Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lietota auto izvēle

MMX Reģ.: 03.03.2022

Pārmaiņas pēc paejot nost no politiskajām tēmām uztaisīšu tīri auto foruma topiku.

Tātad mans esošais auto - Opel Vectra pēc 8 gadu uzticamas kalpošanas beidzot ir sasniedzis to izmaksu slieksni kad remontēt ar jaunām detaļām vairs neatmaksājas, bet rakt šrotus man nav laika. Pēc izmēriem šobrīd skatos uz kaut ko hečbek/universālveidīgu ar 4 durvīm, pašreiz divi modeļi:

Opel Astra - ir pieredze ar šiem auto, nekas īpašs, bet uz priekšu iet + par manu budžetu sanāk tīri pajauni varianti.

Seat Leon - jau ilgi patīk marka un dizains, itkā VW grupa līdz ar to servisos tauta puslīdz saprot kas tas tāds ir, pašam gan pieredzes ar jaunākajiem modeļiem īsti nav. 

Teorētiski vēl ir arī Škoda Octavia, bet man nezināmu iemeslu dēļ minētais modelis īsti nesajūsmina, un VW Golf, kas parasti ir dārgāki par analogiem tīri bļembas dēļ un arī Opel Insignia, bet tur jau auto izmēri un nobraukumi ir lielāki, nezinu vai es atkal gribu vadāt tik daudz tukša gaisa.

Aptuvenais budžets -7000-8000Eur. Finanses atļauj vairāk, bet ir citas vietas kur ieguldīt naudu. Izskatu gan benzīna gan dīzeļa variantus, uz mazajiem motora tilpumiem (ala 1.4) gan skatos uz aizdomām, un šo loteriju īsti nevēlos spēlēt, it sevišķi jau kā 3-4 pircējs. Attiecīgi der viss no 1.6 līdz 2.0 gan benzīna gan dīzeļa izpildījumā. 

Vai kādam ir kāda reālāka pieredze ar 2012-2017 gada Astrām un 2009-15 gada Seat Leon, biežākie gļuki, varianti no kuriem jau startā izvairīties, utt?. Abi varianti faktiski nosedz divas modeļu paaudzes abām markām.

 
1 2 3
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pavisam īsi:

Ja gribi pret rūsu izturīgāku virsbūvi - ņem opeli.

Ja gribi benzīna dzinēju - ņem opeli.

Ja gribi dīzelu - ņem vag 2.0

Ja koNfortu....

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 6 Atbildēt

Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Dīvaini, sekoju tam kanālam, bet neko tādu neesmu dzirdējis. Tur vidējais rezumē ir ka japāņi rūsē kā traki, Opel rūsējot tāpat kā visi pārējie. Protams tā rūsa, ko tur rādīja tiem 10 gadus vecajiem opeļiem arī tāda apšaubāma, ja nu kas, tad man lielākas šaubas radās tieši par VW grupas izvēli, jo pat 10 gadus veca Opel Astra ar minimālu plastmasu daudzumu arkās izskatījās labāk kā dažs labs VW koncerna pārstāvis.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: Vai pats tirgo to auto? un ja jā tad sanāk ,ka esi gatavs dot 50proc atlaidi, jo tēmas autors gatavs pirkt auto par 7-8tūkst.

Divreiz lasi, divreiz...

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

MMX rakstīja: Dīvaini, sekoju tam kanālam, bet neko tādu neesmu dzirdējis. Tur vidējais rezumē ir ka japāņi rūsē kā traki, Opel rūsējot tāpat kā visi pārējie. Protams tā rūsa, ko tur rādīja tiem 10 gadus vecajiem opeļiem arī tāda apšaubāma, ja nu kas, tad man lielākas šaubas radās tieši par VW grupas izvēli, jo pat 10 gadus veca Opel Astra ar minimālu plastmasu daudzumu arkās izskatījās labāk kā dažs labs VW koncerna pārstāvis.

Mūsdienu opeļi pārsvarā tiek turēti siltos servisos, tādēļ rūsas mazāk.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

O, lieliski, tātad Jums ir pieredze saistībā ar opeļiem, ja jau zināt ka tie pamatā uzturās servisos. Varbūt varat pastāstīt kaut ko plašāk par manis interesējošajiem modeļiem? Ja jau tik bieži šo marku esat redzējis servisos, tad jau pats ikdienā tur uzturaties un zināt galvenās problēmas? Varbūt pats braucat ar opeli un runājat pēc savas pieredzes?

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 3 Atbildēt

Jā, esmu notirgojis tostarp arī kādus pārsimt Opeļus. Pat tik arhaiskus kā senatorus/omegas/gsi kadetus u.t.t. Un izjaucis pārdesmit angļu opeļus, lai šitos un daudz mūsdienīgākus mēslus dabūtu atpakaļ dzīvē. Vienīgās uzticamās lietas viņos bija BMW motori un SAAB piekares. Kā arī divkomponentu epoksīda sveķi un padomju stiklašķiedras aizkaru audums.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Davidich rakstīja:

GTD2 rakstīja: Vai pats tirgo to auto? un ja jā tad sanāk ,ka esi gatavs dot 50proc atlaidi, jo tēmas autors gatavs pirkt auto par 7-8tūkst.

Divreiz lasi, divreiz...

Var lasīt kaut četras reizes, posta autors ir plānojis auto par budžetu 7-8, nevis divreiz vairāk, Vai tiešām domā līzējot kāds to summu dāvinās, vēl jo vairāk līzējot, tas auto sanāks līdz pat 3 reizes dārgāks par plānoto budžetu. Vissu cieņu , ka māk rēķināt savu budžetu un iespējas, auto ir tikai neliela daļa no ikdienas izdevumiem, normāli ja tā izdevumi nepārsniedz aptuveni 10 proc. no Tava budžeta, ja vairāk tad jau auto sāk palikt par slogu, nevis ikdienas vajadzības lietu.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.

Tie autospeci jau nu būs īstās autoritātes, kam ticēt. Vienreiz netīšām uzklikšķināju uz video, kur kaut kādam audi bija problēmas ar swirl flapiem. Tad tā vietā, lai saremontētu, tie klauni pierķimmerēja atsperīti, lai tik kaut kā tās klapītes virinās un čekiņš nedeg. Lieki piebilst, ka pēc brīža atkal nekas nedarbojās. Bet paši priecīgi stāsta un rāda video, redz kā sanācis...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nemācēšu izteikties par speciem, bet par opeļiem gan dzirdēts, ka anekdotes par opeļiem, kas skaļi rūsē vasaras naktīs ir palikušas 90os.

Nu tas tā, no ļaužiem, kam tādi auto ir. Rūsē, bet ne vairāk, kā analogi autiņi.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tas pats, kas ar frančiem, ziņu ļaudis, kas maina frančus un opeļus, par citiem dzirdēt negrib.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.

Tavi autospeci būs aizkavējušies pagājušā gadsimta stereotipos.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

MMX rakstīja: Dīvaini, sekoju tam kanālam, bet neko tādu neesmu dzirdējis. Tur vidējais rezumē ir ka japāņi rūsē kā traki, Opel rūsējot tāpat kā visi pārējie. Protams tā rūsa, ko tur rādīja tiem 10 gadus vecajiem opeļiem arī tāda apšaubāma, ja nu kas, tad man lielākas šaubas radās tieši par VW grupas izvēli, jo pat 10 gadus veca Opel Astra ar minimālu plastmasu daudzumu arkās izskatījās labāk kā dažs labs VW koncerna pārstāvis.

Tie 10-15 gadīgie ss sludinājumos skaitās "Bez rūsas". 😆

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Un cilvēki pērk tos 10-15 gadus vecos auto un brīnās kāpēc slieksnis ielūzt makrofleksā. Visi auto ap 10+ gadu vecumu ir rūsējuši, diskusija ir tikai par to cik daudz, kur un cik ātri tas process notiek. Ja placī stāv pavecāks auto un pārdevējs stāsta, ka rūsas neesot, bet ir redzamas dažādas nesanas virsbūves apstrādes pēdas, tad tas ir tāds pats signāls kā "motorutelpu izmazgājām lai jaunajam klientam patīkamāk".

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

MMX rakstīja: Atvainojos, ātrumā sajaucu ar Iautofanu. Nosauc visus par bomžiem bet nenāk klajā ar savu ekonomisko pamatojumu.

Ekonomiskais pamatojums jau tika nosaukts. Par motora kapitalkas cenu var nosegt līzingu gadam! Tu padomā pats. Protams ja tavs laiks neko nemaksā, esi gatavs jāties pa kaktu servisiem, tērēt laiku, bojāt nervus, bāzt naudu luzni, tad uz priekšu!

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Ok, un procentuāli cik lielai daļai šāds remonts tiek veikts?Visa tā diskusija ir par ļoti specifisku motoru ar ļoti specifiskām prasībām, kuru vidējais auto lietotājs tāpat nekad nepirks. Un procentuāli cik liela daļa no Latvijas vidējā autoparka vecumā 10-15 gadi remontā atrodas biežāk kā 2-3 reizes gadā? 

Mana, radu un paziņu pieredze rāda ka vidējais 13 gadus vecais auto remontā atrodas labi ja 2 reizes gadā uz max 3 dienām. Vecais opelis tika remontēts 1-2 reizes gadā, Rīgā, servisā, kas strādā tikai ar jaunām detaļām un izsit čekus. Kaut ko biju darījis arī Bosch servisā. Es piekrītu, ka jauns auto ir jauns auto, bet tas nenozīmē, ka visus lietotos auto un to lietotājus var sagāzt vienā katlā un nosaukt par lohiem. 

Līdz ar to lūdzu, uzmanīgi gaidu, kā Jūs man pierādīsiet, ka jauna auto kredīts (20000Eur, ~150 Eur mēnesī, pie 7000Eur priekšapmaksas un 35% atlikušās vērtības)+ kredīta maksājums lai paņemtu tos 7000Eur pirmajai iemaksai (150Eur mēnesī uz 5 gadi) +150 Eur degvielā, neskaitot pārējos auto izdevumus, man būs izdevīgāk kā nopirkt kaut ko lietotu? Jau pie šāda izkārtojuma jauns auto man orientējoši izmaksās 500+ eur mēnesī ja ieskaitām arī citus izdevumus, jeb ~6000Eur gadā

Pērkot lietotu man fiksēti paliek degviela - 150Eur + kredīts 150Eur, kas ir 300Eur jeb 3600Eur gadā. Tātad sanāk ka pat pie minimālā izkārtojuma man paliek 2400Eur no kuriem jāatņem nodokļi un apdrošināšana, tātad ~2000Eur katru gadu ko novirzīt remontiem. Pa 2000Eur serviss kurā es laboju auto var pārlasīt visu piekari, nomainīt sajūgu un pārlasīt bremzes, un tas tikai pirmajā gadā.

Es piekrītu, ka auto lietotājam, kuram ir brīvi līdzekļi un nav izpratnes vai vēlmes iedziļināties ne par auto ne par to cik kas maksā un kur remontējas, jauns auto ir ideāla izvēle. Manā gadījumā ar pietiekamu izpratni un iespējām pat sīkus remontdarbus veikt pašam (jo brīvdienās laukos tehnika tāpat pašam jāskrūvē) man ir pagrūti saskatīt pamatojumu kāpēc man ir jāpārmaksā vismaz 1000Eur gadā.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Līzinga procents ar Eirobor tagad gadā arī būs virs 6%, kas ir diezgan sālīti.

Pieskaiti klāt vēl mēnesī 40-50 eur par kasko, kas ir obligāts līzingam.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vai 25-30 euro par KASKO 7-8 tūkst. vērtam auto. Mazliet lētāk jau ir, bet, ja ir ierobežots budžets uz auto, KASKO tāpat jāpērk, ja vien tie 7-8 kilo nav no gaisa nokrituši un auto bojāejas vai zādzības gadījumā tos nevar no zeķes izvilkt un bez bēdām nopogāt par jaunu braucamo, nejūtot robu budžetā.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Mēs sapratām, ka tev tie 7 kEUR ir kešā! Izrādās, čiks vien ir😄! 

Es iesaku no max atvēlētās summas jaunam grābeklim uzreiz atmest 2kEUR kārtīgai lielai apkope (pat neskatoties uz to, ka iepriekšējais īpašnieks visu var dokumentāli pierādīt) un auto "atjaunošanai" rūpnīcas izskatā. Tad atmet nost reģistrācijas un apdrošināšanas izmaksas. Nu un no atlikušās naudas var pirkt.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Tie 2+k Eur kārtīgai apkopei, riepu komplektam un citām vajadzībām jau ir atlikti, pats auto ir vajadzīgs uz tiem 7-8k. Tādēļ interesē tīri vājās vietas jau minētajiem modeļiem, kuras vienkārši uzreiz pie iegādes savest kārtībā.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja:

Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.

Tie autospeci jau nu būs īstās autoritātes, kam ticēt. Vienreiz netīšām uzklikšķināju uz video, kur kaut kādam audi bija problēmas ar swirl flapiem. Tad tā vietā, lai saremontētu, tie klauni pierķimmerēja atsperīti, lai tik kaut kā tās klapītes virinās un čekiņš nedeg. Lieki piebilst, ka pēc brīža atkal nekas nedarbojās. Bet paši priecīgi stāsta un rāda video, redz kā sanācis...

Ir jābūt nedaudz tērētam, lai spaiņa pretrūsas apstrādē ieguldītu 2-3 kEUR.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Koleģiāla saruna "ar ieteikumiem" ir viens, bet demagoģija sava "vienīgā" pierādīšanai ir pavisam cits.

Nep/sties pa servisiem un/vai ekakokanomēt laiku- šis būtu ok.Bet,lai pie šī nonāktu, tomēr jābūt pietiekami turīgam.

Plus vēl tas "statuss", dēl kura šie te jaunoauto pretendenti pērk no ārpuses jaunus bet vienlaikus no iekšpuses nekādus.

Tieši JAUNO auto interesenti ir pacēluši šo jautajumu un drirš šeit demagoģiju, noklusējot patiesās izmaksas.Tieši viņi ir tie, kuri te zākā tos nabaga lietoto hlamu pircējus.

Cilvēks reku meklē pa 7k, nav lohs ne pēc pamatojuma, ne arī pēc "citām" sarunām, kurās viņš piedalās.Bet viņam tiek pa katru cenu mēģināts ieārstēt, ka viņš tieši ir tas lohs.

Kāds nahfig kapitalka pa 2,5k , ja par Jaunu auto tas lohs samaksās 300eur/mēn līzingu KATRU mēnesi un 12x KATRU gadu? Un cik viņš samaksās par pašu līzinga faktu? Kur aprēķins??

Tas reku dacijas suuds cilvēka cieņu nepazemojošā izskatā maksā vismaz krietni virs 20k (ja ne visus 25+), nevis vairs 14k! Tas pa tiem 14 ir smirdīga miskaste, kuru varētu atļauties vai nu kā pliku pārvietošanās līdzekli/darbam, vai nu ja tas pretendents ir tiešām lohs pēc pārliecības.Tas ir pazemojoši, ka tu "pēc darba" iekāp šitādā maisalupatas suudā un skaties uz to pretīgā izskata ekrānu.Vēl varbūt "ģimeni vedīsi" ar to suudu kādā lepnā "seksursijā/pa",lai viņi nedēļu no vietas 5kkm garumā tajā konzervbundžā pēc tavām iegribām tagad dzīvo.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 5 Atbildēt

Sorry, bet tipisks bomāra stāsts... 

Tad jau jādzīvo Hruščovkā Maskačkas tālajā galā vai angļu treilerī kūdras purvā, lai tikai nav jāpārmaksā par hipotēku. Drēbes, sadzīves tehniku taču arī var paņemt lietotu, lai taupītu uz līzingu, ne? Un veceni? Var taču turpat Maskačkas trijzobu Dašku ieķert, kurai viss rajons pāri gājis. Tur taču arī ietaupīsi, ne? Nē, tur pat var uzvārīties, izīrēt viņu?

Kurš var atļauties jaunu auto, tas arī brauc ar to! Pārējie, ar to, kas no tā jaunā ir palicis pāri. Dīvānpirdējiem ir īpaši patīk tādi, kurus jau kāds ir piepirdis...

MMX Reģ.: 03.03.2022
2 0 Atbildēt

Ir jāsaprot kurā brīdī pirkt jaunu un kurā lietotu. Ja cilvēks šo dalījumu nespēj atrast tad tā jau ir viņa problēma. Kaut vai tā pati sadzīves tehnika - pirkt jaunu un dārgā gala šobrīd ir izdevīgāk jo vienkārši ievērojami var ietaupīt uz elektrību. Mājoklis un auto ir jāvērtē tieši pēc tiem pašiem kritērijiem, izejot no savas maksātspējas. Protams ja naudas ir vairāk kā sajēgas vai patīk strādāt 2 darbos, tad gan jau var ņemt arī visu jaunu, bet kā jau minēju man pašam piemēram ir visādas blakus lietas, kur es to lieko naudu ieguldu un nafig man tas vipendrons vajadzīgs. Ja blakus lietas sāks ienest papildus naudu un aizņemt vairāk laika kā rezultātā nevarēs vairs sekot auto stāvoklim, tiks nopirkt jauns auto, tas arī viss. 

Brīžam lasot komentārus gan šeit gan citur rodas tāda sajūta ka cilvēka dzīvē jābūt tikai četrām lietām - jaunam dzīvoklim hipotekārajā kredītā, jaunam auto kredītā, darbam lai to visu atļautos + atvaļinājumam 2 nedēļas gadā ārzemēs. Un viss, nedod Dievs kaut ko pašam darīt, kaut ko atlikt nebaltām dienām, kaut ko remontēt vai interesēties par kaut ko ārpus šīm 4  lietām. Tev būs pārdot mantotos īpašumus, iemaksāt pirmo iemaksu jaunam dzīvoklim un auto, atlikušo dzīvi rukāt darbā kurā negribi atrasties un nosprāgt gadu pirms hipotekārā atmaksas.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ej tak tu d, vidējā pirksta nabag ;p

Lielisks piemērs- tiklīdz jebkāda saruna, tā uzreeiz uzpeld ierastie slima/suņa personaalizētie motīvi un ierasstie epiteti.

Uz manas ielas reku visapkārt 3sstāvu nami sacelti, plet Sauli nevar cauri/redzēt, taču nevienam tam loham pie tām būdām nav jauna auto!

Bomāārs, tu ,plet, (savam) bērnam/sieriņus nopirkt drošvien diži ekekonaonanomēdams diezin vai vari atļauties, bet drirs te šķidru pa 9meemiem ;p

Tikai p-darasi pa dzīvi šito te jautājumu "kas/ko var atļauties" bāž visiem visur purnā un dsā pie katras mazākās iespējas.

Tāpēc jau tu drošvien (visdrīzāk) brauc ar to pēc plastmassas smirdošo  neapkurināmo maisadrēbes taboureti, lai apkārtējiem pierādītu, ka tu "vari atļauties".

Pag, nākamgad iepējams jaunas ripas vajadzēs un/vai no vistu izkārnījumiem izveidotās br.uzlikas izrādīsies šķībi nodilušas- pasaki laicīgi visiem ģimenes/pārtneriem, ka sieriņi un saldējums turpmāk viņiem piekritīs arvien retāk.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 4 Atbildēt

Tu kautkādā nabagu rajonā dzīvo? Kautgan, trīsstāvīgās tualetes, tas ir īsta dīvānpirdēja sapņu nams! No trešā stāva pirdiens tālu skan, jā! Kas tev tur vēl ir lietots, bez auto, mājas? Tosteris, pods, dīvāns? Podu droši vien staipi līdzi, jo diezin vai katrā stāvā būs pa podam. Tas taču dārgi, procenti lieli. Bet pamācīt, jā, tas tev šļupstot un siekalas šķaidot labi sanāk...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nujā,ok, toties Tu balansē uz aizrīšanās robežas.Attiecīgi ar savām s-kalām. Nav tikai skaidrs- nahfiguj tu lien sarunā, ja tev nav daudzmaz sakarīga sakāmā. Ko tu tu bārsties ar savu slimo fantāziju un pa visu vari centies te kādam kko sevis iedomātu piekakarināt- acīmrezot, te drošvien būtu darbs psihiātram vai vismaz ģim.ārstam..

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 6 Atbildēt

MMX tu vienkārši esi konkrētais bomārs. Ja tev ari 7k janem kreditā, tad lūdzu ej un noperc divriteni. Tad pat nav jēga runāt par vecu miseni par 7k. Tu nevari neko atļauties. Brauc gasterbeitot lūzer.

MMX Reģ.: 03.03.2022
3 0 Atbildēt

Nu ko lai saka, atvainojos ka vispār uztaisīju šādu topiku. Nenovērtēju savu vietu pasaulē un to, ka man būs braukt tikai ar sabiedrisko. Pārskatīšu savas finanses un prioritātes, novirzīšu savus citiem mērķiem paredzētos līdzekļus un nākamo topiku taisīšu par tēmu "iesakiet lūdzu jaunu auto līdz 30k". Vai arī tas ir par maz, jāsakasa vismaz 60K?

Vispār drīkst uzzināt ar ko pats braucat un plašāku ieskatu savās auto izmaksās? Es jums laikam jau 3 reizi prasu, bet atbildes tā arī nav. Pēc Jūsu komentāriem spriežot braucat vai nu ar S-klasi vai tām lielajām zili baltajām Škodām, kas te pa Rīgu braukā. Kaut gan tie, kas brauc ar S-klasēm, pie tam vēl jaunām, diezin vai šajā forumā uzturās.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tev sanāk normāls līdz 2004g modelis Jeep Grand Cherokee ar 2,7 MB dīzeli un labām extrām 👍

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
6 0 Atbildēt

Katrs cilvēks pats izvēlās, kā pirkt auto vai kredītā, vai maksāt no ietaupījumiem, tam šinī gadījumā nav nozīmes. Bomārs ir tas kam nav pastāvīgas dzīves vietas, nevis nav jauns auto. Topika autors neprasīja par kādu naudu izdevīgāk pirkt, bet ir izrēķinājis par kādu summu ir gatavs auto iegādāties, tapat noformulējis starp kādiem auto vēlās izvēlēties. Bet daudziem laikam grūti ar saprašanu vai arī nemāk lasīt, ka piedāvā kaut kādus viņam nevajadzīgus krossoverus bembjus, vai mazauto. Arī daudziem grūti orientēties cenās ja norādīts no 7-8tūkst, tad nav jēgas piedāvāt auro par 15 vai 9 tūkst. Varbūt var būt auto drusku pāri 8 tūkkst ar cerrību to nokaulēt. Apvainot otru internetā nav nekāda māksla.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Apbrīnoju cilvēkus, kas zoodārzā mēģina komunicēt ar bruņnesi vai kapibaru, stāstot par savu dzīves pieredzi un uzskatiem. Tas taču nedod nekādu rezultātu un n*j nevienam nav vajadzīgs, vismazāk jau pašam komunikatoram. Lai tas lopiņš sēž aiz žoga un atraugājas pēc maltītes, neej tam klāt un tas tev neko neatvems uz apaviem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Īssāk ssakot, līdz (no) 7k visi bomaari kokrētie.Ejiet (ejat) lūdzu visi napuhj.Kam nav kredits, tas cukā/ppi 🆗🤞🚽🍖🧻🚿🛁

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 3 Atbildēt

Šitas topika autora bomārs nesaprot ka 8tk vai 16tk tā vispār nav nekāda lielā atšķirība. Tas ir ta kā paņemt veceni vecu grabažu izbijušu alkašu bez zobiem par sievu un teikt ka nav jau nekada atšķirība no slaidas blondīnes, caurums paliek caurums. 

7-8k atškīriba Karl. Tikai nebūs jācakarējās.

Un tad es gribu redzēt, kur ta tiek "guldīti" tie 250 eiro, ko vispār mūsdienās par to naudu var nopirkt? Laikam "iegulda" roltonos.

MMX Reģ.: 03.03.2022
2 0 Atbildēt

Hej, mēs te visi gaidām uz tavas pieredzes izklāstu. Tik daudz diršanas ne pa tēmu ka rodas iespaids, ka kādam vienkārši skauž, ka citiem ir dzīve. 

Redzi, ja tu gribi lielīties ar to cik kruts esi, tad pierādījumus studijā vai pis taisni. Ņemot vērā, ka mēs neredzam tava AMG geļika bildes, tad vienīgais secinājums, kas man nāk prātā ir tas, ka pats pārvietojies ar sabiedrisko. Vai arī alternatīvi varbūt arī kaut ko dzīvē esi sasniedzis, bet bērnības mazvērtības komplekss liek nolikt citus. Bet tādā gadījumā mēs te redzētu tava geļika bildes. Īsumā - necepies komentāros, bet aizej pie psihoterapeita. Šajā topikā neviens pats tavs komentārs nav bijis pa tēmu, tikai vieni uzbrukumi citiem lietotājiem. Pieauguši cilvēki tā tomēr nedarās.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 2 Atbildēt

Tev nav saprotamas elementāras lietas. Ja tev ir 2tk remontam. Bet nav 7k mašīnai. Tad tev ir jāpērk mašīna pa 2k. Sāksim ar to. Tas viens. Otrs. Man ar autoparku viss ir vislabākaja kārtībā. Treškārt. Laiks ir vienīga lieta ko nevar nopirkt par naudu. Ja patīk tēret savu laiku jebījoties pa servisiem, tad uz priekšu. Bet tas nav priekš manis.

Ceturtkārt un pats galvenais. Man kaut kādiem bomžiem nav jāatskaitās par savu finansiālo stāvokli.

MMX Reģ.: 03.03.2022
3 0 Atbildēt

Teksts par "ja tev ir 2K uz rokas tad jāpērk auto par 2k" vispār neiztur kritiku tavu izteikumu fonā, ka mainīt virzuļus neesot normāli. Principā jau auto pa 2k ir lielākā riska zonā uz nopietniem remontiem nekā auto pa 7K, kurā ieliekot vēl 2k var iegūt auto ļoti labā tehniskā stāvoklī.

Tālāk ar tavu autpoarku viss ir kārtībā, bet tā arī neesi padalījies ar savu pieredzi pat jauna auto iegādē lai pamatotu savu viedokli. Vienīgais secinājums - visticamāk tev nemaz nav autoparka.

Laiks ir vienīgā lieta ko nevar nopirkt par naudu, bet tu esi to laiku patērējis lai vairākkārt visus nosauktu par bomžiem, tā vietā lai ar skaitļiem pierādītu savu taisnību.

Un par pēdējo komentāru - bomžiem tev nekas nav jāskaidro, bet biji pirmais komentētājs topikā, vairākkārt centies pierādīt savu taisnību visus saucot par bomžiem, un konkrētu atbilžu vai izvērstu domas skaidrojumu un aprēķinu vietā atbildi, citēju " Man kaut kādiem bomžiem nav jāatskaitās par savu finansiālo stāvokli." Es šo teikumu izprintēšu un ierāmēšu kā paraugu tam kā vienā teikumā pateikt "viedokļa nav bet iedirst gribējās". 

Saliksim visu kopā - tev ir viedoklis, kuru tu aistāvi ar uzdirsieniem nevis aprēķiniem, ar savu pieredzi nedalies un visus sauc par bomžiem. Nu man sanāk, ka ne sūda tev nekāda autoparka nav un īsti neizklausās ka kādreiz būtu bijis. Visi pārējie topika dalībnieki kaut caur pilnīgu oftopiku ir izrādījuši ka viņiem ir kaut kādas sajēga par ko viņi runā izņemot tevi - plika diršana bez teorētiskā pamatojuma. Ja tavu viedokli apstrīd tad atbilde "tu bomzis". Kaut ko izlaidu?

MMX Reģ.: 03.03.2022
2 0 Atbildēt

Iautofan, man tev jāatvainojas, pieļāvu ka varbūt esi kaut ko par savu autoparku rakstījis iepriekš, tāpēc palasīju tavus postus citos topikos un izskatās, ka iespējams tev pat ir auto, Tesla kā tu raksti. Bet tādā gadījumā man tevis vienkārši ir žēl, cilvēkam itkā dzīve izdevusies, bet viņš skumji sēž forumā un vienkārši diršās ar visiem ko vien var.  Lielākā daļa no taviem tekstiem ir viena teikuma apvainojumi, visam pārējam ir neskaidra vērtība, jo apvainojumu un lamuvārdu skaits pārsniedz posta lietderību. Pie savas itkā veiksmīgās dzīves tu esi devis varbūt pāris loģisku un pamatotu ieteikumu. Priekš cilvēka kas itkā ir tik veiksmīgs lai nolocītu naudu Teslai ar visu apsaisti privātmājā... nu tas ir tā kā drusku skumji, tiešām...

Paņem atvaļinājumu, aizbrauc kaut kur, vidi pamaini, kādu hobiju atrodi, cilvēki tavā līmenī parasti golfu spēlē, es arī iesaku, interesanta nodarbe. Nevajag te forumā naidu kurināt, nav tavs līmenis

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 2 Atbildēt

Ko tu tur dirs, vienkārši es neesmu nožēlojams bomzis, bet tu esi. Tu esi gatavs iesligt kreditu juga perkot auto bez jebkadam iespejam iereķinot izmaksas, jo tev ir 2k, ko tu jau esi gatavs izteret uz remontu bet neesi gatavs pienemt skarbo realitati. Tu esi bomars un tavs transports varetu bit audi a4 pa 2k vai solaris urbino

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Nē, nē, tiešām, es pat vairs nopietni nespēju ar tevi diskutēt. Ja cilvēks kas pēc Latvijas ienākumiem ir Top5%-10% (vismaz tā var secināt no rakstītā) ar nopietnu seju interneta forumā man un citiem lietotājiem pārmet ka viņi ir bomži, tad mani pārņem tikai skumjas. 

Nu kā lai es tevi uztveru nopietni? Cilvēks, kuram pēc idejas vajadzētu nest mums nabaga lohiem apgaismības gaismu ar izsvērtiem un pārdomātiem aprēķiniem, dalīties ar pieredzi, utt. tā vietā izvēlās nolaisties līdz apvainojumiem, tas jau daudz ko izsaka. Es reāli nevaru iedomāties savā paziņu lokā starp vadītājiem šādu cilvēku, labi starp savējiem šādus tekstus vēl dzīt, bet nu publiski un masveidā...

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

MMX, neņem viņu vērā. Tesla viņam visticamāk ir uz firmu, kur netiek maksāti nodokļi.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 2 Atbildēt

Pamuļķi kā tu doma 2023 gadā ir iespējams ka kadam ir firma ilgāk par pus gadu nemaksajot nodokļus? Man tev ir sliktas zinas resnais roltonu edaj

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Prottams, ka (mums,lohiem) lohu nodokļus maksā tikai lohi.Nelohiem gan auto, gan arī dažādas samnieciska rakstura mantas "iet" uz/firmu.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Pat ja uz firmu tā tesla, te jau ideja par to, ka cilvēkam ir nauda (vismaz pēc paša teiktā), bet viņš ir vienkārši bidla. Jūs vienkārši mierīgi iedomājaties - cilvēks ir sakārtojis savu dzīvi, privātmāja, tesla, visticamāk vēl auto, un viņš nafig sēž iauto komentāros un pilnīgā oftopikā visus sauc par bomžiem. Nu tas ir vienkārši skumji, pat ja man bija vēlme kādā brīdī izskatīt viņa viedokli, jo visādi gadās, varbūt cilvēkam taisnība, šeit ir tīri jo dziļāk mežā jo vairāk koku. Un pats trakākais ka viņš jau neapstājas, viņš turpina postot savā stilā.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Redz kā ir ar tām "autobraucēju" vietnēm.Nebūtu te izstāstījis par saviem tiem 7k, liktos pats sev nomāls un viss kārtībā.Plet, vairāk kā pus/valsts nekurnēdami brauc ar knapi pāris k vērtiem hlamiem, taču auto iforumā valda pavisam citi tikumi.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 3 Atbildēt

Kaut kā pie dirsas kaut kāda random bomāra viedoklis internetā   

Būsim godīgi. Nav pilnīgi nekādas atšķirības vai nobrauktais šrots ir par 2k vai par 7k, abiem vienlīdz kvalitatīvs motora remonts maksās 3.5k. Abiem izpūtējs kritīs nost un abiem bremzes būs jāpārlasa, tikai tam pa 2k visticamāk nebūs DPF jāmaina vai jāizprogrammē, kā to dara ubagi mūsu zemē un indē citus ar savu huiņu.

MMX, Un jā, te lielākā daļa komentatoru ir bomži. Un būs bomži, ar tādu domāšanu. Un tu esi perfekts piemērs. Tu pat neklausies un nespēj aprēķināt pats izmaksas tikai ķērc - iesos man, man, aprēķini manā vietā, parādi man kur ir izmaksu tabuliņas.

Vot ņem un aprēķini, jeb daunis esi?

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Pie dirsas random bomāra viedoklis, bet 6.30 tam bomāram uzdirstu, laikam pirmais dienas darbs, ne? 😂 mana diena ir izdevusies 

Es saprotu tu dzīvē neesi braucis ar lietotu auto, vai ne? Pats neko remontējis? Spēja noteikt auto tehnisko stāvokli tev nepiemīt un auto uz servisu dzen tikai vadoties pēc nokritušām detaļām vai lampiņām panelī, vai ne?

Redzi, dzīve "bomžu" līmenī iemāca spēju saprast vai auto nav lūznis jau tomēr tajā pirmajā apskatē. Ja marka ir zināma ar šādām problēmām, tad tu vienkārši izvairies no markas un dzinēja. Ja piefiksēji, tad es šeit nemēģinu nopirkt audi A4 2.5TDI V6 un ja tomēr kaut ko sajēdz no auto, tad zini arī kāpēc. 

Tālāk, ar visām minētajām lietām tu mani varētu biedēt, ja šis būtu mans pirmais lietotais auto, bet bļed, es šobrīd braucu ar 2003. gada Opel Vectra dīzeli, kuru negribu vairs remontēt tīri vispārējā nolietojuma dēļ un nekādi izpūtēji man nost nekrīt un auto ar pirmo iet TA. 

Par tavu aprēķinu - tu gribi 2000Eur vērtā auto meklēt DPF? Nu neko, lai veicas, noskaidro tik vai tāds tur nāk jau no ražotāja 😂 Un kāpēc tu gribi remontēt dzinēju? Pie pirkšanas uzreiz ir jāpērk tāds auto kurš acīm redzami netur apgriezienus, izdod dīvainas skaņas vai dūmo? Tad vieglāk šrotā nav nopirkt lietotu dzinēju? Normāli cilvēki pat bez diagnostikas kompja šādām lietām pievērš uzmanību. Es reāli tuvākajā apziņu lokā no simtiem pazīstamu cilvēku, no kuriem 95% brauc ar lietotu auto, zinu tieši 2!!! gadījumus, kad dzinējā pašā kaut kas bija jāmaina un abos gadījumos vienkārši tika iekrauts šrota dzinējs. Es dzirdu tavus argumentus, bet tas, ko tu acīm redzot negribi saprast, ka tavi argumenti pret manu praktisko pieredzi ir sūds. Ja tu nenāc klajā ar reāliem piemēriem nomika stilā, tad tev vienkārši nav argumentu.

Man diskusija ar tevi atkal patīk, bet nu jau nepareizo iemslu dēļ 😄

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Visos laikos vislielākais "ietaupījums" no tr-līdzekļa lietošanas ir iespējams tad,ja lietotājs lieto kādu vienu auto pēc iespējas ilgāku laiku.Jautājums tikai, vai tas auto viņam tiešām patīk,jeb viņš to laiku ir vnk gatavs/ciest.

Lai ar lietotu auto pavadītu kādu tādu šausmīgi ilgu laiku servisos,tam lietotājam ir jābūt samērā lielam loham.Arī jauns auto ir jāved uz servisu un arī tas ar laiku pārtop no jauna uz lietotu.

Piedāvāt jauna auto iegādi ar 7k (vai ar 2-3k) "operējošai" personai ir  pilnīgs fufelis.Vēl lielāks fufelis ir noniecināt "otro roku" interesentus.Šī visnotaļ populārā fufeļa "augļus" nupat bauda vadošie vadošo automarku melīgie dīleri, kuri jaunu auto tirdzniecības aizsegā ir iedomājušies izveidot lietotu hlamu aprites impēriju.Par dārgu naudu mēģinot kādam loham ieārstēt tos savus uz apmaiņu pieņemtos bezsakara bezkomplektācijas eksemplārus, plus vēl pa kādam pusgadam tos papildus parūsinot zem klajas debess.

Pilna apkārtne ar piemēriem, kur 4-5 g veciem rīgā pirktiem auto tieši no šī gada TA massveidā liek vieniniekus par rūsas klātbūtni.Pie kam, neba jau ka 1kārši caurums/durvīs, ko varētu itin viegli novērst.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 1 Atbildēt

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/astra/giehi.html

Rekur ir opel astra, kura visticamak nebūs nobraukta. 12k. 

Bet topika autors visticamāk šādu variantu neizskata, jo viņa budžetā tīri labi iekļaujās nokruķītais Bogdana pusļimonniks tikko no vācijas ar izgrieztu dpf, uzpulētiem lukturiem, izjātu ātrumkārbas kulisi un sarusējušiem bremžu diskiem

MMX Reģ.: 03.03.2022
1 0 Atbildēt

Piedāvājums jau pareizajā virzienā, bet saki godīgi, tu troļļo? Nu nevar būt ka vienīgie izvēles kritēriji bija nobraukums un gads? Nevar taču tā būt, ka tu neiemeti pat googlē vienkāršu tekstu "astra 2020 1.4 problems" un nesaņēmi pirmo atbildi ar virsrakstu "1.4 turbo Astra - is the engine that bad? "? Mazliet parokoties tālāk meklējumos var uziet šādu citātu "The majority of problems reported with the pre-facelift Astra seems to concern piston failures with the turbocharged 1.4-litre petrol engine" www.motors.co.uk/vauxhall/astra/reviews/

Visas šīs sarunas par to kā vecajiem lūžņiem ir jāpārkrāmē dzinēji un tu man piedāvā to reto Opel auto, kuram ar šiem darbiem jau nodarbojās ražotājs garantijas laikā? Pat tie 1.6d, kas tajā pašā cenas kategorijā apkārt bija redzami ir ar lētāk risināmām problēmām otrreizējam pircējam, pie noteikuma ka tās parādās.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Nēnu skaidrs, jāmaina nolietotais 20 gadus vecais opelis pret jaunāku. OK. BET - jo jaunāks vāģis, jo īsāku laikaposmu tas spēj pildīt savu funkciju; es īpaši necerētu ka (bez regulāriem lieliem tēriņiem) vāģis, kas būvēts 2010 - 2015 kalpos līdz 2030 - 2035!

Tas ir, nesaceries, ka tas jaunākais opelis prasīs mazāk tēriņu, kā Tavs pašreizējais.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Es arī neceru, tāpēc auto lietošanas logs ir saīsināts uz 5 gadi un tieši tādēļ es izvēlē vēlētos izvairīties no modeļiem ar riskantiem tehniskajiem risnājumiem, piemēram Biturbo Insignia, kurai turbīnu remonts vien nostājas uz kaut kādiem 1500Eur. Standarta piekares remonti jau visām markām maksā aptuveni vienādi, bet tikko kā sākas kaut kādi jēgu pārforsējuši mazmotori, caur vienu vietu izstrādāti eļļošanas risinājumi, elektronikas brīnumi un elektronikas bloku novietojums tur kur tiem virsū tiek ūdens, elektroniski regulējamas balstiekārtas, utt. tā tur tie cipari arī salasās. Kā redzi es nemēģinu nopirkt A6 allroad pa 7000 Eur, es te uz stipri vienkāršākiem auto tēmēju saglabājot vismaz kaut kādas ērtības arī sev. 

Otra lieta ir standarta vietējo auto pircēju vēlme iegādāties dārgāko auto kāds pieejams. bet pēc tam to apkopt kaktu servisos. Jo jaunāks auto, jo vairāk tas paredzēts darbam stāvoklī, kas tuvs jauna auto stāvoklim. Nu nevar ar pēc 2000 gada ražotajiem auto braukt kā ar B4 auģiku, labojot tikai to par ko tehniskajā apskatē izdrāž. Vai precīzāk kādu laiku jau tā var braukt, bet pārdot to lūzni varēs tikai tolmetam vai loham, kas nemāk attaisī e-csdd.

Tikko laukiem pirkām džipu - cilvēki tādus lūžņus mēģina tirgot pa lielām naudām, ka acis asaro. Pēc apskates datiem vienkārši bija redzams, ka vairāki auto tika laboti tikai uz skati, kad jau vienkāŗsi ir vesela rinda ar 2niekiem un lielākā daļa problēmu nu nebija tādas, kuras ikdienā braucot nevarēja nepamanīt. Cilvēki vienkārši nojāja līdz ručkai, aizbrauca uz skati, tur viņus izjāja, nākamā pietura serviss, tad visticamāk šrots pēc detaļām, serviss un atkal TA. Pēc šiem datiem es uzskatu, ka problēma ar auto stāvokļiem un remontu izmaksām vairāk ir auto pircējos nevis ražotājos.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

tāpēc es tev iesaku dacia - tur ir tikai uz citiem reno izsenis pārbaudīti risinājumi

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

mefisto rakstīja: MMX, neņem viņu vērā. Tesla viņam visticamāk ir uz firmu, kur netiek maksāti nodokļi.

Vai no kāršēringa

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

MMX

Es pa daudziem iauto lietošanas gadiem jau esmu iemācījies bezauglīgas diskusijas laikā apstāties. Katra Tava atbilde Iautofanam viņu tikai vēl vairāk uzvelk. Pieņem to kā dogmu, ka viņa viedoklis Tevi neinteresē un dodies poēc viedokļiem tālāk.

Ja par Opel, tad manam radiniekam ir Opel Astra 2015. (vai varbūt arī 2016) gada ražojums, 2.0 l dīzelis (ZS nezinu). Iegādājas mazlietotu (trīsgadīgu). Tātad brauc jau kadus 4 vai 5. Izņemot apkopes un bremžu disku maiņu, šim auto nav darīts pilnīgi nekas. PILNĪGI NEKAS! Rūsas (vismaz ārpusē) pazīmju nav. Viņš ir ļoti apmierināts ar šo auto.

Man pašam reiz bija Opel Zafira Tourer (2013.gads, 2.0 CDTI). Izcils auto bija. Konkrētajs auto šobrīd nobraucis 248 tūkst.km un jūnijā ir izgājis TA bez neviena aizrādījuma.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Jā, bet patur topiku augšā ja nu kādam vēl ir kādi komentāri, tauta parati mīl ieraudzīt tikai pirmās pāris tēmas galvenajā lapā. Diskusijas ar Iautofanu pēc noskaidrošanas itkā finansiālā stāvokļa noskaidrošanas jau ir sekundāra izprieca. Atvainojos gan lasītājiem par offtopiku ko pats ražoju.

Nu Astra pamazām sāk kļūt par ticamāko variantu, augusta vidu plānojas atvaļinājums, kā jau te iepriekš ieteica pabraukāšu pa plačiem, aptaustīšu dabā interesējošo gadu modeļus un ja tas ko redzēšu dzīvē man patiks, tad jau būs jāķer sakarīgie piedāvājumi sludinājumos. Par laimi man šajā jautājumā nav īpašas steigas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nesaki, ka nebrīdināju

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ja runājat par mazlietotiem auto. Tikko stipri pazīstamam cilvēkam beidzās zibens auto garantija un veiksmīgi tika pārdots. Dīzelis knapi apskati iziet spēja atgāzu normu dēļ. Nobraukums zem 100k un garantijas laikā jau mainīja sprauslas, katalizātoru uc lietas. Kādas izmaksas būtu pēc garantijas...jūsu nosauktās kapitalkas motoru remonta summas tuvu tām nav 🙈 Nevaru pat ieteikt ko, nav ko teikt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu man stipri pazīstams cilvēks savu garantijas laikā bieži remontēto auto (pretēji tam, kā dažiem te patīk pieminēt jāšanos ar servisiem - tur uzturējās daudz biežāk, nekā mans vecais, piedevām dēļ elektronikas arī pievīla uz ceļa ar nepieciešamību pēc evakuatora) bez jebkādām šaubām atdeva atpakaļ dīlerim, tiklīdz garantija gāja uz beigām, jo saprata, ka bez garantijas uzturēt to nespēs. Un, protams, par KASKO vien maksāja vairāk, kā es par sava vecā auto remontiem.

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Nu šis ir tas variants par ko es jau par Iautofanu uzjautrinājos - 2020 gada astra ar 1.4 dzinēju, kuram UK forumos un auto apskatos ir atzītas problēmas ar pašu dzinēju. Ar 1.6d ir labāk, bet līdzīgi. Jau fakts vien, ka no dzinēju gammas jaunajā modelī šie dzinēji ir pilnībā pazuduši liecina, ka tur bija problēmas pat ražotājam, kur nu vēl pēcgarantijas lietotājam.

Vecie Opel modeļi vēl zem GM korporācijas varbūt nebija nekas iespaidīgs, bet vismaz dzinēji jau bija atstrādāti un otrreizējam tirgum zināmi. Pārejas laikā no GM uz PSA jau sākas šie apšaubāmākie risinājumi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tie dzinēji no gammas ir pazuduši vairāk jau atgāzu normu un tam pakārtotā kopējā dzinēju downgreida dēļ.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Redz, cik lietotāju, tik dažādas pieredzes.

Savukārt, šonedēļ manam kaimiņam naktī aizdegās VW Passat (8 gadi, nobraukums ap 200 tūkst., vienīgais lietotājs, visas apkopes atbilstoši noteiktajam). Vienkārši tāpat. 3 h pēc tam, kad bija atbraucis ar šo auto mājās. Kamēr atbrauca VUGD, kopā visiem kaimiņiem ar saviem mazajiem ugunsdzēšamajiem aparātiem (pavisam 7 gab.) izdevās ugunsgrēku likvidēt.

Vai tāpēc tagad ir jāsecina, ka visi VW Passat ir mēsli ar lielu potenciālu aizdegties?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

offtopic, bet tieši tā jau liela daļa secina par elektriskajiem auto - daži aizdegas (stipri mazāk %% kā izplatītie iekšdedzes vāģi) un tad jau jāsecina, ka visi EV ir potencionālas lāpas

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Vienīgais, ko no šī var secināt: "ar saviem mazajiem ugunsdzēšamajiem aparātiem (pavisam 7 gab.) izdevās ugunsgrēku likvidēt", nevis 7 VUGD brigādēm jādzēš trīs dienas, izraisot ekoloģisko katastrofu ;)

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tas gan tiesa 😎

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Man vienam draugam nesen bija līdzīgi - it kā ne no šā, ne no tā aizdegās Subaru, arī nobraukums ap 200 tk. Tikai pēc kāda laika izmeklēšanas procesa gaitā poliči izdomāja iemest aci aptuveni 200-300 metru attālumā esošo darbnīcu kamerās un tumsā ieraudzīja divus siluetiņus šiverējam ap viņa auto...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

te nav tāds gadījums. Māja zem, kamerām. Notika pašaizdegšanās. Šobrīd darbojas apdrošinātāja piesaistītā ekspertīze

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 3 Atbildēt

Ak dievs. Redzu ka topika autors bomārs.meklēs jebkādu iemeslu, lai tikai nenopirktu nenojātu miskasti.

Šitam derēs 7gadus veca baltas krāsas opel astra ar 190k tikko no vācijas. Pirkta placī pie Bagdana. Nu karoč lohs paliek lohs.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 2 Atbildēt

nomiks rakstīja:

mefisto rakstīja: MMX, neņem viņu vērā. Tesla viņam visticamāk ir uz firmu, kur netiek maksāti nodokļi.

Vai no kāršēringa

Kāds vēl kāršērings, tu tak pērc miskasti līzingā. Jo esi bomārs parastais. Tāds pats bomārs kā šitas MMX, tikai ar drusku labak apmaksātu verga darbu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.

autospeci nav tāpēc lai sniegtu ekspertīzi rūsēšanā. Autospeci vnk tirgo pretrūsas apstrādi. Un Jurka tikai tirgo. Bez ekspertīzes. Tas kadrs stingri stāv uz 2 kājām: demogoģija un komercija

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Tas ka tur daudz demagoģijas tajos video ir skaidrs, bet cik esmu pētījis to kanālu, vismaz tiek parādīta kaut kāda pamata bāze par galvenajām vietām katram modelim (cik nu viņš tur apskata), kuras pie iegādes apskatīt vai pabakstīt. Viss pārējais - nu hvz, parasti vidējais auto kas ražots pēc 2000 gada tolmetā nonāk tāpēc ka beidzas tas pats dzinējs, kārba vai elektronika. 

Iepriekšējā darbā viens kolēģis 7 vai 8 gados sakasīja savai Škoda Octavia 400k+ km, un ja nebūtu sarunāts kaut kāds servisa džeks kas to mašīnu paņēma sev, tad Škoda tiktu aizvesta uz tolmetu. Mašīnai bija minimāli rūsas bojājumi, bet piekare, dzinējs un salona nolietojums bija tādā līmenī ka pat perekumpi atteicās.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jajā, tur tas autospecs taču bij publicējis video, kur kāds viņa klients ieradies uz pretrūsas apstrādi ar jaunu kaškaju.

Kā tas suuds defaultā "apstrādāts" no tās šķībo konzervbundžu rūpnīcas, kā speci to izjauca pa detaļām un cik šī lohoperācija tam loham izmaksāja.Ja pareizi atceros, runa tur bija/par! kādiem tādiem 6500,-.Lohs sākotnēji nopirka Jaunu auto ,kurš jau tā maksā savus 30k+.Un tālāk nemaz "netērēja laiku" ar p/ššanos pa servisiem un uttt.Un kā vispār jūtas tāds auto, kurš kaut kādā garāžā tiek totāli izjaukts/pārskrūvēts. 

Kā arī, tie tur 400kkm noskrējušie auto (joprojām) mēdz būt arī ar itin "jaunvērtīgu" salonu un kārtībā esošu piekari un pat bez ievērojamas rūsas.Nevajdzēj varbūt tad pirkt to jaunsuudu ar to izdurtās zivs acs logo.Bez normāla motora,ar otrreizējās šķiras lupatsalonu un par lohcenu "sākot/no".

Normāla koleģiāla autointeresentu saruna,-Esdirektors/Tulohs, nekā ne citādi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Atceros to viģiku. Visvairāk mani šokēja moments par to rūpnīcas vasku, kurš bija vairākās sensitīvās vietās ļoti smuki sapūsts biezā kārtā. Un tad Jurka lepni paziņo, ka visu šito rūpnīcas aizsardzību viņiem nāksies kasīt nost, to ir baigi grūti izdarīt un tas papildus kārtīgi maksās. Man iestājās tāda pilnīga absurda WTF sajūta! 😲😆

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nuja, bet no otras puses,viņš jau nav lohs un savu patērēto laiku māk novērtēt.Es saprastu, ja pa 600,- tur kādu zinku vai vassku vai suudrabu uz tās šassijas/apakšas uzpūstu vai kādā tehnocohumā iepirrstu.Bet nu jaukt ārā tikko saskrūvētu jaunu auto un vēl maksāt normāla lietotaauto vērtību par šo manipulāciju...

Tas auto nav tas sliktākais, bet Cik ilgi tas klients ar to suudakaškaiju brauks? Līdz kādam 35jam, vai ko? Tas ir kā savulaik 2k vērtā lamatā mūziku pa 3k ielikt un pēc pusgada pārdot pa to pašu 2,-

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Nu pat ja tas Kaškajs nerūsēs, tāpat tā mašīna vienkārši dumi morāli novecos. Ar tādu apstrādi no rūsas ir jēga glābt kaut kādas specifiskas mašīnas ar tālākpārdošanas vērtību. Pat ja tas kaškajs novilks kaut tos 20 gadus, tas īpašnieks taču tajā auto vairs iekšā negribēs sēsties, viss būs izļurkāts, grabēs, utt. Un tas pat neņemot vērā potenciālās problēmas ar to pašu elektroniku, jo nu nedzīvos tie visi bloki saules mūžu, tāpat vienā brīdī tas kaškajs kļūs par standarta lauku transportlīdzekli ar kūpošu dzinēju un ziemassvētku eglīti panelī, tik daudz ka ar apstrādātu apakšu.

Un tas viss pat neskaitot to, ka to turpmāko 20 gadu laikā vienā jaukā dienā tribīnē var uzkāpt kāds valdības pārstāvis un paziņot, ka kaškajs neatbilst eko normām un ir nododams lūžņos.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nē, nu kādu desmitnieku mošk varēs novilkt, ja zobus/sakož.Uz priekšu tak tas ripos, un,ja nu kas, uz to laiku gan jau būs advancēti šroti un tur 2-3 darbadienu laikā rūpnieciski saliks no trijiem hlamiem vienu.

Pēc "manas" pieredzes, tie elektroniskie bloki pa lielam bez iemesla nebojājas un pie regulāras uzpassēšanas var vilkt bezgalīgi.Galvenais nesakrāt pārāk daudz vienlaicīgi to iekavēto novēršamo lietu.Iekšējais salona aprīkojums vispār nav dižu problēmu,vienīgi ārpusē esošie palīgi un assistenti pēc 300k mēdz par sevi atgādināt.Bet ja uzreiz un pa vienam novērst, tad pēc 400k būs itin "jauns" auto- drusku vēl  labāks,nekā pats to kad paņēmi ar 200k.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
2 4 Atbildēt

Jā, tiesi tāz tās.vecās miskastes kā labs vīns, ar laiku tik labākas paliek.

Tu ko smēķē dulbur?!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

-sūūdīg ir, kad/ja humor izjūta no dsas lien ārā (dsā neturās iekšā)

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 1 Atbildēt

Izskatās ka šī tēma sevi ir izsmēlusi un topika galvenais lohs tā arī neko nenopirks

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti