Interesanti, kādēļ gan kādu hobijistu vajadzētu atrunāt no viņa personīgās gaumes?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Interesanti, kādēļ gan kādu hobijistu vajadzētu atrunāt no viņa personīgās gaumes?
Tas ir tā pat kā lauzīt galvu par amerikāņu gaumi uz tiem 4.0l pikapiem. Tā tak nevarētu būt, ka visi viņi ir fermeri vai celtnieki?
Pie mums otrādi - katram otrajam celtniekam ir zems un mazietilpīgs bembis vai audi. Viens galdnieks vispār bija nopircis kkādu nosēdinātu audi. Cik logus diez viņš ar to ir aizvedis?
Četru litru pikapi? Tu jau te runā par kaut kādu niecīgu daļu no amerikāņu pikapiem, jo tik mazi motori viņiem nav - klasika ir augšējo vārstu V8 5-7 litru diapazonā, un tagad jaunā mode, Ford EcoBoost 3.5 biturbo. Četri litri viņiem varētu būt tikai busos un mazajos pikapos.
Abet par tiem mūsu celtniekiem - vēl jau pastāv tādas lietas kā darba buss vai piekabe, un visiem jau nevajag lielas lietas vadāt apkārt.
Nu zin kā. Neesmu tik bagāts, lai pirktu auto tikai hobijam, doma ir vismaz līdz ziemai braukt ar viņu ikdienā, un vēlāk pārdot bez katastrofāliem zaudējumiem. Tie motori jau laikam skaitās baigi ilgspēlējošie? Kas ar kārbām?
Ja ir vajadzība, kā izsakies, ieķert lētu auto, tad droši, ka ir atrodami lētāki.
Ja ir caurumi sliekšņos, tad visticamāk rūsa ir arī citur. Pārbaudi labi, vai ir vērts to virsbūvi mēģināt labot.
Ak dievs kadeļ vispar runat par tādu tolmetu. Tam mēslam ir vieta zem preses nevis foruma diskusijās. Ar to arī tēmu var slēgt.
darklight rakstīja: Nu zin kā. Neesmu tik bagāts, lai pirktu auto tikai hobijam, doma ir vismaz līdz ziemai braukt ar viņu ikdienā, un vēlāk pārdot bez katastrofāliem zaudējumiem. Tie motori jau laikam skaitās baigi ilgspēlējošie? Kas ar kārbām?
Nu ja neesi tik bagāts, tad nepērc Bet kādēļ esi uzrakstījis aicinajumu tevi no tā atrunāt?
Tāpēc, ka ar prātu apzinos, ka praktiskāks pirkums būtu Avensis vai Golf ar 1,6 motorīti. A vot sagribējās kaut ko iespaidīgu. Piemēram, Sebringu. Vispār gribēju X-taipu, bet par tiem gan pietiekoši šausmu stāstus esmu dzirdējis, tepat forumā viens nelaimes putns ik pa laikam posto. Par tiem Chrysleriem tā baigi vispār neko nezinu, tāpēc arī gaidu, ka kāds varbūt pastāstīs ko tādu, ka es sapratīšu, ka nav ko ākstīties.
P.S. Auto meklēju tāpēc, ka mana Leona šedevrālais VAG izstrādājums - 2.0 TFSI motors atkal ir sācis kačāt pravas. Un izskatās, ka šoreiz vairs remontēts netiks. Nieka oriģināli 260K un dzinējam kapi. Vēl īsti nezinu, ko man ar šamo darīt. Pašlaik ir salikts ejošs, bet var apstāties jebkurā brīdī. Nespēju tādu auto nevienam notirgot.
A kāpēc X-Taipu? S-Taips būs iespaidīgāks... Bet kā alternatīvu, ja gribi ko iespaidīgu, vari izskatīt šitādu www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/gggdb.html#photo-9
Nu tad liec citu motoru. Kas vispār ir tam motoram par bēdu?
Izjuka jau otrais augstspiediena sūknis. Tagad izskatās, ka tas notiek nepietiekamas eļļošanas dēļ. Lai īsti nodiagnosticētu vainu ir jāizjauc viss dzinējs pilnībā, ko pats mājās nevaru/ negribu darīt. Cietusi atkal ir arī sadalene, viss karteris pilns ar skaidām - gan baltajām, gan kapara. Vobšem izmaksas kosmiskas. Varbūt es arī svapotu dzinējus vai taisītu kapitālo šim, ja bundža būtu ideāla, bet tā galīgi nav.
serbings ir mazākā nauda/chrysler attiecība. tas 2.7 ir ojropas mators. pie tam cimpelrīgs. es teiktu ka ļoti slikta doma
Miskastnieks nespēj pavilkt vecu miskasti, tagad pārkāps uz vēl lielākas miskastes.
Ej uz banku, ņem kredītu un pērc jaunu dacia sandero mudak. Vai vēl labāk kādu demo vai ļoti maz brauktu variantu.
Atļaušos iekakāt.
Audi Allroad vai Volvo XC70? Dīzels automāts, raudi pneima?
darklight rakstīja: Tāpēc, ka ar prātu apzinos, ka praktiskāks pirkums būtu Avensis vai Golf ar 1,6 motorīti. A vot sagribējās kaut ko iespaidīgu. Piemēram, Sebringu. Vispār gribēju X-taipu, bet par tiem gan pietiekoši šausmu stāstus esmu dzirdējis, tepat forumā viens nelaimes putns ik pa laikam posto. Par tiem Chrysleriem tā baigi vispār neko nezinu, tāpēc arī gaidu, ka kāds varbūt pastāstīs ko tādu, ka es sapratīšu, ka nav ko ākstīties.
P.S. Auto meklēju tāpēc, ka mana Leona šedevrālais VAG izstrādājums - 2.0 TFSI motors atkal ir sācis kačāt pravas. Un izskatās, ka šoreiz vairs remontēts netiks. Nieka oriģināli 260K un dzinējam kapi. Vēl īsti nezinu, ko man ar šamo darīt. Pašlaik ir salikts ejošs, bet var apstāties jebkurā brīdī. Nespēju tādu auto nevienam notirgot.
Nu bet ja ar prātu apzinies, kā tad nav prātīgs pirkums, tad ko strīdies par hobijauto?
Rekur auto ar skati līdz decembrim www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/sebring/boxbm.html
Sliktākajā gadījumā decembrī uz tolmetu, par lūžņu cenu. Bilance - auto par mazāk kā 100 EUR mēnesī. Ja esi pazīstams ar šī auto apetīti, tad diez vai pienāktos šādu summu saukt par katastrofāliem zaudējumiem.
saskaņā ar WWW Chrysler 2.7 V6 ir slikts dizains, galvenā problēma: slikta sūkņa blīves dizaina dēļ dzesēšanas šķidrums var nokļūt eļļā. Arī motors kā tāds esot par švaku.
Google search: chrysler sebring 2.7 l engine problems
Jul 25, 2020 — According to the Chrysler lawsuits, due to its faulty design, the 2.7 was prone to oil sludge, which could;
The overall reliability of the Chrysler 2.7 engines is really poor. ;
Un šis gan ir par Dodge, bet tas pats dzinējs: The WORST Mopar Engine Ever? Chrysler/Dodge 2.7L V6
Kārba un motors šamam nav ilgspēlētāji. Chrysler 2.5 un 2.7 V6 motoriem ir cimperlīga eļļošanas sistēma un ja iepriekšējie saimnieki nav pedantiski mainījuši eļļu, tad tam motoram drīzumā gaidāmi kapi. Ja vēl sapuvuši sliekšņi, tad neiesaku. Tā jau auto ērts un komfortabls.
Kādi slima suņa murgi. To luzni ar beigto motoru - pardot perekupiem. Luzņa nauda + 2k = pirmā iemaksa dacia sandero stepway ar LPG. Pēc tam 5 gadi 250 eiro mēnesī ieskaitot kasko. Brauc un nedomā par kaut kādu tur huiņu jo visam ir garantija, viss ir jauns, viss griržās. Auto ir ekonomisks un ir kasko. Tas ie veiksminieka komplekts. Savukārt dalbojoba komplekts ir chrysler sebring 2.7 vai saab 9-3 ar turbomotoru. Jā. Visīstājam dalbajobam jābūt, lai kaut ko tādu pirktu par savu naudu. Vai arī problēmas mīlošam cietējam jābūt. Mazohistam.
Jā, viss ir jauns un viss plīst Laikam esi palaidis garām ka garantija ir bezmaksas remontam, nevis nepalikšanai uz ceļa. Tikko atgādinājums par šo tēmu, gan ne mašīnu - zināms saimnieks nopirka jaunu Valtra traktoru - bik izbrauca, gatavs, jāmaina kaut kāda hidraulikas truba
Valta traktors. Ko tu tur murgo lauķi, kādi remonti, tu tak jaunu mašīnu nekad neesi ne lietojis, ne lietosi.
Es nezinu kas tie tādi remonti kopš 2017. gada kad beidzot nolēmu pirkt tikai jaunus auto neesmu bijis servisā ne reizi!
jauns ir jauns, jā. bet brāķi gadās visādi un apkopes arī maksā pieklājīgi. es nez. man šķiet ka mazlietots ir gudrāka izvēle
Bļe, uz tevi jau pat nav iespējams apvainoties! Reāli apņirdzos par to veiksminieka komplektu un dalbajoba komplektu Nē, nu kaut kāda daļa taisnības jau ir. Un tomēr: ja skatās finansiāli, tad 250Eur mēnesī gada laikā sastāda nevāju summu, par kuru var uzturēt daudz foršāku auto nekā Dacia. Es nekad nevienā savā mašīnā gada griezumā neesmu ieguldījis vairāk par 2k, lai arī kādi remonti netiktu darīti.
Labi beidz murgot. Tai pat laikā tu brauc ar vecu sūdu. Labaj piemaksāt 100eiro mēnesī un braukt ar svaiguci nevis ir izjebītu drotu.
cik sebringus var nopirkt par daces cenu?))) pat vecā sebringā braucot, ir iespēja justies kā cilvekam. daces īpašniekam šadu iespēju nav.
Nu, nu... nav tik traki. Esmu diezgan daudz pabraukājis gan ar Dusteri, gan jauno Sandero (kaut kur tepat forumā pat aprakstu uzcepu). Protams, ir visādi lētuča piesitieni un briesmīgas kvalitātes audio, bet visādi citādi abi auto ir pietiekami ērti un tajos jūties kā cilvēks.
Man viens draugs nomainīja piepičkātu Hyundai Santa-Fe 2,7 pret jaunu Duster., jo apnika bērt naudu kā tukšā caurumā. Brauc jau 4. gadu un ir apmierināts.
Nu ko, paldies visiem par viedokļiem, pat Šīram! Beigās tomēr nopirku ar to Sebringu, augstāk minēto par 900Eur. Sliekšņos caurumi un bremzes strādā pa pusei, toties motors dūc kā bitīte un kārba slēdzas smuki. Salons tīrs, smuks, ērts. Ripo mīksti un klusi, bet, kas mani pārsteidza, līkumos iet tīri stabili. Nākamnedēļ savedīšu kārtībā bremzes, lēmumu par metināšanas darbiem pieņemšu rudenī, atkarībā no tā, kā autiņš uzvedīsies.
P.S. Kondiška strādā!
Apsveicu luzer! Kondiška ir ahūnā štelle, vismaz nesvīdīsi kā tas pākis no Nīcas laukiem! dx
Slinkais rakstīja: cik sebringus var nopirkt par daces cenu?))) pat vecā sebringā braucot, ir iespēja justies kā cilvekam. daces īpašniekam šadu iespēju nav.
Cik roltonus var nopirkt par karbonādes cenu? Gadījumā neesi no tiem kuriem savs laiks, smadzenu jāšana un zili pirksti pēc vārtīšanās dubļos neko nemaksā?
emmm, bet braukšana ar sebringu ir tieši tā karbonāde, un dace pēc garšas ir roltons)))) un jā. savs laiks pavadīts visādās interesantās nodarbēs ir krietni vērtīgāks nekā vergot priekš dārga auto. pat metināt sebringu ir foršāk nekā skriet pēc naudas daces iemaksai. paskatijos cenas. dace sākas no 14k. nu stipri dīvainam jābūt, lai nogrūstu tādu naudu par nepatīkami auto. pēcpārdošanas vērtība viņam arī ir nekāda. tad jau labak to naudu iegrūst mazlietotā bet normālā drapakā. ne teslā protams)))
Lietotāja salīdzinājumos sarūsējis, metināms auto un problēmas ar motoru, kārbu, elektrību parasti tiek salīdzinātas pēc izmaksām servisos, cik kas maksā - remontēt un mainīt.
Tomēr metināšana, ja pašam ir prasmes un iespējas nav nemaz tik grūta un dārga. Paņem laiku, bet tas taču hobijam.
msh rakstīja: Jā, labāk mācīties no citu kļūdām nevis savām Tepat piesauktais kasiņš ir labs piemērs arī par evakuatoru lietošanu... Par tavu pieredzi - cūcene.
A kas tur ar kasiņu, pārēdies uz evakuatoru? Es tak teicu, ka vācu autobūve ir evakuatoru klients
Slinkais rakstīja: emmm, bet braukšana ar sebringu ir tieši tā karbonāde, un dace pēc garšas ir roltons)))) un jā. savs laiks pavadīts visādās interesantās nodarbēs ir krietni vērtīgāks nekā vergot priekš dārga auto. pat metināt sebringu ir foršāk nekā skriet pēc naudas daces iemaksai. paskatijos cenas. dace sākas no 14k. nu stipri dīvainam jābūt, lai nogrūstu tādu naudu par nepatīkami auto. pēcpārdošanas vērtība viņam arī ir nekāda. tad jau labak to naudu iegrūst mazlietotā bet normālā drapakā. ne teslā protams)))
Nu es gan teiktu, ka tēmas autors vienkārši pats ir izvēlējies būt par cilvēku kuram nav naudas, turklāt šeit to ļoti saprotami un uzskatāmi apraksta. Kas ir sebrings vispār? Tā ir dacia amerikāņu izpausmē ar skatu uz eiropu - mēsls un problēma.
Es saprastu, ja tēmas autorš šeit vaicātu pēc padoma, proti nav nauda, bet gribu hastlot, gribu kaut ko sasniegt dzīvē iesakiet lētu auto ar kuru varu pārvietoties utt., nevis vaicāt par mēsla pirkšanu, nu nejau kaut kādu amerikāņ/eiropieti.
Jaunu dacia es arī nepirktu, to ikmēneša maksājumu var nogrūst sevis pilnveidošanā, taču jebkurā gadījumā sebrings, nopietni?
Savā ziņā tavs viedoklis par mani ir patiess - patiešām dzīvē ir ļoti daudz lietu, kuras man patīk un interesē vairāk nekā vienkārši naudas pelnīšana.
Pasteidzies ar kraisleri...vajadzēja paņemt nomā Teslu un ātri sajustu kādas izmaiņas paurī notiek un tad vietējam demiurgam iautofanam nebūtu vienatnē jādročī pa topikiem. Tagad nekā!
0pis rakstīja: Kāpēc tu iedomājies, ka galdnieks ved logus? Viņš tos izgatavo, nevis vadā! Tam ir pārvadātāji. Sēdinātajā audi galdnieks ved sievu uz teijāteri un brūti uz viesnīcu.
Nu ir starpība vai galdnieks pie tevis ierodas 5l pikapā vai kkādā 4l sēdinātā audi GT. Otrajā gadījumā tiešām rodas iespaids, ka viņš dodas uz kkādu kino, ne darbu.
Sviestains "skats uz dzīvi" mūsu CEO ir gan Hilux, gan A7 un esam IT kompānija, un jams no sava a la "brīvā stila" uzvalka tikpat kā "neizlien" ...
P.S. nav mednieks, vienkārši kaut ko izdomàja pie savas mājas vai "dāčas taisīt/celt" ...
Man nerūp, ar ko brauc galdnieks. Tāpat tas, kādas apenes viņš valkā un kādu šņabi dzer. Galvenais ir tas, vai viņa darba kvalitāte un manas vajadzības sapas un vai es varu atļauties viņa darbu. Tos iespaidus ar ko tu piebrauc vari pataupīt dundukiem linu uzvalkos ar kokospiena smūtiju ķepās.
Bet atgriežoties pie tēmas - mani neviens nepierunātu minēto auto lietot ikdienā, Chrysler kurš pirms 20+ gadiem bija mans kāzu auto es varetu apsvērt, bet stabili ne ikdienai. Tiesa kadi 10+ gadi atpakaļ iespēja bija "ieķert" tādu Chrysler, varbūt pat to pašu, bet stāvoklis visiem bija tāds ka roka "necēlās" ....
WALA rakstīja: Sviestains "skats uz dzīvi" mūsu CEO ir gan Hilux, gan A7 un esam IT kompānija, un jams no sava a la "brīvā stila" uzvalka tikpat kā "neizlien" ...
P.S. nav mednieks, vienkārši kaut ko izdomàja pie savas mājas vai "dāčas taisīt/celt" ...
Nesapratu, viņš kko pie dāčas nolēma taisīt un tāpēc iegādājās Hilux?
0pis rakstīja: Man nerūp, ar ko brauc galdnieks. Tāpat tas, kādas apenes viņš valkā un kādu šņabi dzer. Galvenais ir tas, vai viņa darba kvalitāte un manas vajadzības sapas un vai es varu atļauties viņa darbu. Tos iespaidus ar ko tu piebrauc vari pataupīt dundukiem linu uzvalkos ar kokospiena smūtiju ķepās.
Tieši tā, tas ir pirmais iespaids par darbu kvalitāti.
Itkā jau jā, būtu jābūt vienalga. Bet tā nav! Cik prakse rāda, ja tie celtnieki, galdnieki atbrauc kā uz balli, tad arī rezultāts būs atbilstošs.
Igauņi pārdod Crysleri
rus.postimees.ee/7774144/ot-350-do-3800-evro-policiya-rasprodaet-konfiskovannye-avtomobili
GB12 rakstīja: Ne vienmēr... Ja iepriekšējais īpašnieks auto ir lietojis kā, piemēram, iauto biedrs kasinsh79, kurš eļļu maina ik pēc 30 tūkstošiem, jo "garantijas noteikumi tā atļauj", tad no tāda auto labāk nepirkt.
Tā globāli aktuālākās problēmas relatīvi mazlietotiem autop-degvielas padeves sistēma, adblue, visādi elektriskie gremlini, automātiskās kārbas, dilstošas dzinēja pievadķēdes/trūkstošas siksnas
Nu tā procentuāli cik tad biežas ir tās reto eļļas maiņu radītās problēmas? Ir atsevišķi dzinēji un ražotāji, kuriem dēļ tehniskajiem risinājumiem kautkas ātrāk sāk sadilt un aizsērēt. Virzuļgrupa/šāles-parasti tās ir saistītas ar konkrēto dzinēju nevis eļļas mainīšanu/nemainīšanu.
Reku Maserati ar no ferrari aizgūtu dzinēju un nemainītu eļļu aš gandrīz 80k kilometru, kautkā rūc un brauc, litra jauda varbūt nav stipri lielāka kā Kašiņa Scalai bet pēc definīcijas tas v6 ir daudz cimperlīgaks.
www.youtube.com/watch?v=InT32TWFFA4&pp=ygUQaG9vdmllcyBtYXNlcmF0aQ%3D%3D
Taisos pirkt Sebring, atrunājiet mani! :D
Tā kā radusies nepieciešamība ieķert lētu auto, esmu uzmetis aci uz Chrysler Sebring 2006.g. 2,7 automāts. Ar caurumiem sliekšņu apakšās, bet varētu uzlabot savas metināšanas prasmes. Par mašīnas apetīti arī esmu informēts. Kādus šausmu stāstus par šiem auto man varētu pastāstīt, lai es saprastu, ka mana doma ir stulba un jāpērk normāla Toyota Avensis?