Laaciz rakstīja: Viss jau skaisti. Bet... Tad visiem pasaules ražotājiem jāvienojas par identiska dizaina baterijām visiem auto. No Super mini līdz Pick-up truck. Plus baterijām visām jābūt vienādām pēc ietilpības, nu teiksim 100 kWh, neatkarīgi no auto veida. Baterijai no Fiesta būtu jāsader ar Ranger un otrādāk. Vai arī tad katram auto veidam sava izmēra baterija. Un tad kā zināt, kuras baterijas turēt vairumā, kuras nē? Ja pa LV ielām pārvietotos teiksim 250k e-auto cik jābūt šīm stacijām un cik bateriju krājumiem jābūt, lai nodrošinātu šādu baterijas maiņu pieprasījumu. Un kur ir garantija, ka man iemainīs labu bateriju nevis būtiski degradējušos vai kā citādi bojātu?
Pilnīgs negatīvisms. Kur pozitīvās idejas? Secinājumi?
iauto.lv/zinas/pasaule/36570-akumulatoru-maina-uzlades-vieta-kinas-nio-met-izaicinajumu-tesla-video
iauto.lv/zinas/pasaule/36639-prezentets-nio-elektroautomobilis-ar-gaitas-rezervi-1000-km-foto
Nu re, ja pļuras nav, rises nav, sasalušas rises arī nav, tad var mainīt joslas dinamiski un diezgan strauji.
Ja pļura ir, rise ir, sasalušas rises ir, tad tas viss vai nu vispār nav jādara vai arī tam vajag lielākas distances.