Kārtot: Augošā secībā
Chan-kai-shi 26.04.2005 17:27

Es jau lasīju tikai beļašu receptes! Bet tik tiešām nav konkrētu datu par biodīzeli, vismaz - vienkārši pieejamu datu. Cilvēkam taču nav jābūt ar speciālu izglītību, lai izvēlētos no diviem degvielas tankiem vienu.

Chan-kai-shi 20.04.2005 17:36

Cik var saprast no tām beļašu receptēm, tad biodīzelis ir pārstrādāta augu eļļa un nekādas skābes, kas saēd ķīmiski aktīvus metālus un gumiju tur nav. Nesen pa televizoru rādīja biodīzeļa lietotāju no Valmieras ar, pēc skata, jaunu audiku, kurš lieto tikai biodīzeli. Nekādu problēmu viņam neesot.

Chan-kai-shi 19.04.2005 17:23

Darbinieks rakstīja:Kstaķi, par beļašiem.

journeytoforever.org/biodiesel_make.html

Nu re - tur tieši teikts, ka biodīzelis darbojas jebkurās mašīnās un neko nesaēd, saēd tīrā augu eļļa, kuru arī var izlietot dīzeļos. Vai tik vzinis nav dino-degvielas tirgotājs?

Chan-kai-shi 19.04.2005 12:16

vzinis rakstīja:cinks tiek noēsts, sprausla tiek saēsta. Viss sairst - gumija, misiņš, bronza, cinks.

Sairst jau tīrā bio, plāno tirgot 5%, nekas nedilst.

Chan-kai-shi 04.03.2005 16:39

A es gribu 4 smukas vasaras riepas 16', 225x50(laikam), priekš smukiem lietiem diskiem.

Chan-kai-shi 21.01.2005 8:30

Pēc teksta es sapratu, ka antiradari der tikai gadījumā, kad policists nepareizi, vienkāršoti veic mērījumu, pretējā gdījumā radars uzrādīs antiradaru.

Chan-kai-shi 20.01.2005 17:44

tetis rakstīja:braucu katru dienu no Imantas uz Zolitudi.pa ceļam ir 4 potencialas mentu ligzdas,un tas vis uz 6 km.taka nevajag pat 10 km lai tas aparats atmaksajas

Braucot mazus gabaliņus regulāri, nav nekāda jēga īpaši steigties, varbūt sanāk reizi nedēļā. Bet braucot tālākus gabalus labā laikā ātrums vienmēr ir virs. Pirms vairākiem gadiem iznāca bieži braukt uz Bausku un turienes policisti man bija 'labi paziņas'.

Chan-kai-shi 20.01.2005 17:13

Ja man katru dienu būtu jānobrauc vairāk par 400km ar vieglo autiņu, noteikti pirktu antiradaru!

Chan-kai-shi 08.01.2005 19:59

Paldies, Crash un pārējiem par padomiem sakarā ar S40 imobilaizeri. Pietika ar pirmajiem diviem punktiem, acīmredzot, mainot lampas korektoru, bija bijusi kāda dzirkstele, kas sajaukusi imobilaizeram 'prātu', jo akumulators neesot bijis atvienots.

Chan-kai-shi 07.01.2005 16:12

Kādu laiku biju prom. Tā lampiņa ar pārsvītroto auto nedeg vispār.

Chan-kai-shi 07.01.2005 15:04

Rūpnīcas 'verķītis'.

Chan-kai-shi 07.01.2005 15:03

Paldies! Īpašnieks būs sajūsmā!

Chan-kai-shi 07.01.2005 14:46

Volvisti, nu izpalīdziet taču! Lūdzu!

Chan-kai-shi 07.01.2005 14:41

Sveiciens volvistiem! 1998.g. Volvo S40 nojucis imobilaizers, nevar vairs iedarbināt. Pirms tam mirgojis signāls, ka jāpārlādē kompis(itkā pēc katriem 100000km?), šodien nomainīja luktura korektoru, ar grūtībām palaida, vairākas reizes 'čakarējot' atslēgu. Pēc tam mājās noslāpēja un vairs palaist neizdevās, arī ar rezerves atslēgu ne. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma. Būsu pateicīgs par atbildēm! Zvanīja uz servisu, tiem variantu nebija, autonomas baterijas neesot. Šis volvis ražots Beļģijā.

Chan-kai-shi 24.11.2004 12:31

Nu kas ir , zilzaļie, ļaujiet tak kādam gudrākam ar kaut ko uzklikšķināt!

Chan-kai-shi 24.11.2004 12:14

Nu bet par cik var dabūt normālu izremontētu dzinēju 1,6 turbo? 200ls čomam šķiet par daudz, tāpēc ir izdomāts tāds maiņas variants. It kā Jelgavā esot bijusi dzinēju remonta firma, kas uzpirkusi lietotus dzinējus.

Chan-kai-shi 24.11.2004 11:17

Mainu 1986.g. 2. golfa 1,6 turbodīzeli sliktā stāvoklī pret izremontētu dzinēju, piemaksa līdz 100ls.

Chan-kai-shi 04.11.2004 15:56

Vai nav neviens, kas gribētu to s40 par apm. 4500ls?

Chan-kai-shi 04.11.2004 14:50

2crash: par tādu apm. summu čoms mēģināja viņu notirgot vasaras sākumā, interese bija diezgan minimāla. Bet nu viņš tiešām grib viņu pārdot.

Chan-kai-shi 04.11.2004 14:28

Jautājums cien. volvistiem: par cik reāli var pārdot 98. g. volvo s40 ar 1.9 turbodīzeli, melnā krāsā. Labā stāvoklī, Latvijā lietots 3(?) gadus, nobraukums pa Latviju ap 30000km. Uusa, piedod, man tāds pats ģīmīts!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti