Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
endr4 01.12.2008 19:31

bmw 5er jaunajam ekraaninju gan nav, bet pogas ir savaadaakas un klimaautomatik shim NAV!

endr4 10.03.2009 14:02

Grāmatvedībai čeku vajag LR teritorijā, citādi jāformē komendējums. Tapēc tiem kam vajag čekus grāmatvedībai bendzīns jālej Valkā, vai katru dienu kad tiek ieliets bendzīns darbiniekam jāformē komandējums ar apmaksātiem izdevumiem, kas ir čakars..

endr4 15.03.2010 14:59

viktors1961 rakstīja:

RX-7 rakstīja: KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

Atvaino, ka maisos, bet tikai pie nestrādājoša ģeneratora ar normālu aķi slāpt nevajadzēja... Varbūt piemērs nevietā, bet kādreiz žigulim tā bija, ka aķis absolūti beigts (iekšā pazuda kontakts starp platēm), tad uz buksera pielaist varēja un braukt arī, bet tikko slēdza kādu gaismu, signālu vai citu patērētrāju, tā uzreiz ģība nost. Iespējams ka priekš A8 piemērs nevietā

Opel Astra 2000+ gada automāts arī slāpa pie beigta ģenerātora. Droši vien ka bez elektrības A8 nespēj nodrošināt sev dzīvību visām ekstrām

endr4 10.04.2021 8:29

Ieteiktu paņemt treli pa lēto no ss, vēl ideāli ja no tā rajona kur auto stāv un aizvest līdz TUF Rīgā, 11. gads jau tomēr vēl jauna un dārga mašīna lai tā vienkārši ļautu laukos sapūt. TUF man ātri kārbu Mersim nodiagnosticēja - tanī gadījumā gan bija pilnīgi pretēji - ieikt varēja visos ātrumos bet braucot lēkāja un lika servisā - kārbas diski bija lupatās un ar to viss bija beidzies tam auto, bet tev izklausās pēc elektronikas.

endr4 30.12.2021 18:53

Esmu 18 gadus autovadītājs gadā nobraucu ~25k km ar jaunu premium SUV, deviņdesmitajos un 00to sākumā braucu pa Rīgu ar velo uz skolu Centrā, un esmu desmit gadus bijis sportisks amatieris un ieguvis divas Latvijas Čempionāta zelta medaļas šosejas riteņbraukšanā, tagad aktīvi ar velo nebraucu, bet nu sanāk ka esmu itkā visās ierakumu pusēs bijis, pat kādu laiku autosportā. Varat uzskatīt savādāk, bet karjerā sapazīstoties ar desmitiem riteņbraucēju un simtiem autovadītāju es varu pateikt konkrēti dažas lietas, kas ir fakts:

1. Ir pilnīgi dažādas lietas velo kā sports un velo kā pārvietošanās, šīm grupām ir divi pilnīgi pretēji viedokļi par infrastruktūru. ar šosejas velo var braukt tikai uz 30km/h un ātrāk pa GLUDU ceļu. Ar šosejas velo nevar braukt pa veloceļu, pa bruģi, pa ietvi, pa nenotīrītu šosejas malu utml. Sportistiem (tie kas brauc pieguļošās formās, ar ķiveri, riteni ar zemu stūri un plānām riepām un velokurpēs) ir nepieciešams braukt tikai pa ielas un šosejas malu. Neviens sportists nekad strikti neievēro ceļazīmes vai luksaforu bet tikai tikmēr kamēr tas netraucē citus! Ar šosejas velo ir jābrauc ātri un bez raustīšanās, tāpēc tur kur tas nevienam netraucē velosportists nestāsies tāpēc ka deg kaut kāda gaisma vai ir stop zīme, bet velosportists vienmēr dos ceļu jo no tā ir atkarīga paša dzīvība un veselība un visi zin kā ir krist vai satikties ar bleķiem. Velosportistiem pietiktu ar 40cm nomali gar galvenajiem ceļiem un, piemēram, es kopš skolas savus riteņus kā transportlīdzekļus pa pilsētu neizmantoju, bet šad tad dēļ velosporta tiek aizsēgtas kādas pilsētas ielas vai ceļi lai tur uztaisītu velo sacensības - kā visur Rietumeiropā jau no 1900tajiem. Vislielākais respekts pret velo ir Spānijā utml., tur auto bez stresa brauks 10km uz 35kmph lai tikai neapdzītu velo pārāk tuvu (1.5m).

2. Velosportisti tālāk iedalās divās kategorijās - tie kam tas ir sports ko viņi dara un tie kas paši ir velosipēdisti - tiem tā ir dzīve. Pirmajiem parasti ir labas mašīnas, arī citi sasniegumi dzīvē, ģimenes utml., Tie kam tā ir dzīve - tie ir fanātiķi un ļoti dažādi, līdzīgāki velohipsteriem. Kurjeri, Velohipsteri vai pilsētas velosipēdisti kas velo izmanto kā transportu daļā gadījumu ir fanātiķi un ar velo brauc lai protestētu pret kaut ko un bieži tāpēc ka normālu mašīnu nevar atļauties - viņi ir tie kas labāk brauc pa ietvēm, veloceliņiem un pieprasa atsevišķu veloinfrastruktūru. Šie ir arī tie kas parasti konfliktē ar citiem cilvēkiem un neizprot ka visiem viens ceļš, viņi grib savu un kaut ko kādam atņemt. Protams arī starp tiem kas brauc ar velo kā transportlīdzekli ir normāli cilvēki kā starp visiem cilvēkiem, kas izprot satiksmi un citus dalībniekus, bet nu nevar uz vadošu darbu braukt ar riteni Latvijā - pārsvarā dēļ patstāvīgās iespējas uz lietu, drošības un tīrības.

3. Par braukšanu ziemā - problēma numur viens ir ka SLĪD!! Velo riepas ir plānas, šauras un gandrīz visas bez radzēm, tāpēc ar velo nebrauc ziemā. Otra problēma ir nokrišņi (ja ir) un slapjums. Nav nekā patīkama braukt pa ledu vai šļuru ja līst, par ar Castelli Shakedry, Gabba jakām vai Gore drēbēm un zābaciņiem, to dara tikai tie kam galvā ir švaki. Patīkami Latvijā velo ir izmantojams no Aprīļa līdz Septembrim +/- dažas nedēļas.

Ko vērts ņemt vērā velobraucējiem: ar velo var normāli braukt gan pa ietvi gan (labāk) ielu, bez veloceliņiem utml. ja to grib. Nav jātņem nevienam nekas un jāsaprot ka bērnus ar velo neizvadāsi un preces ar velo nepiegādasi un tas auto kaut kur ielas malā ir jāatstāj. Arī tie kas dzīvo Rīgas centrā - viņiem arī savi auto kaut kur jātur. Ar velo braucot būtu jāuzliek lampiņa, lai esi labāk pamanāms un atsevišķos gadījumos es iesaku pa virsu uzvilkt hi-vis sporta vesti.

Ko vērts ņemt vērā autovadītājiem: Velo satiksmē iekļaujas pilnīgi savādāk kā auto, pie tam tas atkarīgs no velo tipa (kalnu, šosejas, pilsētas, bmx utml.). Ja velo brauc pa šoseju - tam tur jābrauc - pa bruģa veloceliņu ar sētu iebrauktuvēm braukt ar šosejas velo ir kā braukt ar vieglo auto offroad trasē. Velo neievēros noteikumus tieši tā kā auto - ja jums tas skauž, braucat ar velo, bet riteņbraucēji jau riskē daudz vairāk piedaloties satiksmē nekā autovadītāji un nevajg viņiem braukt ļoti tuvu vai sāniski nostumt uz apmales - tas ir ļoti nepatīkami.

Kopumā uzskatu ka Staķa un co noziedzīgās rīcības dēļ attiecības starp velo un auto ir būtiski pasliktinātas, jo nejēdzīgi atņemot tā jau šaurajās ielās vietu auto daļa autovadītāju tagad vairāk ienīst velobraucējus, kuri (kā es) par šo nebalsoja un pat nobalsoja manabalss lai atdod Čaka ielā atpakaļ abas joslas!

Priecīgu jums visiem braukšanu!

endr4 31.12.2021 9:19

“ var arī sev to pašu slodzi dabūt uz pilsētai piemērota velosipēda” - goda vārds nevar, līdzīgi kā nevar ar wrc vai prius trennēties autošosejai pilsētas satiksmē. Ja Tu pabrauktu pats,saprastu, uzsēde un trenniņa intervāli pie konkrētām jaudām īsti nav veicami tur kur jebkurā brīdī var būt jāapstājas vai jāizvairās no gājējiem un ceļu šķērsojošoem auto.

Par to vai vajag ļaut neievērot - nu pēc būtības nevis pēc burta jāskatās. Ļaut neievērot oficiāli gan jau nevajag, bet par to iespringt ja es redzu to velo un tas ietur taisnvirziena kustību tā ka ar auto var paredzami apbraukt - man nav problēma ka kāds pārbrauc kaut kur ne pēc grāmatas, līdzīgi kā man nav problēma ja kāds pa tukšu Pleskaveni brauc 200 vai noliekot dežūru grantenes galos patrennējas ar rallija auto vai ar 4x4 brauc pa kāpām, tam visam vienkārši jānotiek ieņemot sapratīgu nišu blakus citiem un nebojājot viņu īpašumu vai dzīves kvalitāti.

Bet problēma ka mums cilvēkiem kompleksi - kāds nevar atļauties 5k velo, kāds nevar atļauties 10k ūdensmoci vai 25k evo un kāds nevar atļauties 60k gelandeswagenu tapec ienīst, grib ierobežot un stučī tos kam tie ir vai tos kas dzīvē vispār kaut ko dara ārpus darbs-mājas-bērni-tv izdzīvošanas. Kad tas naids pret citiem beigsies un katrs pieņems ka arī citiem ir viņu vēlmes un iemesli kaut ko darīt tad varbūt šeit kas mainīsies uz labu..

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti