Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?

Norcha Reģ.: 10.06.2002

Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....

Ko Juus sakaat?[addsig]

 
shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Surrr rakstīja:

VWfans rakstīja:

viagris rakstīja: Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.

Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.

Dīzeļa priekšrocība ir tā, ka tas labi velk pie maziem un vidējiem apgriezieniem. Vakar braucu no tehniskās apskates un pa ceļam bija dafiga mācībnieku. Tos ar dīzelīti bija ērti tā žiperīgi apdzīt.

Es tiešām vēljoprojām ceru, ka vwfans mūs visus nes cauri.

diez vai, es domaaju, ka taads diivainis tieshaam ir...

jurijs_g Reģ.: 29.07.2004
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja:

jurijs_g rakstīja: nomas merivai palidoja baakas vaacinsh uz vaanja, pats attaisijas laikam, apstajos un piefiskeju ka vairak nav, tas opelis ir su.u.u.ds.

Rokas kluinas, ne Opels vainīgs.

nu nu, berliinee iekaapu mashiinaa, pie halles apstaajos un vaacinja nav, ne benzinu leeju neko.. droshivien kads pirms manis nepieskurveja vacinju , tad attiecigi lidojot atsita valjaa baaku un veejsh nolauza kronsteinu, bet anyway

E4se Reģ.: 11.10.2006
0 0 Atbildēt

jurijs_g rakstīja:

deksters rakstīja:

jurijs_g rakstīja: nomas merivai palidoja baakas vaacinsh uz vaanja, pats attaisijas laikam, apstajos un piefiskeju ka vairak nav, tas opelis ir su.u.u.ds.

Rokas kluinas, ne Opels vainīgs.

nu nu, berliinee iekaapu mashiinaa, pie halles apstaajos un vaacinja nav, ne benzinu leeju neko.. droshivien kads pirms manis nepieskurveja vacinju , tad attiecigi lidojot atsita valjaa baaku un veejsh nolauza kronsteinu, bet anyway

Tu ko,atpakaļgaitā brauci pa bāni,ka vējš nolauza kronšteinu>>

Dex.

jurijs_g Reģ.: 29.07.2004
0 0 Atbildēt

saansliidee ))

vot xvz, esmu aizmirsis kamerai vadu maajaa, kad bushu LV iemetishu bildi ))

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

shmurger rakstīja:

viagris rakstīja: Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.

Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.

varbuut vnk piipls grib diizeli, a tu vinjam smadzeni cakaree ar savi idiotisko politiku- atmaksaasies, neatmaksaasies, nobraukums xujobraukums....

Ir arī daudz ļautiņu, kuriem ir gotiņa, kas soļarku dod. Man tāda ir un līdz ar to visi fana un pārējo aprēķini var mani neinteresē- jo man DD cena ir 0,00 Ls. un tādu kā es ir ļoti daudz...

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja:

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

Viņiem pašiem liekas, ka ar tādiem kapeiku var iepi*t nereāli, ko piesējies?

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

ta ni gan tev nesaprashana iestajusies...driiz nesapratiisi cilveekus , kas dzer limbazu pienu.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

Tu gribi teikt ka turbo dīzelis būs jaudīgāks par tāda paša tilpuma turbo benzīnu?

nē, bet par atmosfērisko gan

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

tie benziini ar turboo maxaa tikpat cik turboodiizels , a resurs turboB ir stipri mazaaks kaa turboD , un elastiiba gaitaa buus liidziiga . Startaa no vietas turboB iekabinaas un tas arii viss priex , aa un veel degvielu tas B riis 2x vairaak par D.

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

Cik tad tavai alfai 155 bija cilindru?

Jaunulis Reģ.: 08.08.2006
0 0 Atbildēt

tagad 2000 eur paarmaxaa.. tad pa 10ls meenesii ieekonomee (5 gadu laikaa tie jau ir gandriiz 1000 eur) ... tad veel shur, tur ieekonomee... paardoshanas cena diizelim tomeer buus lielaaka, nekaa benziinam... un beigaas jau tas diizeliitis ir arii atmaksaajies...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Jaunulis rakstīja: tagad 2000 eur paarmaxaa.. tad pa 10ls meenesii ieekonomee (5 gadu laikaa tie jau ir gandriiz 1000 eur) ... tad veel shur, tur ieekonomee... paardoshanas cena diizelim tomeer buus lielaaka, nekaa benziinam... un beigaas jau tas diizeliitis ir arii atmaksaajies...

Rēķinot izdevīgumu tajos n-tajos gados, kāds naudas cenu un inflāciju arī parēķina?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Sunis rakstīja:

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

Cik tad tavai alfai 155 bija cilindru?

Tādēļ jau es arī tiku vaļā no viņas

Jaunulis Reģ.: 08.08.2006
0 0 Atbildēt

vai tad dīzeļautoīpašniekus inflācija ietekmē savādāk, kā benzīnauto īpašniekus? Jeb šeit tiek rēķinātas inflācijas sekas benzīna un dīzeļa cenu pieaugumā?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Jaunulis rakstīja: vai tad dīzeļautoīpašniekus inflācija ietekmē savādāk, kā benzīnauto īpašniekus? Jeb šeit tiek rēķinātas inflācijas sekas benzīna un dīzeļa cenu pieaugumā?

Nē, bet, piemēram, VWfans rēķina, ka uz degvielas patēriņa starpību viņa dīzeļmeriva atmaksāsies pēc 8 gadiem (piedodiet, ja kļūdos ). Pārmaksāja par dīzeli, laikam 800Ls (vēlreiz piedodiet, ja kas ). Cik vērti tie 800Ls būs pēc 8 gadiem? 450Ls, ja inflācija saglabājās ~ kā šobrīd?

Reģ.: 12.05.2024
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

Un turboB resurss ir lielāks nekā turboD.

Te nu gan tu sakakāji šķidru.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

TDI rakstīja: tie benziini ar turboo maxaa tikpat cik turboodiizels , a resurs turboB ir stipri mazaaks kaa turboD , un elastiiba gaitaa buus liidziiga . Startaa no vietas turboB iekabinaas un tas arii viss priex , aa un veel degvielu tas B riis 2x vairaak par D.

Ļoti šaubos, ka standarta audi 1.8T startā zaudēs tam pašam audi 1.9 TDI.

Un turboB resurss ir lielāks nekā turboD. Un ar turboB ir kā teiktu fans - daudz baudāmāks.

hallo , pietiek ninnaat , jau 1diena , attopies .

Reģ.: 12.05.2024
0 0 Atbildēt

TDI,kā ar to kaimiņu? Ir tak vēl tālāki kaimiņi,ne? Vari paprovēt nobučot pirmo atsalušo vardi.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

deksters rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Un turboB resurss ir lielāks nekā turboD.

Te nu gan tu sakakāji šķidru.

Parunāsim par 2.5 TDI V6?

nu Tu i svalku atradi parunaasim par 4cilindriniekiem 1,8T un 1,9T , par R5 2,1T un R5 TDI

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: TDI,kā ar to kaimiņu? Ir tak vēl tālāki kaimiņi,ne? Vari paprovēt nobučot pirmo atsalušo vardi.

te pilniigs fsec , izeju no maajas , pa kreisi vistaalaak - Skaistie skati by Manfred Gerkan , pa labi - veel trakaak , taxshto varde nepaliidzees gadiijums besceriiks , jaatinaas , uzmaarutka, sassodiic , prom uz laukiem

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Man pat ir aizdoma, ka 1,8T ar 190 zs noskries 2.5TDI ar 180 zs.

marchik attopies waj ta es teicu ka nenoskries waj ??? un to 2,5V6 vispaabaa bes probz. izkodiis VAGam viss speeks ir R4 Tun R5 T , viss kas ir V6 ir xavaja , veel kopsh pirmajiem C4 2,8 laikiem . Vienk ir pietiekami daudz , pa LV , ' vilkc' vienaa kolonaa ( uz 130-170km/h ) ar megarulziem un konstateec ka pie taada aatruma 1,9TDI elastiiba ir ok. + pateerinjsh + motors 'nemirst' rajoonaa ap 200-300kkm . vot i usjo ko gribeeju teikt par teemu R4turboB VS R4turboD .

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

vot taas gan ir muļķības.

te jāskatās pa kurieni pārsvarā jābraukā un kāds ir braukšanas režīms. Ja pārsvarā pa šoseju tad piemēram audi A4 dīzelis VS benzīns 110ZS VS 125 ZS starpība ~1.0-1.5 l/100KM tā kā diizelis ir nedaudz dārgāks tad ietaupījums ir kapeikas. Tas pats BMW 523 2.5 benzīnss pret BMW 2.5 TDS benziinieks ir daudz dinamiskāks dīzelim trūkst griezes no nulles ātruma (kamēr nestrādā turbīna) daudz vairāk dārgu mezglu kas var nojukt turbīna, augstspiediena sūknis un tad iepistā kapeika kas šosejas režīmā būs ~ 50 sani būs vējā + iebraucam lielos mīnusos.

Savaadaak vareetu varbuut buut piemeram BMW 530 diizelis pret BMW 530 benziins ar nosaciijumi ka abi ir jauni + braukts tiek pa pilsētu īsi maršruti + propkas (jo tad benziiniekam strauji pieaug pateerins) bet nu arii starpiiba ir ap pusotru K EUR un kad to var atpelnit HVZ?! Varbuut tad labaak 545 uzlikt gazi?

Bet piemeram mazauto ar 4 cilindru motoriem neredzu tolku diizlim it sevišsķi ja paarsvaraa tiek braukts pa šoseju.

Badjo Reģ.: 02.08.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

viagris rakstīja: Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.

Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.

Dīzeļa priekšrocība ir tā, ka tas labi velk pie maziem un vidējiem apgriezieniem. Vakar braucu no tehniskās apskates un pa ceļam bija dafiga mācībnieku. Tos ar dīzelīti bija ērti tā žiperīgi apdzīt.

Jā, tas ir interesanti!!!

Bet dažus mācībniekus jau ar velosipēdu var apdzīt, tad atbraukt atpakaļ un vēlreiz apdzīt. Bet tas tā.

Nu nezinu gan kāda tur dinamika pie maziem apgriezieniem, ja piemēram GIII 1.9 Tdi (90zs) trubīna ieslēdzas pie 1600-1700 apgriezieniem un tad tik sākas ātrums. Pie krusta vienmēr jāatcerās, ka sākumā tik ātri nelidos, kā benzīnieks. Braucot ar 50-60 kmh ar ir bišku jāpaciešas līdz ieslēdzas turbīna.

Pēc ilgāka laika bija jāizbrauc ar sievas Mazda 323f 1.8i (104zs), parasta mašīna. Netīšām, uzsākot braukt, uzspiedu stiprāk gāzes pedāli. Labi, ka paspēju sagriezt stūri, a to divas pie trotuāra stāvôšās mašinas būtu kaput un manējā arī.

Mana otra mašina GII 1.8i (90zs) arī ir dinamiskāka nekā dīzelis.

Bet tomēr, man arī dīzelis maksā 0.00 Ls vai sliktākā gadījumā 0.40 Ls. Un tas visu izsaka.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.

Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus

vot taas gan ir muļķības.

te jāskatās pa kurieni pārsvarā jābraukā un kāds ir braukšanas režīms. Ja pārsvarā pa šoseju tad piemēram audi A4 dīzelis VS benzīns 110ZS VS 125 ZS starpība ~1.0-1.5 l/100KM tā kā diizelis ir nedaudz dārgāks tad ietaupījums ir kapeikas. Tas pats BMW 523 2.5 benzīnss pret BMW 2.5 TDS benziinieks ir daudz dinamiskāks dīzelim trūkst griezes no nulles ātruma (kamēr nestrādā turbīna) daudz vairāk dārgu mezglu kas var nojukt turbīna, augstspiediena sūknis un tad iepistā kapeika kas šosejas režīmā būs ~ 50 sani bla bla bla

bmw 2.5 tds ir šrots

tāpat kā tas audi 1.9

es nerunāju par arhaiskiem lūžņiem, bet gan moderniem dzinējiem

Un arī par kapeikas pišanu es nerunāju - lieta tāda, ka pēdējos gados Eiropas ražotāji ir ļoti spieduši un grūduši naudu D attīstībā, atstājot B novārtā. Labs dīzelis līdz ar to maksā krietni dārgāk kā bendzīnnieks - jo tur ir gudrāks sūknis, gudrākas sprauslas, turbīna ar maināmu ģeometriju (lai nebūtu turbobedres), interkūleri, labāka skaņas izolācija utt.

Lūk arī rezultāts.

Un mans motors griež arī no vietas, jo tam pietiek litrāžas un stobru arī bez turbīnas palīdzības

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti