Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
ingus_v 23.01.2008 14:40

Pilnībā piekrītu pēdējiem komentiem par gāzes patēriņa salīdzinājumu dažādiem motoriem. Varu vien piebilst, ka dotajam buickam nav daudzpunktu gāzes iesmidze, bet arī monošprice ne. Ir 6 spauslas, kas sadalītas 2 grupās. Arī augstspriegums tiek sadalīts statiski, bez sadalītāja Karoče - gandrīz moderns

ingus_v 23.01.2008 12:08

Paskatieties uz augšu, es teicu, ka gāzi ēd līdzvērtīgi kā 8 L benzīnu. Tas nozīmē, ka gāzi ēd 14l/100km.

Es gan varētu ierēkt par 0,5 % lambda regulēju, kas drošvien nav nekas cits, kā 0,5 % CO regulējums, kaut gan šajā sfērā neiebraukušam tas neliktos nekas atšķirīgs

ingus_v 23.01.2008 11:44

Paldies visiem atbalstītājiem, jāturpina vien meklēt tas "īstais"

Par cik strādāju autodiagnostikā, arī es sākumā biju principā pret gāzes iekārtām, bet šim auto uzstādīju un ne mirkli nenožēloju - pilnīgi nekādu problēmu, degvielu ēd līdzvērtīgi kā 8l/100km benzīnu. Šausmīgi patīk vēl cēliens no 140 km/h uz augšu. Tad gan, protams, 8 litrus vairs neēd

ingus_v 19.01.2008 18:16

Runas par naudas grūšanu šajā auto ir pilnīgi nepamatotas. 3 gadu laikā esmu nomainījis vienīgi pakaļējos amīšus par 20 Ls gabalā, priekšējos bremžu diskus ar klučiem, kopā 80 Ls un vēl pakaļējā tilta bukses par 9 Ls gabalā. Gāzi tērē kaukur 14 l/100 km. Vien jārēķinās, ka rezerves daļas jāpagaida 10 dienas.

Kāzām tiešām esmu aizlienējis, bet man netika ziņots, ka aizmugurē būtu sēdējuši geji

ingus_v 18.01.2008 15:44

ak jā, pa tel. 29160771 atbildēšu uz visiem jautājumiem, kas saistīti ar šo auto

ingus_v 18.01.2008 14:44

Ir jau sinchro - sievai Ir vēl kādi tiktpat labi piedāvājumi?

ingus_v 03.12.2007 22:34

starp citu, ja būtu gaisa piesūkšana zem iešprices korpusa, tad to visvairāk varētu sajūst brīvgaitas režīmā - nekristu apgriezieni, reizēm noslāptu un vispār nestabili strādātu. Cik sapratu, tādu sūdzību nav?

ingus_v 03.12.2007 16:57

opel monošpricēm nav mīksta gumija apakšā kā VAG grupas auto, tāpēc gaisa piesūkšana tur nekad nav novērota, jo tur nav, kam plīst

20 Ls, ja vainu atrod, 0 Ls, ja neatrodu

ingus_v 03.12.2007 15:53

pieslēdzot sekundārā sprieguma oscilogrāfu, ir iespējams novērot dzirksteles sprieguma diagrammu un pēc tās secināt, ir vai nav tur vaina. Kā arī pārbaudīt visas pārējās procesā iesaistītās komponentes

ingus_v 03.12.2007 14:48

arī astoņu vārstu motoriem apmēram pēc 94. gada nāk double spark coil, ne tikai Ecotec. Gaisa trubas nevar būt vainīgas, jo monoiesmidzei nav gaisa masas mērītāja, kur caurums varētu ietekmēt tā rādītāju. Spole kaukur ap 60-70 Ls maksāja, cik atceros. Pieskrūvējas ar 3 skrūvēm Domāju gan labāk ka jāveic diagnostika un jākonkretizē vaina, citādi padārgi sanāks Var arī pie manis, bet tas ir Tukumā.

ingus_v 01.12.2007 23:11

Ja tā astra Tev ir bez sadalītāja, ar dubultdzirksteļu spoli, tad, visticamāk, ka pati spole ir bojāta. Iespējams

ingus_v 21.05.2007 10:41

ar 2,0 DTI diagnostiku pagaidām problēmu nav bijis. Vienīgi patālu - Tukumā strādāju. Noteikšu precīzu vainu vai arī naudu neņemšu Kā jau teicu, tur ir variants, ka var izlīdzēties, ka liela nauda nav jāiegulda, bet var arī nepaveikties. Ja kas - ingusv25@inbox.lv

ingus_v 18.05.2007 15:51

Tiklīdz tas ir Opelis ar elektronisko dīzeļdegvielas iesmidzināšanu, tā EGR vārsta nefunkcionēšana būtiski samazina motora jaudu, ko veic ECU, lai nepiesārņotu vidi. Opeļiem tas ir sākot kaukur no 97. gada, gan 1,7, gan 2,0 dīzeļiem. Ja tas būtu benzīnnieks, tad vēl var veikt kādus blēdīgus pasākumus Ja tas ir 2,0 dīzelis, tad vēl varu palīdzēt ar pāris paņēmieniem, pirms tērēt lielo piķi Cik zinu, tad vispār tos ražo tikai GM

ingus_v 03.05.2007 16:13

domāju, ka tam pašam servisam, kas diagnosticē, ir arī jāremontē, pretējā gadījumā uzreiz ir jāsaka, ka šādu auto apkalpot nevar un viss. Cik nav dzirdēts, ka nosaka vainu, kur jāiegādājas detaļa par pāris simtiem, saimnieks to nopērk un apmaina citur, bet, ak, vai, vaina ir citur, ķeza. Nezinu, kad kāds kauko būtu dabūjis atpakaļ par nepareizu diagnozi šadā gadījumā.

Pluss provincei ir tas, ka cilvēki mazāk pieturas pie savām tiesībām iemest acīs servisam sūdzību par nekvalitatīvu darbu.

ingus_v 03.05.2007 15:04

Es domāju to diagnostiķi, kas galvenokārt nosaka vainas elektroniskajās sistēmās, piemēram, benzīna iesmidzināšanas, dīzeļu iesmidzināšanas, ABS, ASR, ESP, AIRBAG u.c. Protams, nesot atbildību par diagnozes pareizību, kas gan ir visai stiepjams jēdziens Vai ir kāds, kas šajā jomā strādā un var kauko pateikt vairāk, nekā baumu līmenī?

ingus_v 28.11.2005 22:58

Nesen iegādāju to pašu MP512, kas ir agrākā Baikal. Tai lodes izejas ātrums 170 m/s Maksāja 50 Ls. Vēlāk nopirku GAMO atsperi, kas izejas ātrumu palielinot līdz 300m/s. Maksāja 12 Ls. No 10 m tukšai solidola bundžai skrien cauri... Pieliku bises optiku, precīzi šauj arī 40 m attālumā. Tikai nevaig pirkt krutkas lodītes, citādi piešaut riktīgi nevar

Lasītākie raksti

Jaunie raksti