iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 14.12.2019 11:00

Pie tam kā viena no šādas dzinēju pārveides priekšrocībām tieši tiek minēta dīzeļdzinēja mehāniskā izturība, jo tie tiek projektēti lielākām slodzēm, ko rada lielāki spēki, kas rodas dēļ lielākas kompresijas pakāpes.

Tas ir tāds skolas diskusiju klubu līmeņa paņēmiens, kad izmanto visu, ko var izmantot, lai kaut ko pierādītu.

Grēta varētu piketēt par vispārēju dīzeļdzinēju izpētes programmu, cik no tiem ir salīdzinoši efektīvi pārvēršami par LPG un CNG dzinējiem.

Rūpnieciski organizēta konversijas dzinēju galvu un virzuļu ražošana atrisinātu daudzus jautājumus.

Smirdinājās tas dīzeļdzinēja piegādes buss pa pilsētu, tagad darbojas ar LPG vai CNG.

raimondsm 14.12.2019 10:33

www.go-lpg.co.uk/diesel.html

Lai pārveidotu motoru, samazinot tā kompresijas pakāpi un nodrošinātu to ar dzirksteļaizdedzi. Dzirksteļaizdedzi var nodrošināt vairākos veidos.

Visefektīvākais ir ievietot mašīnas aizdedzes sveces tur, kurs, kur tika izvietoti dīzeļdegvielas iesmidzinātāji. Tas ir iespējams tikai tad, ja šajā vietā ir pietiekami biezs metāls. Ja tā nav, aizdedzes sveces caurumus var nākties novietot citur degšanas kamerā. Esošos oriģinālo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju caurumus var aizskrūvēt ar aizbāzni, vai arī tos var izmantot tiešai gāzes iesmidzināšanai.

Kompresijas pakāpes samazināšana.

Tas ir jādara, lai motors varētu pareizi darboties ar sašķidrinātu naftas gāzi vai benzīnu. Dīzeļdegviela bieži darbojas ar kompresijas pakāpi aptuveni 16-1 (viens no iemesliem, kāpēc tie ir ekonomiskāki), turpretim benzīna un sašķidrinātās naftas gāzu motoriem ir nepieciešama attiecība aptuveni 10-1. Viens veids, kā samazināt saspiešanas pakāpi, ir kaut kāda veida starplikas ievietošana starp cilindra galvas un cilindra bloka virsmām, lai samazinātu motora kompresijas pakāpi. Tas var radīt blīvējuma problēmas, jo būtu jāizmanto divas galvas blīves. Cits risinājums ir nomainīt oriģinālos virzuļus pret pārveidotiem virzuļiem, risinot kompresijas pakāpes problēmu, taču tagad izmaksas jau ir lielākas.

Projektēšanas ierobežojumi, spriegumi un RPM

Lai arī dīzeļdzinējs darbojas samērā lēni un rada maksimālo griezes momentu ar zemāku apgriezienu skaitu nekā līdzīgā benzīna versijā, tas neattiecas uz gadījumiem, kad tas tiek pārveidots darbam ar sašķidrinātu naftas gāzi. Pārstrādātajam motoram ir jādarbojas ar lielākiem apgriezieniem***. Tas var radīt jaunas uzticamības un ilgmūžības problēmas. Ja dīzeļmotora degvielas sistēma, dzinēja galva vai virzuļi ir pārveidoti, kloķvārpsta, gultņi un pārējais tik noslogoti virāk, palielinot apgriezienus, kas nepieciešami, darbojoties ar sašķidrinātu naftas gāzi. Mehāniska sabrukšana var izraisīt daudz mazāku laiku, savukārt noteikti ir palielināts nodilums un samazināts detaļu kalpošanas laiks.

Secinājums. Iepriekš minētie faktori nosaka (tāpat kā daudzus citus, par kuriem šeit nav runāts), lai vairuma dīzeļdzinēju faktiskā pārveidošana nebūtu ekonomiska. Būtu vienkāršāk un ātrāk uzstādīt benzīna motoru.

*** ar kādiem apgriezieniem darbosies pārveidots 2.5 un vairāk litru dīzeļdzinējs ar jaudas rezervi

-------------

Sajaukt sašķidrinātu naftas gāzi ar esošo dīzeļdegvielu.

Lai to sasniegtu ar atšķirīgiem panākumiem, ir veikti dažādi mēģinājumi. Kopumā ietaupījumi nav lieli.

Neviena no pārbaudītajām sašķidrinātās naftas gāzes / dīzeļdegvielas maisījumu sistēmām nav panākusi dīzeļdegvielas patēriņa samazinājumu par vairāk nekā 25%. Par šiem ietaupījumiem ir jāatskaita arī sašķidrinātās naftas gāzes izmaksas (sašķidrinātai naftas gāzei, kas aizstāj daļu patērētās dīzeļdegvielas), no šīs ietaupījuma tos 25% atņemot. Rezultātā galīgie ietaupījumi ir mazi.

Ir arī citas problēmas, kas jāņem vērā - nemodificēts dīzeļdzinējs darbojās salīdzinoši lēni, radot maksimālo griezes momentu ar zemāku apgriezienu skaitu nekā līdzīga benzīna versija. Tas neattiecas uz gadījumiem, kad to pārveido darbam ar dīzeļdegvielas un sašķidrinātās naftas gāzes maisījumu. Pārveidotajam motoram ir jādarbojas ar augstākiem apgriezieniem, braucot ar dīzeļdegvielas / sašķidrinātās naftas gāzes maisījumu. Tas var radīt jaunas problēmas. Kloķvārpsta, gultņi un savienojošie stieņi (jāpiemin tikai daži komponenti) visi bija paredzēti apgriezieniem. ar zemāku likmi. Šie komponenti cietīs daudz lielākus spriegumus (sprieguma palielināšanās apgriezienu minūtē) pie palielināta apgriezienu skaita, kas nepieciešami, lai iegūtu pietiekamu griezes momentu, darbojoties ar sašķidrinātu naftas gāzi. Noteikti ir palielināts nodilums un samazināts detaļu kalpošanas laiks. Ņemot vērā mazos sasniegtos ietaupījumus liekas, ka šī nav ekonomiski izdevīga alternatīva. 2008. gada vasara - mēs esam gatavi uzklausīt ieteikumus.

2019.gada ziema - dīzeļdzinēju ierbežojumi dēļ dīzeļdzinēju izdalītajām daļiņām

www.dieselnet.com/tech/health_pm.php

raimondsm 12.12.2019 12:56
raimondsm 02.12.2019 18:21

Tas, starp citu, būtu pierādāmi ekoloģisks pasākums. Auto stāv 50-100-150 km no Rīgas 10-12 stundas un nekur nebrauc. Pat, ja tas ir vecs 2.5 litru motora dīzelis. Viņš brauc 10-20-50 km, nevis 100-200-300 km dienā.

raimondsm 02.12.2019 15:17

Tehniskos parametrus kā rēķināt un izmantot. Kādas shēmas vajag?

raimondsm 02.12.2019 15:15

Nu, bet tad taču pieprasījums ir?

raimondsm 02.12.2019 13:56

Nu, tā tāda patērētāja attieksme, tipa, es te vērtēšu, jūs tik te stāstiet.

No sākuma vajag aprakstīt tehniskās īpašības, kas tam superkondensatoram ir ko tas superkondensators var atrisināt.

raimondsm 02.12.2019 8:12

24.09.2019 Dienas personība ar Veltu Puriņu. Tālis Linkaits.

xtv.lv/rigatv24/video/mKrpYwLa70W-24_09_2019_dienas_personiba_ar_veltu_purinu

22.30 Linkaits - ...neizskatāmies labi... nav tādas naudas.... mērķis, lai tomēr izvēlētos tādu, kura ir mazlitrāžas, izmešu ziņā vai ar citām degvielām... alternatīvu degvielu stimulēšanu - LNG, CNG, elektrouzlādes stacijas veicinās elektromobiļu lietošanu.... braukt ar sabiedrisko ... vilciens arī labs....

-------------------------

Nu, tad kā ir ar to LNG un CNG?

raimondsm 01.12.2019 15:54
raimondsm 30.11.2019 15:18

google - coal as a source of organic compounds

Jebkurā brīdī, kad klimata izmaiņu noliedzēji deniāļi sajūt quorum sense, var atgriezties pie oglekļa daļiņām plaušās un sirdī un plastmasas daļiņām polārajos ledājos.

Tās daļiņas gaisā var noteikt ar prastu pārdesmit dolāru elektronisku shēmiņu un ir valstis, kur municipālā policija ar dronu pielido pie skrusteņa un atkritumu dedzinātājai piestāda rēķinu.

skaties.lv/zinas/latvija/sabiedriba/latvijas-iedzivotajus-aicina-uzstadit-gaisa-kvalitates-sensorus/

buy pm2.5 sensor google

coolcomponents.co.uk/products/pm2-5-air-quality-sensor-and-breadboard-adapter-kit-pms5003

Air quality monitoring drone

www.nature.com/articles/s41467-019-11654-3

Deniāļi šo taču nenoliegs.

--------------------------

Liberāļi spēj sačakarēt jebko. Droši vien ir kaut kāda interese piedalīties, vadīt, pelnīt.

raimondsm 30.11.2019 15:03

google - coal as a source of organic compounds

raimondsm 30.11.2019 11:41
raimondsm 26.11.2019 14:21

Saules baterija ar jaudu 200W no kvadrātmetra 20 kilovatstundas saražos 100 stundās (saulainās dienas). Tikpat labi 100 kvadrātmetri stundā.

Ar to varēs nobraukt 100 kilometrus.

5 litri elļas dabūs no 1/200 ha tātad no 50 kvadrātmetriem. (pieņemsim, ka pusi iziērē lauka apstrādei un eļļas pārstrādei) tātad

5 litri degvielas dabūs no 100 kvadrātmetriem

100 kvadrātmetri Saules bateriju saulainā laikā stundā dod tikpat enerģijas cik 100 kvadrātmetri augsnes gada laikā.

raimondsm 23.11.2019 21:51

Ūdens tvaiki, CO2 neskādē. Citi oglūdeņraži - etāns, propāns, butāns, izobutāns un citi faktiski arī ir degviela. Sērūdeņradis, merkaptāns, metānetiols, etānetiols ir sēru saturoši, ar tiem noteikti var būt problēmas gam motoram, gan dabai, jo rodas sēra oksīdi un no tiem skābes. Slāpeklis tāpat ir gaisā un hēlijs ir inerta gāze. Tad tur pieminēts ir radons, dzīvsudraba savienojumi.

Tur jāskatās procenti. Pie tam, vai tad vienmēr ved neattīrītu dabasgāzi vai tomēr to attīra.

Sēra savienojumi noteikti ir problēma dabai. Ir metodes tā atdalīšanai www.paqell.com/og/natural-gas-treatment/

Vēl - cik sēra savienojumu satur mazuts un cik - dabasgāze..

www.imo.org/en/MediaCentre/HotTopics/GHG/Documents/2020%20sulphur%20limit%20FAQ%202019.pdf

www.joc.com/special-topics/low-sulfur-fuel-rule

www.uniongas.com/about-us/about-natural-gas/chemical-composition-of-natural-gas tas laikam ir patērētājiem piegādājamā

www.e-education.psu.edu/fsc432/content/natural-gas-composition-and-specifications tā ir no ieguves vietām

raimondsm 23.11.2019 10:47

Nu, daļa no tiem tāpat ved sašķidrināto dabasgāzi kā kravu.

nesapratu, ko gribēji teikt ar - "kā viņi uzpildīsies un ar kādu gāzi tad kurinās. Jo pilnīgi var būt ka kopējo izmešu ziņā nekas diži labāks nesanāks, tik mainīsies piesārņojuma veids."

Kas tas ir?

raimondsm 22.11.2019 22:36

Pavisam moderns tankeris ir šāds

worldmaritimenews.com/archives/281844/shell-agrees-long-term-charters-for-14-new-lng-fueled-tankers/

Shell ir panākusi vienošanos fraktēt floti ar četrpadsmit jauniem ar sašķidrināto dabasgāzi darbināmiem jēlnaftas un naftas produktu tankkuģiem, kas ir daļa no tās centieniem dekarbonizēt kuģošanu.

raimondsm 17.11.2019 19:15

Nu, tas jau nav nekas jauns, tāds lauku saimnieks, kas pusi vai lielāko daļu pārtikas izaudzē pats, malku vai kādu galegu, salmus vai miežabrāli apkurei arī, ja vēl kādu Saules bateriju vai vēja ģenģeri bez sadales tīkla - tāds jau ļoti neizdevīgs globālajai ekonomikai.

Ja vēl nedzer vispār (vai dzen savējo), nepīpē (vai audzē pats), neņem kredītus, tad vispār šausmas.

raimondsm 15.11.2019 23:43

Kādu metodoloģiju? Tie ražotāji ir kaut viena procesa tehnoloģisko aprakstu iesnieguši publiskai informācijai?

Metodoloģiju mēs te varam aprakstīt rapša eļļas ieguvei, cik reizes jābrauc uz lauka, cik degvielas aiziet, cik mēslojuma vajag, tam sameklēt energopatēriņu jau būs problēma. Traktora un kaltes amortizācijai arī vajadzēs papūleties, kamēr visu sarēķinās. Litija rūdas apstrādes izmaksas un energopatēriņš vispār maz ir pieejamas?

Elektrības izmaksas un CO2 varbūt vēl varam rēķināt, ja no HESa vai no dabasgāzes lielā TECa vai mazās koģenerācijas.

Kā tam visam atkal tās akmeņogles var piedomāt, ej nu sazini.

Kāds PR pagrābis kaut kādus sadomātus skaitļus, palaidis internetā un citi bez saprašanas tos izplata un par tiem striīas. Tiem skaitļiem taču nav nekāda pamatojuma.

raimondsm 15.11.2019 18:13

bupkis—one more example of nonsense people love to share on Facebook.

www.popularmechanics.com/cars/hybrid-electric/news/a27039/tesla-battery-emissions-study-fake-news/

raimondsm 13.11.2019 9:05

Nejauc NO2 ar N2O.

lv.wikipedia.org/wiki/Sl%C4%81pek%C4%BCa_oks%C4%ABdi

-----------

Kas ir "degvielas (benzīna) bagātināšana ar slāpekli, lai palielinātu motora jaudu".

raimondsm 12.11.2019 21:35

Tu domā N2O?

raimondsm 12.11.2019 16:42

Tiešām? Un liekais slāpeklis, kas nav jāsilda?

raimondsm 12.11.2019 15:04

Varbūt tajā brīdī tajā vietā ir vairāk skābekļa. Pirms gadiem bija pat tāda tēma, tur rakstīju par skābekļa membrānām.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti