google IPCC lithium titanate
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
google IPCC lithium titanate
Jāpmēģina man ar.
Saskatījies Mesto vstrechi NTV un RenTV klimatologus?
www.youtube.com/watch?v=ASjPsm5nTvI
www.youtube.com/results?search_query=RenTv
--------------
Atbilde uz OIK un Grētas atbalsta piedēvēšanu. Mēs te vispār esam pret OIK un Grēta ir manipulāciju projekts, kas drīzāk traucē īstiem pasākumiem, lai samazinātu piesārņojumu un kaut ko darītu ar klimata izmaiņām.
-----------------
Tehniska diskusija izskatās tā.
Jaunās litija titanāta baterijas sola desmitiem tūkstošu ciklu. Spriegums mazāks, ietilpība mazāka, bet to ciklu skaits, ja pat tie ir tikai 10 000 varētu nozīmēt zināmu progresu.
Kā var pārbaudīt tās baterijas? Nu pietiktu ar vienu, 40Ah, 2.3 volti, lādē ar 40 ampēriem, izlādē ar 40 ampēriem, stundu lādē, stundu izlādē, stundu pauze, 8 cikli dienā, gadā tikai 3 tūkstoši ciklu. Jāizdomā kaut kas, varbūt lādēt un izlādēt ar 80 ampēriem. Jebkurā gadījumā salīdzinoši vienkārši pārbaudāmi tie parametri.
Tās varētu izmantot elektrovelo, 10 saliek virknē un aiziet.
------------------
Tas video ar 10 Saules baterijām.
Es te atradu šādus datus par to bateriju efektivitāti un pārstrādi..
un tā tālāk....
Lapā 60 komenti un gandrīz nekādu tehnoloģiju.
Grēta starā!
Vienā romānā bija tāds sižets - notiek juridiska sacensība un vienai pusei ir jāiesniedz savas firmas darbības dokumenti, lai varētu noskaidrot, kurai pusei taisnība un kura melo.
Neiesniegt to dokumentus nevar, jo tam paredzētas sankcijas, kuras ir salīdzināmas ar zaudējumu.
Tad nu tie juristi izdomā tādu gājienu - iesniedz visu! Simt kastes ar papīriem, rēķini par komunālajiem un picērijas čeki arī.
Vārdu sakot, nopludina visu informācijas telpu ar drazu.
Tur tajā romānā tos 3 vajadzīgos papīrus tomēr atrada.
Jāsaceļ troksnis, viss jāpiegāna ar personībām tipa Grēta slikta, Tramps labs vai otrādi, nav svarīgi, ka tik troksnis. r
Iepriekšējā lapā rakstīju par Sales baterijām, jauna litija akumulatoriem un to, ka vajadzētu pārbaudīt, vai tam akumulatoram ir tie desmiti tūkstošu ciklu. Nekādas intereses, pat neatrada un nesāka kasīties par to, ka tiem akumulatoriem enerģijas blīvums zemāks, neka parastajiemn litija akumulatoriem. Aizgāja atkal par personībām, nevis par reālu tehnoloģiju - kā tur pārbaudīt, kā lādēt, kā uzlādēt, ar kādu strāvu, ka temperatūru kontrolēt utt.
Kas tad pie jebkura pilsētvides uzlabošanas pasākuma piebilst, ka jānovērš vajadzība braukt vispār?
Var samazināt to vajadzību braukt.
Nu ja, ja tik daudz sarakstīts, tad jau viegli visu ko sagrozīt un piedēvēt.
Tāpēc vajag noformulēt skaidrus, vienkāršus principus, kuri pasākumi Latvijā ir vislabāk realizējami.
Tieši piesārņojumu samazināšanai.
Tieši visādu oficiāli Eiropas institūciju atbalstīti.
Ar ilgāku perspektīvu.
Lai tas nebūtu tik vienkārši, tam visam traucēs Grētas personiskie vēstījumi par sieviešu nīšanu un baltajiem sieviešnīdējiem večiem, kas neko nesaprot no ekoloģijas, jo uz tāda fona būs diezgan grūti kaut ko paskaidrot, jo tam, kurš tiešām kaut ko nesaprot, ekoloģija ir saplūdusi ar Grētas tēlu. Tas ir kā, es kaut ko nesaprotu no ekoloģijas, enerģētikas, bioloģijas vai ķīmijas. Ā, tu par Grētu, ja?!
Un kur tad vēl plaši piekoptā maniere pasludināt kaut kādu vienu pasākumu par risinājumu visam. Tā pati vajadzība braukt. Kā absolūts risinājums. Nu nebrauciet, nu, uz to centru. Šeit un tagad, tūlīt un uzreiz. Visi!
Es neko necenšos pārdot, tur ir desmit dažādu firmu Saules baterijas.
Tad tāda ir tā jaunā izglītības politika. Diskusiju māksla.
Nu, paga, es nupat ieliku atsauci uz litija titanāta akumulatoru aprakstu un Saules bateriju salīdzinājumu. Ko vēl vajag tehniskai diskusijai? Kāds sāka kaut ko diskutēt par akumulatoru uzlādes cikliem, Saules enerģijas procentiem, izmaksām vai pārstrādi?
Kā varētu uztaisīt iekārtu to akumulatoru pārbaudei?
Tu nesaproti, ka te ir tāda spēle - tu kaut ko tur raksti, es tik un tā kaut ko pateikšu pretī?
Kā tur bija par to dīzeli, kurš cilvēcei esot tik daudz nozīmējis, ka pilsētu piesārņojumu vajagot ignorēt?
Saules enerģētikas jaunumi
www.youtube.com/watch?v=8t_DFI4O6v4&t=161s
Tiem, kam mantra jāskaita, ka nav kur likt un nezin kā pārstrādāt Saules baterijas, nebūs interesanti.
Litija titanāta baterijas
www.youtube.com/watch?v=v8EBI-N0KTk
sola 30 000 ciklus
Būs kāda jānopērk.
Ir tāda auto vienība, kā labi saremontēts Audi ar gāzi, kas iet un iet un nerūsē. Par 2k eiro un 500 -1000 eiro ieguldījumu gadā.
Tā ir tāda spēle.
Te taču tika noliegts, ka ziemas paliek siltākas.
Par matemātikas pamatiem, piemēram, reizrēķinu, taču arī varētu tāpat strīdēties.
Tā ir spēle uz publiku, kad reāla, derīga informācija ir starp desmitreiz lielāku melu, izdomājumu un puspatiesību drazu un tāds vidējais pilsonis jau nemaz nevar izdarīt jēdzīgus secinājumus, jo viss ir tā sajaukts, tā piespamots, ka tur nekā vairs nevar saprast. Sevišķi ja tādu īstu pamatzināšanu tam vidējam patērētājam nemaz arī nav.
Tādā juceklī patērētājam viegli atrast attaisnojumu savai patērēšanai, jo kādam taču tā smirdīgā nauda ir jāpelna.
Te jau bija mēģinājumi vismaz vienu tēmu jēdzīgi apspriest.
Labi, atliksim to CO2 ietekmi uz klimatu, kā samazināt NOX un daļiņu piesārņojumu. Tas arī tika samudžināts kopā ar CO2.
Labi, tad par sastrēgumiem vispār, kā mazāk braukt. Pāris dienas nedēļā neērtības, sabtranss, kopā braukšana, speciāli transporta organizācijas pasākumi - no tā mazāki sastrēgumi, laika ietaupījums. Tas arī tika novests līdz absurdam - jāvāc visa infrastruktūra prom no centra. Tikai un vienīgi tā.
Vienkārši ir jāsaprot, kā darbojas sabiedriskie mediju procesi. Ieskatam - piemērs te.
www.youtube.com/watch?v=ASjPsm5nTvI
Izcila spēle uz publiku, vietējie var pamācīties
Argumenti diezgan līdzīgi.
Un kur būs Jūsu pozitīvais pienesums?
Daudzi no tie risinājumiem ir tepat tēmā.
Tikai jāpameklē. Jāizlasa arī visādi nesanāks, nebūs, nepareizi, muļķis, neko nezini un tamlīdzīga draza.
2030.gadā Latvijā būs 18 000 elektroauto.
Patlaban Latvijā reģistrēts ir nedaudz mazāk kā 1000 elektroautomašīnu.
Elektroautomašīnu pārdošana - cenas pakāpeniska izlīdzināšanās ar iekšdedzes dzinēju automašīnām.
"Elektromobilitātes attīstība valstī tiek veicināta ar bonusiem elektrisko automašīnu lietotājiem, kam nav jāmaksā transportlīdzekļu ekspluatācijas nodoklis, reģistrācija un speciālas nozīmes numura zīme ir bez maksas, var braukt pa sabiedriskā transporta joslām, vairākās stāvvietās Rīgas un Liepājas centrā var novietot bez maksas un tiek subsidēts tarifs nacionālajā uzlādes tīklā," skaidroja Butāns.
Viņš piebilda, ka patlaban valsts jau ir gandrīz izveidojusi elektroautomašīnu uzlādes staciju tīkla "mugurkaulu", bet valsts investīcijas šī uzlādes tīkla paplašināšanā nav plānotas - turpmāk tīklam jāaug, balstoties uz privāto iniciatīvu.
Ekonomikas ministrijas Ilgtspējīgas enerģētikas politikas departamenta vecākais eksperts Einārs Cilinskis norādīja, ka valsts atbalsta programmām būtu jābūt vērstām uz uzņēmumu autoparku un taksometru nomaiņu ar elektrotransportu. "Gadījumā, ja nespēsim sasniegt mērķi attiecībā uz elektrotransportu, būs vairāk jāsiltina mājas, bet tas jau prasīs pavisam citu investīciju apmēru," viņš teica.
Tajā pašā laikā Butāns norādīja, ka valsts atbalsts taksometru pārejai uz elektrotransportu nav plānots, bet, piemēram, Rīgā ar normatīviem varētu uzlikt par pienākumu taksometru pārvadājumos izmantot tikai videi draudzīgu transportu - ar saspiesto dabasgāzi vai elektromobiļus.
SM SEG emisiju samazināšanu transporta sektorā iecerējusi balstīt uz sabiedriskā transporta tīklu, kā arī mikromobilitātes un videi draudzīgāka autoparka attīstību.
Butāns skaidroja, ka sabiedriskā transporta tīkla attīstība balstīsies uz dzelzceļu kā tā mugurkaulu. SEG emisiju samazināšanas pasākumos ietverta gan dzelzceļa elektrifikācija, gan jaunu vilcienu iegāde, tostarp arī dīzeļvilcienu nomaiņa pret modernākiem, piemēram, bateriju vilcieniem. Tāpat paredzētas tādas aktivitātes kā augsto peronu izbūve, stāvparku izveide, autobusu maršrutu piesaiste dzelzceļa stacijām un citi pasākumi.
"Dzelzceļš pamazām kļūst arvien konkurētspējīgāks ar privāto autotransportu, piemēram, pēc ekspresvilciena ieviešanas maršrutā Valmiera-Rīga pasažieru skaits tajā ir audzis aptuveni par 30%," stāstīja Butāns.
Viņš arī minēja, ka, pārejot uz videi draudzīgāku autotransportu būtu nepieciešams samazināt akcīzes nodokli dabasgāzei par 50%, tādējādi satiksmē, tostarp īpaši autobusu satiksmē un komerctransporta pārvadājumos, stimulējot izmantot transportlīdzekļus ar saspiesto dabasgāzi (CNG).
"Lai gan dabasgāze jeb tā sauktā autogāze nav klimatneitrāla degviela, tā tomēr izdala par 25% mazāk oglekļa dioksīda nekā dīzeļdegviela," skaidroja Butāns.
Transports veido 28,5% no kopējā apmēra. Virs transporta ir tikai enerģētika - ar 35,4% SEG emisijām. Būtisks apmērs SEG emisiju ir arī lauksaimniecībā - 24,6%. Vienlaikus rūpnieciskie procesi un produktu izmantošana dod 6,5%, bet atkritumu apsaimniekošana - 5%.
Nacionālais enerģētikas un klimata plāns 2021.-2030.gadam paredz samazināt SEG emisijas par 6% salīdzinājumā ar 2005.gadu. Lai to panāktu, katru gadu oglekļa dioksīda emisijas ir jāsamazina nedaudz vairāk par 100 tonnām.
Labvēlīgāki līzinga noteikumi elektroautomašīnām.
Lielākā ietekme paredzēta elektrotransporta skaita palielināšanai - 24%, moderno biodegvielu ar biogāzes izmantošanai - 15,9%, kā arī dzelzceļa elektrifikācijai - 8,4%.
Jā, tās ir zināmas neērtības.
Tomēr, ja tas auto nomas jautājums tiktu tā kārtīgi risināts, tad nemaz tik ļoti savādāk, kā iepriekš, tas nebūtu.
Mediju psiholoģija. Līdzības ar citiem. Argumenti publikai.
Arī tehniskā informācija. Jēdzieni, aktualitātes
Pārejas periodā, kas ilgst, teiksim 30 gadus.
Katram ir pieejams elektroauto un iekšdedzes dzinēja auto. Nomā vai īpašumā.
Pilnam maršrutam vai daļai - līdz vilcienam, piemēram. Pilsētā elektrauto noma vai taksometrs. Subsīdijas un atlaides par to, ka auto stāv stāvvietā 120km no pilsētas.
Iekšdedzes auto gadā nobrauc nevis 30 000 km, bet 5000km.
Risinājums ir diezgan vienkāršs. 2 vai 3 auto katrai ģimenei vai ērta subsidēta noma vai nu elektroauto vai iekšdedzes auto.
Teorētiski. Piemēram, šonedēļ - neviena maršruta virs 20km. Pagājušo nedēļu - 2 ap 120km.
Kopējā bilance - 240km ar iekšdedzes auto un ap 500km ar elektroauto.
Tagad klimata projektu noliedzēji var paskatīt ntvmir. Kā reiz par klimatu.
Jaunākais vadītājs kā reiz nupat tos klimata ciklus pieminēja.
Zinātnieks bijis Ziemeļpolā, 1000km tur esot ledus, sasilšanas neesot.
Vai tik tas nav transformators, kas pārveido pārvades augstspriegumu par elektroierīcēm izmantojamu spriegumu?
To taču visi zina.
Stāsts ir par pārvades jaudām un to rezervēm jau tagad, šodien. 360 megavati uz Latviju, 200 megavati no Latvijas jau citu dienu pa to pašu līniju.
Un vienmēr var Cēsīs vai Valmierā kādu koģenerācijas staciju uzbūvēt, ja nepietiek.
Diezgan labs video
IPPC lithium ion atrod.