secīgā atslēgšana - attiecīgi tas ko viņš dzird citās durvīs ir nevis "nepilnīga atvēršanās", bet gan atbloķēšanās - komforta bloks atslēdz vadītāja durvis un atbloķē pārējās; procedūra ko tie bloki ir ieprogrammēti darīt jebkurā situācijā kur pastāv varbūtība ka cilvēks varētu rasties salonā - kaut vai tikai ar pulti atsevišķi atslēdzot grabažnieku.
Tas ir pieņemot ka cilvēkam tikai liekas ka visas 4 durvis tiek mēģināts atvērt ..., tu nedzirdēsi 4 centrālās nostrādājam ja tas programmātiski atver tikai vadītāja !
Par pārējo nevaru komentēt, tā kā VAG durvju slēdzeni rokā neesmu turējis
Par manu gadījumu - redzējis un jaucis esmu to par ko runāju, kas ir šim, piedodat ja varat, nebija tik dziļas intereses rakt netā kā tas viss izskatas.
BĻAD!!! Atslēgšana un atbloķēšana priekš motoriņa ir gandrīz vienādas darbības, viss kas atšķiras atslēdzot - vēl papildus durvju pipuks izbīdās, kas notiek praktiski bez jebkādas skaņas. Katra no abām darbībām no malas izklausās kā "čak" - attiecīgi ar secīgo atslēgšanu no visām četrām durvīm atskan pa vienam "čak" [vadītāja durvis nebloķējas un pasažieru durvis šajā variantā netiek atslēgtas] - ja atslēgtas tiktu visas, tad no pasažieru durvīm nāktu "čak čak".
Tu šobrīd māci cilvēkam kurš ir remontējis šāda veida centrālās atslēgas un/vai durvīs esošos vadus vismaz ducim dažādu mašīnu to kā, tavuprāt, tā centrālā atslēga varētu darboties... Laimīgā kārtā tie vācu inženieri savas lielās algas ir saņēmuši pamatoti - ja problēma ir ar vadiem, tad apmēram vienmēr tas rezultējas tajā ka attiecīgā durve ir "mirusi", bet problēmas ar centrālo vienmēr ir aukstās lodes vai sapuvuši celiņi slēdzenes motoriņā - kas diezgan pārdomāta dizaina dēļ nekādīgi neietekmē centrālās atslēgas spēju atslēgt durvis, bet tikai komforta bloka spēju saprast vai durvis ir aizslēgtas, sabloķētas un atvērtas.
Centrālā atslēga
Sveicināti.
Lieta sekojoša - auto 2003g. centrālā atslēga visas 4 durvis aizslēdz (gan ar pulti, gan ar slēdzeni), bet atslēdz tikai šofera (gan ar pulti, gan slēdzeni)
Kad durvis atslēdz, tad ir dzirdama tā skaņa, ka atslēdzas it kā visas 4 durvis, bet realitātē tikai šofera. Kur meklēt problēmu?