Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
GTD2 05.07.2023 18:32

Pie bmw plussiem var minēt, ka tas ir diezgan konfortabls it sevišķi 5 un 7 sērija

GTD2 05.07.2023 13:08

Domāju ,ka liela daļa maina auto tieši tā iemesla dēļ ,ka ir kaut kāds defekts kuru nav delj meha nezinasanas nav bijis iespejams noverst, lai gan izmests kaudze naudas un samainits kaudze detalju un ipasniekam apnicis vairs tai auto guldiit ieksaa , vai arii atrasts defekts kas dargs bet pa leto saljipiits un talaak pardots, protams jaunais laimigais ipasnieks par to nav informets.

GTD2 05.07.2023 11:11

Lietotam auto galvenais trūkums ir ,ka vēl grūtāk prognozēt kā jaunam ,kas kurā brīdī saplīsīs. Ja normāli auto tad tie nemaz tik traki neplīst varbūt pat mazāk problēmu ,kā jaunam ,kuram bieži visādi elektroniski gļuki, Līdz 300 tūkst nobraukumam normālas markas auto lieli problēmu nevajadzētu būt. Pēc 500 tūkst gan auto parasti sāk sagurt, bet tas atkarīgs no auto modeļa daudzi ar pēc 300tukst vairs neatmaksājas ekspluatēt.

GTD2 03.07.2023 14:06

problema ar galvas blīvi , jeb ,kas vēl sliktāk ar pašu galvu

GTD2 03.07.2023 9:15

darklight rakstīja: Ok, pārcenots varbūt arī nav īstais vārds, jo viss maksā tik, cik maksā. Vienkārši: paņemot līdzvērtīgus, vienādā stāvoklī esošus dažādu marku auto - tas BMW būs krietni dārgāks. Pat Mersi vai Lexi var nopirkt daudz izdevīgāk nekā BMW. Nu bet es te par veciem autiņiem, līdz 5K.

toyot-lexis nevelk līdz BMW līmenim, Bet cena izsaka piedāvājumu. Bmw parasti skarba dzīve tapēc arī ir lielāks pieprasījums, pluss vēl populārs jaunatnes aprindās

GTD2 06.06.2023 17:11

husqvarna servissa mehs ieteica divtaktniekiem vispar tikai 98-to izmantot

GTD2 30.05.2023 8:35

Krokodils rakstīja:

GTD2 rakstīja:

WALA rakstīja: Ja būs iemesls pievērst tam uzmanību - pievērsīs, kā piemēram acīmredzami dūmojošs, vai deg check engine (tiem kuriem DPF jābūt, bet vēl laiž ar Check engine cauri).

Man 2017 auto jau vairs stabili ar check engine cauri nevar izbraukt, būs atkārtota. Un varbūt kļūdos, bet atmiņā palicis ka pēc 2015 gada ar "Check engine" vairs cauri neiet.

Bet nu kuriem DPF bauda - nav ne jausmas, Hondām ar to man nav bijušas problēmas t.i. neesmu manījis ka būtu kaut mazākais iemesls raut DPFu nost ...

tas tapēc ,ka Hondas nenobrauc virs 500,tūkst.

Tipiskais vācu marku mīļotājs? Kas ar putām uz lūpām saka ka viss parejais ir sū**?

 Japāņu motori parasti norbrauc daudz ilgāk par vāciešiem jo vienkārši motorā ir mazāk pārgudru inžiniertehnisko risinājumu.

  😉 Kamēr hondai no 2003- 2015 gadam bija 2 dīzeļu dzinēji, kas gāja visos hondas modeļos, tikmēr visiem vācu riņķiem šajā laika posmā bija vismaz 10(Normālos tilpumos neejot V8/V10/V12 galējībās) jo nav neviens tik stabils motora kods lai turētu buru neskaitamus gadus bez lielām problēmām. Tas jau parāda pārākumu.

 Japāņus ir vairak jāčubina un jauzpasē. Bet ja to dari tad problēmu nav un nobraukt bez motora pārbūves tevis minēto robežu var bez stresa i-ctdi un i-dtec motori.

Neesmu nekāds vācu marku mīlotājs, ir bijuši dažadi auto, diemžēl ar japāņu dīzeļiem nav bijusi tā labākā pieredze it īpaši ja nobraukums virs 300tūkst. Savukārt ar bendzīna dzinējiem ir ļoti laba pieredze ar japāņiem bet bēdīga ar fričiem. Par dzinējiem runājot arī riņķiem ir ļoti plaši pieejami arī parastie 1.6;1.9;2.0 dīzeļi,tieši dēļ veiksmīgiem dzinējiem p[ie mums ir vēl jopriojām pilnas ielas ar šiem auto un pat vēl vecākiem par 2003 gadu. tevis piesauktie dzinēji pārsvarā ir lielās un vidēji lielo klašu a8;a6 auto. Japāņi šīs klases pie mums ļoti maz piedāvā

GTD2 28.05.2023 19:42

WALA rakstīja: Ja būs iemesls pievērst tam uzmanību - pievērsīs, kā piemēram acīmredzami dūmojošs, vai deg check engine (tiem kuriem DPF jābūt, bet vēl laiž ar Check engine cauri).

Man 2017 auto jau vairs stabili ar check engine cauri nevar izbraukt, būs atkārtota. Un varbūt kļūdos, bet atmiņā palicis ka pēc 2015 gada ar "Check engine" vairs cauri neiet.

Bet nu kuriem DPF bauda - nav ne jausmas, Hondām ar to man nav bijušas problēmas t.i. neesmu manījis ka būtu kaut mazākais iemesls raut DPFu nost ...

tas tapēc ,ka Hondas nenobrauc virs 500,tūkst.

GTD2 19.05.2023 9:46

nav aplama , vienkārši ir japērk tik dārgas lietas ,ko var atļauties un ,kas nav  pašam apgrūtinošas. Piemēram ja Tev 2.tūkst alga tad aptuveni vari atļauties 10tūkst vērtu auto. Mums bieži sanāk aplami ,ka vissu naudu atdod auto, tai pašā laikā nesanāk nauda ne normālam mājoklim, ne ceļojumien ne citu hobiju īstenošanai par iekrājumiem nemaz nerunājot, paliec tā jaunā lūžņa vergs . Un tad ir jarēķina kaut kādi sīkumi ,kā kasko u.t.t. Normāli ,ka vienmēr kabāti ir kāda lieka štuka, kaut vai dēļ tā lai nosegtu minēto kasko bez lieka stressa

GTD2 18.05.2023 19:10

Nortel rakstīja: Tas 1.4 TSI brauc tāpat kā 2.0TDI, ja abiem 150 zs versijas.

Nezinu par braukšanu ,bet kā ar izturību nekas labs par  1.4 nav dzirdēts, 2.0tdi resurss vismaz divreiz ilgāks. Domāju ka tas mazmotorītis arī degvielu ēd diezgan daudz, iespējams arī eļļu

GTD2 17.05.2023 13:05

biju domājis jauna cenu, vēl dažus b8 var dabūt arī jaunus, Bet lietots sākās no 10tūkst ar apdalītākām versijām  , vai lieliem nobraukumiem ,kas stipri virs 300tūkst/km , kā arī ar 1.4 nevienam nevajadzīgiem nemotoriem.

GTD2 17.05.2023 13:01

volvo takš ķīnietis ar visām ķīniešu iekārtām

GTD2 16.05.2023 15:18

Kas Volvo tas par akumulatoru kas maksā 40tūkst. eiriki?

GTD2 12.05.2023 9:14

ZZZZ rakstīja: GTD2

Ar 2,7tdi ! Vēl labāks variants. Īstens Latvieša sapnis 😝

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/egpfp.html

Kapēc tu domā ka tas ir latvieša sapnis ir nobraukts auto. Auto par 1600eiro tā ir realitāte, jo vienkārši dārgāku nevar atļauties, domāju nekā smieklīga tur nav un kamēr mums būs šada ekonomiskā situācija , bet ta izskatās ,ka būs vēl ilgu laiku nekas nemainīsies. Protams ,ka normāls lietots nenobraukts tāds audi maksā ap 50tūkst.

GTD2 10.05.2023 18:33

tas Audi ir 97 gada modelis, tai gadā naca jauns modelis ,kas maksā vismaz divreiz dārgāk, Audi divreiz lielāks nobraukums, ar tik lielu nobraukumu grūti dabūt normālu ciparu tad jakruķī , Arī vecie modeļi masksā dārgāk armazākju nobraukumu un labā stāvoklī, kā arī Latvietim -praktiskam vajag universāli

GTD2 10.05.2023 16:49

ZZZZ rakstīja: feciic

Ko tad gribēji pateikt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html

Patreiz neko nevar saprast.

Jocīgs sludinājums, autors raksta,ka auto grib nodot lūžņos, bet par lūzni prasa vismaz trīsreiz lielāku cenu kā lūžņu cena

GTD2 10.05.2023 15:15

Oplīzē auto nevar piederēt privātpersonai, tas auto var piederēt tikai tam kanrorim ,kas to izīrē un tā ir juridiska persona.

GTD2 10.05.2023 14:32

Ja ņem īri ,jeb ,kā viņu gudri nosaukuši par op līzingu, kā var jauns sanākt lētāks, kā tādu pašu īrēt lietotu?

GTD2 10.05.2023 10:29

Tiešām vai tas ir aktuāli?, Ja cilvēks var izmest vairāk par 20tūkst. lai iegādātos krossoveram līdzīgu mazauto, tad vai tiešām  aktuāls aptuvenas 400-600 eiro izmaksas par Kasko? kas mēnesī sastāda 50 Eiro jeb nepilna degvielas bāka. Tad iespējams arī ar riepu iegādi būs problēmas. Varbūtas  tomēr labāk izvēlēties lietotu, lai auto nebūtu par apgrūtinājumu budžetam un pēc tam nenāktos pārtikt no rolltoniem

GTD2 09.05.2023 11:33

Iespējams ,jā arī tādiem īsiem gabaliem tas hibrīds atmaksājas , auto pats nav domāts nekādiem gariem gabaliem ,kaut kur uz tuvējo mežiņu aizlaist sēnēs, jeb ja īpašums ir drusku no grants un asfalte ceļa lai nebūtu jastrīkā auto apakša vai ziemā kad mazs sniedziņš laivieglāk izbraukt, ģimenei ,kā otrs auto diezgan apmierinoš

GTD2 09.05.2023 8:50

kontradmiral rakstīja: Ja nekas nenobruks, tad tuvāko divu nedēļu laikā tikšu pie mazlietota C5 aircross PHEV. Līdzīgos izmēros piešķirtajos budžetos LV (Baltijas tirgū)  no phev nekas nebija atrodams un piegādes no Vācijas neakceptē līzinga kantoris, tad nu izvēles iespējas bija ļoti limitētas. Paskatījos vairākus apskatus - domāju, ka gaita būs OK, dinamika, skaņas izolācija arī. Bažas rada vai neizbesīšos ar tačskrīnu nevis normālu pogu regulēšanu, vai ērtie beņķi nebūs pārāk mīksti garos gabalos un reālais phev patēriņš un elektrības izdevīgums. Kad būs uz rokām un pirmie iespaidi, došu ziņu.

šis nav domāts gariem gabaliem, tā ,kā ar braukšanas konfortu būs kā būis to gan no šā auto nevajadzētu gaidīt jo domāts pavisam citai pielietošanai. Patēriņš gan šim kompaktklases krossoveram diezgan liels, ceru ,ka būs mazāksa nekā raksti savādāk kāda jēga no hibrīda ja tērē tik pat ccik standarta bendzīnieks un daudz vairāk par dīzeli

GTD2 08.05.2023 10:11

Imanta pasaules centrs

GTD2 01.05.2023 14:45

Jā es saku no savas pieredzes un nevis par Maroku, bet par Latviju, Ja runā par ārvalstīs fāterlandē taksis ko izmantoju bija e klasi, zviedrijā sanāca pavizināties ar passāt un superb, karalistē ar mondeo, visi šie auto patīkami tīri un nenobraukti kādi diemžēl pie mums jo nav nekādas kontroles

GTD2 01.05.2023 13:33

Varbūtās,ka Tu pats esi ieķēris ,ja Tev apmierina ar kādām mizkastēm Tevi vadā tad labi, Es neteicu par ražotāja noteikšanu ,bet gan par auto ietilpību un auto nobraukumu, Kaut cik cienošas takšu firmas arī tagad nebrauc ar kompaktklases mizkastēm. Padomju laikos taksis nebija nekas ekskluzīvāks kā mūsdienās.

GTD2 01.05.2023 10:29

Labi ,ka Marokas, Nu traki ,ka pac takšiem brauc rumāņu golfs. Domāju ,ka pareizāk būtu takšu modeļiem uzliktu kaut kādus ierobežojumus ka varētu piereģistrēt ne zemāk par vidējās klases auto ,protams arī ar nobraukuma ierobežojumu piemēram 300tūkst. Savādāk tās lētās mizkastes kropļo tirgu, to arī vajadzētu attieciņat uz boltveidīgajiem. Savādāk iekāpot tevis pieminētajā loganā ceļgalus nākās strīkāt pret netīro priekšējo sēdekļu atzveltnes. Pat Padomju laikos par takšiem brauca Volgas,kas tomēr tad skaitījās konforta etalons. Par Dacītēm cik pabrauts ,ļoti prasti auto , varbūtās privātais mazzemnieks kam nesanāk naudas pikapam un patīk pašan nepārtraukti skrūvēt auto var priekš saimnicības,kā otro darba auto izvēlēties dusteru. Par jaunas Dacītes cenu sanāk piemēram opel insignija ar 50 tūkst nobraukumu, kas vienozīmīgi būs konfortablāks un arī kalpos ilgāk pat pieskaitot minētos 50tūkst km

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti