Braucot ar dieselpowā nav jāiespringst uz 90, jo bendzīnnieku uz šosejas iegriežot virs noteiktiem rpm patēriņš arī konkrēti pieaug reizes divas.
Dieselim 100 vai 160 ir litra starpība
Braucot ar dieselpowā nav jāiespringst uz 90, jo bendzīnnieku uz šosejas iegriežot virs noteiktiem rpm patēriņš arī konkrēti pieaug reizes divas.
Dieselim 100 vai 160 ir litra starpība
Master_D rakstīja: Braucot ar dieselpowā nav jāiespringst uz 90, jo bendzīnnieku uz šosejas iegriežot virs noteiktiem rpm patēriņš arī konkrēti pieaug reizes divas.
Dieselim 100 vai 160 ir litra starpība
gribi teikt ka lai pārvarētu 120% (pretestība pieaug četras reizes palielinot ātrumu tikai 2 reizes!) lielāku pretestību ir jātērē tikai par 20% vairāk enerģijas??? Hvz pats taadus eksperimentus neesmu veicis bet nu šitas nieķlaujas jebkuros saprāta rāmjos.
Atceros tikai ka BMW 2.5TDS ekonomaizers pie 90KM/H bija kaut kur pa vidu starp 0 un 10 bet pie 140 KM/H pie 10l/100KM/H
Master_D rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Master_D rakstīja: Modernie dīzekļi ir jaudīgāki par tāda paša tilpuma bendzīnniekiem - u sjo + vēl 2x mazāk ēd.
Nesaprotu 4cilindru bednzīnauto īpašniekus
vot taas gan ir muļķības.
te jāskatās pa kurieni pārsvarā jābraukā un kāds ir braukšanas režīms. Ja pārsvarā pa šoseju tad piemēram audi A4 dīzelis VS benzīns 110ZS VS 125 ZS starpība ~1.0-1.5 l/100KM tā kā diizelis ir nedaudz dārgāks tad ietaupījums ir kapeikas. Tas pats BMW 523 2.5 benzīnss pret BMW 2.5 TDS benziinieks ir daudz dinamiskāks dīzelim trūkst griezes no nulles ātruma (kamēr nestrādā turbīna) daudz vairāk dārgu mezglu kas var nojukt turbīna, augstspiediena sūknis un tad iepistā kapeika kas šosejas režīmā būs ~ 50 sani bla bla bla
bmw 2.5 tds ir šrots
tāpat kā tas audi 1.9
es nerunāju par arhaiskiem lūžņiem, bet gan moderniem dzinējiem
Un arī par kapeikas pišanu es nerunāju - lieta tāda, ka pēdējos gados Eiropas ražotāji ir ļoti spieduši un grūduši naudu D attīstībā, atstājot B novārtā. Labs dīzelis līdz ar to maksā krietni dārgāk kā bendzīnnieks - jo tur ir gudrāks sūknis, gudrākas sprauslas, turbīna ar maināmu ģeometriju (lai nebūtu turbobedres), interkūleri, labāka skaņas izolācija utt.
Lūk arī rezultāts.
Un mans motors griež arī no vietas, jo tam pietiek litrāžas un stobru arī bez turbīnas palīdzības
Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana
Dzonijs_007 rakstīja:
Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana
Pareizi ir - labāk investēt Statoilā
Dzonijs_007 rakstīja:
Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana
Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."
nomiks rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana
Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."
Es gan pēc garantijas beigām nepārdošu, bet braukšu vēl ilgi ar savu Opel-Merivu.
VWfans rakstīja:
nomiks rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana
Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."
lai nu tā būtu, bet ...., kas vienreiz iesēdies jaunā un sajutis to garšu.... . Nu jau 3x nomainīju un domāju - nu viss - vairāk nē, bet, kas zin kā atkal būs pēc 2-3 gadiem. Nāk jauni modeļi un rodas kārdinājums.
Es gan pēc garantijas beigām nepārdošu, bet braukšu vēl ilgi ar savu Opel-Merivu.
VWfans rakstīja:
nomiks rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana
Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."
Es gan pēc garantijas beigām nepārdošu, bet braukšu vēl ilgi ar savu Opel-Merivu.
Da nu blabla ar visiem submitiem un resetiem.
Ta gribēju teikt - lai jau VW fans izdodas, bet, ja 1x iesēdies jaunā - āķis lūpā. Jau 3X esmu domājis - viss, bet, ej nu sazini - nemaz vairs tik pārliecināts nēesmu - paies atkal 2-3 gadi, nāks jauni modeļi....
Master_D rakstīja:
ir šrots
tāpat kā tas audi 1.9
Nu gan salēji. Audi 1.9 TDI ir viens labākajiem motoriem.
Mīļo VW-fan, Tu, kā kapeikp.is.ējs ar stāžu, esi tik mīļš un padalies arī ar pārējiem savas baudāmās dzīves aprakstos. Draudzeni Tu drā.z arī reizi nedēļā vai ne?? Jo prezervatīvi ir dārgi un nav vērts tos biežāk izmantot. Par ietaupīto naudu labāk iznomāt ārkārtīgi baudāmu VW Passat ar to mežonīgo 1.9TDI.
Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.
A6 rakstīja: Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.
A6
Cik daudz nobrauci ar Merivu? Pa kādu maršrutu?
Tev acīmredzot ir augstas prasības pret auto dinamiskajiem rādītājiem. Meriva ar 1,3 CDTI motoru iet ne sliktāk par 80.gadu padomju cilvēka sapņu auto - sesto Žiguli ar 1,6 litru benzīna motoru. Man ar to pietiek.
žigulis laikam vairs nav dinamikas etalons....
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja: Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.
A6
Cik daudz nobrauci ar Merivu? Pa kādu maršrutu?
Tev acīmredzot ir augstas prasības pret auto dinamiskajiem rādītājiem. Meriva ar 1,3 CDTI motoru iet ne sliktāk par 80.gadu padomju cilvēka sapņu auto - sesto Žiguli ar 1,6 litru benzīna motoru. Man ar to pietiek.
Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.
Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja: Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.
A6
Cik daudz nobrauci ar Merivu? Pa kādu maršrutu?
Tev acīmredzot ir augstas prasības pret auto dinamiskajiem rādītājiem. Meriva ar 1,3 CDTI motoru iet ne sliktāk par 80.gadu padomju cilvēka sapņu auto - sesto Žiguli ar 1,6 litru benzīna motoru. Man ar to pietiek.
tad vareeji žiguli arii pirkt iedomaajies kadu kaudzi naudas ietaupiitu un cik tonnas dīzeļdegvielas sanaaktu.
Nu tas ir p..se..c saliidzinaat ar žiguli tu kurā gadsimtā dzīvo?
A6 rakstīja:
Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.
Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.
Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.
A6
Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?
Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
VWfans rakstīja:
var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Jēzus Marija! Par to naudu taču Citroen C4 Picasso jau sanāk. A par pusotru štuku Ls lētāk sanāk Seat Altea XL 1.9 TDI ar maksimālo aprīkojumu, kas, manuprāt, būtu daudz prātīgāks pirkums kā Meriva.
nomiks rakstīja:
VWfans rakstīja:
var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Jēzus Marija! Par to naudu taču Citroen C4 Picasso jau sanāk. A par pusotru štuku Ls lētāk sanāk Seat Altea XL 1.9 TDI ar maksimālo aprīkojumu, kas, manuprāt, būtu daudz prātīgāks pirkums kā Meriva.
Jā, bet tā ir Opel-Merivas topversija ar maksimālo ātrumu 222 km/h un ieskrējienu līdz 100 km/h 8,2 sekundēs. Savukārt C4 Picasso topversija maksā 20 tūkstošus latu.
Par 15 tūkstošiem latu es pirktu lielisko Nissan-Qashqai ar 2 litru benzīnmotoru un variatoru.
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja:
Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.
Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.
Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.
A6
Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?
Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Tā meriva bija 3 mēnešus veca, ar 16000 km nobraukumu. Cilvēks ikdienā brauc salīdzinoši daudz kā redzi, salonā vietām jau bija sadzirdama grabēšana - nedaudz bet tomēr. Jebkurā gadījumā es būtu pircis Astru vagonu ja būtu jāizvēlas auto cenu kateegorijā 15000 EUR + drusku.
Jebkurā gadījumā kopējais iespaids man par šo auto ir stipri viduvējs.
A6 rakstīja:
Tā meriva bija 3 mēnešus veca, ar 16000 km nobraukumu. Cilvēks ikdienā brauc salīdzinoši daudz kā redzi, salonā vietām jau bija sadzirdama grabēšana - nedaudz bet tomēr. Jebkurā gadījumā es būtu pircis Astru vagonu ja būtu jāizvēlas auto cenu kateegorijā 15000 EUR + drusku.
Jebkurā gadījumā kopējais iespaids man par šo auto ir stipri viduvējs.
Man pie auto iegādes ļoti svarīga likās salona ietilpība, dinamika mazāk, tāpēc pirku Merivu. Izvēli nenožēloju - 14,5 mēnešos nobraukti 20830 km.
VWfans rakstīja:
Man pie auto iegādes ļoti svarīga likās salona ietilpība, dinamika mazāk, tāpēc pirku Merivu. Izvēli nenožēloju - 14,5 mēnešos nobraukti 20830 km.
Zini, pie tāda nobraukuma arī žigulis būs ērts un visu dīzeļekonomiju noēdīs auto vērtības krišanās. No pieredzes saku - ikdienā braucu ar jaunu taupīgu auto, jo 20'000km nobraucu 3-4 mēnešos un brīvdienās izklaidējos ar lietotu lielmotora visurgājēju, jo tos pašus 20'000 sabraucu labi ja gada laikā.
VWfans rakstīja:
Par 15 tūkstošiem latu es pirktu lielisko Nissan-Qashqai ar 2 litru benzīnmotoru un variatoru.
labi gan, ka tev nekad nav bijuši un nekad arī nebūs tie 15Klaši
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja:
Par 15 tūkstošiem latu es pirktu lielisko Nissan-Qashqai ar 2 litru benzīnmotoru un variatoru.
labi gan, ka tev nekad nav bijuši un nekad arī nebūs tie 15Klaši
Žēl
es notirgotu vēl vienu qashqai uz decembri
Meriva driver
Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?
Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....
Ko Juus sakaat?[addsig]