drive.google.com/file/d/16Yv8Hotne0uWRO6d7424CAAcWAXbozUX/view?usp=drivesdk
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas ir vīruss?
Nav tas vīruss. Autor, nākamreiz izdomā normālu topika nosaukumu un izstāsti problēmu arī vārdiem, jo nevienam baigi negribās uz nezināmiem linkiem spiest! Ja lieto youtubi, tad no tās arī ērti var ielikt video pa taisno. Tagad nepateikšu, vai no failiem arī var vai nē.
Ja par tēmu: ar vadiem piepīpēt arī nevar? Ja nē, tad visdrīzāk starteris beigts. Bet vērsties gan jau var praktiski jebkurā autoservisā, diez vai tur būs kaut kas sarežģīts.
Tīrais cirks - kamēr šito rakstīju, video no servera jau pazudis. Gribēju vēlreiz apskatīties, a nekā.
Nevar būt kad pazudis, man radās kad ir aktīvs
Nevaru tikt pie video, ilgi.domā un pigu. Tehniski ja auto jau diezgan svaigs 10 gadi vai jaunāks, tad tādoem bieži ir visādas aizsardzības (piem. automātam uz P vai N pozīciju lai vispār iedarbinātu) un vēl varbūt visādi brīnumi.
Auto nav jauns 2005 gada audi a4 b7 3.0 D
Atliek noskaidrot (uzzināt)- ko te īsti nozīmē tas jēdziens "nevar iedarbināt".Vai tas negriež starteri,vai griežžžž bezgalīgi un vienkārši nepielec,vai kā.
Vai tas ir automāts,vai nē.Vai darbinot brr.pedālis tiek nospiests,vai automāta kloķis ir pārkingā ielikts.Vai ko.Vai neko.
Nu, tur video dzirdama dūcoša skaņa, un nekas nenotiek tālāk, iedegas daudz lampu uz paneļa un sarkans taisnstūris spidometrea apakšā.
Pēc "startera teorijas" rodas iespaids, ka solenoīds nespēj nostrādāt un ievilkt mazo zobratu vietā.
Rekur ir, kam google nerāda. Negribu savā trubas kontā likt.
Nu tak lai izjauc starteri un iemet te to sasstāvdaļu attēlus.
Neviens šo mašīnu stateris netur ilgāk/Par! plusmīnus reāliem 350kkm.
Ja kāds nav Lohs,un tiešām domā ar to mašinu braukt/tālāk, tas vispār būtu jāizjauc preventīvi! Aptuveni tas pats arī uz ģeneratoru attiecas.
"Izklausījās" ka starteris reāli neko nedara t.i. tā ka uz to pat strāva netiek padota, jo ja kaut ko padod uz starteri, arī visas paneļa lampiņas vai nu izdziest, vai vismaz redzami paliek blāvākas. Tātad numur 1 skatamies vai relejs un drošekļi dzīvi, tad ja ir iespēja startera releja vietā ieliekam lampiņu ( tik vēlams sameklēt pareizos kontaktus tos kas no atslēgas, nevis pa tiešo uz starteri) - vispirms akumlatora "-" uz releja "+" polu, un pēc tam arī akumlatora "+" uz releja "-" un tad pagiežam atslēgu startēšanas pozīcijā - vai lampiņa iedegas (???) - tā parliecinamies, ka no atslēgas vispār kaut kas tiek padots vismaz līdz relejam.
Ja tur viss labi - tad var provēt baudīt startera loku - vai tur visi vadi vietā un kaut kas uz starteri tiek padots - tehniski var pat pamēģināt startēt apejot atslēgu, nu tik jāreķinas ka starteris "rij" jaudu, un kādu sūdīgāku "testa" vadu vai metālu/konektoru var arī pamanīties izkausēt ...
Ja ir laba dzirde un sapratne kā klikšķ relejs, var provēt tā diagnosticēt, bet es nespēju īsti saklausīt releja klikšķi starta brīdī ...
P.S. bieži auto ir vairāki vienādi releji - var provēt samainīt tos vietām ( pieņemot ka otrs tāds pat ir strādājošs) ...
Un protams var aŗi pašu releju pārbaudīt - pieliekot pie pareizajām kājām 12V - būtu jāspēj to "aizvērt" t.i. jādzird klikšķis ...
Jautājums: 2005 gada audi a4 b7 3.0 D nelec
Sveiki, varbūt varat palīdzēt saprast pie kā vērsties ar šādu problēmu?