Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Veiga 14.06.2012 12:27

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tas pats būtu sakām par RS autobusiem, kas regulāri čubina uz 30 km/h posmos, kur ir atļauts 70 km/h un ir tikai viena josla vienā virzienā.

Veiga 08.06.2012 10:31

Šorīt pie VEF tilta stāvēja atvests jaunais 4-posmīgais tramvajs. Nepierasti garš

Veiga 15.05.2012 21:47

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Bams rakstīja:

Buss patērē ap 40l/100, dīzeļtrollis ap 70l/100km.

Parastais trollis tērē ap 2,5kwh/1km.

kāpēc dīzeļtrollis tērē 2reiz vairāk kā prasts buss?

Tāpēc, ka tas ir ģenerātors. Ražo strāvu, trollis brauc ar saviem elektrodzinējiem. Sistēma ne tā pati ekonomiskākā. Kaut gan plaši izplatīta. Piem. dzelzceļā. Praktiski visas maģistrālās kravas un pasažieru dīzeļlokomotīves darbojas pēc šāda principa. Hidrauliskā transmisija ir izmirusi.

Klau, bet Dakāras e-Oskars ar benzīna ģeneratoru esot tērējis 2x mazāk benzīnu nekā parastais Oskars. Es, protams, saprotu, ka tas ir rallijs, kur degviela po ļubomu tērējas nejēgā. Vai arī tāda veida sistēma ir tik nenormāli svaiga, ka par tāda veida efektivitāti trolejbusi var tikai sapņot?

monitorings.leta.lv/...

Veiga 08.05.2012 23:28

Bams rakstīja:

Ls 8000 viens stabs, (uz 1km vajag 33 stabus) ap Ls10000 pārmija, Rietumu ātrgaitas (kā Šveicē) ap 50000Eur.

es neesmu no tiem, kas domā, ka jaunus dzelzs izstādājumus jāpērk par metāllūžņu cenu ... bet par ko 8000? kas tajā stabā tik īpašs? par pārmijām vispār klusēju

Veiga 08.05.2012 18:31

Atvainojiet manu franču gramatiku, pirksti ķeras

Veiga 08.05.2012 18:29

Seene rakstīja:

Veiga rakstīja:

Mums ir sniegs. Nedomāju, ka ziemā uz tramvaja sliedēm iestrēdzis autobuss priecēs nosalušo pilsoņu sirdis par šādu risinājumu. Tas, protams, ja neuzradīsies kāds labdaris, kas kārtīgi pucēs sabtransa joslu. Kur - Nils vai?

Kādam sniegam un/vai autobusam ir jābūt, lai tas iestrēgtu tur, kur tiek cauri zemās grīdas tramvajs? Cik iestrēgušus autobusus tu esi redzējis tajā pat ielas posmā, kur snieg tas pats sniegs un pucē tas pats Nils?

Es toties esmu redzējis, ka autobusi un trolejbusi uz Brīvībenes brauc nevis par sabtransam speciāli izdalīto 1. joslu, bet gan pa 1,5-to, jo puse no sabrtansa joslas sastāda pusmetrīgs sniega-ledus valnis, kuru neviens pat negatavojas novākt

Veiga 08.05.2012 14:48

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Vēlreiz saku - normāls loksaforu signālplāns un autobusu pieturu kabatas ir lētāks un efektīvāks risinājums!

Nu šo tu varētu paskaidrot sīkāt un kaut kā pamatot. Jo patreiz tu apšaubīji visas Eiropas izdarīto izvēli. Paskaidro man lūdzu, kādēļ valstīs ar labi attīstītu transporta infrastruktūru izmanto manis piedāvāto modeli, ja tavs ir lētāks un efektīvāks?

Romā, piemēram, sabtransam ir izdalītā josla - ja tam ir vieta un, gaidot noteikta maršruta tramvaju, var atnākt arī tāda paša maršruta autobuss, ja nu kas noticies tramvajam ... tomēr tā ir dienvidzeme.

Mums ir sniegs. Nedomāju, ka ziemā uz tramvaja sliedēm iestrēdzis autobuss priecēs nosalušo pilsoņu sirdis par šādu risinājumu. Tas, protams, ja neuzradīsies kāds labdaris, kas kārtīgi pucēs sabtransa joslu. Kur - Nils vai?

A par autobusa kabatām - es arī brīnos, kādēļ tādas uz Brīvībenes nav. Bams raksta, ka autobusi nekavē šajā posmā. Toties viena josla regulāri uz brīdi nosprūst, kamēr autobuss stāv pieturā, lai arī vismaz 20 auto varētu tajā laikā pabraukt garām. Un kabatas varētu ar dakšiņām izrakt simtlatnieki, lai arī jāatzīst, ka otkata no tā nekāda.

Veiga 18.04.2012 17:45

Citāts no:

aculiecinieks.delfi.lv/...

\"Īpaša rekonstrukcija nepieciešama galapunkta sliežu mezglam, kas faktiski ir jāremontē katru trešo gadu. Piemēram, Vācijā, lai tramvajs galapunktā varētu uzsākt atpakaļceļu, netiek izmantota apļveida kustība, bet tramvajam vadības kabīne atrodas kā priekšā, tā arī aizmugurē. Vadītājam vienkārši nepieciešams pārsēsties pie citām vadības svirām.\"

Žurnālists gribējis ar plašām zināšanām paspīdēt vai arī tagad nāk jauns projekts sabāzt vadības būdas arī tramvaju pakaļgalos?

Veiga 17.04.2012 12:38

Bams rakstīja: Mums būs. Līguma ietvaros. Pie esošajiem 20 papildus var pasūtīt vēl 32 gab. Es tik nezinu vai to skaitā ir šie 6 4-sekciju vai kā atsevišķa opcija.

Klau, a tik gara slieka viena luksoforu cikla laikā tiks pāri krustojumam? Piemēram, pie VEF kultūras pils.

Veiga 13.04.2012 14:09

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja: Būtu beidzot jāmaina sabiedriskā transporta maršrutu koncepcija.

pašlaik tā 95% gadījumu ir sekojoša.

reisi no centra iet uz mikrorajoniem un atpakaļ uz centru.

Maršrutu tīkls ir otrs sāpīgs jautājums. Nepiekritīšu, ka starp rajoniem gluži nav ar ko braukt. A19, 20, 29, 31, 36, 44, 46, 48, 49 kursē starp rajoniem un pa lielam ir izveidoti no iedzīvotāju priekšlikumiem. Protams, "balto plankumu" vietu vēl ir daudz. Bet ko darīt, ja Rīga ir tā uzbūvēta kā klasiska pilsēta ar centru, kur viss sākas un beidzas?

Skatos, ka 49 ir sācis staigāt ar sakarīgiem intervāliem. Kaut kādā 2005. gadā, kad es strādāju Skanstes ielā, dienās, kad noplīsa auto, bija ko palauzīt galvu, kā lai pārskatāmā laikā no Juglas uz Skansteni nokļūst.

Veiga 12.04.2012 14:10

Bams rakstīja:

Cik jūs būtu būtu gatavi maksāt? Piemēram par stundas biļeti.

Pie nosacījuma, ka vienreizējs brauciens maksā Ls 0,50, pie vadītāja - Ls 0,50, bet diennakts (24 stundu) biļete - Ls 1,90 un, ka 12% savāc valsts kā PVN.

Lūdzu Jūsu priekšlikumus.

Arī par tādu variantu, ka ParkRaidiem. Noliec auto, samaksā un ar to čeku brauc. Cik no jums tādu lietotu? Kādās variācijās.

Es būtu viens no galvenajiem, ko vajadzētu pārsēdināt sabiedriskajā, jo katru dienu divatā braucam Jugla - Spice - Jugla, vidēji dienā 40 km pa Rīgu, specifika sekojoša: (1) ar auto es ceļā pavadu 40 minūtes vienā virzienā, (2) izmaksas ir Ls 1.00 vienā virzienā (gāze, ar benz. būtu Ls 2.00 vienā virzienā)

Ja mūsu izmaksas būtiski nepalielinās, par Park'n'Ride varētu padomāt. Piem. 50 sant biļete vienam braucienam, 70 sant biļete vienai stundai.Īstenībā stunda nav īsti nekam derīga, divas stundas būtu tieši laikā. (Iedomājies, ka 40 min no Juglas līdz centram ar tramvaju, bet tad 30 min nenāk vajadzīgais buss uz Spices pusi un stundas biļete čušš...). Par Park'n'ride mazliet mistika, kā organizēt stāvvietas apmaksas jautājumu, ja mašīnā ir vairāk kā 1 cilvēks un visiem tālāk jābrauc

Veiga 11.04.2012 15:48

Nezinu, cik daudz tur patiesības, bet arī vēlajos padomju gados esot bijusi doma atjaunot pasažieru vilcienus uz Bolderāju, taču viss esot ieciklējies uz sekojošu problēmu:

1) pasažieru vilcienus var laist tikai tur, kur ir izbūvēti atbilstošui peroni

2) atbilstošus peronus var izbūvēt tikai tur, kur iet pasažieru vilcieni

loop

Veiga 26.03.2012 0:23

Gauss rakstīja:

Veiga rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Un kā tu pēc tam tiksi komunikācijām klāt??? Griezīsi gulšņos caurumus akām???

Diez vai tā būtu problēma. Pirmkārt, ja mazliet paplānotu, akas noteikti var "izvilkt" virspusē būvniecības gaidā. Otrkārt, kad mainīja lielo ūdensvada trubu Brīvības ielā, ja nemaldos, tad Sporta akadēmijas tuvumā kā reizi sliedes uz brīdi arī demontēja (vienu virzienu), lai to čuguna gabalu varētu izrakt ārā.

Veiga 23.03.2012 14:16

Es nesaprotu, kādēļ nevarēja gar Brīvībenes malu blakus vecajām uzbūvēt jaunās sliedes un tikai tad ārdīt nost vecās? Vai vismaz sākt ar vienu virzienu?

Veiga 16.02.2012 22:50

Kā tur īsti ar 6. tramvaja maršruta rekonstruēšanu no 1.aprīļa? transphoto.ru/...

Veiga 01.02.2012 14:53

Kā jaunie tramvaji tur šo aukstumu?

Veiga 07.01.2012 21:49

en.wikipedia.org/...

Vispār jau laikam visi šie \"sliežu bet uz gumijas riepām\" transporti nav derīgi vietām, kur mēdz uzsnigt

Veiga 27.09.2011 20:28

Man ir jautājums, kādēļ RS tehniskais (avārijas) transports 5.depo no centra puses veic kreiso pagriezienu pāri Brīvības ielai? Vai nevar iebraukt depo tāpat kā tramvaji - zem tilta? (pa lielam netraucē, jautājums drīzāk konceptuāls)

Veiga 29.08.2011 17:30

Arī "Auto gāze" A.Deglava 60 ir OK.

Ja sagaidi glaunu iekšējo apdari servisa telpās, tad nepatiks, bet tie veči, kas tur ņemas - fišku rubī. Nekad nav atteikuši arī sīkus remontus + arī aizdedzes sistēmu salabos

Veiga 06.05.2011 16:12

Nu pie vāciešiem ja priekšnieks saka, ka šitas verķis oficiāli ir "ein Mist", tad kā arī pret to verķi izturas

Veiga 27.04.2011 14:34

anonimikis rakstīja: uzskaitīt visas iespējamās vainas?

Jā. Mehāniķis neesmu, tāpēc jau mēģinu saprast, no kura gala vispār būtu jāķeras klāt.

"Lūznis" tikko ir sasniedzis nekruķīto 200.000 km jubileju, tiek rūpīgi kopts, ieskaitot regulāru svečvadu nomaiņu.

Veiga 27.04.2011 0:42

P.S. Ford Fiesta 2004, 1.3 benzīns

Veiga 17.03.2011 11:05

Kanibaals rakstīja:

Kā tev Fan un Veiga ir ar drošības ievērošanu pie stūres.

Tā kā samazinot braukšanas ātrumu smagi cietušo it kā loģiski varētu būt mazāk, bet avāriju skaits jau diži nemainītos.

1=jā, 2=ne vienmēr, sanāk "pastumt" tos, kas pa nepārredzamu šoseju uz 60 pļurina,3=jā,4=jā,5=nē

Es jau nemaz nemēģinu teikt, ka esmu pie stūres sēdošs garīdznieks un ka ātruma samazināšana ir vienīgais, kas uzlabo drošību. Ātruma samazināšana ir drīzāk cīņa ar idiotiem-ekstrēmistiem, kā jau teicu - ja idiots vai idota fāteris, no kura slepus tiek aizlienēta mašīna - saņems kaudzi ar rēķiniem, aizdomāsies.

Cita lieta, ka viss būtu jārisina kompleksi:

1) Ceļu uzturēšana kārtībā

2) Adekvāta ātruma ierobežojuma noteikšana

3) Satiksmes organizācija, nahrenizējot kreisos pagriezienus uz divjoslu šosejām (piem., uz Vidzemes šosejas ir vairākas "izcilas" vietas - apgriešanās vieta pie Langstiņiem, apgriešanās vieta pie Vangažiem, kur satiksmes autobuss no rīta dur pāri visām joslām tā vietā, lai brauktu pāri viaduktam, utt.)

Var jau pasapņot

Veiga 16.03.2011 18:52

Seene rakstīja:

Nē - vienkārši tev acīmredzot nav nekādas nojausmas, ar ko atšķiras fotoradaru izmantošana naudas kāšanai (UK un tagad arī LV modelis) no to izmantošanas satiksmes drošības uzlabošanai (tā kā tas ir izdarīts PL, DE u.c. saprātīgās zemēs).

Nu, apgaismo, apgaismo...

Veiga 15.03.2011 1:11

Seene rakstīja: Ar satiksmes drošību gan šim projektam nav nekāda sakara.

Saprotams, ka izteikt tādu apgalvojumu ir ļoti stilīgi un tauta to novērtē. Tomēr gribas domāt, ka kaudze ar rēķiniem par ātruma pārkāpšanu agrāk vai vēlāk pārliecinās arī prastāko urloīdu bišķi piebremzēt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti