Bija savā ziņā diezgan līdzīga situācija, kad par to, ka sastādīts protokols bija iespēja uzzināt tikai, kad atnāca pa pastu paziņojums par nesamaksātu sodu.
CP atbilde īsumā, ka CP darbinieks nav personīgi ieinteresēts nedot protokolu un sastādīt nepamatoti protokolu par CSN pārkāpumu.
Kas attiecas uz termiņiem tad laiks ir 30 dienas kopš brīža, ka ir saņemta informācija par pārkāpumu, nevis no brīža, kad tas tiek sastādīts.
Laika un naudas ziņā nav izdevīgi čakarēties, bet ja ir citi iemesli, tad tikai uz priekšu, nav nekas sarežģīts.
Oi, cik traki tas viss izklausās, it īpaši, ka taisnība nav nevienai pusei.
Esmu ļoti ilgu laiku braucis ar Getz, tāpat arī diezgan daudz ar ļoti lielu skaitu pavisam citādāku jaunu auto.
Secinājumi - nekad otreiz nevēlētos ar to braukt, bet ne jau tāpēc, ka tas būtu slikts, vienkārši nepietiek ar to, ka tas ir labāks par kādu vai labāks par lietotu un tas tiešām ir labāks, bet ne labs.
Hyundai gan kopumā visu cieņu, labi auto, attiecīgā kategorijā un arī ārpus tās, iespējams labākie auto.
Gandrīz visi bijušie un esošie apsargi ir zemē metami cilvēki.
Un žēl, ka Latvijā nav debesskrāpji.
Shiirs, ja nav gadījies, ka ir kāds konflikts, tad tas nenozīmē, ka tā nenotiek, ir tā, ka sit ar steku un tiešām ne par ko un nav tā, ka tie, kas kautko tādu saka, vienmēr pusi faktus noklusē.
Kanibaals rakstīja: Marchik slikti esi lasījis, runa ir par zīmi "Stāvēt aizliegts" to ar vienu svītru pāri nevis divām. Tādas zīmes praktiski nekur rīgā vairs nav redzētas. Otrs izlasi spriedumu tur teikts, ka tas vai dzinējs darbojas vai nē lietā netika ņemts vērā, jo CSN to nenosaka, ka apstājoties dzinējs jāatstāj darbojoties. Tāpat netika ņemts vērā, ka ir pasažieris. Stāvošs no nestāvoša atšķiras ar to ka apstājoties zem zīmes Stāvēt aizliegts tur tu nedrīksti atrasties ilgāk par 5min un tikai tad ja izkrauj kravu vai pasazierus Kas ir krava tā jau tava darīšana.
Iesim vēl tālāk - kas tad īsti ir apstāšanās un kas braukšana: apstājos es uz 5 min pēc tam iekāpju auto, pabraucu 5cm uz priekšu un nākamreiz 5 cm atpakaļ. Un tā visu dienu! Likumīgi ne?
Piemēram, ja tas notiek vietā, kas ir apstāšanās zona, tad nepārsniedzot 5 minūtes un ja apstāšanās iemesls ir pasažieru iekāpšana/izkāpšana vai kravas izkraušana/iekraušana tad tas ir atļauts.
Tikai reāli 5min ir tikai piecas minūtes, kas ļoti ierobežo, tā, ka tavs variants ir pilnīgi zemē metams.
Manuprāt, tas kā es to interpretēju, pēc būtības ir kautkas tuvāks tieši tam tekstam, kā ir minēts CSN, bet kā jau teici, tad jau policijas vadība vai tiesa izlems.
Esmu pārkāpis noteikumus un saņēmis par to sodu, dažādos veidos, bet ne reizi tas nav bijis nepamatoti.
Turklāt, jebkuram ir skaidrs, ka šajā gadījumā "nepiekrišana" sodam nevar būt saistīta ar kādiem soda apmēriem vai sekām, kas iestājas pēc soda saņemšanas, kad nekas neatliek kā nepiekrist, šoreiz tā nav.
Viss slēpjas tajā, ka uzskatu, ka neesmu pārkāpis un tie 10Ls arī nav tā summa, kas varētu būt pietiekams iemesls.
Saistībai ar mērķi nav jābūt nepārtrauktai, mērķis ir nodoms, galvenais iemesls, saistībai ar to nav jābūt nepārtrauktai.
Tas, ka tam jābūt nepārtraukti ir pilnīgs tavs izdomājums, kas nav radies no CSN.
Bench rakstīja:
tas, ka zīmes neloģiski saliktas, vai tas, ka citi tā dara, nenozīmē, ka tā ir pareizi. vari būt sociāli atbildīgs un griezties attiecīgajās iestādēs, un censties to labot...
Kā paliek ar tavu atbildību - ?
Bench rakstīja: p.s. par lidostu - ir dzirdēti gadījumi, ka arī tur salīmē. tad arī lielais sašutums - kā tā var... a taksistus parasti neaiztiek, jo viņi tur bieži čomi, moš pat vieni un tie paši purni var gadīties...
Bench rakstīja: p.p.s.
un vispār par šiem līmētājiem - izcenojumus nepateikšu, bet ir diezgan droša info, ka var nolīgt "štata" darbinieku, kas ar to nodarbosies attiecīgajā teritorijā un līmēs tam kam vajag, bet, kam nevajag, pat virsū neskatīsies...
padomā pats, tev gribās padzerties - apstājies, izdzer, kāp ārā, aiznes pudeli 100m uz miseni. izrādās tā bija apstāšanās, jo mērķis bija izkraut kravu - pudeli. pilnīgs nonsenss...
Tieši tā.
Un argumenti, ka šis būtu pārkāpums un argumenti kāpēc šim būtu jābūt pārkāpumam nav.
Ja reāli noteikumos nebūtu minēts laiks - 5 minūtes, būtu iemesls satraukties, bet ja laiks tiek ievērots nu nav iemesla sodīt.
Starpcitu, ja vadītājs atrodas mašīnā, municipāļi nedrīkst neko rakstīt.