P.S. Ford Fiesta 2004, 1.3 benzīns
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
P.S. Ford Fiesta 2004, 1.3 benzīns
1. diaagnostika
2. tas tuksgaitas varsts jau nau īpaši paredzēts mazgāt, jāmaina
3. mož kkas ar temp. devējiem?
un ko mums tagad darīt? kļūdas vismaz nolasīji? sveces/svečvadi ir kaut reizi dzīvē mainīti tam lūznim? gumijas trubas nav cauras? uzskaitīt visas iespējamās vainas?
anonimikis rakstīja: uzskaitīt visas iespējamās vainas?
Jā. Mehāniķis neesmu, tāpēc jau mēģinu saprast, no kura gala vispār būtu jāķeras klāt.
"Lūznis" tikko ir sasniedzis nekruķīto 200.000 km jubileju, tiek rūpīgi kopts, ieskaitot regulāru svečvadu nomaiņu.
Ja nu galīgi neizdodas atrast vainu, vienmēr atliek variants pārbūvēt uz karburatoru.
Turi siltā vietā.
Ja ir slēgts pie datora, un tas neko neuzrāda, tad vaina mehāniska
nu ja, piemēram, vakuuma caurulītes vai gaisa padeve rauj ko lieku ...
Ford auksts motors slāpst nost
Hik! Pēdējā laikā problēma, ka auksts motors pēc piedarbināšanas kaitinoši regulāri slāpst nost. Kad uzgāzē, tad normāli, kad atlaiž gāzi, tad tahometra bulta brīvā kritienā uzreiz uz līdz nullei.
Aukstu pielaižot - pielec ar pirmo reizi, bet sāk darboties tā kā negribīgi - sajūta, ka bezmaz vai pieslēdzas visi cilindri rindas kārtībā, nevis viss motors uzreiz.
Iesilis motors neslāpst, faktiski jau pēc minūtes darbināšanas tādu problēmu nav.
Ja nu tam ir kāda nozīme, pirms dažiem mēnešiem tika mazgāts/tīrīts brīvgaitas vārsts. Bet tur gan bija cita šaize, jo apgriezieni tukšgaitā mēdza staigāt +/- 1000x.
No kura gala sākt meklēt? Ir slēgts pie datora, tipa neko neuzrāda.