Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

SUV dīzelis

Borgore Reģ.: 28.10.2017

Sveiciens manam milakajam forumam! 

Radas diskusija, kadi reali SUV ar dizeli ir ekonomiskakie videja paterina zina sobrid? Teiksim lidz 7l/100. Letais variants KIA, Hyundai, vel?

 
1 2 3 4
iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

WALA rakstīja: Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

Jeb pārāk mazs samplis + vēlmju domāšana. 

Ir diezgan bieži dzirdēts, ka ar 98 benzīnu var nobraukt vairāk. un visiem ir pierādījumi. Daudziem šķiet, ka oktānskaitlis nozīmē benzīna "spēku"

Cik esmu eksperimentējis, ar 98o patiešām var nobraukt vairāk, jo vidējais patēriņš samazinās. Vai būtiski - teiktu, ka ne. Varbūt kādi 0,2-0,3l uz simtu vai kā tā.

Attiecībā uz visu pārējo - dižu atšķirību neesmu manījis. Auto uzvedība liekas tāda pati.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: darklight!Tu beidzot iedosi to infu par ieteikto 98,man jau apnika gaidīt.Kusties ātrāk.

"un 95 apēd vismaz par litru vairāk."nu var tak tak pļūtīt bet tik šķidri ir jāmāk,laikam domā ka visi ir lohi kā pats.

Kādu infu tu gribi? Ņem Seat Leon 2 FR vai Cupra, vai Golf5 GTI, vai kāda analoģiska Audi manuāli un lasi! Nu vēl varu rīt priekš tevis nofočēt, kas uz bākas vāciņa iekšpusē rakstīts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Nesauc citus savā vārdā neveiksminiek,viss tavs mūžs lūžņos un pļūtīšana pa trīs mēmiem.

Tagad pieej pie spoguļa un to atkārto, jo tā frāze tev labi piestāv Man pēdējais motors kuru bija vērts barot ar piekto bija pirms 7 gadiem, un tā bija nejaušība - ja ne golfa dzimtais nemotors ar kuru nobraucu bik virs pusgada, tad teiktu "pirms 15 gadiem" - lai arī tajā laikā nejēdzu ka jālieto astotais.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 5 Atbildēt

Pats pat nepamanīji, kā apstiprināji savu lūžnu statusu. Mūsdienās 98 lieto tikai lūžņi un ekskluzīvie auto - un ir skaidrs, ka otrais tev nav un nebūs. 

Liet 98 mašīnai, kuras ECU ir optimizēts uz 95, neko labu nedos.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Nevajag izrādīt sajēgas trūkumu par motora darbības princiem. Ne jau motora vadības bloks ir tas, kas nosaka kādu degvielu vajag lietot - to, kādu oktānskaitli un kādu daudzumu degvielas vajag, nosaka motors, un vadības bloks var tikai iziet uz zināmiem kompromisiem. Attiecībā par to ko lieto mūsdienu mašīnas - mūsdienās ir diezgan izplatīta tiešā iesmidze kas, es pieņemu, oktanskaitli līdz zināmai robežai padara otršķirīgu, un atlikušie netiešās iesmidzes motori [es par jauniem runāju, protams] lielākoties ir nīkuļi vai darba zirgi, nokonfigurēti lietošanai ar piekto.

Protams, lietot mašīnā kurai motors ir paredzēts piektajam, astoto, ir bezjēdzīgi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Es tak jau teicu, es tik ar pedāļauto esmu braucis. Un vispār neko nesaprotu, kā motors darbojas. Oktānskaitlī ir spēks!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Oktānskaitlī ir spēks tāpat kā eļļu izvēlas 5w30, 0w30 pēc cipariem nevis specifikācijas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

iciks rakstīja:

eidis rakstīja:

WALA rakstīja: Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

Jeb pārāk mazs samplis + vēlmju domāšana. 

Ir diezgan bieži dzirdēts, ka ar 98 benzīnu var nobraukt vairāk. un visiem ir pierādījumi. Daudziem šķiet, ka oktānskaitlis nozīmē benzīna "spēku"

Cik esmu eksperimentējis, ar 98o patiešām var nobraukt vairāk, jo vidējais patēriņš samazinās. Vai būtiski - teiktu, ka ne. Varbūt kādi 0,2-0,3l uz simtu vai kā tā.

Attiecībā uz visu pārējo - dižu atšķirību neesmu manījis. Auto uzvedība liekas tāda pati.

Meitai brīva izvēle 95/98 un tad 95 auto vnk gāž 98. Nekāds efekts netiek ziņots. Domu spēks tas vien

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu, manuprāt, vadības bloks var liesināt maisījumu, kamēr sākas detonācija, kuru indicē "knock" devējs. Skaidrs, ka ar 98-o var būt liesāks degmaisījums, nekā ar 95. Tātad, neliela ekonomija būs pat tiem motoriem, kuriem 98. nav obligāti vajadzīgs.

Otrkārt, 98-ajam vai nu ir mazāks, vai vispār nav etanola piejaukuma. Arī tas dod efektu, jo etanolam mazāka siltumspēja, tātad, 98-nedaudz lielāka siltumspēja, kā 95.

Treškārt, 98. labāk uzglabājas, ja jābrauc maz, piemēram, ziemā. Tā paša etanola neeamības dēļ.

Ceturtkārt, ir ticams, ka ar 98-to var būt labāki atgāzu rādītāji TA.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

Darbība ir pretēja - identificējot detonāciju, maisījumu gatavo liesāku. Attiecīgi nelielai ekonomijai jābūt 95, 98 drusku vairāk jaudas

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Nu. domāju, tev vajadzēs koriģēt savu "datu bāzi" šajā jautājumā. Visi avoti nez kāpēc apgalvo pretējo : piem, the ECU may also request a richer mixture to prevent detonation; A rich Air/Fuel Mixture runs cooler than a lean mixture. A lean mixture can get too hot and detonate.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Speciālists Degvielas padeve un aizdedze ielas mašīnām ir nesaistīta - degvielas padeves aprēķini dzīvo savu dzīvi un koriģējas pēc lambdas, aizdedzes momenta aprēķini arī dzīvo savu dzīvi un koriģējas pēc detonācijas devēja. Es pat nebrīnītos ja standarta motoru vadības blokiem nebūtu funkcija - detonācijas dēļ izmainīt degmaisījumu - jo ielas mašīnai kaut kas tāds ir pilnīgi nevajadzīgs - degvielas padeve ir saregulēta tā lai to nevajadzētu darīt, un ja ar detonāciju tomēr netiek galā, tad avārijas režīms - tā tik programmējamiem vadības blokiem var izdarīt lai vīlētu dzelzi gāžot pa trasi pasargātu no izjukšanas.

Lielāks patēriņš ar piekto ir motoriem, kam dzelzis ir nokonfigurēts darbībai ar astoto un kur ar piekto ir neoptimāli vēla aizdedze, līdz ar to - griezes moments, kas jākompensē padodot vairāk gaisa, līdz ar to degvielu. Parastu ielas motoru gadījumā viens no faktoriem būs cilindru pildījums zemos apgriezienos - jo motors labāk darbojas apakšās, jo smagāk tas izjutīs piekto. Tā nu manam piemineklim, 2.3 kvatrai, uz šosejas ar piekto bija +2 litri [+30%], golfam +1 litrs [+15%], kamēr taviem zālespļāvējiem, kurus iešanai vajag iegriezt uz 6k lai ieslēdzas vēteks, nav nekādas starpības 😅

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Kad es ko tamlīdzīgu atļāvos uzraktīt, kāds viszinis teica "Nevajag izrādīt sajēgas trūkumu par motora darbības princiem. "

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības - nu varbūt vienīgi otrais ir kaut cik pareizs, nestrīdēšos. Vadības bloks mūsdienās neko neliesina - tik liess degmaisījums ka sāk detonēt zem vidējas slodzes neierakstās atgāzu normās. Esi dzirdējis ka kāds ražotājs spēlētos ar liesdedzes motoriem? Astoņdesmitajos un agrāk viens otrs ražotājs ar to spēlējās, jo tad bija pajāt par slāpekļa oksīdiem - mūsdienās tas ir neiespējami, un tāpēc tā vietā tiek lietota tiešā iesmidze kas mazu degvielas daudzumu iesmidzina tā, lai sadegšanas procesā piedalītos tikai daļa degkamerā esošā gaisa. Degmaisījumu jau kādus 40 gadus koriģē pēc lambdas - un mūsdienās jau pasākuši taisīt motorus kas var iztikt bez trekninājuma.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pilnīgas muļķības - nu varbūt vienīgi otrais ir kaut cik pareizs, nestrīdēšos. Vadības bloks mūsdienās neko neliesina - tik liess degmaisījums ka sāk detonēt zem vidējas slodzes neierakstās atgāzu normās. Esi dzirdējis ka kāds ražotājs spēlētos ar liesdedzes motoriem? Astoņdesmitajos un agrāk viens otrs ražotājs ar to spēlējās, jo tad bija pajāt par slāpekļa oksīdiem - mūsdienās tas ir neiespējami, un tāpēc tā vietā tiek lietota tiešā iesmidze kas mazu degvielas daudzumu iesmidzina tā, lai sadegšanas procesā piedalītos tikai daļa degkamerā esošā gaisa. Degmaisījumu jau kādus 40 gadus koriģē pēc lambdas - un mūsdienās jau pasākuši taisīt motorus kas var iztikt bez trekninājuma.

Ja šis nav liess tad kas ir?

en.wikipedia.org/wiki/Stratified_charge_engine

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tas ir? Tā ir degvielas sadedzināšana neizmantojot visu degkamerā esošo skābekli. Liesdedze tā ir tikai tad ja rēķina sadedzinātās degvielas daudzumu pret degkamerā esošā skābekļa daudzumu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

n simple terms a stratified charge engine creates a richer mixture of fuel near the spark and a leaner mixture throughout the rest of the combustion chamber. The rich mixture ignites easily and in turn ignites the lean mixture throughout the rest of the chamber; ultimately allowing the engine to use a leaner mixture thus improving efficiency while ensuring complete combustion.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, es to esmu lasījis. Bet es arī esmu lasījis, piemēram, to kā BMW tiešā iesmidze darbojas, un kāpēc tur ir ļoti kritiski izmantot pareizās sveces... Viennozīmīgi tiešās iesmidzes mērķis nav tāds, kā tur aprakstīts, tā vienkārši sanāk, jo kompresijas takts laikā gaiss virpuļo un tāpēc nevar padot degvielu tikai vienā punktā - tas ir stipri savādāk nekā septiņdesmito un astoņdesmito gadu liesdedzes motoros, kur cilindrus tiešām arī piepildīja ar liesu degmaisījumu, tikai ap sveci padeva treknāku.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Kamēr tauta lauž šķēpus par benzīna veiktspēju, autors jau brauc ar savu ekonomisko dīzeli. Vai tomēr nē?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Klau, kilogramu skaitītāji, ka ar elektroauto baterijām?

Viss štokos 👍 viņas rokās nav jānes, spiež pie aspHalta un nafta NAV jāpērk ❤️

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Lieliska atbilde. Tad jau sanāk, ka tie SUV nīdēji ir iedomājušies, ka tos viņu piesauktos 300kg nes rokās un auto tādēļ lido pa gaisu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja:

KartejaisJ rakstīja:

Borgore rakstīja: Vari dazus VW modelus un izlaiduma gadu nosaukt? Cik skatijos ari VW paterins salasijas.

2019 Seat Tarraco 4drive. 

Ar ziemas riepām siltā laikā uz šosejas zem 6.5.

Kārtīgā ziemā ap 7. Pilsētā mazliet virs 9. 

Bet nu braucu ar mierīgu kāju.

Nissan Xtrail 2019 i-4x4 CVT 2.0dci 7 sēdvietas(tātad 'smagais' variants),

 3 cilvēki un dažas somas, weekenda tripiņš uz Igauniju.

 Pilna bāka 60l aptuveni 80% šosejas un 20% pilsēta, ar vairakām apstāšanām pie apskates objektiem, lampiņa iedegās un nobraukti 866km. Nav skriets bet nav arī galīgi sēņots- kruīzs un ievēroti visi ātruma ierobežojumi.

 Ņemot vērā to, ka kompī vel rāda ka var nobraukt ~100km tatad ~10L atlikums bākā, iztērēti ap 50L un pēc izreiķinatā sanāk, ka patēriņš 5.7L/100km. Kompis rāda 6.7L tātad melo uz aptuveni vienu litru.

Pieleju nestē līdz atsitienam un ielieti ir 52L, bet pēc lampiņas iedegšanās vēl līdz tankam pārdesmit km pabraucu.

Un tas vēl ir uz mīkstā sastāva ziemenēm kurām ir 5mm tātad nederīgas nākamajai ziemai un šovasar nobraukšu.

 Ar normalām vasarenēm, varētu vēl dabūt nost un domāju ka pat pie 5L uz simtiņu tādā šosejas režīmā tad būs.

Ikdienas darbos pa pilsētu(Rīga-pierīga) kur teiktu sanāk 60% šoseja un 40% pilseta, nav sanācis tā reali notestēt, tik pēc kompja rādītā 7.3L/100km, reālitātē sanāk tad mazāk...

Ikdienā neskrienu, īpaši pa pilsetu, jo kāda jēga? Tātad nav smaga kāja.

  Nebūt nav slikti priekš liela izmēra SUV. 👍

Melo visi, sākot ar dus sūkni..Nu labi, kaut ko nepasaka...Nissan Pathfinders 2,5d ar 17R 265/70 ruļļiem arī tikai 7/8 l uz 100km. Ko tas 1-2l konkrēti atrisina? 

Paņem Subaru Tribeca vai Outback ar beņdžas dzinēju un kādu laiciņu varēs pabraukāties bez visādiem dīzeļ kakalizātor urīna uc problēmām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nu tik gudrs,visu zin,ģēnijs bet brauc ar lūzni un uz gāzes.Es teiktu visas zināšanas kaķim zem astes jo dzīvē netiek pielietotas/izmantotas,varētu naudā peldēties bet nē,tikai gateris un guļošie ciskudrilles.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirms lūžņojies, paskaties ar ko pats brauc. Nerunājot nemaz par to ka, iedomājies tikai - manas zināšanas ir nākušas tīri praktiskā ceļā, "biezas grāmatas" (c) Gints Kalniņš lasījis neesmu, vienkārši ir nācies pakāpeniski iegūt zināšanas kas nepieciešamas lai sabakstītu motoram no nulles regulāciju, un tur, kur kaut kas nedarbojas, saprast, kāpēc nedarbojas un kā to risināt. Ja tu pats regulētu savam kapeikpislim vadības bloku, tu arī paliktu gudrāks Visbeidzot, par gāzi - a kas tur tāds ir? Mums te Nomiks nopirka jaunu CR-V un pārdesmit štukas nobraucis uzlika gāzi. Ja kaut kur jākaunas, tad tev, par braukšanu ar dīzeli - to ka es braucu ar gāzi var redzēt tikai tad, kad mans golfs stāv pie gāzes cisternas, bet to ka tu ar dīzeli var manīt visu laiku

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Beidzot brauc?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Reizi nedēļā vienu līkumu izbraucu; doma ka vajadzētu maija laikā beidzot aizbraukt līdz apskatei

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 1 Atbildēt

darklight rakstīja: Kamēr tauta lauž šķēpus par benzīna veiktspēju, autors jau brauc ar savu ekonomisko dīzeli. Vai tomēr nē?

Sanemu lab padomu, talak entuzisti var lauzt virtualos skepus

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, es to esmu lasījis. Bet es arī esmu lasījis, piemēram, to kā BMW tiešā iesmidze darbojas, un kāpēc tur ir ļoti kritiski izmantot pareizās sveces... Viennozīmīgi tiešās iesmidzes mērķis nav tāds, kā tur aprakstīts, tā vienkārši sanāk, jo kompresijas takts laikā gaiss virpuļo un tāpēc nevar padot degvielu tikai vienā punktā - tas ir stipri savādāk nekā septiņdesmito un astoņdesmito gadu liesdedzes motoros, kur cilindrus tiešām arī piepildīja ar liesu degmaisījumu, tikai ap sveci padeva treknāku.

Kritiskas pareizās sveces jo degmaisījums ir liesāks un to ir grūtāk aizdedzināt. Kā Tu praktiski iztēlojies sadedzināt daļu no cilindrā esošā skābekļa? Jo mazāk degvielas pret to pašu daudzumu gaisa jo straujāk notiek sadegšana, līdz brīdim kad sākas detonācija(tā kļūst nekontrolējama)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nekāda sakara ar liesumu - svecei jāaizdedzina degviela kura vai nu tiek iesmidzināta, vai tiktikko atpakaļ tika iesmidzināta - nepareizas sveces var rasties ar dzirksteli strūklā vai pārāk tālu prom no tās [piemērs bija ar svecēm kuras trāpās tieši strūklā]. Kā es praktiski iztēlojos daļas skābekļa sadedzināšanu? Nu tā - iesmidzinot degvielu kompresijas takts beigās, kad tai ir jāsadeg un tādējādi nodrošinot ka tā nepagūst sajaukties ar visu gaisu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, es to esmu lasījis. Bet es arī esmu lasījis, piemēram, to kā BMW tiešā iesmidze darbojas, un kāpēc tur ir ļoti kritiski izmantot pareizās sveces... Viennozīmīgi tiešās iesmidzes mērķis nav tāds, kā tur aprakstīts, tā vienkārši sanāk, jo kompresijas takts laikā gaiss virpuļo un tāpēc nevar padot degvielu tikai vienā punktā - tas ir stipri savādāk nekā septiņdesmito un astoņdesmito gadu liesdedzes motoros, kur cilindrus tiešām arī piepildīja ar liesu degmaisījumu, tikai ap sveci padeva treknāku.

Jā, rekur manā pedāļauto pasaulē ir tāds kā enerģijas nezūdamības likums un ar oktānskaitli nav iespējams panākt vairāk enerģijas izspiešanu no degvielas, ja ir sanācis iemācīties kā to izdarīt bez oktānskaitļa pat tad, ja to kaut kādu iemeslu dēļ nedrīkst saukt par "liesdedzi", lai vai ko tas vienīgajā un pareizajā formulējumā nozīmē bezpedāļu pasaulē.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 1 Atbildēt

ZZZZ rakstīja:

Krokodils rakstīja:

KartejaisJ rakstīja:

Borgore rakstīja: Vari dazus VW modelus un izlaiduma gadu nosaukt? Cik skatijos ari VW paterins salasijas.

2019 Seat Tarraco 4drive. 

Ar ziemas riepām siltā laikā uz šosejas zem 6.5.

Kārtīgā ziemā ap 7. Pilsētā mazliet virs 9. 

Bet nu braucu ar mierīgu kāju.

Nissan Xtrail 2019 i-4x4 CVT 2.0dci 7 sēdvietas(tātad 'smagais' variants),

 3 cilvēki un dažas somas, weekenda tripiņš uz Igauniju.

 Pilna bāka 60l aptuveni 80% šosejas un 20% pilsēta, ar vairakām apstāšanām pie apskates objektiem, lampiņa iedegās un nobraukti 866km. Nav skriets bet nav arī galīgi sēņots- kruīzs un ievēroti visi ātruma ierobežojumi.

 Ņemot vērā to, ka kompī vel rāda ka var nobraukt ~100km tatad ~10L atlikums bākā, iztērēti ap 50L un pēc izreiķinatā sanāk, ka patēriņš 5.7L/100km. Kompis rāda 6.7L tātad melo uz aptuveni vienu litru.

Pieleju nestē līdz atsitienam un ielieti ir 52L, bet pēc lampiņas iedegšanās vēl līdz tankam pārdesmit km pabraucu.

Un tas vēl ir uz mīkstā sastāva ziemenēm kurām ir 5mm tātad nederīgas nākamajai ziemai un šovasar nobraukšu.

 Ar normalām vasarenēm, varētu vēl dabūt nost un domāju ka pat pie 5L uz simtiņu tādā šosejas režīmā tad būs.

Ikdienas darbos pa pilsētu(Rīga-pierīga) kur teiktu sanāk 60% šoseja un 40% pilseta, nav sanācis tā reali notestēt, tik pēc kompja rādītā 7.3L/100km, reālitātē sanāk tad mazāk...

Ikdienā neskrienu, īpaši pa pilsetu, jo kāda jēga? Tātad nav smaga kāja.

  Nebūt nav slikti priekš liela izmēra SUV. 👍

Melo visi, sākot ar dus sūkni..Nu labi, kaut ko nepasaka...Nissan Pathfinders 2,5d ar 17R 265/70 ruļļiem arī tikai 7/8 l uz 100km. Ko tas 1-2l konkrēti atrisina? 

Paņem Subaru Tribeca vai Outback ar beņdžas dzinēju un kādu laiciņu varēs pabraukāties bez visādiem dīzeļ kakalizātor urīna uc problēmām.

Neredzu kāpēc ar smirdīgu bendžu būtu jabraukā kam  +/- ekvilalentam litrāžas auto co2 uz kilometru ir lielākos rādijumos nerunajot par kkādiem vecākiem spēkratiem, kam tas pamata 'Euro2/3' katalizators jau sen ir izdedzis un sairis un dabā spļauj pa taisno visu ārā, vai vēl labāk ar kaut kādu trolejbusu- kam nākotne ir nobraukt savus 500km un tad stundām ilgi esi spiests dirnēt pie vada jeb darīt ko citu nevis braukt uz galamērķi.

Iepriekš honda accord unītis i-ctdi 2.2L dīzelis manuālis,

 Bez smagas kājas braucot, kombinētajā ciklā vidējais 4.8L ikdiena.

 Uz šosejas Rīga-Sigulda ir braukts tā, ka kompī rāda 3.8L/100km pie 90kmh kruīza. 😉

 Ar vienu bāku kas bija 65L vēsi varēja nobraukt 1100KM līdz lampiņai. Jeb reāli esmu Frankfurte - Rīga, vairākas reizes nobraucis ar vienu bāku. Turp ceļš gan sanāca līdz ~Lodzai(ap 850km) jo autiņš piekrauts pilns līdz augšai un vieta tajā unītī bija daudz. 

 Protams ja spiedi pilnu pulksteni un gāja labi, tad kāda vairs ekonomija.

Salīzinot kaut viena koncerna ietvaros CO2 Outback 2020g 2.5i(169hp/252Nm) izspļauj 169g/km tikmēr pēdejais viņu 2.0(150hp/350Nm) boxer dīzelis kas bija 2015g izspļāva 145g/km. 

 Xtrail gadījumā manējais 2L dīzelis 158g/km un jaunais 1.5L bendžas 3cilindru MHEV hibrīds 161g/km... (Par dzinēja ilgmūzību nemaz nerunājot)  😄 

  Nu tad KUR bendzīnieki ir zaļāki?!??? Es teiktu ka tieši pretēji!

 Besī šī dīzeļu norakšana, tikai tapēc ka pēdejos 10 gadus reklāmas tā ir izskalojušas smadzenes, ka pat reāliem neatkarīgajiem testiem cilvēki netic, jo tak pa televizoru koorperācijas saka, ka tieši dīzeļu dēļ pasaule iet pa skuju taku!!! (Tik sadārdzinot cenas automobīļiem, jo redz var atsauktie)

darklight Reģ.: 29.10.2013
6 2 Atbildēt

Tu nepateici neko jaunu. Visiem ir labi zināms, ka dīzelis ir ekonomiskāks, attiecīgi saražo mazāk CO2. Problēma ir tajā, ka dīzelis saražo vēl visādus mēslus un par kārtu vairāk nekā benzīnnieks. Līdz ar to dīzeļa īstā stihija ir tālie gabali (kā jau pats arī teici), bet pa pilsētas sastrēgumiem ikdienā ar tādu mīcīties nav forši. Arī tāpēc, ka benzīns smaržo, bet dīzelis smird 😄 Tā tas vienkārši ir.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev tiešām ir tik ļoti izskalotas smadzenes ka jāpiesauc oglekļa dioksīds vai kā? Pastāsti labāk kad tu pēdējo reizi redzēji "smirdīgo benzīnnieku" paātrināmies stipri kūpam Jā, un labi ka tu piesauci katalizatorus - benzīnniekam katalizatori ir vajadzīgi lai sadedzinātu to nelielo benzīna daudzumu kas nesadedzis iet laukā pa izpūtēju - lasu ka tāds atmosfērā kļūst par ozonu. Kamēr smaržīgajiem dīzeļiem bez kvēpu filtra pa izpūtēju nāk kvēpi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Krokodils tava  kooRperācija nepasaka kāpēc tauta brauc ar faterlandes 3nieka dīžeļiem 😜 nevis ar hondas i-ctdi 2,2 kuram kombinetajā ciklā 4,8l uz 100 🙈

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Straujupīte vai jauns dīzeļa tirgotājs? Cena zema, kā ar kvalitāti?

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Tu nepateici neko jaunu. Visiem ir labi zināms, ka dīzelis ir ekonomiskāks, attiecīgi saražo mazāk CO2. Problēma ir tajā, ka dīzelis saražo vēl visādus mēslus un par kārtu vairāk nekā benzīnnieks. Līdz ar to dīzeļa īstā stihija ir tālie gabali (kā jau pats arī teici), bet pa pilsētas sastrēgumiem ikdienā ar tādu mīcīties nav forši. Arī tāpēc, ka benzīns smaržo, bet dīzelis smird 😄 Tā tas vienkārši ir.

Sākumā visi brauca ar benzīnu, bet tad izdomāja, ka tas rada vairāk CO2, tātad dīzelis ir labāks. Pēc laika izdomāja, ka dīzelis rada citas lietas un tāpēc labāka ir elektrība. Pēc laika izrādīsies, ka elektrības nepietiek un ir brīnišķīga lieta - benzīns

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja:

darklight rakstīja: Tu nepateici neko jaunu. Visiem ir labi zināms, ka dīzelis ir ekonomiskāks, attiecīgi saražo mazāk CO2. Problēma ir tajā, ka dīzelis saražo vēl visādus mēslus un par kārtu vairāk nekā benzīnnieks. Līdz ar to dīzeļa īstā stihija ir tālie gabali (kā jau pats arī teici), bet pa pilsētas sastrēgumiem ikdienā ar tādu mīcīties nav forši. Arī tāpēc, ka benzīns smaržo, bet dīzelis smird 😄 Tā tas vienkārši ir.

Sākumā visi brauca ar benzīnu, bet tad izdomāja, ka tas rada vairāk CO2, tātad dīzelis ir labāks. Pēc laika izdomāja, ka dīzelis rada citas lietas un tāpēc labāka ir elektrība. Pēc laika izrādīsies, ka elektrības nepietiek un ir brīnišķīga lieta - benzīns

Nebūs taisnība. Sākumā visi brauca ar elektrību. Pēc laika izrādījās, ka benzīns ir labāks. Tālāk - kā raksti...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tev tiešām ir tik ļoti izskalotas smadzenes ka jāpiesauc oglekļa dioksīds vai kā? Pastāsti labāk kad tu pēdējo reizi redzēji "smirdīgo benzīnnieku" paātrināmies stipri kūpam Jā, un labi ka tu piesauci katalizatorus - benzīnniekam katalizatori ir vajadzīgi lai sadedzinātu to nelielo benzīna daudzumu kas nesadedzis iet laukā pa izpūtēju - lasu ka tāds atmosfērā kļūst par ozonu. Kamēr smaržīgajiem dīzeļiem bez kvēpu filtra pa izpūtēju nāk kvēpi.

Šiem cilvēkiem var tikai pajautāt, kādēļ negrib dzīvot dabiski un attiekties no ūdeņraža hidroksīda un E948 lietošanas uzturā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

www.agriland.ie/farming-news/electric-john-deere-tractor-runs-for-4-hours-on-a-charge/

Un šim pat traktoristu nevajag:

John Deere jauns autonomais akumulatoru elektriskais traktors

www.youtube.com/watch?v=kHnMPIOqzTE

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kā koncepts jau skaists. Tikai mērogs neatbilst realitātei - tāda mēroga lauksaimniecībai, kas to varētu atļauties, tas ir par mazu. Sīksaimniecībai ne tuvu pa kabatai.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tas mūsu bio zemnieks JAU strādā te! Tie nav pasta paciņu ratiņi...Bet JD IR tikai dārgs rūpnīcas resursu experiments 😡 Nevar salīdzināt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Strādā ? Es kaut kā neatceros, ka tajā video būtu minēts, kādu lauka platību var apstrādāt, teiksim, kultivēšanas režīmā ar vienu uzlādi, cik ilgu laiku prasa uzlāde utt. Skaidrs, ka jebkurā gadījumā tāds lietojams tikai māju, jeb uzlādes punkta tiešā tuvumā. Arī šis ir tikai eksperiments, saprotams, daudz lētāks nekā JD.

Te ir vēl viens JD "kabeļa traktors" no 2019.gada, jo e-traktors ar kabeli iznākot 2x lētāk, nekā bateriju, saprotams, pie lauka vajag pievilkt vismaz pārsimt kW elektriskās jaudas:

www.producer.com/crops/deeres-new-electric-tractor-tosses-the-battery/

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Hmm 1000m kabelis patiešām beigās iznāk nemaz tik smags nav - aptuveni 4 tonnas, vienīgi cik tādus "ievilkšanas/iztīšanas ciklus tāds iztur ( pieņemot ka netiek citādi mehāniski čakarēts, kaut protams prasītu "nejēdzīgu" piesardzību) ???

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tas mūsu bio zemnieks ražo pārtiku cik procentiem iedzīvotāju? Cik ir tādu, kas var atļauties viņa paštaisīto tratoru, nemaz nerunājot par JD, atļauties apmaksāt?

Jā, kā hobija prototips ir OK, bet Maximā tāpat rindas stāvēs pēc dīzeļtraktoru saražotā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vēl viens aspekts šādiem elektriskiem traktoriem - pie katra lauka jau nav uzlādes stacija, un faktiski sanāk ka parasta dīzeļtraktora vietā lai varētu strādāt 8 darba h no vietas jau vajadzīgi divi traktori ... Un teiksim aršanas laikā  tehnika mēdz strādāt turpat  24 h stundas no vietas mainoties vadītājiem, tad vispār iznāk pilnīgs sviests, pie kam dīzeli var pievest ar piekabi un kamēr vadītājs apēd pusdienas/vakariņas, tikmēr traķis jau "pilns" , bet šeit ...

Tācu ir vietas kur elektriska tehnika ir īsti vietā, tik nu ārā uz lauka  - vēl ilgi tas būs garām, nu ja nu vienīgi var uzlikt kā uzkabi/piekabi šādam traktoram ar vēl vienu velkošu asi, un ar iespēju to veikli nomainīt uz nākamo + tai "astē" uzkabināt visus agregātus ... t.i. klasisko traktora dizainu attiecīgi būtu sapratīgi iesālīt ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Principā pareizi izplānojot (kā zāli pļaujot) traktoram var piekabināt arī vadu. Un tad galīgi mierīgi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas nav reālistisks scenārijs, pat sievastēvam laukos zemes ir pa kādiem 10-20 ha "gabalā", bet paša gabali vismaz 4 un savstarpēji nekādi nesavienojas (ar mazāko atstatumu "pa taisno" 1+ km) ... ar nomātajiem gabaliem reizēm vispār lielsaimnieki ņem transporta firmas lai aizvestu kombainu uz attālāku lauku ...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tev tiešām ir tik ļoti izskalotas smadzenes ka jāpiesauc oglekļa dioksīds vai kā? Pastāsti labāk kad tu pēdējo reizi redzēji "smirdīgo benzīnnieku" paātrināmies stipri kūpam Jā, un labi ka tu piesauci katalizatorus - benzīnniekam katalizatori ir vajadzīgi lai sadedzinātu to nelielo benzīna daudzumu kas nesadedzis iet laukā pa izpūtēju - lasu ka tāds atmosfērā kļūst par ozonu. Kamēr smaržīgajiem dīzeļiem bez kvēpu filtra pa izpūtēju nāk kvēpi.

Rīga-pierīga, vismaz reizi dienā ir kāds vecs vismaz pus ļimu nobraucis 20gv+ šrots, kura aizmugurē gaiss smird kā pēc tiem 125cc rolleristu zāģētājiem un jāslēdz ir kabīnes recirkulācija savādak sasūc smirdīgo gaisu no āras un nosmakt var. Jo nekādi krutie kabīnes filtri tur nelīdz.

 Nerunajot par noklapējušajiem dzinejiem kam griežas zili dūmi.... Un bendzīniekiem ta skatē nav nekāda 'atgažu pārbaude' tādi skati iziet ar visu to ka dūmo no eļļu dedzināšanas un no tā rada neizmērojami augstākus papildus izmešus ne kā dīzelis kam viss ir vietā.

 Nezinu nevajag gudrot visādus šķūningus griežot āra visu, čipojot cik vien var... tapēc kad tāds indivīds iedomājas, ka ar savu vidusskolas izglītību domā, ka ir gudraks par ražotāju inženieriem, tad arī nebūs problēmu.

 Man nedz 2007g 'Euro4' marķejuma dīzelis ar 300k nobraukumu nedz tagad 'Euro6 W' marķējuma dīzelis pieliekot degunu pie izpūtēja nesmird un deguns nekņud, pat ostot-elpojot tur minūti(smaržo pēc parasta silta gaisa) Dūmi ar nekādi nenak ārā, pēdēja skatē dūmainība 0.05. Jo visi filtri ir vietā un tie darbojas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

". Un bendzīniekiem ta skatē nav nekāda 'atgažu pārbaude' "

Kas tās par muļķībām ? Gan normas ir, gan pārbaude notiek.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Pēdējais benzīns ar ko gāju skati bij 2009 gadā. Vismaz tad piebrauc pie galvenajiem vārtiem, izpūtējā neko nebāza un nemērija. Tīri tikai tehnisko nočekoja un viss. (reiz- kāds ~2005 gads, pat esmu izgājis arī ar motoru kas ēda elļu un dūmoja- ielēju 'stop smoke' gan eļļas piedevu gan degvielas piedevu dūmošana samazinājās, bet protams ne pilnībā un neko par to neteica, ka nāca minimāli zili dūmi no izpūtēja kamēr tur darbojās.(Antenas ielas skate)

 Protams varbūt tagad ir kas mainījies jo kopš 2010 gada skates ir bijuši tikai dīzeļi kur jabrauc virspirms 'atgāžu pārbaudē'

p.s. Nekad neesmu tajās izgāzies(3 autiņi) un vienmēr izgājis ar pirmo, bieži ar nullīti. 😉

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nav ne reizi izlaista atgāzu pārbaude (kašķa gan nekad nav bijuši). Būsi biis paģirains vai kāda cita ienmesla dēļ nevērīgs tajā 2009 skatē. 

Man gan arī ir jautājumi kā apskati izgājuši tie auto satiksmē ar zvērīgu degošas eļļas smaku vai pat ziliem dūmiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nevajag diži brīnīties, jo reizēm tie zilie dūmi ir tīri kaut kādas pāris blīvgumijas (piem. vārstiem) kuras ir "beigušas savu efektīvo mūžu" un auto nereti ir tik "nejauns" ka neviens nav gatavs veltīt 200 EUR šī darba izveikšanai, kaut pašas detaļas "kapeiku" vērtas ...

Un uzturēt auto tip top kondīcijā - vai nē  ... nu tas jau redzams "jaunatnē" - "labāk elektro auto" ... "jo tiem jau nekas nelūzt" ...

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Cilvēki vienkārši paliek gudrāki, naftalīna smakas māktajiem ir par ko bolīties.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kur tu tādas mašīnas atrodi, man nav ne jausmas Man nekad, atkārtoju vēlreiz, nekad aiz tāda benzīnnieka nav sanācis braukt - aiz dīzeļiem "kur spēks slēpjas kvēpos", dēļ čipšķūninga vai dēļ kāda bojājuma, gan -  ir gadījies bik pabraukt pa apvedceļu ar benzīnnieku kur atmetoties spogulī varēja ieraudzīt aizmugurē migliņu - bet nu tur mašīnas īpašnieks uzbūvējot kartera ventilāciju bija nolohojies, dēļ kā brauciena laikā tika piedirsta visa motortelpa ar eļļu

Par tavu piemēru - nu ļoti skaista pirksta salīdzināšana ar krānu. Un tagad parādi to smirdīgo un kūpošo EURO 6 benzīnnieku 😂 Ā jā, pareizi - tu ne tikai brauc ar muti, bet arī ar jauniem dīzeļiem, un laicīgi tos maini lai nebūtu tā ka izbeidzas kvēpu filtrs un tas jāamputē... 😂

P.N. Par atgāzu nemērīšanu - skaista pasaka. Protams ka mēra, vienīgi negāzē. Mani deviņdesmito gadu dzelži tur ierakstītos pat EURO 4 normās bez jebkāda katalizatora, tik vien ka HC bik par daudz...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Daudzus gadus atpakaļ nopirku Seat Ibiza 1.4l benzīns ar 270000 km noskrējienu,kad aukstu pielaiž tad no izputēja nāca patīkama salda smarža.Pēcak paņēmu jaunu Škoda Fabia arī ar 1.4l motoru,nu tur aukstam nāca smaķelis,riktīgs acetons,pat mans pirmais auto VAZ 2008 nav tā smirdējis kā Fabia.Mans netiek gudrs,kāpēc viens vecs kraķis smaržo bet jauns smird,kad uzsilst tad jau viss štokos.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Krokodils tava  kooRperācija nepasaka kāpēc tauta brauc ar faterlandes 3nieka dīžeļiem 😜 nevis ar hondas i-ctdi 2,2 kuram kombinetajā ciklā 4,8l uz 100 🙈

Tāpēc ka lettlandē to doičlenda brendu tā mīl, tā mīl, ka nekas labāks tak nepastāv!!!! 😂

Negribu jau pontoties, bet viss kas zem audi a4/a6 2.7 vai bmw 2.5 bez stresa tika izkabināti un daudz trijnieki arī, jo tur viss aizkakāts tā, ka sen jau vairs nav ražotnes zirdziņi un nekas vairak par 3/530 zīmīti nav. 

 Man hondai ar čipu un vēl pāris lietiņām bija 198hp un 480Nm grieze nomērīta uz stenda, gāja zvērā ja kurināji. 😉 Ja nekurinaji tad brauca faktiski uz gaisa kur izbraukata visa 'tuvā Eiropa' bez starpgadījumiem.

i-ctdi dzinējs ir viena labi uzkonstruēta japaņu inženierija vēl no 'tiem' labajiem laikiem, turklat ar pirmo, jo tas bija pirmais hondas dīzelis.. Nevis kā vācu markām bezmaz vai izkgadēji izlaiž jaunu dzinēja kodu ar uzlabojumiem un mēģina no jauna būt uzticams, jo ar iepriekšējo kas nesanāca un auzas tādas vai šādas....

 Turklāt resurss viņam tāds, ka bija pateicīgs 'drošai' modifikācijai un gāja zvērā kas ja eļļu mainīji laicīgi (ik pa 10k) faktiski neiznīcināms motors, protams ja nekopi tad ātri noklapē šie motori.

 Bet viņu nākamais i-dtec tur jau protams viss piegriezts pēc visām modernajām ekonomiskuma un ekoloģijas normām un šo dzinēju vairs nevar tā forsēt.

Žēl bija pārdot, bet tomēr vairs nav 18..25 gadi kad pie katra luksafora gribējās to manuāli štepselēt un gāzēt izkabinot to tik iemīļoto doičlandes būvi kas paliek atpakaļskata spogulī. 😏

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi var pārliecināties ka japāņu spaiņu fani īpaši ar loģisko domāšanu apveltīti nav, un vajag pietiekami daudz piefantazēt lai pamatotu kāpēc spainis labāks par mašīnu Varēji vēl piebilst ka tur tas i iekš i-CDTI nozīmē "inteliģentu vadību", jo lai arī tā vadība nav nekas īpašs, bet priekš hondas spaiņiem ja dīzelim ir vadība kas dara to pašu ko normālām mašīnām jau vismaz 15 gadus pirms tam, tad tas ir kosmoss 😂 Jā, patiess pārsteigums ka relatīvi viegls spainis ar 200 zirgiem spēj noskriet jebko kas ir smagāks un zem 200 zs - es jau nu nelepotos ar spējām noskriet vājākas un smagākas mašīnas... Resurss kas esot "nevis kā vācu markām" - tiešām? Fofāgena grupai šis pirmais piegājiens bija deviņdesmito pašā sākumā - rezultāts bija labāks nekā tevis piesauktā japāņu kuļmašīna - 2.5 TDI bez dzelžu izmaiņām ražoja 15 gadus, 1.9 TDI kaut kādus 8 vai 9, un uzlabojums tam 1.9 pēc tam bija ne jau tāpēc ka kaut kas juktu ārā- spiest arī no tiem motoriem var vairāk nekā tos tavus 200 zirgus, bet atšķirībā no tā tava bijušā brīnuma, pat uz eļļas kvalitāti sevišķi nevajadzēja iespringt. Nullto gadu sūkņsprauslnieki kā reiz zināmās aprindās tiek uzskatīti par sūdiem tāpēc, ka ir apmēram tikpat jēli kā tas tevis piesauktais hondas dīzelis - dzelzis tur, bet jālej pareizo eļļu un regulāri jāmaina [10 štukas gan nav obligātas]. Par motora kodu maiņu - ja nav saprašanas kāpēc kodi mainās, tad labāk nekomentēt - nē, man arī īsti nav, bet tas ko es esmu pamanījis - fofāgena grupai tie kodi mēdz mainīties arī tad, ja nekas īsti nav izmainīts, un otrādi - mēdz nemainīties lai arī motoram ir notikušas nopietnas izmaiņas.

Vienvārdsakot tas 2.2 i-CDTI nav ne kripatu labāks par tā laika kaut kādu 1.9 PD TDI, un iespējams ka arī nav sliktāks - vienkārši tu tādu nopirki dēļ dumpinieka gara, un tāpēc mēģini atrast citur problēmas kuru īsti nav

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu ko var irst...

Man paralēli lietošanā bija benzīna atmosfēriskā Honda un benzīna turbinēts Audi. Secinājums bija, ka tas ko tu sauc par oldskūlīgo motoru, bija stingri elastīgāks un atsaucīgāks par to VAG sniegumu (kuram skaitījās pat vairāk zirgu). Turklāt tam VAGmobīlim motors bija jāremontē (jo notaupīts), bet Hondai neviens nav pat eļļas vāciņu vēris vaļā. Vienīgi Honda bija par 15% rijīgāka

Tas pats ar piekari - tā VAG Sline piekare ir pacieta, bet vienlaicīgi sajūtami neprecīzāka kā Hondas oldskūlu (kā tu šamo kristī).

No šiem jaukajiem paraugiem varam secināt, ka VAG saucamās "inovācijas" veic tikai tāpēc, lai ietirgotu kādu mēslu tev. Redzamu ieguvumu no visiem tiem bubinātoriem nav. Par laimi man tas Audi ir vienkāršais un visādu lieku štruntu tur maz. 

Keep it simple!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pareizi - ko var dirst! Tu salīdzini pilnīgi atšķirīgus dzelžus, bet atšķirības noraksti uz ražotājiem Pieņemot ka "vienkāršais Audi" nozīmē kādu A3, tad pie viena tu vēl salīdzini divus plauktus ar makfērsonu. Atšķirībā no tevis, Zemesgrāmata vismaz salīdzināja kaut ko salīdzināmu, tik izzīžot no pirksta ka hondas brīnums ir ar kaut ko labāks.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

youtu.be/zyejT4VPzlE?t=52

Pavecāks video, un protams nav glorificētie letiņu iemīļotie vāāgeni, bet sauc hondas par spaini(vai zālespļavēju) cik gribi, bet japāņu inženierija ir japāņu inženierija, kur visi eiropieši 'ārpus normas' nosprāgs uz līdzenas vietas jo vienkārši tā uzkonstruēti, bet honda turpinās dzīvot (žēl ka bundža paspēs 3x norūsēt, līdz motori noklapēs)

Atceros vectēvs ~05gadā dabūja Nissan pulsar N14 hečbeka bundža kas bija japānietis (eiropā modelis bija sunny)

 Bija atbraucis no anglijas, savukārt anglijā bija importēts no japānas. Pārlika stūri pēc LV standartiem(šrotā dabūja 'sunny' donoru) un vectēvs rullēja bēdu nezinot. 

1.8 bendž 140hp, uz to vieglo hečbeka bundžu gāja kā raķete. Motors vispār nedz suloja nedz bija baigās problēmas, odo bija 300k+ jūdzes(jeb 500k+ km) noskrējiens, bet murāja kā bitīte, nekāds motora kapitālais nebija veikts! Vienu reizi tik ķēde mainīta pie 300k km ja pareizi atceros. 

 Žēl, ka par bundžu to pašu nevarēja teikt un pēc kādas 3 LV ziemas sākās lāpīšanas darbi, kur beigās lāpijums pēc lāpijuma un pēdējā gadā kas bija vēl pēc 6 ziemas sāļu sezonām, vairs neizlaida un nācās nopārdot priekš nokaušanas kkāda folkreisā vai kur tur.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kur tu tādas mašīnas atrodi, man nav ne jausmas Man nekad, atkārtoju vēlreiz, nekad aiz tāda benzīnnieka nav sanācis braukt - aiz dīzeļiem "kur spēks slēpjas kvēpos", dēļ čipšķūninga vai dēļ kāda bojājuma, gan -  ir gadījies bik pabraukt pa apvedceļu ar benzīnnieku kur atmetoties spogulī varēja ieraudzīt aizmugurē migliņu - bet nu tur mašīnas īpašnieks uzbūvējot kartera ventilāciju bija nolohojies, dēļ kā brauciena laikā tika piedirsta visa motortelpa ar eļļu

Par tavu piemēru - nu ļoti skaista pirksta salīdzināšana ar krānu. Un tagad parādi to smirdīgo un kūpošo EURO 6 benzīnnieku 😂 Ā jā, pareizi - tu ne tikai brauc ar muti, bet arī ar jauniem dīzeļiem, un laicīgi tos maini lai nebūtu tā ka izbeidzas kvēpu filtrs un tas jāamputē... 😂

P.N. Par atgāzu nemērīšanu - skaista pasaka. Protams ka mēra, vienīgi negāzē. Mani deviņdesmito gadu dzelži tur ierakstītos pat EURO 4 normās bez jebkāda katalizatora, tik vien ka HC bik par daudz...

"Gāzē" gan. No kkāda 2000+ gada ražotiem gāzes mēra arī pie paaugstinātiem apgriezieniem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tās pasta kastes vietā būtu labāk šādu izgudrojis! Nomet deku un vari tās pakas atvest. Bet nu visslikti arī šo noliks 😅

www.youtube.com/watch?v=LcJH7QqEn_Y

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti