Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Veiga 24.02.2011 14:57

Domāju, ka drīzumā RS būs spiesti apkarināt sabtransu ar novērošanas kamerām iekšā, priekšā un pakaļā

Veiga 18.01.2011 18:27

Izgājušo ziemu nobraucu ar ziemas riepām, kurām bija diezgan nojātas radzes. Šoziem nopitu santīmu un iepirku ziemenes, bet bez radzēm.

Man lielākā daļa braukšanas notiek pa Vidzemes šoseju. Un, ko baigi var manīt, ir auto uzvedība labajā joslā, kur tās mazās renītes iebrauktas - nēsā tā ka maz neliekas. Ar apjātām radzēm tās nebija jūtamas vispār.

Veiga 16.01.2011 22:49

Papēti, vai kāds no oranžajiem ieliktnīšiem nav na šaru sadabūjis milzīgu kravu ar granīta šķembām vai iegādājies analogu karjeru Somijā. Ja ir, tad radzes aizliegs, sāli aizliegs, ceļus nešķūrēs, bet tā vietā bārstīs granīta šķembas

Veiga 12.01.2011 12:59

DimanC rakstīja:

Lai pārbaudītu teoriju par eļļu, vispirms līdz servim bija jātiek

Veiga 12.01.2011 10:42

Viss izrādījās tiešām vienkārši - eļļas līmenis kārbā bija pārāk zems, jo kaut kāds blīvslēgs (aizmirsu precīzu figņas nosaukumu) vienkārši laiž to mantu garām.

Veiga 05.01.2011 14:01

nazurbajev rakstīja:

Veiga rakstīja: Tā, par manu problēmu... Nezinu, vai atkusnis pie vainas vai kā savādāk, bet pēc nedēļas krakšķēšanas pēkšņi visas problēmas izzuda. Pārstāja un viss, it kā nekādu problēmu nebūtu bijis. Vai sals kaut kā var ietekmēt ātrumkārbas darbību?

Izlej ūdeni no kārbas!

Mana replika droši vien būtu līdzīga, bet ja nopietni - vai ūdens tur vispār var tikt iekšā?

Veiga 05.01.2011 12:25

Tā, par manu problēmu... Nezinu, vai atkusnis pie vainas vai kā savādāk, bet pēc nedēļas krakšķēšanas pēkšņi visas problēmas izzuda. Pārstāja un viss, it kā nekādu problēmu nebūtu bijis. Vai sals kaut kā var ietekmēt ātrumkārbas darbību?

Veiga 04.01.2011 9:28

sarashkins rakstīja:

+1 par šito, izskatās, ka daudzi gudri spriež, bet par to neaizdomājas. Citam cilvēkam var būt garlaicīgi vilkties visu ceļu aiz kāda uz 80, gribas izbaudīt dinamiku (ja ir atbilstošs auto), no otras puses - kādam var būt ļoti ērti savā brīvdienā bez stresa un ar kruīzkontroli pavizināties uz tiem pašiem 80, pavērot apkārtni, citus braucējus - kas to var liegt?!

Sīkums par to, ka garlaicīgi metas kādam sēdēt pakaļā. Es, piemēram, šādā situācijā pēc 10 min sāku naturāli migt ciet

Veiga 29.12.2010 17:28

Labs ir, kungi, paldies par idejām, pēc jaunā gada vedīšu uz servisu, ar rezultātiem padalīšos. Priekā!

Veiga 26.12.2010 12:24

Vibrācija atpakaļgaitā ir pie jebkura ātruma, īpaši uzsākot braukt

Veiga 19.12.2010 19:16

Chankaishi rakstīja

Ja tas tā ir kā raksti, tad jāpagaida, kamēr risinājums iedzīvosies. Viskaut ko jau ir mēģinājuši - arī LPG+dīzeli, tik tas kaut kā nav iedzīvojies (doma aptuveni tāda, ka jādod stobros LPG un dīzelis attiecībā ~ 8:1, laikam čakars baigais)

Veiga 18.12.2010 23:15

Guzis rakstīja: Ir šķidrā LPG iekārtas, kur reduktora nav, tieši otrādi - augstspiediena pumpis

Ņu ņu, pastāsti, kā tiek nodrošināta sašķidrinātās gāzes iztvaikošana ar tādu pumpi?

Veiga 16.12.2010 22:13

Liec droši, tikai atceries, ka būs vairāk uzmanības jāpievērš svecēm, svečvadiem un indukcijas spolei - to ķēdīti ir šausmīgi vienkārši nobeigt - viena beigta figņa žigli nogalina pārējās. Ar benzīnu ar tādām svecēm vai vadiem varētu braukt un braukt un pat neaizdomāties.

Bet tā, ja neskaita to, ko sava stulbuma dēļ sabeidz vai salauž, regulārās apkopes izdevumi gāzes iekārtai ir ~20 Ls uz 20.000 km (man ir gāzes iešprice, 4 cilindri, gada nobraukums ~40.000 km).

Papildus mīnusi - ja brauksi apkopt auto uz oficiālajiem dīleru servisiem, šamie mēdz bubināt, ka "mēs jau vispār mašīnas ar gāzes iekārtām nedrīkstam ņemt vērā", bet tā kā naudu tomēr gribas, tad remontē galu galā

Veiga 27.11.2010 22:03

Uzmanību, slidens ceļš cars.failblog.org/...

Veiga 09.11.2010 11:19

Nu pat ja ieved no .by, bet nomaksā valstij un pašvaldībai visus nodokļus, tad jau ir ieguvums

Veiga 03.11.2010 15:53

smaidiigais rakstīja: nācās lidot caur Prāgu, un pārnakšņot tur. Prāgā arī Prāgas Satiksmē pie teikšanas bemheni - tur ir nezcik tramvaja līniju, un 3 metro līnijas, bet no lidostas līdz metro (vai tramvajam) jābrauc ar autobusu, kas reāli ir vēl sačākstējušāks kā turku mersis... Tramvaji arī ir visu paaudžu, vienu pat manīju jaunajam Rīgas brīnumam līdzīgo.

Jā, bet varbūt tomēr ievēroji, cik daudz autobusu maršrutu iet gar Prāgas lidostu - kā Rīgā pie Centrālās Stacijas vai Centrāltirgus

Veiga 02.11.2010 10:50

Maina tukšu pret pilnu:

www.ss.lv/...

Veiga 20.10.2010 23:51

Yetti rakstīja: jepanulsja?

pat nav vēlme uz to adresi aiziet...

Tfu, gribēju pie megalohotrona iepostēt

Veiga 20.10.2010 15:16

hello www.randevu.lv

Es esmu nathalie i sawyour profilu un i tolk interesanti par to es

kā jūs sūtīt man kastīti, lai es jums vairāk par sevi un

Es sūtīt jums manu attēlu, dzirdēt ir e-pasts addrss ( nathalie_good24@yahoo.com ) cer dzirdēt no

drīz.

hello www.randevu.lv

I am nathalie i sawyour profile and i tolk interesting on it i will

like you send me in box so that I will tell you more about myself and

I will send you my picture hear is email addrss( nathalie_good24@yahoo.com ) hoping to hear from

soon.

Veiga 23.08.2010 14:29

Veiga rakstīja: Pamatā problēma ir tilta caurlaidība + bruģis + sliedes, kas nav līmenī ar bruģi. Pērnavas un Vairoga ielu krustojumi visticamāk ir pārregulējami, ja reiz tilts nebūtu vairs šķērslis.

Bet nu tilts un satiksmes organizācija uz tā ir pilnīgs gimorojs. No centra puses reāli 4 joslas saspiežas pusotrā - 2 no Brīvības ielas (kur 1 joslu bloķē autobusu/trolejbusu pietura), 2 joslas no Barona ielas (auto + džimbulis). Uz tilta satiksmi bloķē trolejbuss, jo čubina lēnām bruģa dēļ. Aiz tilta satiksmi bloķē tie, kas nogriežas uz Dominu un lien ārā no Dominas. Pie VEFa - \"vaļējā\" tramvaja pietura

--> tātad daļējs risinājums būtu:

3. aizliegt labo pagriezienu uz Dominu aiz tilta, lai griežas pa Ūnijas ielu.

Gatavs! www.tvnet.lv/...

Karstums kādam no SatDepa būs iekustinājis smadzenes.

Veiga 16.08.2010 17:19

Pērku nerūsējošā tērauda baļļas 100-150 l, līdzīgas kā attēlā, var arī bez meitenes

www.ss.lv/...

Veiga 07.07.2010 14:32

Bams rakstīja: ...maršruts ir jāpagarina abos virzienos - Juglā līdz Berģiem un centrā līdz Ausekļa ielai.

Ko RD saprot ar Berģiem? To purveli pretī Brīvdabas muzejam vai lielo placi pie R.I.P. Berģu autoservisa & Statoila?

Veiga 02.07.2010 1:55

Šaušana visticamāk būs no (mazliet) sajātiem svečvadiem. Ar benzīnu braucot, nejūt, bet gāze ir bišķi jūtīgāka. Autogāzes džeki man raustīšanos uz kādiem 10.000 km atrisināja, ar roku pielokot elektrodus tuvāk Bet tagad gan būs jāmaina arī vadi.

Veiga 03.05.2010 21:13

Dark_Side rakstīja: cik apmēram tas maksātu

Man Autogāzē (www.autogaze.lv) uz 4 cilindriem tiešās iešprices iekārta izmaksāja 7oo Ls, un tas bija kādu laiku atpakaļ. Domājams, ka cenas nebūs īpaši paaugstinājušās.

Veiga 03.05.2010 21:09

Viens man te stāstīja, ka Vācijā esot problēmas ar gāzes uzpildi. Pirmkārt, tās uzpildes vietas esot maz, otrkārt, viņu pistoles neatbilstot pie mums uzstādītajām iekārtām. Bet, nu, tikai dzirdēts, varbūt ka tā nav.

Arī Latvijā ir mazliet jāplāno, kur varēs uzpildīties. Otrkārt - jāņem līdzi komplekts ar "perehodņikiem" - tas nav nekāds komoss, man liekas, ka Latvijas Propāna Gāzes tankos varēja iegādāties

Un vēl - 1.8 motoram, kompaktklases mašīnai likt gāzi - nu jā...

Un kas tur tāds īpašs. Man gāze ar tiešo iesmidzināšanu stāv uz 1.3 motora, balons rezerves rata vietā, un neko - jau 1,5 gadus tā braukāju, nekādu problēmu.

Domājams, ka čalis plāno tālus braucienus, tad ir vērts. Man gāzes iekārta atmaksājās nepilna gada laikā, tiesa es arī nobraucu ap 40-50k gadā.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti