Škoda Fabia auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Škoda Fabia tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Ar Škoda Fabia iepazinos tuvāk jau šī gada Auto 2022 izstādē – Monte Carlo izpildījumā. Jaunās paaudzes Fabia iekrita acīs kā izskatīgs un praktisks kompaktklases pārstāvis, ko pirms tam tikai attēlos biju skatījis. Savu pārliecību nostiprināju vien Ķīpsalas izstāžu halle. Uzskatu, ka ir potenciāls Gada auto titula kandidāts. Tā kā tas savos izmēros nu jau ir sasniedzis aigājušu Golf paaudžu (Golf 5?) izmērus, tad par galīgu mazauto to grūti dēvēt. Kā priekšā tā aizmugurē var gana ērti iesēsties, bagāžniekā vietas pietiek, lai iemestu kempinga aprīkojumu, meklējot piedzīvojumus dabā, un gan jau arī veļasmašīnai vieta atrastos, ja negribas par piegādi maksāt.

Bet nu vairāk par pašu testa auto. Fabia bija atvesta Elegance izpildījumā ar 1.0 TSI (110 Zs, 200 Nm) un 7 robu DSG. Ja 70 - 80 % laika pavadīsiet pilsētā/piepilsētā, tad 1.0 motorīts būs adekvāts. Tas ir ņiprs no starta un arī gaitā nav galīgs nīkulis. Bet, ja tas tomēr šķitīs par maz, tad piedāvājumā ir pieejams arī 1.5 TSI (150 Zs, 250 Nm), kas gan tiek piedāvāts tikai ar DSG.

Kā gan tas brauc? Pat ļoti labi! No vietas atraujas bez ierunām un veikt apdzīšanu nav problēmu, protams, izvērtējot auto dinamikas rādītājus un pretīmbraucošā potenciālo attālumu. DSG kārba klausa teju vai uz mājiena un kaut kā nepieķēru sevi pie domas “Eu! Man nevajag šito robu tagad!”. Stūre labi klausa braucēja pavēlēm un ir pietiekami precīza, lai gribētos braukt nedaudz aktīvāk. Sēdpozīcija ērta – nav šauri vai iespiesti. Sānu atbalsts adekvāts un noturēs vadītāju vietā.

Priecē, ka vismaz pagaidām ne viss ir iestumts ekrānā un tādas elementāras funkcijas kā klimatkontrole, skaļuma regulēšana un īsceļu pogas vēl ir izdalītas atsevišķi. Ziemā noteikti noderēs apsildāmais vējstikls. Šādu funkciju nu jau lietoju praksē 6. gadu un bez tās negribētu iztikt.

Vai kas nepatika? Pirmais, kas iekrita acīs kā mīnuss – kruīza kontrole uz kloķa aiz stūres. Nu vai tiešām nebūtu atradusies vieta uz stūres, lai varētu ērti aizsniegt? Vispār tas laikam būs vienīgais piesiešanās punkts, ko piefiksēju īsajā laika posmā kopā ar Fabia.

Kopumā teikšu, ka šis ir labi noslīpēts modelis. Personīgi favorīts noteikti būtu 1.5 TSI Monte Carlo izpildījumā!

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Skoda fabia vienmēr asociējās ar tādu ekonomisko galu "mazajām" mašīnām, bet nu 1.5 TSI Monte Carlo jau diezgan sālīti - sākot no 22900...

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Fabia man arī tā parasti asociējās. Piedāvātu tam 1.5 arī manuāli, tad gan jau tas cipars sāktu patīkamāk izskatīties.

Diemžēl tagad tā ir tendence, ka viss paliek dārgāks. 23k EUR plus kādas ekstras, protams, ir pasalīti par it kā mazauto, bet ietekmēt mēs īsti to nevaram. Piemēram, mans Focus ar 1.0 un 6MT 2017. gadā maksāja nedaudz zem 15k EUR. Tagad līdzvērtīgi aprīkots jau grozās pāri 20k EUR.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu fabijai pat sliktākās pakotnes mazo motoru brīnumi jau ir 15k (bāzes cena ar 0 ekstrām)... 1.0 MPI 5MT ar saviem 80zs... Kādus 4 gadus atpakaļ šādu fabiju šķiet varēja dabūt par kādiem 11-12k.

Šķiet, ka Carwow vienreiz skatījos video par to, ka Eiropā lētie mazie auto izmirst... Drusku žēl, jo vienmēr jau ir pieprasījums. Pašam tagad arī vairāk der tieši kaut kas no mazā gala, jo vajadzība pēc mega liela salona nav, dzīvojam Rīgā un nobraukums līdz ar to arī ir pietiekami mazs, lai gribētos tērēt milzu naudu par mašīnu, kas nemaz netiek tik daudz lietota. Diezgan sālīti braukt ar 20k+ vērtu auto, ja nobrauc teiksim 10k gadā un mega ceļojumos arī nebrauc. Skaidrs, ka mazlietots/lietots jau maksā lētāk, bet tāpat tās cenas būs lielākas, nekā auto, kurš jauns maksāja jau krietni lētāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Šausmas cik milzīgi neērti ka kruīza slēdzis nav uz stūres, ārprāts vienkārši...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti