Mitrums iekšpusē pēc lietus

Motorgalva Reģ.: 10.11.2018

Sveik. Kāds varētu ieteikt pie kā vērsties pēc palīdzības un kas tas varētu būt, ja pēc lietus pasažiera pusē loga rāmis ir mitrs?

failiem.lv/f/yd8rb4wdm

failiem.lv/f/jafs694kg

failiem.lv/f/vhpzc67h6

failiem.lv/f/swhvea7q7

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Ja nav lūkas un mitrums parādās stāvošam auto, tas es teiktu, jāpārlīmē vējstikls. Ja ir lūka, tad jāskatās blīvējums un drenāža. Var noņemt to apšuvumu un paskatīties kas notiek.

Motorgalva Reģ.: 10.11.2018
0 0 Atbildēt

Nav lūkas. Bet vējstikls tika mainīts kādus 3 gadus atpakaļ.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

>Bet vējstikls tika mainīts kādus 3 gadus atpakaļ.

Varbūt tā arī ir atbilde.

Bet izskatās vairāk pēc kondensāta, jo ja ir sūce, tad tek uz leju. Skaties/čamdi kas notiek zem paklājiem - priekšā/aizmugurē/pasažiera un vadītāja pusēs.

Motorgalva Reģ.: 10.11.2018
0 0 Atbildēt

Cik esmu skatijies nav tur ne kas mitrs zem paklājiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Jautājums vai problēma izteiktāka ja stāv uz vietas , vai tad ja brauc ???

Tehniski logu utml. var pārbaudīt uz tā lejot ūdeni noteiktās vietās, tik nu apšuvumus būs jānoņem - lai kaut ko redz.

UN VĒL, nevar izslēgt ka virsbūves šuves hermētiķis ir vai nu ieplaisājis, vai vispār vietām nav - to , ja ir dekoratīvi moldingi tos jāpaņem nost, un dažreiz var ar aci noķert.

Bet dažreiz tikai ar "laistīšanas metodi" ...

Nevar pilnībā izslēgt arī durvju blīvgumiju, bet to labāk var saprast uz paša auto durvi skatoties, tiesa es eiropiešiem tādu "gļuku" neesmu redzējis, bet manam vecam amerikānim tā konstukcija ar duvju drenāžu ir tik tupa, ka es nebrīnītos ka kaut kad tā laidīs garām, ja blīvgumija paliks vecāka ....

Motorgalva Reģ.: 10.11.2018
0 0 Atbildēt

Tikai un vienīgi pēc lietus un stāvēšanas. Pat pēc moikas nekas nav mitrs. Braukt uz vējstiklu servisu, lai skatās vai kādu speciālistu labāk meklet?!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Noņem to statnes apšuvumu un apskaties, kas zem tā notiek. Uzlej uz jumta ūdeni, gan jau kautkur tecēs. Ja sīkums, tad var īslaicīgi ar caurspīdīgo sanitāro silikonu noblīvēt.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Visticamāk ka plaisas vai blīvējums nobiris. Šādu joku atrada manam auto - pēc 8 gadiem bagāžnieka rezerves riteņa nodalījumā sāka krāties ūdens. Izrādījās, tek no aizmugures durvīm, kur zem bremžu luktura tikušas skujas u.tml. draza ar gadiem blīvējumu noberzuši. Pie tā paša atklājās arī aizmugures bamperī izveidojies ezers

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jocīgi skan- "loga rāmis mitrs", taču lūkas nav.Sapūt ar augstvērtīgu silikonu (ne-ķēpājošu) visas tās blīvgumijas, pa kurām braukā tas passažiera stikls un vispār visu durvi pa perimetru.Turklāt, katrās durvīs ir drenāžas caurumi- ja tur pienācīgi netek/nost (aizaudzis..) , var sabojāties skaļruņi un/vai durvju el.slēdži.Bez durvju un loga statnes apšuvuma noņemšanas diez vai ko izsecināsi.

Stikls mainīts- ja maiņas procesā ņēmuši dalību tā dēvētie LOhi (pats īpašnieks var būt ne tuvu ne lohs..), nu tad jāpapēta līmējums pa visu stikla perimetru, zem salona apšuvuma.Taupīt/uz līmi un tās uzklāšanas procesu un uz vēlamo "sacietēšanas/nekustināšanas laiku"- tipisks lohuservisu paradums.Šodien tak visiem un katrreiz ir jāsteidzas, ko tur ies lieki ķēpāties.Paspaidi uzmanīgi no iekšpuses- vai kāda stikla daļa necilājas.Un kas notiek ar drenāžas notecēm no kondicioniera un pašā motortelpā(zem logatīrītāju apšuvuma, tieši vējstikla apkaimē).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Motorgalva rakstīja: Tikai un vienīgi pēc lietus un stāvēšanas. Pat pēc moikas nekas nav mitrs. Braukt uz vējstiklu servisu, lai skatās vai kādu speciālistu labāk meklet?!

Vislabāk pie kāda kurš māk rūpīgi noņemt dekoratīvos moldingus un zin kā tikt galā ar salona apšuvumu, es teiktu ka visbiežāk tādi atrodami tur kur nodarbojas ar auto virsbūvju remontu un krāsošanu (a la pēc avārijām utml.)

Un tad loģiski jāpalūr uz virsbūvi, stiklu un visādiem moldingiem un jāpadomā, kurā vietā "stāvošs ūdens" var izraisīt vislielāko problēmu ...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Nošpricēt visas aizdomīgās vietas ar ziepjūdeni no ārpuses un no iekšas pūst ar pamatīgu kompresoru. Otrs no ārpuses skatās, kur gaiss nāk ārā, tālāk jau sīkāka konkrētās vietas izpēte.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti