iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 11.06.2019 8:31

Un siltumu stacionārai siltuma mašīnai var savākt.

Pie tam ļoti izplatīta ir elektrības ražošana no dabasgāzes CH4, kas no fosilajām degvielām ir "viszaļākā" un piesārņojumu vismazāk radošā. (Ja vien to pa tiešo bez dedzināšanas nepalaiž gaisā.) Auto brauc ar visu ko citu, ar benzīnu, dīzeli, LPG (propānu-butānu), tās visas degvielas rada gan vairāk CO2 uz nobraukto attālumu, gan vairāk cita piesārņojuma. Pie tam, braucot pilsētā, tās to visu vairāk vai mazāk vienmērīgi izsmērē pa visu pilsētu.

raimondsm 11.06.2019 8:23

Nevar būt tik daudz.

50 metru garam 2.5mm2 vadam pieslēdzu voltmetrus gan vada sākumā, gan beigās un kā slodzi 2kw tējkannu. Sprieguma starpība bija 20 volti. (nerēķināju pretestību summu, ja grib precīzi, būtu jārēķina)

Rēķinām zudumus. Strāvas stiprums no jaudas formulas - P = U x I, 2000W = 240 X I, I = 2000/240 = 8.3A

8.3A x 20 Volti = 160 vati, kas ir 8%.

abc.lv/raksts/elektribas_vadi

raimondsm 10.06.2019 7:30

Es par reālu personu liecībām par to laiku. Kā bija. Attieksmes, meli, slēpšana, dezinformācija.

raimondsm 09.06.2019 23:37

citāts boot.ritakafija.lv/forums/index.php?/topic/164809-sveiciens-no-zonas/page/3/

vvv - Černobiļas slēpšana pirmajās dienās, uzskatu, bija viena no lielākajām padomju režīma nelietībām. Filmu vēl neesmu noskatījies, nezinu, vai tika rādīts tas arguments. Tuvojās 1. maija svinības, kā vēlāk ļaudis runāja, par avāriju psrs klusēja, lai nepatraucētu 1. maija svinēšanu, tikai pēc 1. maija svētkiem Gorbačovs televīzijā paziņoja.

Pareizi Didzis raksta, pēc katastrofas pa psrs ziņu kanāliem, neko nestāstīja, pēc dažām dienām kaut ko stāstīja, bet tie bija pārsvarā meli. Šausmīgi meloja. Iedomājies, Amerikas balss padomju ļaudīm deva pamācības, kā pareizi rīkoties, uzturēties telpās, nelaist laukā lopus..., cik nu tur kas bija darāms.

Es pats Černobiļas laikā biju armijā, Ļeņingradā. Informācijas mums bija maz, bet tāpat kaut kas tika sadzirdēts. Pēc kaut kādām dienām (vēl pirms Gorbačova atzīšanās) bija ieradies mūsu daļā kaut kāds lielais zampoļits, zaldātiņus savāca uz sapulci, un visiem nolasīja «lekciju» par to, ka Černobiļā bijusi neliela šaize un kā padomju cilvēki veiksmīgi ar to tikuši galā, uzsvēra arī, ka ļaunie kapitālisti melo, pārspīlē..., grib šo notikumu izmantot, lai kārtējo reizi pazemotu padomju tautu. Bija zaldātu avīzē karikatūra, kā Černobiļas sakarā kapitālisti pārspīlē, tipa kaut kāds kapitālists ar cilindru galvā uzpūš no oda ziloni.

Vēlāk ļoti daudz visādi stāsti klausīti. Par padomju nelietību saistībā ar Černobiļu. Sievasmāte ilgus gadus nostrādāja atbildīgā amatā, viņa stāstīja, ka pie viņiem sanepidstacijā Černobiļas laikā ieradušies nopietni vīriņi un izņēmuši visus radiācijas mērinstrumentus, aizveda prom, lai tauta nemēra, teica, ka visi veci, sabojājušies. Tad viena pazīstama daktere stāstīja, viņa Černobiļas laikā par bērnu ārstu strādājusi, tajā laikā ļoti daudz bērnu bijis ar staru slimības pazīmēm, bet neļāvuši tādu diagnozi uzstādīt, nedevuši arī atbilstošas zāles, ārstē kā gribi...

Prātam neaptveramas nelietības. Ļaunuma impērija.

Didzis - Par to dozimetru izņemšanu ir taisnība. Itkā pamatoja, ka trūkstot Černobiļā, bet īstenībā visdrīzāk vienkārši liedza cilvēkiem veikt mērijumus un uzzināt patieso stāvokli. lai gan drīz pēc avārijas parādijās sadzīves dozimetri. Savulaik tādu nopirku un vēl tagad darbojas. Nezinu, ko tajā kartē zīmēja, bet vismaz manas mājas tuvumā neviena sēne ''nespīdēja'' un radiācijas līmenis bija pat nedaudz zem normas.Tas gan bija pārs gadus pēc avārijas. Kas pie mums notika tieši avaŗijas laika gan nezinu, jo nebija ar ko mērīt.

raimondsm 09.06.2019 14:51

Tas bija domāts vienam konkrētam Bradypus, kas jebkuram citam ierosinājumam piemet tradicionālo iebildi - vajag novērst vajadzību braukt vispār. Braukt pa pilsētas centru, braukt cauri pilsētas centram utt. ar variācijām.

Es mēģinu pateikt, ka tas ir viens un svarīgs variants, bet tas neatrisina visu uzreiz.

Lika pagaidīt, ministra kungs izies laukumā, pateiks, jūs, ierēdņi, jūs apēdat budžetu, piesārņojiet gaisu, likvidēsim ka nu 50% jūsu darba, tas tāpat dublējas un ir nejēdzīgi birokrātisks un strādāsim attālināti, ir taču internets un ierēdņi paklausīgi teiks - jā kungs, tā ir, kā tu saki, kungs, valsts vispārēja labuma vārdā, kungs, mēs tev pilnīgi piekrītam. Raudzīsim, ko varam darīt, lai mūsu funkcijas nedublētos un to pašu varētu izdarīt divreiz mazāks cilvēku skaits pie tam patērētājam ērti, attālināti un, ja klātienē, tad vienā piegājienā. Tak tādu ministru un viņa partiju noraks vienā setā. Atradīs kaut kādus mēslus, ko atgādināt un uzgāzt, un, ja nebūs - paši.......

Kad sapņo, aizver acis.

raimondsm 09.06.2019 11:36

Būla algebras pamatfunkcijas

noliegums - pretēja funkcija, bija ieslēgts, tagad izslēgts, realizē loģiku - jau kaut kur kaut kas darbojas, tad citur nedarbojas. piemēram, ja tiek uzsākta braukšana, tiek atlaista stāvbremze.

UN elements - ja ir ABI divi slēdži ieslēgti, tad kaut kas notiek, ja kaut viens no viņiem nav - nekas nenotiek.

UN-NE elements

VAI elements

un visādi atvasinājumi.

---------------------------------

Sastrēguma un piesārņojuma problēmas var risināt piecpadsmit dažādos veidos - daži no tiem attiecas uz tādu pilsētas un darba vietu plānošanu, kas ļautu nebraukt vispār. Ierēdniecības un visādu iestāžu samazināšana vispār, birokrātijas vienkāršošana, visādas vienas pieejas aģentūras un interneta risinājumi, kas ļautu nokārtot visādus papīrus un saskaņojumus vienā vietā vai neizejot no mājas - datorā. Ja kāds to vispār uzsāktu, tā būtu gadiem ilga cīņa, jo ierēdņi ir stipri un vienoti. Pie tam ne visus kantorus vajag aizklapēt ciet, kas tur bija ar to maksimas uzraudzību un tiem kantoriem, kam it kā vajadzēja kaut ko pamanīt. Tāpat visādi attālinātie darbi, kur tas iespējams.

Tad ir sabiedriskais transports. Kā un ko darīt. Turpat tā kopābraukšanas ideja, kad auto brauc vismaz 2 vai 3, nevis viens pats dodas uz darbu.

Tad ir paša transporta tehniskie parametri - elektroauto, benzīns, gāze, dīzelis, visi patēriņa un piesārņojumu parametri.

-------------------

Uz nākamiem aizrādījumiem tipa - Apbalvosim tos, kas brauc uz darbu, nevis domāsim kā izvairīties no braukšanas un līdzīgiem, skat. šo komentu

09.06.2019 11:36

raimondsm 09.06.2019 8:32

imzz 07.06.2019 9:17 "Rīdzinieki ir sašutuši par “bezgaisu” un karstumu “kā ellē” pilsētas sabiedriskajā transportā..Kā senos laikos bez kondicioniera kursē vairāk nekā 80% tramvaju un 60% autobusu..“Rīgas satiksme” TVNET informē, ka no 170 tramvaju vagoniem kondicionieri ir tikai 29, no 407 autobusiem par braucēju labsajūtu domāts 162.

www.tvnet.lv/6701142/bez-gaisa-pusnemana-sabiedriskaja-transporta-kapec-riga-bez-kondicioniera-kurse-80-tramvaju "

Te ir par tēmu

calis.delfi.lv/forums/tema/4944842-nedelas-citats/58/

calis.delfi.lv/forums/tema/18346875-pensionari-teroristi-sabiedriskaja-transporta/2/

Undomiel - es nesaprotu, kāpēc pensionāriem par velti nav braukāšana noteiktos laikos, kad visi, kam jābrauc, ir tikuši skolā, universitātē un darbā? Penši varētu braukt par velti, uzrādot apliecību no 10-15. Pilnīgi pietiekami. Ja grib braukt citos laikos, lai pērk par pilnu cenu vai puscenu. Bet, kad nāk vēlēšanas, pašvaldību večiem urīns sāk cirkulēt pa smadzenēm.

Rosalia - Zelta vārdi! Ušakovam ar to pretīgo Ameriku nevis jālielās, bet ar steigu jāierobežo tā par velti vizināšanās noteiktos laikos, citādi tam pensim miegs no rīta nenāk, šis ar pirmajiem gaiļiem augšā un aiz nav ko darīt dodas pavizināties ar sabiedrisko kā reize tajā laikā, kad masas dodas uz darbu, skolu, utt nu tā, ap 7-ņiem no rīta, tad pa dienas vidu šis pasnauž, paskatās kādu seriāli un ap 16:30 saprot, ka viņam obligāti jāaizbrauc līdz pašai tālākajai Maximai, jo intuīcija saka, ka Krakovas desai tur šodien būs 50 centu atlaide, tad, vinš, protams, pošas, stuņķījas iekšā sabtransportā vienā laikā ar visiem, kas dodas majās no darba un mācībām, atkal burzma, atkal jautri, atkal var kādam pieprasīt vietu, pakasķēties, utt, vārdu sakot, sajusties dzīvam, jā, ja par velti varetu braukāt tikai pa dienas vidu un vēlu vakarā, puse dzīves paietu garām bez prieka."

Ja varētu personām ar pierādāmu dzīves un darba vietas maršrutu laikā no rīta un pēcpusdienā piešķirt ievērojamu atlaidi, varbūt tas kādus procentus iedrošinātu braukt ar sabtransu. Kaut vai 10% braucēju. Īpašā darbā nokļūšanas biļete, maršruts, laika robežas no līdz ierakstītas, atlaide 50%. Vai pat 75%.

raimondsm 08.06.2019 0:52

Tā vairs nav reklāma, tā ir tieša maldināšana.

tas būtu tas pats, kas, meklējot Bradypus teica, pirmas trīs adreses ir saprotams teksts un pēc tam nāk kaut kas galīgi neiespējams, kurā ir kariķēti apstiprināts, kaut kur līdzīgs kaut kad rakstītā savārstījums, padarīts komisks, smieklīgs, aplams, muļķīgs.

Nu, piemēram, Bradypus teica, ka nu esmu kļūdījies, nu nepamanīju vai kaut ko tikpat neiespējamu.

Viņš to, protams, nekad neteiks un nerakstīs, bet googlē tā ir rakstīts.

raimondsm 08.06.2019 0:32

Nu, pieņemsim, es laiku pa laikam uzrakstu kādu rakstu. Googlē pirmās trīs adreses ir reālas, mani raksti, manu tekstu fragmenti, viss pareizi.

Un tad nāk ceturtā adrese, kur ir kaut kāds manis nekad neteikts, ne rakstīts teksts. Pārprotams, nevietā, nesakarīgs, bet kaut kur līdzīgs, bet nejēdzīgs.

Vārdu sakot, google apsaukājas.

Un tad nu man rodas veselīga skepse, kur tā google mani pasūtīs un ko iestāstīs, ja es braukšu pēc tās padomiem, ja viņa var tekstus tā kompilēt un jaukt.

raimondsm 08.06.2019 0:18

Nu, pieņemsim, ir kaut kāda biznesa interese parādīt, ka, piemēram, kafija vislabākā ir benzīntankos ABC degviela. Pirmās 5 adreses google pirmajā lapā un vaicājumu kafija iesaka tieši šo ABC Degvielas kafiju. paskaidrojošie teksti, kas blakus adresēm ir pirmajā lapā ir dažādi, bet visi pozitīvi un izskatās jauki. Un nav jau tā, ka par kafiju nekā cita nebūtu, bet ne pirmajās piecās adresēs.

Tādejādi paterētajs tiek ietekmēts izvēlēties kaut ko konkrētu.

Pieņemsim, ka ar šo pašu domu šie te ķeras pie kartēm, maršrutiem, ieteikumiem, kur atpūsties, ko apskatīt, kur uzpildīt degvielu, nakšņot utt. Tā vairs nebūs neitrāla, vispārēja informācija, bet gan kāda apmaksāta un īpaši sakompilēta dezinformācija.

raimondsm 07.06.2019 23:50

Pie viena - pajautāšu speciālistam.

Google meklējam kaut kādus datus.

Kas nosaka, kuri dati parādas pirmajā un otrajā lapā.

Vai var mākslīgi uzģenerēt, lai kaut kādas noteiktas adreses, kas asociējas ar meklējamo vārdu, parādās pirmajā lapā.

Vai var menedžēt informāciju tā, ka uz meklējamo vārdu parādās adreses ar tiem īsajiem divrindu komentiem, kas vispār nav nekādā sakarā ar meklējamo vārdu.

Ja var jaukt un kompilēt tekstus un vārdus, vai to var darīt arī ar citiem datiem. Piemēram, kartēm. Virzieniem. Attālumiem. Pieejamās infrastruktūras aprakstiem.

raimondsm 07.06.2019 23:41

www.microsoft.com/en-us/enterprise/automotive/autonomous-vehicle-deployment?activetab=pillars%3aprimaryr12

maikrosofts, protams

ar visu savu komplektu, izstrādātājiem un drošības vēsturi

raimondsm 07.06.2019 23:33

Ja par tēmu - manuprāt viss, kas kaut kā saistīts ar lielo monopolistu biznesu - windows, google un arī huawei vai nu nav nekādi izmantojams automātisko auto vadīšanā, vai arī tad ir jābūt noteiktam likumiskam regulējumam, lai monopolisti visu šo sistēmu nesačakarētu. Doma vien, ka auto vada windows.....

Dažas kompānijas

techgenix.com/software-hardware-self-driving-cars/

techgenix.com/self-driving-startups/?li_source=LI&li_medium=tg-afterpost

raimondsm 07.06.2019 15:33

Faktiski jau lielu daļu no visas tās problēmu kaudzes atrisinātu metro. Diemžēl tā ideja sakarā ar padomju fikso plāniņu to izmantot vēl lielākai pamatiedzīvotāju skaita atšķaidīšanai ar padomijai lojāliem iebraucējiem, tā ideja ir sa..ta.

www.youtube.com/watch?v=InLCljVGMLI

raimondsm 07.06.2019 15:04

Nu tad es esmu vienkārši uzminējis, es tiešām speciāli neko nemeklēju.

-------------------

Ja kādam nav skaidrs, kas te notika. Pārtulkošu auto tehnikas terminos.

Kāds foruma dalībnieks zina ķīmijas un fizikas pamatus. Par motoriem zina darbības pamatprincipus un teorētiskos pamatojumus.

Tad nu forumā aiziet saruna par mazu motoru jaudām, apgriezieniem, griezes momentiem pie noteiktiem apgriezieniem utt. Tad nu viņš uzraksta, ka būtu labi to gaisu saspiest, varētu cilindros dot vairāk gaisa, varētu dot vairāk degvielas un viss process būtu jaudīgāks. Gan jau saspiežot gaiss sasiltu, vajadzētu to gaisu nodzesēt.

Tad pamostas foruma VW Common Rail TDI Intercooler remonta speciālists un uzdod precīzus jautājumus par konkrētās iekārtas uzbūvi un darbību un, ja nevari uzreiz atbildēt un ir slinkums meklēt, tad esi mudaks.

raimondsm 07.06.2019 14:43

Un tātad - ciparu pārvēršana par citiem cipariem, burtu pārvēršana par citiem burtiem vai cipariem ir ĻOTI SENA prakse.

To izmanto kam tik vien var iedomāties. Ir kaudzēm algoritmu, KURUS GANDRĪZ JEBKURŠ var sazīmēt uz papīra un nošifrēt ko tik nevajag - telefona numuru, interneta foruma paroli, visu ko.

Uz papīra var sarakstīt visādas teorētiskas kombinācijas un pēc tam saprogrammēt ko tik vien var iedomāties.

----------------

Es pašlaik nevaru pateikt, kur un kā es uzzināju, ka iespējams to pārveidošanas kombināciju savienot ar laiku. Es to tiešām nezinu. Pilnīgi noteikti es neko nemeklēju googlē, es paskatījos uz koda kalkulatoru, kas turpat uz galda vien bija un izvēlējos to par piemēru.

Tāpēc "esi gatavs kaut ko sagrābstītu pozicionēt kā taisnību","gribi padiskutēt ar mani par TOTP, kas ir mana ikdienas darba sastāvdaļa?", "ar ko vienu un principiālu atšķiras Google authenticator TOTP no Microsoft authenticator TOTP. Droši vien nav ne mazākās nojausmas un nespēj pat sagooglēt jo ir par sarežģītu atrast saikni starp paša kaut kur atrasto blokshēmiņu un reālu jautājumu.", "Viņš tak ir atradis vienu bildīti, kuru tagad mēģina "pardot" kā baigās zināšanas, tikai nav ne jausmas pašam kas tas vispār ir.","Tev nav pat nojausma ar ko atšķiras TOTP no vispārēja OTP un kadēļ TOTP drošībai dod mazāk, nekā citi OTP risinājumi", "Būtiskais šajā tēmā ir nevis OTP nianses un "kam interesē, var lasīt", bet tas, ka tu esi mudaks, kas izdomāja citus "eksaminēt" par tēmu, ko pats nejēdz un iekrita.","Prasītā blokshēmiņa ir TOTP pamata algoritms. Nespēja sasaistīt paša prasīto ar šī algoritma nosaukumu ļoti labi liecina par "zināšanām"", "OTP un TOTP pieminēji 06.06.2019 9:07, pats nesaprotot par ko runā.

"ir kaut kāds laika logs, piemēram, 8.01 minūte un pusminute un tas laika logs ir skatlis, kas ar kaut kāda īpaša algoritma palīdzību tiek sarēķināts ar kaut kādu iekšēju skaitli." = TOTP

"Drošībai tas dod to, ka nav vienas pastāvīgas paroles, kuru nozogot, var ar to iekārtu pēc tam darboties." = vispārīgs OTP

Nu tad es to visu izdomāju no jauna. Otrreiz. Tas ir labāk par zināšanām. Lai gan nevaru galvot, ka nebūtu ko tādu vai līdzīgu uzvedinošu kaut kad ļoti sen kaut kur lasījis un tagad tas kaut kā aktualizējās.", "Nē draudziņ - tu prasīji uzzīmēt tev TOTP algoritmu, kas tiek izmantots kodu kalkulatoros un dabūji pretjautājumu par šī paša algoritma pielietojumu citos autentifikācijas risinājumos, kas pierādīja, ka tu NEKO no tā nejēdz, bet gribēji citus troļļot ar kaut kādu vienu ātrumā Googlē atrastu algoritmu.", "Citējam tekstu, kurš prasa izmantot to algoritmu vai tieši uz to attiecas.

"Nu, bet tiešām, visi tā runā par kodiem - nu taču uzrakstam vienu algoritmu blokshēmiņu, kas no 4 ievadītiem cipariem izveido kodu. Bankas kodu ģeneratoram."

Prasītā blokshēmiņa ir TOTP pamata algoritms."

-------------------

Citējam tekstu, kurš prasa izmantot to algoritmu vai tieši uz to attiecas.

"Nu, bet tiešām, visi tā runā par kodiem - nu taču uzrakstam vienu algoritmu blokshēmiņu, kas no 4 ievadītiem cipariem izveido kodu. Bankas kodu ģeneratoram."

Prasītā blokshēmiņa ir TOTP pamata algoritms.

raimondsm 07.06.2019 8:51

Tipa IT nozarē nestrādājošie nemaz nedrīkst komentēt un kritizēt šis nozares sastrādāto un ēnas puses?

raimondsm 07.06.2019 8:41

Jēga skaidrot?

Visus darbniekus un darba vietas tāpat no Rīgas nepārvietos, varbūt pusi, varbūt trešdaļu un varbūt tikai 20 procentus.

---------------------

It kā atbildēju. Nu un. Pēc pāris lapām atkal uzdos šo jautājumu. Taču palasi iepriekšējās atbildes.

raimondsm 07.06.2019 7:40

Tā park-ride sistēma laikam tomēr īsti labi nefunkcionē.

Rīga ir pietietkami daudz teritoriju, kas kaut kad bijušas rūpnieciski apbūvētas, bet tagad tur nekas īpašs nenotiek, tur varētu būt stāvvietas.

raimondsm 07.06.2019 7:24

Par tām laika sinhronizācijām lai abi pulksteņi darbojas vienādi un kods arī tur un tur būtu tas pats - ar mājas datoru bija tāda problēma - nevar ne updeitot, ne darboties internetā.

Meklēju, meklēju, kas noticis, atrodu laika iestatījumos ka tie ir pārāk tālu nākotnē, uzlikts/uzlicies kaut kāds 2035.gads.

Uzliku pareizo datumu un laiku un viss notiek.

Cik es sapratu, tas notika ar interneta pārlūku.

Kas būs, ja to auto vadīšanas sistēmu tā sasinhronizēs laikā ar kaut kādu gatavu vindoviskigooglisku, jau gadiem lietotu un noteikti nohakotu sistēmu, kas būs, ja braucošam auto pēkšņi uzstādīs ne to laiku un sistēmas uzstādītajiem plāns B nebūs iestrādāts tajā auto..

Un vēl vienu reizi interetā nomainījās datora valodas uzstādījumi.

Kas var tikt mainīts auto - ej nu sazini. Vēl tik vajag gatavu Huaveja spiegojošo shēmiņu tur ieprojektēt un tad ir laime pilnīga.

Ka tik ko gatavu pagrābt.

jokes.christiansunite.com/Computer/If_Microsoft_Built_Cars.shtml

www.boredpanda.com/funny-microsoft-windows-jokes/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic

raimondsm 06.06.2019 22:44

Nu, nu.

raimondsm 06.06.2019 20:09

Man pietiek ar to, ka vismaz 50% publikas var salikt kopā tekstu

Tad vajag kaut kā iedabūt vienā baitā skaitli un komandu. atstāsim 3 bitus komandai 010 plus, 110 mīnus, 001 reizināt, 010 dalīt. Skaitlim paliek 5 biti, skaitļi no 00000 līdz 11111 - no nulles līdz 31.

ar

001 00011 - reizināt ar 3. 110 11111 - atņemt 31. 010 00010 - dalīt ar 2.

Ja viņi to var, tad saprot vismaz tēmas pamatus. Izpausties kaut kādā sarezģītākā skaidrojumā netaisos, tas netiek novērtēts.

--------------------------

Varētu padiskutēt tomēr par pamattēmu.

raimondsm 06.06.2019 19:15

Man nav jāraksta super know-how risinājumi, tas ko es te uzrakstīju, varētu būt saprotams pietiekami tehniski domājošiem.

Tā bija akcija pret melno PR un viss.

Citāti. Ja nevari pateikt precīzi - esi totāls mudaks.

tu esi mudaks, kas izdomāja citus "eksaminēt" par tēmu

--------------------

raimondsm 06.06.2019 18:12

Nu tā nu gan nav. Es saprotu, ka tā iepriekšējā tēma kremt, tāpēc tādi apzīmētāji tiek lietoti.

Es, piemēram, varu tai kodu kalkulatora plāksnei 8 bitu procesoram sarakstīt darbības algoritmu shēmu.

Teiksim, 00000000 ir 0 un 11111111 ir 127, ja sadalīsim 24 stundas ar 128, tad sanāk 5 cikli stundā. Teiksim, ik pa 12 minūtēm mainās tās darbības, kas ar to ievades skaitli jāveic.

(te var būt jebkuri citi sākuma nosacījumi, galvenais ir princips)

Tad vajag kaut kā iedabūt vienā baitā skaitli un komandu. atstāsim 3 bitus komandai 000 nekas, 111 nekas, 010 plus, 110 mīnus, 001 reizināt, 010 dalīt. Skaitlim paliek 5 biti, skaitļi no 00000 līdz 11111 - no nulles līdz 31.

tad nu tas laika faktors ar saviem 128 soļiem secīgi pēc kārtas vai atkal pēc kaut kāda viltīga algoritma, ko man ir slinkums tagad rakstīt, padod komandas mazajam mikrokontorlierim.

001 00011 - reizināt ar 3. 110 11111 - atņemt 31. 010 00010 - dalīt ar 2.

Pārliecināju? Diez vai. Paliec pie savām domām. Neko tālāk pierādīt netaisos.

Pēc tāda apraksta var uztaisīt darbojošos shēmu, kas strādā.

-----------------

Tādas pašas nullītes un vieniniekus var sarakstīt jebkurai funkcijai, ātruma noteicējam, degvielas padevei, impulsa biežuma regulatoram un visam, kam vajag.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti