Savukārt ja viss notiek centrā, tad dzīvoklis centrā ar ikmēneša maksājumu ~300 latu apmērā (īre/kredīts) būs izdevīgāks nekā mājoklis pierīgā, pat ja par to ir jāmaksā mazāk.
Cita lieta, protams, ja transportu uzsauc kantoris.
Savukārt ja viss notiek centrā, tad dzīvoklis centrā ar ikmēneša maksājumu ~300 latu apmērā (īre/kredīts) būs izdevīgāks nekā mājoklis pierīgā, pat ja par to ir jāmaksā mazāk.
Cita lieta, protams, ja transportu uzsauc kantoris.
Ja ienākumi tiek gūti ārpus pilsētas centra, transporta izdevumi būtiski samazinās. Tas gan pie nosacījuma, ja mājvieta un darbs ir vienā Daugavas krastā.
Būtiska lieta ir arī transporta izmaksas un parkings pie darba vietas pilsētā.
Pie transporta izmaksām jārēķina klāt 40 km dienā x 25 darba dienas mēnesī x 12 mēneši - tas pie nosacījuma, ka iepriekš uz darbu staigāts kājām.
~1000km mēnesī klāt. 100 lati?
Pilsētas centra gadījumā, ja darba vietai nav savas autostāvvietas, jāpierēķina arī šī izdevumu pozīcija.
Parkings centrā maksā 30-40 latus mēnesī.
Tālāk vēl ceļā patērētais laiks jāpierēķina. 15km no pilsētas ir plašs jēdziens, bet nu stunda dienā transfēram jārēķina.
Vai vai vai
es sen nebiju šitā pārņirdzies
marchuks1987 rakstīja: Vai tas ir reāli, iegādāties auto Lietuvā, Latvijā nepārregistrēt, ikdienā pa LV braukt ar LT numuriem un tehn. apsk. katru gadu iziet Lietuvā?
Deklarē dzīvesvietu Lietuvā un braukā uz nebēdu ar LT numuriem.
Man Tarakānam nepatika troksnis salonā un peldēšana pa ceļu. Pa risēm jāstūrē bija visu laiku, bet var jau būt ka konkrētais ekzeplārs bija ar sabeigtu piekari.
Salons patiks nepretencioziem konservatoriem ar askēzes iezīmēm. Ar automātkārbu vidēji patērēja padsmit litrus.
Labots tam verķim nekas netika, bet daudz kas arī nedarbojās - ar klimatu viss bija slikti, dzirdēju, ka uz beigām kolēģi esot arī vazājuši pa remontiem.
Es labāk izvēlētos Discovery iespējām atbilstošā cenu grupā, par tarakāna naudu var dabūt MK2, kas būs galvas tiesu pārāks.
Tēvs braukā ar Disco MK1 FL un priecājas, ka viss lēts (paddockspares.com) un nekas nav jāremontē. Man tīri subjektīvi šķiet, ka arī brauc viņš labāk un ēd tas 2,5 TDI arī mazāk.
Ja tā padomā, geji ir izteikti drosmīgi cilvēki. Lai izkāptu no skapja, vien vajag drosmi... kur nu vēl ļaut sevi drātēt divmetrīgam nēģerim ar baklažāna izmēra krānu... es par milzu bagātībām tā nespētu.
Tā ka zrja jūs te brūnās ripas ordeni apceļat.
Patiesību sakot, ja man tagad vajadzētu lētu, ekonomisku hečbeku, 147 būtu viens no reālākajiem variantiem.
Neko citu tik labi aprīkotu un glītu par tādu naudu nopirkt nevar.
beigts 2. ātruma sinhronizators tev bija beidzies, kas veco alfu klasiska vaina iraid.
Remontējās, bet jāņem kārba nost un ārā jājauc.
Vēl vecās alfas labi rūsē.
Tai pat laikā laba 1982. gada džūlija maksā šobrīd jau kosmosu dēļ raritātes un tevis pieminētajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem.
vwfans ir ūber trollis.
Es domāju, ka šis ir krietnu galvas tiesu baudāmāks, tik pat ekonomisks un par Rio budžetu vēl sanāk bezmaksas pārvietošanās vairāku gadu garumā.
Man pašam ir bijušas 4 alfas: 155 156 145 75 un vienīgais, ko varu pateikt, ka uzturēšana sanāk dārgāka kā vidējam japānim, toties arī braukt prieks ir lielāks.
Ja gribi lēti pārvietoties, pērc Japānā ražotu mašīnu. Ja gribi ar baudu braukt, pērc BMW.
Ja gribi Alfu, pērc Alfu. Tas auto ir jāpērk tikai, ja gribās.
Par slikto pieredzi ar 147 var pastāstīt, un arī, kā redzu, stāsta palaidnieks
Ar viņa atļauju, īsumā:
Jauna, Auto Italia pirkta 147 2.0 twinspark ar selespeed kārbu.
Pie 36 000 nokrita zobsiksna, kas iznīcināja dzinēju, kas tika remontēts ar līkām rokām Auto Italia, kā rezultātā puikas salauza arī Selespeed, kam sekoja tiesvedība, Bez Tabu, un ja nemaldos Auto Italia savāca to auto atpakaļ, atgriežot pilnu (vai nepilnu) tā vērtību.
x_rays rakstīja: Meginiet mani atrunat so shis uzmacigas idejas Spams, protams, welcomeets. Tas, ka visi italji un franchi ir kakas, ar nav nekas jauns. Bet nu deretu sliktaa reaalaa pieredze ar shadu apparaatu. Gan jau ka labaas puses pashas atklaasies.
Par 147
Piekare 1:1 ar 156. Ja visu saremontēsi, 3 gadus var braukt bez bēdām (priekšā dubultais makfersons, aizmugurē multilinks)
Motors: tikai un vienīgi 1.9 JTD - par pārējiem aizmirsti, nevajag tev ne to patēriņu, ne gemaru.
Salons: Tikai ādas.
informācija: www.alfisti.lv
Visas pārdošanā esošās 147 ir zināmas, foruma biedriem vari uzprasīt par katru konkrēto modeli.
Tas arī viss, kas jāievēro pērkot alfu. Protams, labāk pirkt nenopi$tu auto, tas būs mazāk jāremontē.
Domāju, ka 2015. gadā benzīns maksās divīti, bet gāze 90 saņus.
Gāze 42-44 saņi. www.lpg.lv/...
Kad benzīns maksāja 60 gāze maksāja 30
Ar dzelzs stieni ir nesmuki un negaršīgi. Tikai pieņēmums.
[q]Kā viss ģeniālais, destilatora darbības princips ir vienkāršs – vieglāk gaistošo vielu tvaiki ceļas augšup un dzesētājā tiek atdzesēti. Smagakā frakcija notek atpakaļ sildtraukā, vieglākā kondensējas, notek pa dzesētāja sieniņu un tiek izvadīta ārpus dzesētāja. Notiek dabiska atlase, fūzeļi paliek sildtraukā un netiek kondensēti. Sarežģītas cauruļu konstrukcijas, nosēdtrauku shēmas un milzu dzesētāji nav vajadzīgi.[/q]
recluse rakstīja: VWfan, iesaki ko baudāmu, kas atbilst dažiem sīkumiem: aizmugures piedziņa, 2+2 vietas, 2+ L turbobenzīns, manuālā kārba (ar trīs funkcionējošiem pedāļiem bez pārslēģšanas pie stūres), ādas salons, apsildāmi sēdekļi, dalītais klimats, elektriskie logi un spoguļi. Vēlams, lai cena nepārsniedz 1.5 merivas un ne vācu vai aziātu ražojums.
Honda s2000
Hyundai Genesis
Konkrēto šrotu ražo Krievijā. Iespējams, tur tiešām viss ir slikti.
Bet ja negribas tērēties veļas pulverim, šalli var iztīrīt ar miltiem. praktiski.blogspot.com/...
Ja nesanāk, jātīra vēlreiz.
Klausaities, a kā vislabāk kandžu no āboliem dzīt?