Lai pārveidotu motoru, samazinot tā kompresijas pakāpi un nodrošinātu to ar dzirksteļaizdedzi. Dzirksteļaizdedzi var nodrošināt vairākos veidos.
Visefektīvākais ir ievietot mašīnas aizdedzes sveces tur, kurs, kur tika izvietoti dīzeļdegvielas iesmidzinātāji. Tas ir iespējams tikai tad, ja šajā vietā ir pietiekami biezs metāls. Ja tā nav, aizdedzes sveces caurumus var nākties novietot citur degšanas kamerā. Esošos oriģinālo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju caurumus var aizskrūvēt ar aizbāzni, vai arī tos var izmantot tiešai gāzes iesmidzināšanai.
Kompresijas pakāpes samazināšana.
Tas ir jādara, lai motors varētu pareizi darboties ar sašķidrinātu naftas gāzi vai benzīnu. Dīzeļdegviela bieži darbojas ar kompresijas pakāpi aptuveni 16-1 (viens no iemesliem, kāpēc tie ir ekonomiskāki), turpretim benzīna un sašķidrinātās naftas gāzu motoriem ir nepieciešama attiecība aptuveni 10-1. Viens veids, kā samazināt saspiešanas pakāpi, ir kaut kāda veida starplikas ievietošana starp cilindra galvas un cilindra bloka virsmām, lai samazinātu motora kompresijas pakāpi. Tas var radīt blīvējuma problēmas, jo būtu jāizmanto divas galvas blīves. Cits risinājums ir nomainīt oriģinālos virzuļus pret pārveidotiem virzuļiem, risinot kompresijas pakāpes problēmu, taču tagad izmaksas jau ir lielākas.
Projektēšanas ierobežojumi, spriegumi un RPM
Lai arī dīzeļdzinējs darbojas samērā lēni un rada maksimālo griezes momentu ar zemāku apgriezienu skaitu nekā līdzīgā benzīna versijā, tas neattiecas uz gadījumiem, kad tas tiek pārveidots darbam ar sašķidrinātu naftas gāzi. Pārstrādātajam motoram ir jādarbojas ar lielākiem apgriezieniem***. Tas var radīt jaunas uzticamības un ilgmūžības problēmas. Ja dīzeļmotora degvielas sistēma, dzinēja galva vai virzuļi ir pārveidoti, kloķvārpsta, gultņi un pārējais tik noslogoti virāk, palielinot apgriezienus, kas nepieciešami, darbojoties ar sašķidrinātu naftas gāzi. Mehāniska sabrukšana var izraisīt daudz mazāku laiku, savukārt noteikti ir palielināts nodilums un samazināts detaļu kalpošanas laiks.
Secinājums. Iepriekš minētie faktori nosaka (tāpat kā daudzus citus, par kuriem šeit nav runāts), lai vairuma dīzeļdzinēju faktiskā pārveidošana nebūtu ekonomiska. Būtu vienkāršāk un ātrāk uzstādīt benzīna motoru.
*** ar kādiem apgriezieniem darbosies pārveidots 2.5 un vairāk litru dīzeļdzinējs ar jaudas rezervi
-------------
Sajaukt sašķidrinātu naftas gāzi ar esošo dīzeļdegvielu.
Lai to sasniegtu ar atšķirīgiem panākumiem, ir veikti dažādi mēģinājumi. Kopumā ietaupījumi nav lieli.
Neviena no pārbaudītajām sašķidrinātās naftas gāzes / dīzeļdegvielas maisījumu sistēmām nav panākusi dīzeļdegvielas patēriņa samazinājumu par vairāk nekā 25%. Par šiem ietaupījumiem ir jāatskaita arī sašķidrinātās naftas gāzes izmaksas (sašķidrinātai naftas gāzei, kas aizstāj daļu patērētās dīzeļdegvielas), no šīs ietaupījuma tos 25% atņemot. Rezultātā galīgie ietaupījumi ir mazi.
Ir arī citas problēmas, kas jāņem vērā - nemodificēts dīzeļdzinējs darbojās salīdzinoši lēni, radot maksimālo griezes momentu ar zemāku apgriezienu skaitu nekā līdzīga benzīna versija. Tas neattiecas uz gadījumiem, kad to pārveido darbam ar dīzeļdegvielas un sašķidrinātās naftas gāzes maisījumu. Pārveidotajam motoram ir jādarbojas ar augstākiem apgriezieniem, braucot ar dīzeļdegvielas / sašķidrinātās naftas gāzes maisījumu. Tas var radīt jaunas problēmas. Kloķvārpsta, gultņi un savienojošie stieņi (jāpiemin tikai daži komponenti) visi bija paredzēti apgriezieniem. ar zemāku likmi. Šie komponenti cietīs daudz lielākus spriegumus (sprieguma palielināšanās apgriezienu minūtē) pie palielināta apgriezienu skaita, kas nepieciešami, lai iegūtu pietiekamu griezes momentu, darbojoties ar sašķidrinātu naftas gāzi. Noteikti ir palielināts nodilums un samazināts detaļu kalpošanas laiks. Ņemot vērā mazos sasniegtos ietaupījumus liekas, ka šī nav ekonomiski izdevīga alternatīva. 2008. gada vasara - mēs esam gatavi uzklausīt ieteikumus.
2019.gada ziema - dīzeļdzinēju ierbežojumi dēļ dīzeļdzinēju izdalītajām daļiņām



















Pie tam kā viena no šādas dzinēju pārveides priekšrocībām tieši tiek minēta dīzeļdzinēja mehāniskā izturība, jo tie tiek projektēti lielākām slodzēm, ko rada lielāki spēki, kas rodas dēļ lielākas kompresijas pakāpes.
Tas ir tāds skolas diskusiju klubu līmeņa paņēmiens, kad izmanto visu, ko var izmantot, lai kaut ko pierādītu.
Grēta varētu piketēt par vispārēju dīzeļdzinēju izpētes programmu, cik no tiem ir salīdzinoši efektīvi pārvēršami par LPG un CNG dzinējiem.
Rūpnieciski organizēta konversijas dzinēju galvu un virzuļu ražošana atrisinātu daudzus jautājumus.
Smirdinājās tas dīzeļdzinēja piegādes buss pa pilsētu, tagad darbojas ar LPG vai CNG.