Pret menteni un CSDD tas Saskaņas pērkamā dvēsele vairs neiet.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pret menteni un CSDD tas Saskaņas pērkamā dvēsele vairs neiet.
Nobijās no vācu numuriem, ekipāžā bez mātes valodas citas nezin.
Piekabes nomā minēja gadījumu, ka uzliek piekabi un āķis nolūzt turpat aiz stūra izbraucot no plača. Tā ka gadās.
Nu ar droseli tas varētu būt saistīts. Apgriezieni par augstu tukšgaitai un kompis uzskata ka šobrīd esi kustibā un bremzē ar motoru tāpēc izslēdz sprauslas un apgriezieni nokrīt, tik jāsaprot kāpēc nenostabilizējas uz tukšgaitu. Kas ar EGR vārstu sadarīts?
》Pēc mikroviļņu krāsns nav gribēšanas ne mājā, kur nu vēl kamperī
Veselīgākais veids kā termiski sagatavot pārtiku, ja vien neesi māņticīgs. Tas ka vairums neprot to lietot ir cita lieta.
To ka rij eļļu jau autors neatzīsies, cer uz brīnumainu atrisinājumu.
Ja lambda vērtība ir 1 tad nekas tur nav jāmaina, ja nu vienīgi labāks katalizators. Vēl var derēt itāļu tūnings izbraukt kārtīgi pa trasi iztīrīt čakras. Gāzējot vai bremzējot ar motoru nedūmo?
Ieliec rādītājus no TA protokola atgāzu čeka. Protokolā tie TA sliņķi parasti norāda lambda 1 tā kā tas jāskatās čekā vai arī servisā lai pamēra. CO2 tur nemēra bet gan CO.
CH ir nesadegusī degviela vai diemžēl degkamerā nonākusī eļļa. Jāmēra kompresija, bet iespējams ka bez kapitāla remonta tur vairs neiztikt. EGR problēmas arī nav labs motora stāvokļa rādītājs.
Ir iespēja arī tikt par demokrātiskām cenām pie lietotiem paneļiem kā arī lietotiem svina aķiem no sakaru torņiem. Tad jāpiepērk tikai ķīniešu invertors. Viens 200w panelis nedaudz apmākušā dienā savus 30w dod, tas gan uzstādīts horizontāli uz kempera.
Vispār kabelis pateizi ir UCDS un ss sludinājumos pāris rezultātus izmet.
Ar tādu nabagu domāšanu tālu netiksim.
Notīt nobraukumu?
Laba iespēja abus bamperus pārkrāsot.
Atbilde vienkārša, Latvijā nav Tesla šrotu un ja nošķilsi virsbūves detaļas vietā tik viegli nedabūsi vai arī principa pēc negrib lietotas detaļas no auto kas kādam iespejams kļuva par zārku.
Tāpēc arī tas bezkontakta Salu tilta incidents. Un Tesla 70kmh arī ir 70 nevis 70 uz spido bet reālais 62kmh.
Tā jau bija tipa slēptā reklāma. Bet ja nav steidzami aļikā tādi maksā 3eur ar to pašu klonēto ELM čipu un feiko 1.5 versiju.
Visticamāk.
650 beidz te likt savas reklāmas mēs tāpat jau zinām.
>Ja nebūtu bijis jāiekaļ galvā visādas garlaicīgas huiņas, noteikti būtu pabeidzis videni tajā sestajā gadā, un droši vien aizgājis kaut kur studēt...
Ja tantei būtu riteņi būtu tramvajs. Kāds tu students, noloderētu arī studijas. Ir kam nesanāk un labi ir ka nesanāk. Vecumā jau visi gudri kā vajadzēja.
Ātrumā neatradu pareizo joku.
Bet jābūt četratā.
Sēž pieci vācieši Audi quattro to aptur austriešu policija.
-tā tad vienam ir jākāpj ārā
-ko kāpēc?
-tāpēc ka tas ir quattro un jūs esat pieci!
-bet te ir piecas sēdvietas un var sēdēt pieci pasažieri,un mēs gribam runāt ar jūsu priekšniecību!
-jums būs drusku jāuzgaida jo viņš pašlaik ir aizņemts strīdoties ar trim itāliešiem kuri brauca ar Fiat Uno.
Sen jau ir izpētīts, ka tīrs sociālisms iespējams tikai cilvēku grupās, kas nepārsniedz 50 cilvēkus, tā lai viens otru pazīst personīgi. Bez tā visiem ir pajāt par kaut kādu vienu kopējo labumu vai kopīpašumu. Daudzīvokļu mājas jau parāda cik neiespējami ir visiem par kaut ko vienoties bez stingras dūres.
Un kam ir swedbank noteikti neaizmirst ieiet caur to pārbaudīt octa. www.swedbank.lv/private/insurance/car/traffic?language=LAT
Man gan nav tā zviedru krāpjbanka.
Varbūt kādā pusē sasēdušās atsperes, tad vilks uz to pusi, bet ar savirzes regulēšanu gan tam būtu bijis jākompensējas. Vēl jaskatās vai nav kāda brīvkustība stūres mehānismā vai piekarē. Arī bremzēm jābūt kārtībā un klučiem nav jāstrīķējas pie atlaista pedāļa.
Labais piemērs – Jūrmalā atjauno maksimālo ātruma ierobežojumu 70 km/h uz Dzintaru gaisa pārvada (+ VIDEO)
12
Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
74
Teslabaļtik: Kur veikt virsbūves un ritošās daļas remontu / apkopi?
Apkalpošanas un remonta formāts būtiski atšķiras no procedūrām ar parastajām automašīnām. Tesla koncepcija piedāvā šo procedūru vienkāršošanu.
Katra Tesla a/m pastāvīgi atrodas interneta tiešsaistē ar ražotāju un spēj on-line režīmā diagnosticēt elektronikas darbību, tādējādi nodrošinot savlaicīgus programmatūras atjauninājumus un risinājumus bez servisa apmeklējuma klātienē.
Regulārā servisa apkope nav nepieciešama!
