Mirtantei ar patika
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mirtantei ar patika
Mirtantei nebija Fiat, bet gan padomju aborta atrauga - Žigulīs piedirsā mežū!
Mirtantes modelis dizainiski bija labāk izdevies kā orģināls.
darklight rakstīja: Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.
Klāt neesmu fiatam stāvējis, bet ir lasīts, ka kapeikai diezgan daudzi mezgli bija pārveidoti, un ne uz to labāko pusi. Kā arī padomju montāžas kvalitāte arī domāju stipri atpalika, tā ka nebija gan tas pats.
Sākums faktiski bija 100% Fiat pat detaļas bija ne vietējās, tad pamazām pārgāja uz visu ražotu uz vietas, un aŗi nebija nekādas vainas - tika varbūt rūsēja drusku vairāk kā Fiat orģinālie bleķi ar visu viņu antikoroziju. Un tad apmēram pēc Maskavas Olimpiādes sākās kaut kāda pilnīg (j)optimizācija, kad tie auto kļuva par pilnīgu loteriju ... Bet nu ja rokas auga no pareizās vietas - Žiga bija makten labs auto mūsu un padomijas ceļiem. Cita starpā 160km/h nemaz tāda problēma ar nebija, tika tas ka šitiem žigiem pakaļa aerodinamikas dēļ pie liela ātruma kapitāli atslogojas ... jāmāk noturēt uz ceļa ...
Protams, ka tikai uz labāko pusi. Tā vismaz avīzēs rakstīja.
Fiatam motors bija ar apakšējo sadaleni, žigulim ar augšējo.
Pečķa bija jaudīgāka, krievijas klimatam piemērota. Piekarē kaut kas, nezinu kas tieši.
Fiatu taisīja lai ar to brauktu cilvēki pa normāliem ceļiem. Lai dabūtu žiguli, fiatā ieviesa izmaiņas lai ar to pa lauku bezceļiem varētu braukt cilvēkiem līdzīgi radījumi.
core rakstīja:
darklight rakstīja: Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.
Klāt neesmu fiatam stāvējis, bet ir lasīts, ka kapeikai diezgan daudzi mezgli bija pārveidoti, un ne uz to labāko pusi. Kā arī padomju montāžas kvalitāte arī domāju stipri atpalika, tā ka nebija gan tas pats.
Pirmos žikus itāļi palīdzēja taisīt, bija arī fiata detaļas, bet kad krievi pārkāpa norunu un žikus sāka eksportēt ne tik uz toreizējām soc valstīm bet arī uz to laiku devētām kapitālistiskām valstīm, tā sastādot konkurenci pašam fiatam, itāļi vairs nepalīdzēja krievam, un žika kvalitāte strauji kritās
Izrādās, bija pārsteidzoši labs auto savam laikam.