Ko jautāt Rīgas mēra kandidātiem pirms pašvaldību vēlēšanām 2025. gadā? - Forums - iAuto

Ko jautāt Rīgas mēra kandidātiem pirms pašvaldību vēlēšanām 2025. gadā?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Plānojam sarunu ciklu un uzdot Rīgas mēra amata kandidātiem jautājumus. Ko sagaidāt no vēlēšanām, kādus jautājumus uzdot?

 
1 2 3
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
4 13 Atbildēt

Kad beidzot aizliegs kūpošus dīzeļus iebraukt Rīgas centrā? Pilsētas, kur domā par mierīgo iedzīvotāju veselību, tādi ierobežojumi jau sen ir ieviesti.

1984 Reģ.: 30.11.2021
8 0 Atbildēt

Neesi reliģiski klimatisks fanātiķis?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Īlojam vajag, lai morloki pārvietojas pa tuneļiem un nav redzami?

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Tajā "centrā" esošo kantoru,biroju un tirdzniecības vietu darbiniekiem UN apmeklētājiem sen vajadzēja aizliegt jebkādu iespēju tur piekļūt pa tiešo no transportlīdzekļa.Pat apstāties,nerunājot par iespēju ilgstoši stāvēt uz vietas! Visus šos glumekļus un liekuļus vajadzēja ierobežot TĀ, lai viņi dziļi/personiski izjustu uz savas ādas visus šos zaļiizilos murgus, kuri atklātā textā robežojas ar (krietnas daļas Valstspilsoņu) cilvēktiesību aizskaršanu!

Nosauc valsti un/vai pilsētu, kurā dīzeļi ir aizliegti kā tādi, pie viena "atceroties" kādi konkrēti "EURO-?" ir aizliegti.

Kūpoši dīzeļi??? Kā tā, kāpēc vispār tie te visur visapkārt "piedalās satiksmē"? Kurš cūka diez tiem to šhitā te atļāva?? 

Nosauc Valsti, kurā (vēl,bez tās vienas/vispārzināmās) transportlīdzekļu tehniskās apskates (un dažādu tālāko "inspekciju" vai "reidu/ākciju" jomā strādā tādi klauni, kā vienā šajā (vispārzināmajā) Valstiskajā valstī.Jā. Kuri gadu desmitiem (kopš euro4 ieviešanas..) pat nespēj nekādīgi "pārbaudīt" tā hlama reālo atbilstību "savai EUR klassei" un vispār izkonstatēt reālā (Ražotāja Noteiktā!) eko-aprīkojuma esamību! Tfuuu..!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

Kūpošo dīzeļu problēma atrisināsies līdz ar tehnisko apskati.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
5 0 Atbildēt

Kapēc lai atrisinātos ar tehnisko apskati, izmaiņas būs tikai sākot ar 2013gada auto, pie mums videja auto vecums ir 2010 gada , un tie arii ir tie kas vissvairaak kuup , pa lielam šīs izmaiņas sakāttos ļoti maz auto,jo pēc šī gada pārsvarā ar tiem viss kārtībā

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Spriežot pēc TĀ, ka "noteikumus" (joprojām) diktē jūtupa blogeri,bravūrīgi skaļā cssd amat personu pļjūtīšana visdrīzāk izrādīsies tālu attālināta no tā dēvētās "patiesības".Neticu nevienam viņu vārdam.

Vispār KĀ vispābā kaut kāds kaut ar minimālu pašcieņu apveltīts ""pr-nieks" var nesasskatīt TO, ka šajā internetblogeru vidē viņš un viss viņa tas kantoris tiek burtiski pazemots! Jūtuperi "raida" reportāžu pat ne vairs stāvēdami 5m no siguldas TA lohu vārtiem- tagad viņi ir jau "tur iekšā".

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
2 2 Atbildēt

Tad, kad būs kārtīgs apvadceļš kā citur Eiropā! Kamēr Brīvības iela ir Vidzemes šoseja, tikmēr no Siguldas un Ventspili jābrauc gar Brīvības pieminekli. Punkts.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
7 1 Atbildēt

1.Vai no RD pietuvināto struktūrām tiks attalināti autonīdēji (sektanti)? 

2. Vai apturēs RS maksas stavvietu (slauktuvju) plešanos pilsētā ? Vai varbūt Rīgā deklarētie vares saņemt stavvietas karti bez maksas ?

3. Vai Rīgas PP darbiba ar kameriņu karināšanu stabos un kokos ir normāla un tiks turpināta ?

4. Kad tiks atsakts darbs pie Ziemeļu koridora ?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Nav jēga ko jautāt,kad tiks pie šprices tad uz visiem būs po.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Kad ATMAKSĀS šarlataāmistiski iekasēto naudu no Dzirciema ielas "joslu kontroles" videokamerām? Kuras tika tur pakarinātas ar nolūku izmantot no savas DZĪVESVIETAS izbraucošo iedzīvotāju cilvēcisko apjukumu?

Ja šis kameras ir (bija?) pilnīgi galīgi "likumīgas"- kāpēc tās (tā?) tomēr tika novāktas? Kāpēc tad cilvēkiem neatdevāt samaksāto naudu? 

Kurš vispār bija "patiesais autors" 2024jā gadā aizmuguriski (glumi/demagoģiski, bez brīdinājumiem un bez tā dēvētās "apspriešanas") pieņemtajām izmaiņām sabtransa joslu lietošanas noteikumos, veicot LABO pagriezienu?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kāds jautājums Jurim Pūcem no Attīstībai?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

1. Privātā transporta vieta Rīgā?

2. Kā vērtējat stāvvietas sistēmu Rīgā un atsevišķi Vecrīgā?

3. Kādi ir plānotie ātruma ierobežojumi Rīgas centrā?

4. Kā vērtējat ātruma ierobežojums "Zona 30"?

5. Kā vērtējat ideju noteikt iebraukšanas maksu Rīgas centrā?

6. Vai atsevišķi izdalat savā plānā elektroauto? 

 7. Kā vērtējat autobusa joslas Rīgā?

8. Kas ir domāts ar "Kārtība lidostas taksometru pakalpojumos."

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Lidosta atrodas Mārupē. Kāda Rīgas domei gar to šobrīd daļa?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Šis punkts bija iekļauts viņu programmā!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tas tikai parāda, cik klaji programmās melo.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

2. Kā vērtējat stāvvietas sistēmu Rīgā un atsevišķi Vecrīgā?

Stāvvietu platības un skaits samazinās. Vismaz man zināmā vietā, Zasulauka stacijas apkaimē ap 2000.gadu bija 6 maksas stāvvietas, tagad viena atlikusi. Tāpēc vairums iedzīvotāju savus auto novieto iekšpagalmos vai ielu malās.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Jajā.Kā vērtējat- tas ir pārāk plaši.Vaig vismaz dažus jautājumus konkrētāk (šaurāk) konkretizēt.Atkārtošu vēl reiz.

1) Kā vērtējat joslu izsekošanas kameras uzstādīšanu Dzirciema ielā, ar sekojoši/kluso tās novākšanu un iekassētās naudas neatmaksāšanu.Kā?

2) Kurš konkrēti ir "autors" (aizmuguriski, neloģiski, šarlattaānistiski, debilistiski) ieviestajiem Labo pagriezienu "noteikumiem" ielās ar sabtransa transajoslu?

Ps. -bet ja nopietni, tad vienkārši Riebjās runāt.Kauna nav un Nebūs.

1984 Reģ.: 30.11.2021
2 0 Atbildēt

Nauda nesmird! (no seno romiešu atziņām)

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nujajaā, jkā jau tas rupais krievu bandīts gaišredzīgi dziedāja- vybōri,vyborī,, kaņģidati ..... ;p

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Te būs šīs dienas intervijas video: iAuto jautā par 30 km/h ātrumu centrā, autobusa joslām, privāto auto, stāvvietām un satiksmi Rīgas mēra 2025 kandidātam Jurim Pūcem no partijas "Latvijas attīstībai"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ak tad "neviens viņu nekontrolē"?

www.facebook.com/share/v/166kLv2aRc/

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Vabūt ka JPūcem ira (bija) kādas konkrētākas nojautas (priekšnojautas) sakarā (par) to, kurš tad īsti izveidoja šo te (stabili stabīlo, veselus 3+ gadu desmitus ieilgušo) "krāpniecisko" situāciju Rix lidostā un tās apkakārtnē'? Kā tas tā gadījās? Un kur mums diez pazudis tas "ieprēkšējais" lielrīgas mērijas Metropolīts (mērs)? Kā (un vai) viņam "iet"?

Varbūt R-domei vajadzētu rīkoties atbilstoši jaunākajām Passaules vēsmām- piedraudēt tam anarhizētajam M-rupes novadam ar 20% ievedmuitas nodokli un/vai totālo aneksiju? A(bet) nauda tak ira, varbūt to bezkaunīgo vellanovadu vispābā varētu Nopirkt?

1984 Reģ.: 30.11.2021
3 0 Atbildēt

Sastutēja savus staķīšus (stabiņus), no projekta patiesajiem labuma guvējiem sadabūja savu daļu un dzīvo zaļi (ilgi un laimīgi)

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Uzdosim jautājumus no iAuto puses arī citiem Rīgas mēru kandidātiem? Raksti savus jautājumus un kuram no pārstāvjiem jautāt?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Freijers rakstīja: 1.Vai no RD pietuvināto struktūrām tiks attalināti autonīdēji (sektanti)? 

2. Vai apturēs RS maksas stavvietu (slauktuvju) plešanos pilsētā ? Vai varbūt Rīgā deklarētie vares saņemt stavvietas karti bez maksas ?

3. Vai Rīgas PP darbiba ar kameriņu karināšanu stabos un kokos ir normāla un tiks turpināta ?

4. Kad tiks atsakts darbs pie Ziemeļu koridora ?

Vajag balsot par Pūci, viņam ir plāns ,kā tikt pie stāvvietu kartītēm

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 0 Atbildēt

Tu neesi mēģinājis ievērot satiksmes noteikumus? Jebšu tu esi PAR ANARHIJU uz ceļiem? 

Man piemēram tās kameras NETRAUCĒ un rēķinus nesūta, un tikai nestāsti ka mans auto numurs ir White List sarakstā! 🤣

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Plānota intervija ar Šleseru?

Ko jautāt?

uupis Reģ.: 13.01.2004
3 1 Atbildēt

Tam jautāt ir BEZJĒGĀ!!! Populistam jautāt ir tas pats kas jautāt putleram - meli būs visu laiku!

Vienīgais par ko viņš var stāstīt stundām ilgi ir tas kā šams Rīdzinieku naudu ieguldīs savā Andrejsalā un kā ar Rīdzinieku naudu viņš attīstīs savu Andrejsalas biznesu!

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Pajautā par “gāzi grīdā” un treknajiem gadiem! Kā tas gadījās, ka tāāāds profesionālis nespēja paredzēt tuvojošos katastrofu? Pajautā par Flika izpļekarēto airBaltic naudu! Vēl pajautā, kāpēc šim biznesmenim piederošie autobusi nespēj nodrošināt kvalitatīvu (lasīt - regulāru) starppilsētu satiksmi? Pēdējā laikā, šķiet, situācija drusku uzlabojusies, bet vienu brīdi reisu pēc reisa atcēla un cilvēki palika šosejas malā. Ā, vēl pajautā, kāpēc vietējo tirgotāju izspiešanu ar ārzemju milžiem šams uzskata par vērtīgām investīcijām? Man nekad tas nav pielecis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

  1. Kur palika solītās 50 000 darba vietas?
  2. Kad atdos valstij nozagtos 800 tūkstošus, ko palika parādā pēc iepriekšējo politprojektu likvidēšanas?
  3. Protams, par Rīdzenes sarunām un varas vertikāli “kā Krievijā”, ko ar lielo Vili apsprieda?

Bet, nu, viņam bezjēdzīgi kaut ko jautāt. Peldēs no tēmas, ļurinās kaut ko aplinkus un pie visa vainīgi būs citi, kā vienmēr.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Nr.2

Nav tāda likuma, ka kāds personīgi būtu atbildīgs par kopuzņēmuma( partijas) parādiem. Tad jau tava apdrošināšanas kompānija bankrotēs, paliks kkam parādā un tad mēs no tevis piedzīsim to parādu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nav, jā, bet politiķim, kurš rāda uz visiem ar pirkstu, cik tie tur negodīgi, bet pats labs, būtu jārāda piemērs… 

Bet, ja jau mēs tā runājam, ja pierāda, ka bankrots ir iestājies manas nolaidības vai nelikumīgas darbības dēļ, zaudējumus tiesas ceļā var piedzīt no valdes locekļa arī, ja nekļūdos.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Juris atbild uz vispārīgiem jautājumiem: 

 

Labdien! Paldies par jūsu jautājumiem. Esmu gatavs sniegt atbildes un pastāstīt par savu redzējumu Rīgas nākotnei.

 

1. Kādi ir jūsu galvenie mērķi, ja jūs tiktu ievēlēts par Rīgas mēru?

Mani galvenie mērķi ir trīs virzienos:

  • Rīga – ērta un zaļa pilsēta: Es strādāšu pie tā, lai Rīga būtu patiesi ērta dzīvošanai ikvienam tās iedzīvotājam. Tas ietver kvalitatīvu sabiedrisko transportu, modernu un pieejamu pilsētas infrastruktūru, kā arī rūpes par pilsētas zaļajām zonām un vides ilgtspēju. Mēs ieviesīsim inovatīvus risinājumus satiksmes plūsmas uzlabošanai, veicināsim gājēju un velosipēdistu infrastruktūras attīstību, kā arī investēsim energoefektivitātes pasākumos.
  • Rīga – ekonomiski spēcīga un radoša pilsēta: Esmu pārliecināts, ka Rīgai ir liels potenciāls kļūt par Baltijas reģiona ekonomikas un inovāciju centru. Mēs atbalstīsim vietējos uzņēmējus, piesaistīsim investīcijas, veicināsim jaunu darba vietu radīšanu un attīstīsim radošās industrijas. Mūsu mērķis ir radīt labvēlīgu vidi uzņēmējdarbībai un inovācijām, kā arī nodrošināt kvalitatīvu profesionālo izglītību, kas atbilst darba tirgus prasībām.
  • Rīga – atvērta un saliedēta pilsēta: Es ticu, ka Rīgas spēks ir tās iedzīvotājos un viņu daudzveidībā. Es strādāšu pie tā, lai veicinātu dialogu starp dažādām sabiedrības grupām, stiprinātu kopienu saites un nodrošinātu vienlīdzīgas iespējas ikvienam rīdziniekam. Mēs rūpēsimies par sociāli mazaizsargātajām grupām, attīstīsim kultūras un izglītības pieejamību, kā arī veicināsim aktīvu iedzīvotāju līdzdalību pilsētas pārvaldē.

 

 

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

2. Kā jūs plānojat risināt satiksmes problēmas Rīgā?

Satiksmes problēmu risināšana ir viena no manām prioritātēm. Mēs īstenosim kompleksu pasākumu kopumu:

  • Sabiedriskā transporta attīstība: Mēs investēsim modernā un efektīvā sabiedriskajā transportā, palielinot tā pieejamību un komfortu. Tas ietver jaunu maršrutu izveidi, esošo maršrutu optimizāciju, kā arī videi draudzīgu transportlīdzekļu ieviešanu. Mēs arī strādāsim pie vienotas biļešu sistēmas un integrētiem transporta mezgliem.
  • Velosipēdu un gājēju infrastruktūras uzlabošana: Mēs aktīvi attīstīsim velosipēdu celiņus un gājēju zonas, veidojot drošu un ērtu vidi alternatīviem pārvietošanās veidiem. Mūsu mērķis ir panākt, lai pārvietošanās ar velosipēdu kļūtu par pievilcīgu un ikdienišķu izvēli daudziem rīdziniekiem.
  • Satiksmes organizācijas optimizācija: Mēs ieviesīsim viedās satiksmes vadības sistēmas, kas palīdzēs regulēt satiksmes plūsmu un samazināt sastrēgumus. Mēs arī pārskatīsim esošo ceļu infrastruktūru un veiksim nepieciešamos uzlabojumus.
  • Autostāvvietu politika: Mēs izstrādāsim pārdomātu autostāvvietu politiku, kas veicinās sabiedriskā transporta un alternatīvo pārvietošanās veidu izmantošanu, vienlaikus nodrošinot pietiekamu skaitu stāvvietu pilsētas iedzīvotājiem un viesiem.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

 

3. Kādi ir jūsu plāni attiecībā uz pilsētas budžetu un finanšu pārvaldību?

Esmu pārliecināts, ka atbildīga un caurspīdīga pilsētas budžeta pārvaldība ir pamats veiksmīgai pilsētas attīstībai. Mani plāni ietver:

  • Budžeta prioritizēšana: Mēs rūpīgi izvērtēsim pilsētas vajadzības un prioritizēsim investīcijas stratēģiski svarīgās jomās, piemēram, izglītībā, veselības aprūpē, infrastruktūrā un sociālajā atbalstā.
  • Finanšu disciplīna: Mēs ievērosim stingru finanšu disciplīnu, nodrošinot efektīvu un racionālu pilsētas līdzekļu izlietojumu. Mēs veiksim regulāru budžeta izpildes kontroli un meklēsim iespējas optimizēt izdevumus.
  • Caurspīdīgums un atskaitīšanās: Mēs nodrošināsim pilnīgu caurspīdīgumu pilsētas budžeta plānošanā un izpildē, regulāri informējot sabiedrību par finanšu stāvokli un pieņemtajiem lēmumiem. Mēs būsim atvērti sabiedrības kontrolei un iesaistei budžeta procesā.
  • ES fondu un citu finansējuma avotu piesaiste: Mēs aktīvi strādāsim pie Eiropas Savienības fondu un citu pieejamo finansējuma avotu piesaistes, lai īstenotu nozīmīgus pilsētas attīstības projektus.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

4. Kā jūs veicināsiet uzņēmējdarbību un jaunu darba vietu radīšanu Rīgā?

Uzņēmējdarbības atbalsts un jaunu darba vietu radīšana ir būtiski Rīgas ekonomiskajai izaugsmei. Mēs īstenosim šādus pasākumus:

  • Atbalsts vietējiem uzņēmējiem: Mēs izstrādāsim un ieviesīsim atbalsta programmas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, atvieglojot administratīvo slogu, sniedzot konsultācijas un finansiālu atbalstu.
  • Investīciju piesaiste: Mēs aktīvi strādāsim pie ārvalstu un vietējo investīciju piesaistes, veidojot Rīgu par pievilcīgu vietu uzņēmējdarbībai. Mēs piedāvāsim investoriem konkurētspējīgus nosacījumus un atbalstu projektu īstenošanā.
  • Inovāciju un tehnoloģiju attīstība: Mēs veicināsim inovāciju ekosistēmas attīstību Rīgā, atbalstot jaunuzņēmumus, pētniecības un attīstības projektus, kā arī sadarbību starp uzņēmumiem un zinātniskajām institūcijām.
  • Profesionālās izglītības un pārkvalifikācijas atbalsts: Mēs sadarbosimies ar izglītības iestādēm un uzņēmumiem, lai nodrošinātu kvalitatīvu profesionālo izglītību un pārkvalifikācijas iespējas, kas atbilst darba tirgus prasībām.
  • Radošo industriju atbalsts: Mēs atbalstīsim radošās industrijas, atzīstot to nozīmi pilsētas ekonomikā un kultūras dzīvē. Mēs veicināsim radošo uzņēmumu veidošanos un attīstību.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

5. Kā jūs nodrošināsiet sociālo atbalstu un palīdzību mazāk aizsargātajām iedzīvotāju grupām?

Esmu pārliecināts, ka Rīgai jārūpējas par visiem saviem iedzīvotājiem, īpaši par tiem, kuriem nepieciešams atbalsts. Mūsu plāni ietver:

  • Sociālo pakalpojumu pieejamības uzlabošana: Mēs nodrošināsim kvalitatīvu un pieejamu sociālo pakalpojumu sniegšanu dažādām iedzīvotāju grupām, tostarp senioriem, personām ar invaliditāti, ģimenēm ar bērniem un citām sociāli mazaizsargātām grupām.
  • Atbalsts bezpajumtniekiem un trūcīgajiem: Mēs turpināsim sniegt atbalstu bezpajumtniekiem un trūcīgajiem iedzīvotājiem, nodrošinot viņiem pagaidu mājokli, ēdināšanu un sociālo palīdzību.
  • Veselības aprūpes pieejamības uzlabošana: Mēs strādāsim pie tā, lai nodrošinātu kvalitatīvu un pieejamu veselības aprūpi visiem rīdziniekiem, veicinot primārās aprūpes pieejamību un atbalstot veselības veicināšanas pasākumus.
  • Integrācijas un iekļaušanas veicināšana: Mēs veicināsim dažādu sabiedrības grupu integrāciju un iekļaušanu, nodrošinot vienlīdzīgas iespējas un cīnoties pret diskrimināciju.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Juris atbild uz ĪAuto jautājumiem:

 

1. Privātā transporta vieta Rīgā?

Es uzskatu, ka privātajam transportam ir sava nozīme Rīgas transporta sistēmā, taču tā loma ir jāskata līdzsvarā ar sabiedriskā transporta, velosipēdu un gājēju pārvietošanās iespējām. Mūsu mērķis ir veidot tādu pilsētu, kur iedzīvotājiem ir pieejamas dažādas ērtas un ilgtspējīgas pārvietošanās alternatīvas. Privātajam transportam jānodrošina mobilitāte tiem, kam tas patiešām nepieciešams, piemēram, ģimenēm ar maziem bērniem, cilvēkiem ar kustību traucējumiem vai specifisku darba pienākumu veikšanai, vienlaikus mazinot tā negatīvo ietekmi uz pilsētas vidi un satiksmes plūsmu. Mēs strādāsim pie tā, lai privātā transporta lietošana būtu pārdomāta un efektīva, nevis dominējošais pārvietošanās veids.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

2. Kā vērtējat stāvvietas sistēmu Rīgā un atsevišķi Vecrīgā?

Pašreizējo stāvvietu sistēmu Rīgā vērtēju kā tādu, kurā ir daudz izaicinājumu un nepieciešami uzlabojumi.

  • Kopumā Rīgā: Trūkst pārdomātas stāvvietu politikas, kas integrētu dažādas pilsētas daļas un ņemtu vērā gan iedzīvotāju, gan uzņēmēju vajadzības. Nereti ir grūti atrast pieejamas stāvvietas, īpaši centrālajās apkaimēs, kas rada satiksmes sastrēgumus un neērtības iedzīvotājiem. Stāvvietu tarifi dažreiz šķiet nekonsekventi un ne vienmēr veicina sabiedriskā transporta izmantošanu.
  • Vecrīgā: Situācija ir īpaši sarežģīta. Vecrīga ir vēsturisks centrs ar šaurām ielām un ierobežotu telpu. Prioritātei šeit vajadzētu būt gājējiem un sabiedriskajam transportam. Esošais stāvvietu skaits ir neproporcionāli liels attiecībā pret pieejamo telpu, radot sastrēgumus un negatīvi ietekmējot Vecrīgas unikālo atmosfēru. Stāvvietu tarifi Vecrīgā ir augsti, bet tas ne vienmēr atrisina pieejamības problēmu.

Mūsu mērķis ir izstrādāt un ieviest pārdomātu stāvvietu politiku, kas:

  • Veicina sabiedriskā transporta, velosipēdu un gājēju izmantošanu.
  • Nodrošina pietiekamu skaitu stāvvietu iedzīvotājiem un uzņēmējiem ārpus pilsētas centra.
  • Pārskata un optimizē stāvvietu tarifus, ņemot vērā pilsētas zonas un diennakts laiku.
  • Ievieš modernus stāvvietu pārvaldības risinājumus (piemēram, viedās stāvvietu sistēmas).
  • Vecrīgā pakāpeniski samazina autostāvvietu skaitu, prioritāti dodot gājējiem un sabiedriskajam transportam, vienlaikus nodrošinot piekļuvi iedzīvotājiem un uzņēmumiem ar atļaujām.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

3. Kādi ir plānotie ātruma ierobežojumi Rīgas centrā?

Mūsu plāns ir rūpīgi izvērtēt ātruma ierobežojumu nepieciešamību dažādās Rīgas centra zonās. Mēs atbalstām ideju par ātruma samazināšanu vietās, kur ir augsta gājēju un velosipēdistu koncentrācija, kā arī pie izglītības iestādēm un citās sabiedriski nozīmīgās vietās. Konkrēti plānotie ātruma ierobežojumi tiks noteikti pēc detalizētas satiksmes plūsmas analīzes un konsultācijām ar satiksmes ekspertiem un iedzīvotājiem. Iespējams, tiks ieviestas "Zona 30" tipa teritorijas noteiktās centra daļās, lai palielinātu drošību un uzlabotu pilsētvidi. Mūsu mērķis nav radīt liekus apgrūtinājumus autovadītājiem, bet gan nodrošināt drošu un komfortablu vidi visiem satiksmes dalībniekiem.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

4. Kā vērtējat ātruma ierobežojums "Zona 30"?

Es ļoti pozitīvi vērtēju ātruma ierobežojumu "Zona 30". Šāda pieeja ir efektīvs veids, kā uzlabot satiksmes drošību, īpaši dzīvojamās zonās un pilsētas centros ar intensīvu gājēju un velosipēdistu kustību. "Zona 30" veicina mierīgāku satiksmes plūsmu, samazina ceļu satiksmes negadījumu skaitu un smagumu, kā arī uzlabo gaisa kvalitāti un samazina trokšņa līmeni. Mēs plānojam rūpīgi izvērtēt iespējas paplašināt "Zona 30" teritorijas Rīgā, īpaši tur, kur tas būtu vislietderīgākais, ņemot vērā vietējo apstākļus un iedzīvotāju viedokli.

5. Kā vērtējat ideju noteikt iebraukšanas maksu Rīgas centrā?

Iebraukšanas maksas ieviešana Rīgas centrā ir sarežģīts jautājums, kam ir gan potenciāli ieguvumi, gan riski. No vienas puses, tas varētu palīdzēt samazināt satiksmes sastrēgumus, uzlabot gaisa kvalitāti un veicināt sabiedriskā transporta izmantošanu. Ieņēmumus no iebraukšanas maksas varētu novirzīt sabiedriskā transporta attīstībai un pilsētas infrastruktūras uzlabošanai.

No otras puses, ir jāņem vērā šādas maksas iespējamā ietekme uz uzņēmējdarbību, iedzīvotāju mobilitāti un sociālo taisnīgumu. Ir svarīgi rūpīgi izvērtēt šādas maksas apmēru, ieviešanas mehānismu, iespējamās atlaides vai izņēmumus, kā arī sabiedrības atbalstu šādai idejai. Pirms jebkāda lēmuma pieņemšanas ir nepieciešama padziļināta analīze, sabiedriskā apspriešana un citu pilsētu pieredzes izvērtēšana. Esmu atvērts diskusijai par šo jautājumu, bet uzskatu, ka lēmumam jābūt balstītam uz rūpīgiem aprēķiniem un sabiedrības interesēm.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

6. Vai atsevišķi izdalat savā plānā elektroauto?

Jā, elektroauto ir nozīmīga daļa no mūsu plāna ilgtspējīgas mobilitātes veicināšanai Rīgā. Mēs atzīstam elektroauto potenciālu samazināt gaisa piesārņojumu un trokšņa līmeni pilsētā. Mūsu plānotie pasākumi elektroauto atbalstam ietver:

  • Elektroauto uzlādes infrastruktūras attīstība: Mēs plānojam sadarboties ar privāto sektoru un veicināt publiski pieejamu elektroauto uzlādes staciju tīkla paplašināšanu visā pilsētā, īpaši pie daudzdzīvokļu mājām, darba vietām un sabiedriski nozīmīgiem objektiem.
  • Atbalsts elektroauto iegādei un lietošanai: Mēs izskatīsim iespējas ieviest atvieglojumus vai subsīdijas elektroauto iegādei un lietošanai, piemēram, bezmaksas vai atvieglotu stāvēšanu, atļauju izmantot sabiedriskā transporta joslas (izvērtējot ietekmi uz sabiedriskā transporta ātrumu).
  • Informācijas kampaņas: Mēs organizēsim informatīvas kampaņas, lai veicinātu sabiedrības izpratni par elektroauto priekšrocībām un pieejamajām atbalsta programmām.
  • Elektroauto integrācija pilsētas autoparkā: Mēs pakāpeniski nomainīsim pilsētas iestāžu un komunālo dienestu transportu uz videi draudzīgākiem, tostarp elektroauto, modeļiem.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

7. Kā vērtējat autobusa joslas Rīgā?

Es pozitīvi vērtēju autobusa joslas Rīgā kā vienu no veidiem, kā uzlabot sabiedriskā transporta efektivitāti un pievilcību. Autobusa joslas ļauj sabiedriskajam transportam apiet sastrēgumus, tādējādi samazinot braukšanas laiku un padarot sabiedrisko transportu konkurētspējīgāku privātajam transportam.

Tomēr es arī atzīstu, ka atsevišķās vietās autobusa joslu izveide ir radījusi diskusijas un varbūt pat negatīvu ietekmi uz privātā transporta plūsmu. Tāpēc ir svarīgi rūpīgi plānot un izvērtēt katras jaunas autobusa joslas ieviešanu, ņemot vērā satiksmes intensitāti, iedzīvotāju vajadzības un iespējamos risinājumus citu satiksmes dalībnieku ērtībām. Mūsu pieeja būs balstīta uz datu analīzi un sabiedrības viedokļa uzklausīšanu, lai autobusa joslas būtu efektīvs instruments sabiedriskā transporta attīstībai, neradot būtisku disbalansu pārējā satiksmes sistēmā. Mēs arī vērtēsim esošo autobusa joslu efektivitāti un apsvērsim iespējas tās optimizēt.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

8. Kas ir domāts ar "Kārtība lidostas taksometru pakalpojumos."

Ar "Kārtība lidostas taksometru pakalpojumos" es domāju nepieciešamību sakārtot un uzlabot taksometru pakalpojumu sniegšanu Rīgas Starptautiskajā lidostā. Pašreizējā situācija nereti rada neapmierinātību gan pilsētas viesiem, gan iedzīvotājiem saistībā ar:

  • Cenu caurspīdīgumu: Bieži vien pasažieri saskaras ar neskaidriem tarifiem un nepamatoti augstām cenām.
  • Pakalpojumu kvalitāti: Var būt pretenzijas par taksometru tehnisko stāvokli un vadītāju profesionalitāti.
  • Konkurences trūkumu: Ierobežota konkurence var veicināt negodīgu cenu politiku.
  • Nelegālo pārvadātāju darbību: Lidostā var darboties nereģistrēti taksometri, kas apdraud pasažieru drošību un tiesības.

Mūsu plāns "Kārtības lidostas taksometru pakalpojumos" ietver šādus pasākumus:

  • Licencēšanas un kontroles pastiprināšana: Stingrāka prasību noteikšana taksometru uzņēmumiem un vadītājiem, kā arī regulāra kontrole.
  • Cenu regulēšanas un caurspīdīguma nodrošināšana: Iespējama fiksētu tarifu vai maksimālo tarifu noteikšana noteiktiem maršrutiem, kā arī informācijas par tarifiem un maksāšanas iespējām skaidra pieejamība pasažieriem.
  • Konkurences veicināšana: Nodrošināt vienlīdzīgus konkurences apstākļus dažādiem taksometru pakalpojumu sniedzējiem, tostarp aplikāciju bāzētiem pakalpojumiem.
  • Pasažieru tiesību aizsardzība: Efektīva sūdzību izskatīšanas sistēma un informācija par pasažieru tiesībām.
  • Modernu tehnoloģiju ieviešana: Veicināt aplikāciju un citu tehnoloģisku risinājumu izmantošanu taksometru pakalpojumu sniegšanā, lai uzlabotu ērtību un caurspīdīgumu.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Apmēram šādi varētu atbildēt Juris, vai Ainārs, vai ...... (ielikt vārdu pēc vajadzības) kam nu uzdosiet jautājumu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Nav, jā, bet politiķim, kurš rāda uz visiem ar pirkstu, cik tie tur negodīgi, bet pats labs, būtu jārāda piemērs… 

Bet, ja jau mēs tā runājam, ja pierāda, ka bankrots ir iestājies manas nolaidības vai nelikumīgas darbības dēļ, zaudējumus tiesas ceļā var piedzīt no valdes locekļa arī, ja nekļūdos.

Un ko tad neviens nepiedzen?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti