Tagad pārkāpt maksimālā ātruma ierobežojumus uz šosejām nav izdevīgi ne tikai no jaunās sodu sistēmas viedokļa. Jo lielāks ātrums, jo lielāks degvielas patēriņš. Lielākajai daļai automobiļu, braucot ātrāk par 100–110 km/h, degvielas patēriņš pieaug diezgan ievērojami.
Nekādu mazo degvielas patēriņu nevar gribēt no bojāta, neapkopta vai nenoregulēta automobiļa. Skaidrs, ka degvielas patēriņu iespaido gan ar dažādām nevajadzīgām lietām piepildīts bagāžnieks, gan jumta bagāžnieks, gan pat atvērti logi. Pieņemot, ka mašīna ir labā tehniskā stāvoklī, nebūs lieki atgādināt būtisku niansi, ko autobraucēji bieži aizmirst. Tas ir atbilstošs spiediens riepās. Pazemināts gaisa spiediens palielina rites pretestību, kas savukārt izraisa degvielas patēriņa kāpumu. Vispār jau ir tā, jo cietākas riepas, jo mazāka rites pretestība. Taču nevajadzētu pārāk aizrauties, jo arī pārāk stipri piepumpēt riepas nav labi.
Strauji kāpjot degvielas cenām, arī autogāze nemaksās pašreizējos 0,229 latus (0,423 dolārus) Rīgā, taču šīs degvielas lietotāji ir vismazāk pieredzējuši nepatīkamus pārsteigumus. Autogāzes pēdējās cenas izmaiņas Rīgā bija tikai 2003.gada augusta beigās, un tas ir bijis ilgs stabilitātes laiks autogāzes patērētājiem. Prognozējams, ka šī degviela iegūs lielāku popularitāti pēc benzīna un dīzeļdegvielas cenu straujā lēciena.