Vai vairs neviens variants par auto izvēli netiks likts galdā?
Ko tauta saka par Mazdām? Piemēram 626 vai Premacy.
Vai vairs neviens variants par auto izvēli netiks likts galdā?
Ko tauta saka par Mazdām? Piemēram 626 vai Premacy.
Principā jau galīgi vēl neesmu izdomājis ko vispār lai izvēlas.
Tikai saprotu ka benzīna auto īsti manā pārvietošanās izmaksu budžetā neiekļausies.
Un tas pats arī būs ar dīzeļa automašīnu. Jo lai kā arī gribētos tomēr savus 7l/100km jārēķinās jebkuram dīzeļauto. It kā tas jau vēl būtu normāls patēriņš. Protams ir arī ekonomiskāki, bet tie ir mazauto. Un par cik viens tāds man tikko bija tad tagad vēlos kaut ko ietilpīgāku. Jo galvenais iemesls auto pārdošanai bija līzings kā arī vēlme pēc lielāka bagāžas nodalījuma automašīnai.
Labs variants liekas V70. Bet tas ir samērā pašaurs auto. Ja priekšā sēdošajiem ir normālas ērtības tad aizmugurē ir samērā maz vietas salīdzinot ar auto kopējiem izmēriem. Jo nesaprotu kā var būt auto par 70 cm garāks kā mans iepriekšējais auto bet vietas aizmugurē sēdošajiem uz pusi mazāk.
Thanks TDIOTS.
Būs jāpainteresējas tuvāk pirms pieņemšu gala lēmumu par auto iegādi. Citādi vēl izvēlēšos benzīna auto ar domu uzlikt gāzi un uzlikšu vēl kaut kādu štrunta iekārtu.
scope rakstīja:
Tikai rēķinies, ka šim dzinējam dēļ gāzes biežāk vārsti jāregulē un arī gāzes iekārta jāliek no dārgā gala.
Kolēģis ar šādu CRV tagad mocījās TA atgāzes dabūt normā, beigās gan vārstus regulēja, gan katalizatoru mainīja...
Vai vari par šo kaut ko sīkāk pastāstīt. Par cik neko īsti par gāzes iekārtām un to saderību ar konkrētiem motoriem nezinu tad būšu priecīgs par info. Varbūt arī nāksies pārdomāt savu izvēli. Tāpēc jau prasu ko iesaka citi lietotāji.
TDIOTS rakstīja:
benzīnu rij ap 11,5-13l/100km , gāzei noteikti jāliek 'kapeļņica' un labas sprauslas-vēlams KEIHIN ( ja kāc ,šajā santīmjākļu zemē ,tās vēl liek )
Vai varētu šo kaut kā civilizētāk paskaidrot. Par cik nekad nav bijusi baigā interese par gāzi tad tā īsti nevaru iebraukt.
Kas tur ir ar tām 'kapeļņicām' un sprauslām? Cik saprotu iet runa par kaut kādu labu gāzes iekārtu. Cik kaut kas tāds maksā? Es te interesējos pie viena vīra kas stāda gāzes iekārtas un tas piedāvāja uzlikt (pēc viņa vārdiem labu gāzes iekārtu šķiet Itāļu ražojums) iekārtu par 450 Ls. Varbūt kāds var pateikt vai tā cena ir puslīdz normāla jeb tomēr vēl skaitās lētā gala iekārta.
smaidiigais rakstīja:
lamājies, ja
subjekts bija autoss ap 2000. gadu, topika autora sapņu periods
Izlasi prātīgāk visu topiku.
Šeit viss tika pateikts.
Nevēlos auto tieši 2000. gada. Bet par cik Kasko drošina max 14-15 gadus vecus auto tad sanāk ka ir ierobežojums ne vecāks par piemēram 13 gadiem. Ar domu ka auto tiks lietots vismaz pāris gadus un tam tiks likts Kasko. Jo nav man privātmāja ar savu iežogotu pagalmu un nav arī garaža. Un par cik citiem kaimiņiem regulāri kaut ko aplasa mašīnām tad labāk justies drošāk un uzlikt Kasko.
TDIOTS rakstīja: bet par tēmu no sawas pieredzes- laps bij CV 03' ar LPG -tas sanāktu ap ls3k .
Ko nozīmē CV 03'?
Vai tas ir domāts Chrysler Vojager?
msh rakstīja:
Jā, un tas īpašais tajā C4 ir kvalitāte.
Baigi vēlies pirkt gadu, nevis mašīnu, vari arī pirkt C5 ar 1.9 kuļmašīnu. Vai, ja zini ko pērc, var arī pirkt 2.5 kuļmašīnu. Varbūt paveicas.
Nav jau runa par gada pirkšanu. Kā jau teicu. A6 tad ir jāņem 1997.g. cik esmu dzirdējis tad tas izturīgāks. Bet cik apjautājos pie sava apdrošinātāja tad tik vecu auto vairs tā īpaši negrib drošināt uz Kasko. Max 14-15 gadi. Tātad tas ir uz robežas. Nu bet ja es auto pērku vismaz pāris gadiem tad tā ir kā ir. Jo galvenais iemesls gadam ir tāds ka es gribēšu likt Kasko. Jo es vēlos kontrolēt savas izmaksas. Nevis vienā jaukā rītā auto bez spoguļiem, izsistu logu, maģis izrauts, ar naglu strīpa ievilkta sānā utt.
Nekas nopietns no C5 nav sludinājumos.
Jo kā jau teicu priekšroka universālam.
Uz pasātu laikam nepavilkšos. Kā jau iepriekš rakstīju DE auto jābūt ar kaut ko reālu pārākam par citiem lai izvēlētos to. Piemēram Audi tas varētu būt Q
smaidiigais rakstīja: crv jau nu nav salonā neko lielāks par parastu golfu
Nu nezinu gan. Ja tu tā saki tad man domāt ka tu tādā neesi sēdējis. Vakar vienu apskatīju. Likās tīri tā neko. Pat teikšu ka patika. Vienīgi nepatika dažas lietas salīdzinot ar citiem kas ir pārdošanā. Tiem drusku vairāk patīkamas lietas piemēram āķis, lūka, tonēti stikli, roku balsti utt.
Bet pašlaik iespējams modelis ir favorīts. Tam pa labu spēlē jau iepriekš uzskaitītās lietas par bagāžas nodalījumu un gāzi kā arī lielāks klīrenss. Vismaz varēs vēl drošāk ziemā braukt pa kupenām. Iepriekš pagalmā pie mājas ziemā 4/5 mocījās. Man jau iepriekš bija samērā augsts auto un varēju droši izbraukt. Tā kā es nebiju to 4 skaitā. Bet ar CRV būtu vēl drošāka izbraukšana.
Par A6. Principā arī tas ir viens no variantiem. Un arī ir domāts šajā virzienā. Bet lieta sekojoša. Par cik neesmu baigais DE auto piekritējs tad šim pārstāvim ar kaut ko jābūt pārākam. Tas pārākums varētu būt Quattro. Un vēl arī tam jābūt ar veco dzinēju ne V6. Un šajā gadījumā principā sanāk ka auto laikam ap 1997. g. Un tas atkal nozīmē ka Kasko atkrīt.
Par Zafiru. Arī varētu būt vērā ņemams variants. Cik esmu dzirdējis tad liekas labas atsauksmes. Neesmu vēl nevienu apskatījis. Kaut kāda barjera laikam uz O.
Par C5 būs jāapskata.
Yetti rakstīja:
Bracus rakstīja:
2. 99% priekšroka..., apvidus auto...
Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
nu nespīd Tev apvidus auto ar tādiem parametriem...
Principā nepiekritīšu šim apgalvojumam.
Viens no variantiem kas ir izskatāmo lokā ir Honda CRV un iebāzt tajā auto gāzi. Gāzes patēriņu rēķinot apmēram 12 l sanāk apmēram tie paši 5Ls. Un lielākais pluss pie šā varianta ir tas ka šim auto bagāžas nodalījumā ir kaste kur ielikt balonu tātad bagāžas nodalījums kāds ir tukšs tāds arī paliek pēc gāzes uzlikšanas. Jo ritenis karājas aizmugurē pie vāka.
Velns nemāku normāli ielikt saiti.
www.google.lv/... :&imgrefurl=cars.honda.lv/... ://cars.honda.lv/gfx/vin-location.png&w=360&h=153&ei=sHHOTrWGBeHc4QTw5sla&zoom=1&iact=rc&dur=537&sig=105872330661812584965&page=1&tbnh=74&tbnw=175&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:10,s:0&tx=93&ty=29
Bet vai kāds var pateikt ko nozīmē šie cipari? Kas ir katram auto uz plāksnītes.
kolumbs rakstīja:
Gribi to piekabi par LV vilkt vai kaut kur tālāk?
Principā pa LV. Es nezinu kā ir ar to kontroli, bet principā interesējos dēļ tā vai ir kaut kādi normatīvi kas to reglamentē. Tikpat labi varbūt ir kāds likums kurš nosaka ka piekabes pilnā masa ne lielāka par vilcēja pašmasu utt. Un tajā Honda gadījumā apmēram tā arī izskatās.
Un no otras puses lai nesanāk tā kā tajā pirmās saites video. Jo vienkārši automašīnas ir vairākas. Tad jāzin vai reāli var kabināt klāt jeb kam jeb tikai lielākam auto.
Tātad joprojām jautājums aktuāls.
Tie noteikumos minētie dati "piekabes pilna masa nepārsniedz vilcēja pašmasu" vai tik neattiecas uz piekabēm kurām nav pašām savas bremzes.
Bet kā jau teicu piekabei ir bremzes. Un viss kas iepriekš rakstīts par tām kategorijām ir skaidrs.
Ir skaidri zināms ka nepieciešama BE kategorija. Protams ka viņa ir. Bet taču jābūt kaut kādam samēram starp auto un piekabes masu.
Varbūt kāds var tolkam izskaidrot kas ir tie pa cipariem uz tās plāksnītes ka mašīnai zem kapota. Tur katram auto ir kaut kādi cipari vēl bez sērijas Nr. Tie cipari varētu būt saistīti ar masām.
Bet kur var redzēt cik tas ražotājs ir noteicis?
Brakus rakstīja"Vai tiešām neviens neko konkrētu nevar ieteikt? ........"
Reku Tev tak konkrēti piedāvāja.
Sīki, ar visiem parametriem,bildi un cenu,
kur vēl konkrētāk..
Nu tas protams ir variants. Bet vai tiešām izvēle jāizdara no viena varianta? Tāpēc jau prasu lai iesaka pāris variantus un tad arī būs no kā izvēlēties.
Par to veikalu runājot. Tur rakstīts ka 40 modeļi uz vietas. Nu no tāda daudzuma arī pagrūti izvēlēties ja nav zināms ko vēlies.
Par plaukstdatoru pat nebiju aizdomājies. Bet šķiet ka tas ir citā cenu kategorijā.
Vai tiešām neviens neko konkrētu nevar ieteikt?
SS-ā atradu GPScentrs.lv. Tur tiek piedāvāti TomTom, Good, Becker, Garmin.
Šeit laikam tiek piedāvats jau gatavs lietošanai tātad ar visām kartēm jau ieliktām + garantija + iespēja pēc tam arī apgreidot kartes + radari tad ko jūs iesakat no šiem.
Yetti rakstīja:
Kam Tev īsti tā navigācija ir vajadzīga un ko Tu no viņas gribi?
Skriet pa mežu/ritenim/mocim/quadram?
Pie auto vējstikla pa pilsētu?
Ar kājām pa pilsētu?
Rallijam?
Ūdensizturīgu vai nē?
Nepieciešams priekš auto protams.
Primārā vajadzība lai ir normāla LV karte. Lai var aizbraukt pa normāliem un taisnākiem ceļiem utt kā arī lai palīdzētu plānot maršrutu un laikus. Jo cik zinu iestādot galapunktu var apmēram redzēt cik ilgi vēl jābrauc. Nu kaut kā tā. Un nepieciešamības gadījumā lai ir karte arī ārpus LV braucieniem. Nu kaut kā tā.
Paldies par tiem ieteikumiem kas ir bijuši.
Bet kaut kā vēlos saņemt vairāk ieteikumus un tieši konkrētus aparātus (modeļus).
Un man nav ne jausmas kā ir ar tām kartēm. Viņas jau pērkot taču laikam līdzi nenāk jeb tomēr nāk. Tātad interesē kā pie tām kartēm var tikt un vai tās ir par papildu maksu?
To edapuika4:
Principā 323 mazdai bija kaut kas līdzīgs. Bija tāda lieta ka auto braucot nekad neslāpa bet vienkārši uznāk un vairs nevar piedarbināt. Tjipa aizbrauc pie veikala viss normāli. Nāc ārā un auto mēms kā kaps. Problēma tika risināta līdzīga veidā. Auto kādu brīdi pastāv un pēc tam aiziet bez problēmām. Tika izbraukāti daudzi servisi un neviens vainu nevarēja atrast. Ne brīdī kas auto iet ne arī brīdī kad neiet. 100% nepateikšu atrisinājumu jo tāds arī auto tika pārdots. Bet tika satikts jaunais saimnieks un tas teica ka viņam ar gadījies kas tāds un viņš esot nomainījis sadalītājā ir tāda neliela plāksnīte. Nezinu pateikt kā viņa saucas. Plāksnīt garumā kā sērkociņu kastīte un uz pusi šaurāka, nedaudz plānāka. Nu aptuveni tā. Iesaku pamēģināt.
kjirzaka rakstīja:
GB12 rakstīja: Ja V70 volvo liekas katafalks, moš V40?
V40 kā reizi tagad ir lietošanā - mož trāpijās sūds vai kā, bet nu lūzt maita...
Nu vispār jau V40 tā īsti nevar nosaukt par Volvo. Tāpat kā citi saka ka MB 190 nav MB.
Slinkais rakstīja:
sunja murgi par tiem takshiem. neesmu redzeejis takshus ar normalu komplektaciju. vecais audi traktors ir galvu paraaks par volgo d5 izgudrojumu. jebkursh serviss to pateiks. Vitols, eksperts kko teica ka tam esot daudz rullju uz siksnaam un tapeec tas esot dargaaks uztureshanaa ne nu pesec, ja nezin, tad labaak pakluseet.
Tiešām nezinu kā ir ar D5 siksnu un ruļļiem. Bet tam V70 Audi dīzelim ir 3 spriegotājruļļi. Un ja nemaldos tad visi kopā maksāja kaut kur tuvu 100 Ls. Jeb tur bija arī pieskaitīta siksna??? Vot īsti neatceros. Bet 2x ir pirkti un mainīti šādam Volvo.
scope rakstīja:
Bracus rakstīja: Vai vairs neviens variants par auto izvēli netiks likts galdā?
Ko tauta saka par Mazdām? Piemēram 626 vai Premacy.
Mazda 626 un sekojošā Mazda 6 ļoti labi draudzējas ar rūsu.
Kā jau visi JAPĀŅI