airavs rakstīja: Iesakiet kādu kantori kur veikt šo diagnistiku.
Viņiem ir labs Subaru meistars, pārpirkts no Arfilas un labs elektriķis arīdzan. Rekomendēju.
airavs rakstīja: Iesakiet kādu kantori kur veikt šo diagnistiku.
Viņiem ir labs Subaru meistars, pārpirkts no Arfilas un labs elektriķis arīdzan. Rekomendēju.
Jepp, es tur ar esmu dabūjis 20LVL+4p
scukas.
Un aizliegt griezt pa kreisi no jūrmalas puses ir daudz tupāk. Drīzāk varēja aizliegt griezties pa kreisi no centra puses.
1,6 MPI bija ap 9 vidējais. Dzīta gan tika pamatā pa pilsētu. Kad uzmina, tas auto pat gāja mazliet.
Čaka 133 pagalmā izsita pakaļogu. Tā kā neizbira (plēvots) izlauza ar lauzni, sapišot durvis. Nozaga Rebir urbi vecu (10LVL) un JBL seškanālu pastiprinātāju (60 LVL).
Skāde durvīm 350 LVL.
Mans auto stāv privātā teritorijā (saimnieka māja) un RPP ik pa laikam mēģina uzlīmēt / uzlīmē par stāvēšanu uz ietves.
Protokoli tiek apsūdzēti, sodus atceļ, Pēdējo reizi pieliku draudu vēstuli, ka ja vēlreiz uzlīmēs, piedzīšu juristu izdevumus
Lai nav spams - re kur forestera detaļas
Starp citu, kas ir noticis ar toxic? Un kas tas tads vispār bija?
Turpinām diskusiju!
Eku mells GT par kosmosa canu
turklāt runā, ka auto esot bijis dauzīts.
Interesanti, cik Modena / Autoit pērn autombiļus pārdeva? 3?
Nekrofilu ballīte? lohi
nepamanīju, sore.
Nobraukumam gan netici. Savukārt vēlāk, kad būs pierukkēti 100 000 klāt, būs vieglāk pārdot. Tik pārbaudi CSDD, kai nav kruķīts Latvijā - tas gan neder.
Skaties kas ar rūsu. Pirmie puva nejēgā.
Jā, ibio ir vai bija tāds - sudrabains. Man ir tumši zils.
Variators imo ir mazajiem motoriem.
Accordam nāk 5 ātrumu automāts ar manuālo režīmu - gan 2.0 gan 2.4
Manuāļi ir 5-speed un 6-speed - attiecīgi 2.0 un 2.4
2.2 cdti dīzelim ir tikai 6-speed manual.
benzīnniekiem ir ķēdes piedziņa sadalenēm, par dīzeli nezinu.
Vēl pie iespaidiem.
Mans auto ir jauns pirkts LV un līdz tiem 115 000 pēc pirmā īpašnieka vārdiem, izņemot nelielu krašu, vispār nekas nav darīts.
Purngala apakša citreiz nobrauc gar apmalēm.
Nav tā ka auto rūsē, bet nav arī cinkots manuprāt. Stāvvietā iebliez ar durvīm, nolupa krāsa un brūnais klāt tai vietā. Notīrīju, uzliku Brunox, tagad viss ok.
Aizmugurē vagonam ar pārredzamību ir soso. Uzliku parksensorus - tagad viss ok. Toties zem pakaļbampera ir tērauda balka, kas pamanījusies jau iznīcināt 2 BMW un 1 mazdas purngalus. Pašam bamperam tikai skrambas.
Arī sānu pārredzamība varēja būt labāka, tomēr to kompensē lieli, izliekti sānu spoguļi.
Nopakojot durvis, troksnis auto samazinājās. Ja grib braukt ilgāk, iespējams ir vērts izraut tepiķus un nopakot grīdu. Tad Kakša minētais trūkums būs novērsts.
Mašīnu ir viegli apkalpot pašam. Visam var viegli piekļūt, Viss diezgan labi jaucās un saliekās atpakaļ kopā.
Lēcu lukturos var puslīdz droši likt 4300k HID komplektus. Apskatē neko nav teikuši. Laikam domā, ka no dabas tā jābūt. Apmazgātāju zagluškas ir
Oriģinālajam maģim var ērti pielikt ipoda /sd/usb/ aux ieeju. Ebay.com tāda maksā pārdesmit dolārus. Spraužās čendžera ieejā.
Lielā apkope pēc grāmatas ir pie 120 000. Maina laikam šķidrumus un ģeneratora siksnu, kas man joprojām ir oridžinal.
Visu to var izdarīt pats. Šķidrumu maiņa pat usermanuālī ir aprakstīta
jā, nu vēl filtri un bremžu kluči, bremžu diski aizmugurē.
Ar jaunajiem klučiem mainīšu arī priekšā diskus.
Cik maksāja - neatceros. Mainīju pats.
Labojums - brīnumainais 45 Ah coby aķis maksāja 25, bet vainas šai ziemā nebija nekādas
Tā paša modeļa 2003. gada accord tourer tiek lietots jau trešo gadu. nopirkts ar 115 000km , tagad jau tuvojaas 175 000.
Pa šo laiku nomainīti:
amortizatori (Kayabas - pie sviesta pirkti, neatceros cik maksāja, bet dārgi nebija)
Divas bukses priekšā (5 vai 8 lati gabalā, pirktas bensonā)
restaurēta apakšējā šara (15 lati gabalā?)
Akumulators (sviesc, 15 lati )
Netipiskā vietā sabeidzās pusass. Lietota maksāja 80 latus (jaunu neieteica likt pat Bensonā - teica, ka viņas tai vietā (vidējā granāta) principā nelūst - lai droši liekot lietotu)
Tas viss (izņemot akumulatoru) izveikts neilgi pēc pirkšanas (pirmā apskate). Pārējās 2 apskates izietas pa nullēm. Visas nomainītās netaļas iepriekš nekad nebija mainītas.
Tas arī viss. Darbi veikti paša spēkiem vai Park Auto servisā Rūjienas ielā.
Auto ir nežēlīgi izturīgs, ērts un liels. Degvielas patēriņš 2.0 - 6-7 pa trasi legāli braucot līdz 12 litriem kārtīgi atvelkot pa pilsētu.
Vidējais - mierīgi var palīst zem 10.
Dzinējs ir foršs. Ķēdes piedziņa, 16v, i-vtec. Maini tik eļļu, ko iz 10 000 patērē kādu litru (kad bija mīnus 20, biš vairāk). Mierīgi var griezt līdz 6000rpm un pat vairāk.
Ja pirktu tagad - meklētu maksimāli nopakotu 2.4 ar automātu, automatisko bagažnieka vāku utt.
Tomēr ja tag
Te jau grāmatu var sarakstīt. Garais augstais buss kā draudzene.
Lielu vajag. augsto ne obligāti, garu gan. Lai maz ēd un forša braukšana turp@apaka ļ 2400km
Pie sviesca pērku jau vairākus gadus - ākot ar kolodkām un filtriem, beidzot - aķiem un amortizatoriem. Viss vienmēr tip-top, kolorītos kurjerus ieskaitot.
17 000 latu par vw touran.
Sweet Jesus Hold my hand
smaidiigais rakstīja: Dace Lodziņa universālis
[...]
-
kaimiņš domās ka arī māju drīz jauksi nost un būvēsi lētāku
[...]
ak, dies, nevaru
Vojadžera kā ģimenes auto lielākais mīnuss ir tas, ka frontāla kraša gadījumā stūres stienis parasti ieduras vadītāja galvā. Tālab arī EuroNCAP to ir atalgojis ar nevienu zvaigzni.
Šīrim gan šāds bojājums nekādu postu nespētu nodarīt
Labi var ietaupīt, taisot naglas no koka. Koks ir daudz lētāks par metālu un to var atrast mežā. praktiski.blogspot.com/...![](/images/forum/icons/move_topic.gif)