Master_D rakstīja: Meriva driver
www.youtube.com/...
Te būs remix
Master_D rakstīja: Meriva driver
www.youtube.com/...
Tas video vnk spārda!!!
A šo vidoe esi redzējis?!?!?!
blaaa pa to naudu jau labi labais bmw sanak,traki jus esat pa tadam mizu kastem tadu naudu izgazt
batka rakstīja: blaaa pa to naudu jau labi labais bmw sanak,traki jus esat pa tadam mizu kastem tadu naudu izgazt
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
tad jau BMW iet regresā tiešām diivaini jo 97.g BMW 5 seerija ar dizeli bija tiešaam klusa, un diizlemotors braucot darbojaas taa ka nevareeja iisti pateikt ka tas ir diizelmotors, tajaa zinaa man BMW diizelis vislabaak patika no visiem citiem.
kolumbs rakstīja:
batka rakstīja: blaaa pa to naudu jau labi labais bmw sanak,traki jus esat pa tadam mizu kastem tadu naudu izgazt
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Nu zin - labāk Armani no humpalas, nekā jauns no Cubus
Master_D rakstīja:
kolumbs rakstīja:
batka rakstīja: blaaa pa to naudu jau labi labais bmw sanak,traki jus esat pa tadam mizu kastem tadu naudu izgazt
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Nu zin - labāk Armani no humpalas, nekā jauns no Cubus
Par to var ilgi un dikti strīdēties. Argumentus gan par labu vienam, gan otram variantam var atrast...Katram pašam jāvērtē, kas konkrētajā gadījumā izdevīgāk...
VWfans rakstīja:
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Divlitru dīzelim zvērīgs uzrāviens... Interesanti, kādas būtu atsauksmes pēc 330d?
Un BMW sākas no sešiem cilindriem, ja kas. tas par skaņu un vibrāciju
Nu vecs bmw ari ir mašina(mercedes un audi ari),ko nevar teikt par tiem jaunajiem letā gala spaiņiem
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Ieteiktu pabraukt ar M5 tad sapratīsi vārda uzrāviens īsto nozīmi
nomiks rakstīja:
VWfans rakstīja:
var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Jēzus Marija! Par to naudu taču Citroen C4 Picasso jau sanāk.
es hu..je..ju
Dzonijs_007 rakstīja:
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Ieteiktu pabraukt ar M5 tad sapratīsi vārda uzrāviens īsto nozīmi
Vaards vietaa! Vakar vilku uz Liepaaju ar T6, 272zs, pat virs 200km/h joprojaam juutami paaatrinaas.
VWfanam prieksh apreekiniem: pateerinjsh 11.7L
mx_black rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Ieteiktu pabraukt ar M5 tad sapratīsi vārda uzrāviens īsto nozīmi
Vaards vietaa! Vakar vilku uz Liepaaju ar T6, 272zs, pat virs 200km/h joprojaam juutami paaatrinaas.
VWfanam prieksh apreekiniem: pateerinjsh 11.7L
Tuuliit būs sprediķis par tavu šausmīgo rīcību un dīzeļdegvielas litru skaits ar 5 vienībām aiz komata ko tu būtu varējis papildu nopirkt ja būtu braucis ar merivu uz 75KM/H
mx_black rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Ieteiktu pabraukt ar M5 tad sapratīsi vārda uzrāviens īsto nozīmi
Vaards vietaa! Vakar vilku uz Liepaaju ar T6, 272zs, pat virs 200km/h joprojaam juutami paaatrinaas.
VWfanam prieksh apreekiniem: pateerinjsh 11.7L
Cerams, Tu novērtē, to, ka dzīvs atgiezies no ceļojuma uz Liepāju
mx_black rakstīja:
nomiks rakstīja:
VWfans rakstīja:
var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Jēzus Marija! Par to naudu taču Citroen C4 Picasso jau sanāk.
es hu..je..ju
No klasiskās filmas: "Tāda nauda! Par to jau aunu var nopirkt!"
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja:
Tā meriva bija 3 mēnešus veca, ar 16000 km nobraukumu. Cilvēks ikdienā brauc salīdzinoši daudz kā redzi, salonā vietām jau bija sadzirdama grabēšana - nedaudz bet tomēr. Jebkurā gadījumā es būtu pircis Astru vagonu ja būtu jāizvēlas auto cenu kateegorijā 15000 EUR + drusku.
Jebkurā gadījumā kopējais iespaids man par šo auto ir stipri viduvējs.
Man pie auto iegādes ļoti svarīga likās salona ietilpība, dinamika mazāk, tāpēc pirku Merivu. Izvēli nenožēloju - 14,5 mēnešos nobraukti 20830 km.
Tad jau Tev taa mashiina vispaar nav vajadziiga, ja tik daudz nobrauc!
Bacardi rakstīja:
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja:
Tā meriva bija 3 mēnešus veca, ar 16000 km nobraukumu. Cilvēks ikdienā brauc salīdzinoši daudz kā redzi, salonā vietām jau bija sadzirdama grabēšana - nedaudz bet tomēr. Jebkurā gadījumā es būtu pircis Astru vagonu ja būtu jāizvēlas auto cenu kateegorijā 15000 EUR + drusku.
Jebkurā gadījumā kopējais iespaids man par šo auto ir stipri viduvējs.
Man pie auto iegādes ļoti svarīga likās salona ietilpība, dinamika mazāk, tāpēc pirku Merivu. Izvēli nenožēloju - 14,5 mēnešos nobraukti 20830 km.
Tad jau Tev taa mashiina vispaar nav vajadziiga, ja tik daudz nobrauc!
Tā gan nevar teikt. Var diskutēt vai vajag jaunu un dīzeli, bet vispār mašīna ir vajadzīga.
Pats arī gadā ar savu nobraucu tikai kādus 10-12k km, jo braucu pa sestdienām/svētdienām. Ja nebūtu mašīnas, nezinu, ko varētu iesākt brīvdienās
kolumbs rakstīja:
mx_black rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
IR nekorekti salīdzināt jauna auto cenu ar lietota auto cenu...Ja Tu teiktu, ka sanāk par jaunas Merivas cenu sanāk jauns BMW - o.k., bet pa to cenu reāli sanāk vecs BMW.
Tad jau tik pat labi par jauna uzvalka cenu var teikt, ka pa tā cenu sanāk 3 uzvalki humpalbodē...
Ziemā izbraucu ar jaunākā modeļa BMW-320d ar automātisko ātrumkārbu (163 zirgspēki). Gribējās pamēģināt, kāds tad tas BMW ir. Teikšu tā - nekas sevišķs. Uzrāviens, protams, zvērīgs, taču biju gaidījis labāku skaņas izlolāciju, jo tukšgaitā motors bija diezgan skaļi dzirdams un vibrācija bija paliela. Par to cenu - apmēram 23 tūkstošiem latu - es labāk ņemtu Hyundai-SantaFe ar 2,2 litru dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, kurš mani patīkami pārsteidza.
Ieteiktu pabraukt ar M5 tad sapratīsi vārda uzrāviens īsto nozīmi
Vaards vietaa! Vakar vilku uz Liepaaju ar T6, 272zs, pat virs 200km/h joprojaam juutami paaatrinaas.
VWfanam prieksh apreekiniem: pateerinjsh 11.7L
Cerams, Tu novērtē, to, ka dzīvs atgiezies no ceļojuma uz Liepāju
a kaapeec man buutu jaabuut citaa agregaatstaavoklii? es tak visu celju nebraucu uz 200, shajaa gadiijumaa mieriigi turam 120-140 atkariibaa no vajadziibas, apdziivotaas vietaas nepaarkaapjam un viss ir kaartiibaa.
VWfan, taadu T6 labaa staavoklii var panjemt liidz 7000Ls. Izstaasti man, kaapeec lai es pieliktu veel 8000Ls, lai nopirktu dranki, kursh neiet, bet toties ir jauns. Un tici man, peec jebkura normaala M5, R, T5 vai tml tev jau buutu jaasaprot, ko cilveeki domaa ar vaardu "baudaams" . Un peec cik gadiem es buutu atpelniijis shos +8000Ls, ja sho 11.7L vietaa brauktu ar to Citroen?
Neesmu visu šo topiku lasījis, bet viedoklis man ir! : D
Mani ikdienas darba pienākumi ir saistīti ar līzingu, attiecīgi pateikšu diezgan pamatotu viedkli.
Vietā Nr.1 es liktu tādu variantu kā paņemt mazlietotu auto (1-3. gadi). Vislabāk, ja ir arī garantija. Auto marku ir ieteicams izvēlēties iespējami labāku (mazda, opelis, toyota, VW uttt.). Ņemt BMW, Audi vai mersedesu būs neizdevīgi, jo ātri krītas jauna auto vērtība. Gadu pabraukt un pārdot tālāk. Jūsu auto šajā laukā būs maz zaudējis vērtību un šī pavizināšanās sanāks izdevīga.
Vieta Nr.2 ņemt jaunu auto. Ja esi bagāts un vari maksāt par jaunu auto, kurš nelūzīs utt. kas gan var būt labāks!? Auto zaudēs vērtību un līzinga maksājums būs tas pats vērtības zudums.
Vieta Nr. 3 Visi pārējie varianti. Šrotello, brendi, dārgie auto uttt. Darat kā vēlaties - auto ir vieni vienīgi izdevumi.
P.S. Katram savs auto būs tuvāks - varat stāstīt ko vēlaties... Draugs nopirka 92 gada audi dīzeli, kurš neiet. UN VIŅŠ IR LAIMĪGS! Lūk tā....
Es ar neesmu pacenties visu šito lasīt, bet mans viedoklis atšķiras no Ksnepa viedokļa...
Ja auto tiek ņemts lai pazīmētos, tad tikai un vienīgi jauns, respektabls... Ja vari atļauties, apsveicu...
Vairumam cilvēku auto ir pārvietošanās līdzeklis... Tad nu jāskatās, ko no tā pārvietošanās līdzekļa grib (izskatu, ietilpību, ekonomiskumu, uzrāvienu, ekstras)... un šinī situācijā auto vecums ir dikti maznozīmīgs... Ja nu vienīgi patīk kāds konkrēts modelis, kas iznāca kādā laika intervālā...
Ja 10 gadus vecs autiņš maksā 5000 eiro, tad jauns 20 000 un vairāk... Tad kā ir jābrauc, lai remontos notērētu tos 15 000?
Man pa tiem lizingiem ir cits viedoklis.Nekad neesmu ņemis lizingu lai ka ari gribetos ko jaunaku un krutaku.Perku ko varu atļauties un nebaroju visadus tur lizingus un kreditiestades.Latvija jau tas ir no PSRS laikiem ka vajag tikai jaunu mašinu kaut ari nemaz isti nevar atlauties.Cita lieta ir maja vai bizness.
VWfan, taadu T6 labaa staavoklii var panjemt liidz 7000Ls. Izstaasti man, kaapeec lai es pieliktu veel 8000Ls, lai nopirktu dranki, kursh neiet, bet toties ir jauns. Un tici man, peec jebkura normaala M5, R, T5 vai tml tev jau buutu jaasaprot, ko cilveeki domaa ar vaardu "baudaams" . Un peec cik gadiem es buutu atpelniijis shos +8000Ls, ja sho 11.7L vietaa brauktu ar to Citroen?
Vot pilniigi pareizs viedoklis kam es 100% piekriitu.
Argumentu par to ka luzt un ir vieni vieniigi izdevumi es varu atspeekot:
1 kaart vajag pirkt patiešām labu eksemplaaru dziit uz servisu kur no A-Z visu paarbauda, izteeresi kaadus vabuut 50LVL bet atmaksaasies.
2 kaartRegulaaras paarbaudes ik peec 5000-10000KM uz servisu skatiities vai nav kas taads par ko buutu jaasaak uztraukties.
3 kaart beigu beigaas arii lietotai mašīnai var uztaisīt garantiju laikam ap 200LVL gadā bija www.promex.lv
Argumenets jaunas mašīnas prikšanai visdriizaak ir subjektiivs bez reaala ietaupiijuma un pamatojuma (vieniigais ja tiešām par izmaksām nospļauties un ļoti svarīgi minimzeet risku kaadu dienu palikt bez autiņa, kaut gan jauni arii meez kuupeet nost, luuzt karbas utt, redzams jau no topikiem tepat iauto.lv)
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja:
Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.
Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.
Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.
A6
Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?
Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Klau, man jau liekas, ka OPC meriva ir tas pats kas piemēram A klases MB ar nu teiksim pieclitru dzinēju...
Pieļauju, ka OPC Vectra vai Astra ir ok mašīnas, taču meriva.... man liekas, ka meriva ir kāpostu vedamais. Es piemēram nezinu kādai motivācijai jābūt lai pirktu opc merivu.
Un vēl... cik zināms, tad OPC nav dīzeļu tātad automātiski mēs varam izslēgt iespēju, ka VW fans mūs varētu lutināt ar garu ilgi vāktu statistiku par šo auto.
A6 rakstīja:
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja:
Klau, man jau liekas, ka OPC meriva ir tas pats kas piemēram A klases MB ar nu teiksim pieclitru dzinēju...
Pieļauju, ka OPC Vectra vai Astra ir ok mašīnas, taču meriva.... man liekas, ka meriva ir kāpostu vedamais. Es piemēram nezinu kādai motivācijai jābūt lai pirktu opc merivu.
Un vēl... cik zināms, tad OPC nav dīzeļu tātad automātiski mēs varam izslēgt iespēju, ka VW fans mūs varētu lutināt ar garu ilgi vāktu statistiku par šo auto.
Tā kā esmu braucis ar OPC mašīnām un arī ar parastajām versijām, atļaušos izteikt savu viedokli - ja jūs būtu palasījuši atsauksmes pēc pagājušā gada OPC testiem 333 trasē, tad secinājums bija viennozīmīgs - kā ielas mašīnas der visas, izņemot Merivu. Izpūtēja skaņa un sēdekļi - super, bet viss pārējais nekāds. Parastā kaut vai 1,6 benzīnniece ir labāka kaut vai tāpēc, ka nespēj radīt tik bīstamas situācijas, jo nevienam nevajadzētu ienākt prātā ar to braukt "sportiski". Sānsveres briesmīgas, nestabilitāte šokējoša. salīdzinoši - VWfanam ir krutā versija
Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?
Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....
Ko Juus sakaat?[addsig]