www.autoexpress.co.uk/honda/cr-v/105262/new-honda-cr-v-hybrid-2019-review
Similar in concept to a Mitsubishi Outlander PHEV, then, but with a smaller electric range.
www.tv.lv/galvena/latviastv/d-2
LTV7 13.30 "Pie stūres."
www.autoexpress.co.uk/honda/cr-v/105262/new-honda-cr-v-hybrid-2019-review
Similar in concept to a Mitsubishi Outlander PHEV, then, but with a smaller electric range.
www.tv.lv/galvena/latviastv/d-2
LTV7 13.30 "Pie stūres."
phys.org/news/2016-07-servers-home.html
kaut ko jau var atgūt un izmantot
Bradypus rakstīja: Papildus, vismaz Mitsubishi, ir sajūgs, kas var savienot iekšdedzes dzinēju ar diferenciāli pa tiešo - tipa kārbas 1:1 "pārnesums".
Tas gan ir ļoti labs risinājums.
Es tomēr pie tās domas, ka zudumus nosakot, kas un ko kā definē!
Tā var pateikt kāds, kas uzskata, ka visus mainīgos vispirms definē un piešķir tiem kaut kādu apzīmētāju un pēc tam kaut ko dara. Un, ja nav pareizi noteikts, tad nav. Tur var sanākt interesantas domas, ja ar šādu pamata uzstādījumu sāk spriest par tehniku.
Dabā un fizikā daudz ko nosaka materiālu īpašības, šajā gadījumā konkrēti elektriskā pretestība. Kāda tā ir konkrētajam materiālam un konkrētā šķērsgriezuma vadam, tāda tā ir.
-----------------------
50 metru garam 2.5mm2 vadam zudumi pie 2kw slodzes. Strāvas stiprums no jaudas formulas - P = U x I, 2000W = 240 X I, I = 2000/240 = 8.3A
8.3A x 20 Volti = 160 vati, kas ir 8%. Sprieguma kritums uz 2 x 50 m vada.
Piedāvāju pāriet uz rēķināšanu. Ja 2kw parasta pretestības slodze vienfāzes 50m garā 2,5mm2 vara līnijā nosaka 20 voltu sprieguma kritumu un 8% zudumus, tad kādai jābūt 1.5km garai līnijai, lai zudumi būtu tādi paši.
Matemātiskā puse būtu tāda, ka 2.5mm2 50 metriem ir tāda pati pretestība, kā kaut kāda šķērsgriezuma 1500 metriem. Vadu garums atšķiras 30 reizes. Tātad pretestībai uz metru būtu jābūt 30 reizes MAZĀKAI.
----------------
Bija variants to izrēķināt un virzīt sarunu par tēmu, vai tādi kabeļi tiek lietoti visādu lauķu tālo māju elektroapgādei. Tālāk varētu diskutēt par trīsfāzu tiklu, spriegumu paaugstinošiem transformatoriem un vispār - par tehniku. Un par to, cik attālu māju elektroapgāde vispār attiecas uz elektroauto. Kas, visi to īpašnieki dzīvos tādos laukos? Varbūt vienkārši kaut kur uzzinātā/saklausītā doma - ei, elektrozudumi arī var būt desmitos procentu, likās piemērota, lai to pieķinķēlētu elektorautozudumiem.
---------------
Taču tas ir pārāk tehniski, kaut kas jārēķina, labāk diskutēsim par autoru. Tāpat vienu un to pašu apgalvojumu atkārtošana, lai cik tie nepareizi vai jau atbildēti, arī var izdoties un kāds noticēs.
Prasta informācijas priekšā likšana izraisa izraisa priekšstatu, ka tā vajag un tam informācijas saņēmējam nemaz nevajag neko piepūlēties, rēķināt un domāt. Un var viegli visu ko apstrīdēt. No sērijas, ka skolā visu laiku jābūt interesanti un jāsaka priekšā.
Starp citu, ja Tu būtu sācis rēķināt, tad varbūt jau būtu nonācis pie kādiem skaitļiem, kas varbūt pat nemaz tik tālu no tiem 30% nav, vismaz par kārtu ne. Varbūt 10. Taču tad vispirms ir jārēķina zemsprieguma līnijas viena fāze ar 2kw slodzi, tad pārvades līnija ar transformatoru.
Tajās tēmās parādījās vēl viens fenomens. Un proti, tas, ka zudumus nosakot, kas un ko kā definē!
Tas ir diezgan interesants apgalvojums.
Uzraksti to vienādojumu, nevis izmanto strīdu risināšanas sabiedriskās tehnoloģijas, izmantojot vienus vārdus pret citiem.
Atkārtošana zināšanu māte, tā teikt.
Tiek aizstātas 100 parastas mašīnas ar elektroauto.
50 dīzeļi, 40 benzīna un 10 LPG ar attiecīgu 8, 10 un 12 litru patēriņu uz 100 km un vidējo nobraukumu 30 000km gadā.
Dīzeļi patērēs gadā 8 x 300 x 50 = 120000 L, benzīna auto - 120000 L un LPG - 36000L.
Elektroauto uzlādēs gan pie jau esoša gatava elektrotīkla, gan speciāli izveidotām dabasgāzes darbinātām ģeneratoru stacijām. 20kw/h uz 100km, kopā 100 auto 2Mwh/100km un 600MW/h 100 auto uz 30 000km gadā. Ja ierēķina zudumus, teiksim 20%, tad tās 600MWh ir 0.8, izrēķinām.
Un tā visa ir dabasgāze, kurai nav tādu izmešu, visi filtri stacionāri un uz vietas un siltumu arī var savākt.
www.ettespower.com/Natural-Gas-Generator.html cik tur tās dabasgāzes uz 1kw/h
pushevs.com/2016/11/23/electric-cars-range-efficiency-comparison/
Electric car
BMW i3 (94 Ah battery) 17,75 kWh/100 km 16,23 kWh/100 km 19,75 kWh/100 km
Chevrolet Bolt EV 17,64 kWh/100 km 16,36 kWh/100 km
19,04 kWh/100 km
2017 Ford Focus Electric 19,57 kWh/100km 17,75 kWh/100km 21,81 kWh/100km
Hyundai IONIQ Electric 15,4 kWh/100 km 13,96 kWh/100 km
17,16 kWh/100 km
Nissan Leaf 18,7 kWh/100 km 16,89 kWh/100 km
20,73 kWh/100 km
Tesla Model S 60D 20,13 kWh/100 km 20,73 kWh/100 km
19,57 kWh/100 km
Nu ja, bet to procesu aprakstīt var. Jo tas reāli ietekmē informācijas apriti sabiedrībā.
Tehniski Oma likums skolā tiek mācīts. Lai gan daudzi savā laikā no tās fizikas mācīšanās ir atteikušies.
Tomēr var pat gadīties, ka tur skolā ir skolotājs, kas pēc tam, kad visi pareizi atbildējuši, ka strāva ir spriegums dalīts ar pretestību un jauda ir spriegums reiz strāva, ka šis skolotājs apskata Oma likumu pilnai ķēdei, kur tiek ņemtas vērā vadu pretestības. Pēc tam - arī akumulatora iekšējā pretestība.
Izvēlas visādus piemērus ar garām pārvades līnijām, kad patērētājs saņem pazeminātu spriegumu, jo daļa no tā vadu pretestības dēļ virnes slēgumā zūd. Pastāsta vai pat parāda, kā, startējot auto, pazeminās akumulatora spriegums. varbūt pat pieslēdz voltmetru pie masas vada un parāda, ka tur arī kāds pusvolts pazūd startējot to auto. Pastāsta par farada un lielākiem kondensatoriem, kam ir ļoti maza iekšējā pretestība un kas tos sprieguma kritumus piesedz kā paralēla slēguma mazas iekšējas pretestības strāvas avots. Aprēķina zudumus, saraksta praktiskas formulas.
Vārdu sakot, stāsta visādas izpratni veicinošas lietas.
Un tad sākas sabiedriskie procesi, kas nosaka to, ka publiski pieejamā izglītības sistēma daudzreiz nevar dot neko īpaši kvalitatīvu. Jo tie, kas zina vai gribētu uzzināt, neuzdod jautājumus un citiem arī neko neskaidro, jo publikai ir citas prioritātes.
Kāds būs vienādojums?
50m līnija un 1.5 km līnija.
Te ir aprakstīts pretēja situācija, kad kalnos skābekļa ir mazāk.
Es piedāvāju pāriet uz rēķināšanu. Ja 2kw parasta pretestības slodze vienfāzes 50m garā 2,5mm2 vara līnijā nosaka 20 voltu sprieguma kritumu un 8% zudumus, tad kādai jābūt 1.5km garai līnijai, lai zudumi būtu tādi paši.
Kas notiek kalnos, kur skābekļa ir mazāk?
car engine high altitude - google
www.wildsafe.org/resources/outdoor-safety-101/altitude-safety-101/high-altitude-oxygen-levels/
sea level.
"Altitude (feet) Altitude (meters) Effective Oxygen % Altitude Category Example
0 ft 0 m 20.9 % Low Boston, MA
1,000 ft 305 m 20.1 % Low
2,000 ft 610 m 19.4 % Low
3,000 ft 914 m 18.6 % Medium
4,000 ft 1,219 m 17.9 % Medium
5,000 ft 1,524 m 17.3 % Medium Boulder, CO
6,000 ft 1,829 m 16.6 % Medium Mt. Washington
7,000 ft 2,134 m 16.0 % Medium
8,000 ft 2,438 m 15.4 % High Aspen, CO
9,000 ft 2,743 m 14.8 % High
10,000 ft 3,048 m 14.3 % High
11,000 ft 3,353 m 13.7 % High Mt. Phillips
12,000 ft 3,658 m 13.2 % High Mt. Baldy
13,000 ft 3,962 m 12.7 % Very High
14,000 ft 4,267 m 12.3 % Very High Pikes Peak
15,000 ft 4,572 m 11.8 % Very High
16,000 ft 4,877 m 11.4 % Very High Mont Blanc
17,000 ft 5,182 m 11.0 % Very High
18,000 ft 5,486 m 10.5 % Extreme
19,000 ft 5,791 m 10.1 % Extreme Kilimanjaro
20,000 ft 6,096 m 9.7 % Extreme Denali
21,000 ft 6,401 m 9.4 % Extreme
22,000 ft 6,706 m 9.0 % Extreme
23,000 ft 7,010 m 8.7 % Extreme Aconcagua
24,000 ft 7,315 m 8.4 % Extreme
25,000 ft 7,620 m 8.1 % Extreme
26,000 ft 7,925 m 7.8 % Ultra
27,000 ft 8,230 m 7.5 % Ultra
28,000 ft 8,534 m 7.2 % Ultra K2
29,000 ft 8,839 m 6.9 % Ultra Everest"
Autors neatbild.
Kaut kur bija veca tēma - vairāk skābekļa, ja nemaldos.
Šāda veida sarunām ir speciāla tēma.
iauto.lv/forums/topic/40746-ista-informacija-un-sabiedriskie-procesi
Kā tur bija ar tiem siltuma zudumiem, ko katrs definē pa savam?
Ka tik kaut ko ...... Oma likums nedod miera.
Es nerakstu, ko drīkst un ko nedrīkst un ko dara visādi meistari. Kas par auto, kāda zonde tā ir.
Vispār jau, ja reiz detonācija vairs nav problēma, tad var taisīt skābekļa membrānu tehnoloģijas dzinēju. Un proti, motoram dod iekšā nevis parastu gaisu, bet ar skābekli bagātinātu.
Ir jāsaprot, kā vispār rēķina zudumus parastā vienfāzes līnijā ar parastu sildītāju, nekādu motoru un fāžu.
Tu saproti, kas būs, ja kādā līnijā zudumi būs 30%. Tādu līniju bez papildiekārtām vispār nevarēs izmantot.
Lambdas ar sildītāja elementu. Signal wires un heating element wires. Jāzin, kas tur salodēts pa tiešo.
Jo attieksme ir - Uzliec folijas cepurīti un labāk nebrauc nekur. Vai arī samierinies, ka reizēm Google tevi aizvedīs pie reklāmdevēja, ja nebūsi pietiekami specifiski pateicis kur tevi jāved. Kā jau teicu - ir iemesls, kādēļ vari droši ticēt ka tevi nemēģinās apmānīt, bet garantēti ietekmēs izvēli, ja pats nezināsi ko īsti gribi. Bradypus.
Braucējs, lietotājs pats vainīgs
Nu, daudzas tehniskas problēmas var risināt.
Konkrētajā 190 voltu gadījumā, lai dabūtu kārtīgus 230V, iespējami vismaz 4 dažādi risinājumi.
Ja tas ir trīsfāžu tīkls ir vieni risinājumi, ja vienfāzu - citi.
Prastākais variants - trīsfāžu elekromotors griež vienfāzu 4kW ģeneratoru.
www.fonons.lv/generatori/generatoru-rezerves-dalas
jau advancētāks risinājums ar īpašu pārveidotāju sasummē pieejamo jaudu ar papildu jaudu no akumulatora un nodrošina tos 230 voltus.
Protams, vislabākais būtu kārtīgs resns vara kabelis.